iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 29.12.2010 10:40

Palaidniex rakstīja:

arba rakstīja: palaidnieks nedaudz auzās iebrauca

uz slidena ceļa pie 60 km/h slīdēšanai būs ievērojami mazākas sekas nekā pie 90

Jā Latvijā braukt uz melna ledus uz 100 ir ļoti bīstami, jo nav paredzama apkārtējo darbība !!!!!!!! Gājēju, riteņbraucēju, autobusu, smago, blondīņu , cp, ceļa tīrītāju u.t.t.

Igaunijā, Somijā apmēram ir skaidrs , ko darīs apkārtējie cilvēki.

es nerunāju par sekām. sekas protams atšķirīgas - nokrist no 1. stāva un no 5. stāva ir liela atšķirība - šaubu nav, bet iedomāties, ka krītot no 5. stāva būs lielāka iespēja veikt manevru un izvēlēties kritiena vietu ir naivi...

Kaut kad sen kāds ekstremāslās un drošas braukšanas instruktors teica, ka mašīna ar lielāku ātrumu ir manevrētspējgāka, nekā lēns auto. Vienīgais ir kaut kāda robeža, kad ātrums ir par lielu. Te jāteic, ka fana minētie striktie 90-110 ir slikti, bet 65-70 ir labi iir tik pat pareizi cik nepareizi. Jo var gadītīies, ka par 120 vēl ir drošs ātrums un 35 ir daudz par lelu...

Kļūda - izvēlētieis kritiena vietu krītot no 1. stāva (nevis kā rakstīts no 5. stāva)

Palaidniex 29.12.2010 10:39

arba rakstīja: palaidnieks nedaudz auzās iebrauca

uz slidena ceļa pie 60 km/h slīdēšanai būs ievērojami mazākas sekas nekā pie 90

Jā Latvijā braukt uz melna ledus uz 100 ir ļoti bīstami, jo nav paredzama apkārtējo darbība !!!!!!!! Gājēju, riteņbraucēju, autobusu, smago, blondīņu , cp, ceļa tīrītāju u.t.t.

Igaunijā, Somijā apmēram ir skaidrs , ko darīs apkārtējie cilvēki.

es nerunāju par sekām. sekas protams atšķirīgas - nokrist no 1. stāva un no 5. stāva ir liela atšķirība - šaubu nav, bet iedomāties, ka krītot no 5. stāva būs lielāka iespēja veikt manevru un izvēlēties kritiena vietu ir naivi...

Kaut kad sen kāds ekstremāslās un drošas braukšanas instruktors teica, ka mašīna ar lielāku ātrumu ir manevrētspējgāka, nekā lēns auto. Vienīgais ir kaut kāda robeža, kad ātrums ir par lielu. Te jāteic, ka fana minētie striktie 90-110 ir slikti, bet 65-70 ir labi iir tik pat pareizi cik nepareizi. Jo var gadītīies, ka par 120 vēl ir drošs ātrums un 35 ir daudz par lelu...

Palaidniex 29.12.2010 10:00

Speciiāli Dark_saidam, par sniega netīrīšanu no mašīnām...

www.tvnet.lv/...

jāteic, filmētāju bāleliņi, spriežot pēc valotiņas īsti kultūras darbinieki...

Bet tagad jautājums fanam. Kaut ko stāstīji par apstāšanos uz apledojuša ceļa vasarā uz ziemā. stāsīji par kaut kādiem 40 metriem vasarā pie 90, kurus var sasniegt ziemā braucot uz 65-70... Jutājums - ja alnis/mežakuils izlec mašīnai priekšā max 20 metrus, ko tad??

un otrs atjautības jautājums - ja ir pilnga atkala un slīd visos virzienos, ar ko mašīnas vadāmība ir BŪTISKI labāka pie 65-70? Ja slīd, tad slīd pie JEBKURA ātruma.

trešais jautājums, par to suzuki un 270° valsi uz Krastenes. Kāpēc vienam sanāk šāds manevrs, bet daudziem citiem nesanāk? Neesi domājis ka milzīgs iespaids šādam iznākumam ir tieši blīves kvalifikācijai... Nepietiekami noturēta stūre, pārāk vēla reakcija uz aprāviena vēstnešiem, nepareiza darbība ar stūri/gāzi utt...

P.S.

Zini kāpēc indijā, kad rāda dažus krustojumus ir pilnīgs bardaks, un katastrofa, bet nav avāriju? Tur vienkārši cilvēki \"nemīž\". Tiem uzskats - ja šodien lemts iet bojā - ies, ja nav lemts, tāpat nekas nenotiks. Necelies kājās, ja nu gadās nokrist...

Palaidniex 28.12.2010 22:08

fan. Tev labāk vispār nebraukt. Ja nu dzinējs pēkšņi sprāgst vai caureja pēkšņa? Un kā lai uzsāk braukt, ja neredz vai zem mašīnas nav palīdis bērns...

Palaidniex 28.12.2010 21:35

fan. Tu esi neatkārtojams...

Palaidniex 28.12.2010 19:59

tā vienkārši ne no šā ne no tā sameta? Uz līdzenas vietas, pilnīgi bez iemesla...

Palaidniex 28.12.2010 17:34

WALA rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Un kā ar kādu Akas ielu, Tērbateni pa dienu utt?

Tērbateni a - tur skuj ieskriesies - luksafori traucē, da i zobu plombes sāk par sevi atgādināt, ja nu tomēr izdodas sasniegt pacelšanās ātrumu ...

pie lielākiem ātrumiem vibrācija uz bruģa mēdz samazināties...

Palaidniex 28.12.2010 17:08

WALA rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Gauss rakstīja: Man patīk braukt ziemā. Nekur nav jāsteidzās, 70-80. Bauda braukt. A kam jāskrien, tas lai skrien... nakuj...

tā neko sev pa pilsētu nesteigties uz 70-80...

No problema - Skanstes iela, Krastmala utml.

Un kā ar kādu Akas ielu, Tērbateni pa dienu utt?

Palaidniex 28.12.2010 17:00

Gauss rakstīja: Man patīk braukt ziemā. Nekur nav jāsteidzās, 70-80. Bauda braukt. A kam jāskrien, tas lai skrien... nakuj...

tā neko sev pa pilsētu nesteigties uz 70-80...

Palaidniex 28.12.2010 10:23

WALA rakstīja: Negrasos "mega" brauktmācētājus atbalstīt, bet ir cita problēma kas paliek arvien aktuālāka saistībā braktuvem kas paliek arvien šaurākas. Viena nelaime protams ir tā ka pamet tauta autosus ielu malās kā pagadās, tā kā daudzviet ielu tīrīšana nav izveikta ( tur atkal fui citā virzienā). Un tam visam pa vidu vārda vistiešākajā nozīmē idioti kas pa to špūri vienam auto tik min un neskatās vai kāds nāk pretī un tam ir kur palikt. Šodien pat mierīgi nolienu vietā kur var "izlaipot" divi auto pretējos virzienos, jo pretīm brauc un jamiem īsti nav kur likties, bet nē tak 4 idiotiem vajag aizlīst garām un uztaisīt f-kin korķi. Tā vietā lai 30 sekundes pagaidītu vajag 5+ min. mīcīties lai sagaidītu kad tas nabags kas brauc pretī ( pie kam viņam normāli būtu priekšroka, jo šķērslis ir jāapbrauc "manam virzienam") atrod kur to sava auto pēcpusi iestumt.

Vakar toč tas pats tik stūķis jau krietni pirms manis sācies, iemetu auto kupenā un gāju kājām kur vajadzēja, nācu atpakaļ pēc 10+ min - tikai tad "aste" kaut kur bija izkustējusies. NU domājat tauta ko darāt, bet ja tas tāds "aunu" princips - tad ejat un ārstējaties.

Šī protams iir ilgas paaudzes ārstējama problēma, tāpat kā līšana pa abām malām garām stūķim utt..

Bet būsim godīgi - brauktprasme uz nošķūrētas šosejas dažiem ir vienkārši aiz vadāja apliecbas anulēšanas robežas.

Un tā pati ibraukšana pa pesnigušajām ielām, pat izlaižot pieklājbas aspektus, bet runājot tiikai par brauktprasmi. Nu tā gadās ka pie mums ar periodu vismaz reizi pāris gados iestājas uz 3-6 mēnešiem tāda štelle kā zieima un sniegs.

Vai nu apgūstam, mēģinam apgūt prasmes, kas nepeciešmas šās, dažuprāt, nepārvaramās stihijas apmānīšnai/pārvarēšanai, vai nu izmantojam citu vairāk gribošu/mācošos/protošu cilvēku pakalpojumus. Pašiem miergāk un citiem vieiglāk

Palaidniex 27.12.2010 14:06

Nebij tā, ka dzelzceļam, autoceļiem un pastam katram sava mēraukla.

Vienu brīdi baumoja ka mērs no Brvbas piiemiinekļa, vienu brīdi ka no Pēterbaznīcas grīdā atzīmētās vietas tieši zem torņa smailes...

Domāju - cik gudrinieku, tik versiju, bet kur uzzināt patieso atskaites punkta norādi - laikam zina vēsturnieki, un dzelzs un ceļinieki...

Palaidniex 26.12.2010 21:47

uupis rakstīja: Iet jau vaļā

www.parvadajumi.info/...

Tak nedrīkst pieļaut ka ir kāds lētāks transports par RS ledusskapjiem (ziemā) un saunām (vasarā)…

Un pēc tam arī varēs busa un džimbuļa cenas skrūvēt augšā un gaudot ka cilvēki mikriņus nelieto un transports ir nerentabls…

nu nez...

neesi pamanījis, ka tās "15 minūtes baiļu un Tu esi centrā" gandrīz 100% arī nezkāpēc ziemā izmanto kondicionieri un vasarā lieto apkuri, atsķirībā no kādiem 20-30% RS pakaļtransportieriem...

Palaidniex 26.12.2010 14:53

Kalfonso - es jau nerunāju par mazākas nozīmes ceļiem, kuri pustīrīti, knapi tīrīti vai netīrīt vispār. Tur nu tiešām, ļoti jāuzmanās kur un kā tiek braukts, reizēm uz tiem ir patiešām trīs vai pat tikai divas špūres...

Bet tas bremze ar to biezo lexi brauca šādi pa pleskaveni! Pa visai notīrītu un salīdzinoši lietojamu ceļu.

Par to jau cepiens. Es nezinu vai ļoti nevietā ir cepšanās par braukšanu uz 70 un strauju bremzēšanu uz visai noledojošas pleskavenes pirms maiņas ar katru pretīmbraucēju???

Palaidniex 26.12.2010 10:59

Un vēl - Klau, bet mācīies braukt var un vajag ne tikai braucot ikdienas satiksmē. Drīkst arī aizbraukt uz nomaļāku vietu un papildus ĀRPUS SATIKSMES pamācīties un saprast savu auto.

Es neesmu pieskaitāms ne Tuvu pie lidotājiem!

Ja pa priekšu vārda vistiešākajā nozīmē velkās auto uz 70 un uz katru pretīmbraucēju BŪTISKI piebremzē, tad tas nav normāli, jo uz slidena ceļa šis cilvēks sarausta plūsmas ātrumu un kā reizi šāda - tik strauja piebremzēšana var samest šī vēl nedrošā iesācēja vadīo transporta līdzekli.

Es neesmu pieskaitāms ne Tuvu pie lidotājiem!

Es nesaku, ka visi ir asi un man vēl oi cik daudz jāmācās braukt, bet cienīsim tad citus, ja aiz Tevis rodas gara rinda ar mašīnām, tikai tāpēc, ka tev Vasaras riepas, mašīna par platu, tad esi tik laipns un pa laikam iebrauc ceļmalas tankštellē un palaid garām tos, kuri var, grib spēj mazliet ātrāk kustēties. Es saprotu, ja cilvēks brauc +/- ar plūsmas ātrumu, bet kad meistarība ir par mazu un tas ir -20 līdz -30 zem plūsmas ātruma, tad tā nav īštā vieta un laiks kur mācīies braukt.

Un tomēr ir vērts ņēmt vērā šādas rekomendācijas -> www.tvnet.lv/...

Pie kam Kur no Siguldas šodeja pārvēršas par 4 joslu šoseju ar sadalošo joslu īdz apmēram Sēnītei pilnīgi visi brauc pa otro joslu. Kāpēc??? Tiem, kuri brauc mazliet ātrāk jātiek garām pa pirmo joslu. Un vienalga - tur pa to 2. joslu brauc arī tādi, kuri reāli brauc uz 50...

Palaidniex 25.12.2010 21:26

kalfonso rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Bet jautajums - brauca kādu brīdi pa priekšu jocīgs idiņš piebremzēja pirms katra pretīmbraucēja īsu brīdi pirms notika samainīšanās ar pretīm braucošo - priekš kam tāds manevrs???

nejūt mašīnas gabarītus un bik bail no labajā pusē esošās kupenas. a jau nu samet un pretimbraucošajam purnā trāpa?

vēl kādus iemeslus?

Moš tad jāpaliek mājās? Vai jāmācās braukt?

Mēs taču necenšamies labot zobus paši sev, cept kūku, ja nemākam, mūrēt kamīnu, ja pat nezinam kādu meteriāli nepieciešami...

bet kāpēc spītīgi mēģinam braukt sarežģītos laika apstākļos, ja nejūtam auto gabarītus, nezinam auto uzvedību uz ceļa, neesam gatavi reaģēt uz negaidīiem pavērsieniem?

Palaidniex 25.12.2010 20:09

ursis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: nu ir mazliet slidenāk, kā citos brīžos

vienīgi tas lietus saldē ciet priekšējo logu prāvi apgrūinot redzamību, jo pat pečka uz max nespēj to atkausēt

(vienīgā reize, kad apskaudu fordistus ar priekšējā stikla apsildi)

Bet jautajums - brauca kādu brīdi pa priekšu jocīgs idiņš piebremzēja pirms katra pretīmbraucēja īsu brīdi pirms notika samainīšanās ar pretīm braucošo - priekš kam tāds manevrs???

braucu no slēpošanas(mani veda),līst lietus. NEKO nevar redzēt ja nāk pretī ar uguņiem.Viņš gan nebremzēja, bet ātrumu katreiz nometa.

Blakus sēdot redzamība neapskaužama.Apgaismotos ceļa posmos(Rīgā) viss bija redzams. un tas neskatoties ka Mondeo ir un strādā apsildāmais stikls. Tam,kas bremzēja varbūt bija daudz sliktāk?

braucot garām pavirši uzmetot aci stiklam - krutajam leksusam priekšējais stikls bija tīrs kā vitrīna...

nu ir sliktāka redzamība kad ir nokrišņi, bet ja logs aizaudzis vai slotiņas ir ledus stieņi - drīkst ik pa mirklim piestāt un attīrīt stiklu ar skrāpīti un atdauzīt no slotiņām ledu...

Palaidniex 25.12.2010 19:31

nu ir mazliet slidenāk, kā citos brīžos

vienīgi tas lietus saldē ciet priekšējo logu prāvi apgrūinot redzamību, jo pat pečka uz max nespēj to atkausēt

(vienīgā reize, kad apskaudu fordistus ar priekšējā stikla apsildi)

Bet jautajums - brauca kādu brīdi pa priekšu jocīgs idiņš piebremzēja pirms katra pretīmbraucēja īsu brīdi pirms notika samainīšanās ar pretīm braucošo - priekš kam tāds manevrs???

Palaidniex 22.12.2010 21:53

WALA rakstīja:

rudens68 rakstīja:

Par tiem nejēgām Tu drusku šauj pār strīpu . Padomlaikos daudz ko sauca tautā savādāk kā oficiāli . To pašu 1-o žiguli , tauta iekš RUS vēljoprojām sauc par KAPEIKA

Cik Tev gadi ?

Cik gadus vajag ??? bišk pāri 30-tiem.

Es kādreiz ļoti daudz krievu izdevumus lasīju par un ap auto un tehniku, un godīgi sakot nekad neesmu nevienu sev apkārt dzirdējis VAZ 2102 saucam par pikapu ...

Nu nez - man bērnībā otro un ceturto žigsi nesauca, ne par vagonu, ne par karavanu, bet tikai par pikapu.

Krieviem bija savs viedoklis, kas ir pikaps. Un Man bija liels pārsteigums uzzināt, ka pikaps ir vāģis ar kravaskasti...

Palaidniex 21.12.2010 23:25

ja auto kā jauns pirkts latvijā, tad viegli pēc CSDD maksas ziņām uzzināt noskrējienus pie iepriekšējām skatēm...

No otras puses 180 kkm pa bāņiem ar pedal tu ze metal un šaušalīgiem 1232 km/h 5 robā nav tas pats, kas 60 kkm pa pilsētu nemitīgi slēgājoties...

Bet kurš zina - moš braucis kāds garnagains radījums, kas nemitīgi to ādiņu skrāpējis...

Palaidniex 21.12.2010 22:45

brmbrmm rakstīja: Kā jābrauc, lai pa 65k šitā iznēsātu ātrumpārslēga apvalku?

www.ss.lv/...

domāju pie vainas ārkārtīgi izturīgā bizoņāda, kura šādas cenu kategorijas automobilim ir pamataprīkojumam...

dārgākām versijām nāk nedilstošas kriptonādas izstrādājumi un top-versijām tikai absolūti nedilstoši matriāli, kuri nesadiluši iztur līdz brīdim, kad pārējais auto sen jau izlīdzināts ar grābeklīti, bet tas kloķa dekors vēl gluži kā jauns būs...

Palaidniex 21.12.2010 21:03

mans komentārs - kāpēc tādiem Volvo jāiekrauj citās mašīnās un jāliek nervozēt citiem satiksmes dalībniekiem

Kāpēc nevar vienkārši paši atrast savu koku, akmeni, grāvi līkumu???

maķ!

Palaidniex 21.12.2010 16:38

a žigulis tas konkrētais ir smukā, īsta padomju emaljētā kastroļa krāsā...

bet varu iedomāties tās sajūtas bobika īpašniekam pēc ilgas rakšanās redzēt ko šādu un saņemt kurvīti...

Palaidniex 21.12.2010 16:24

Sretsked rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Tur joprojām gaida un ņem pretī tos, ar profu tiesībām par busdriveriem.

Te viena paziņas sieva grib tikt džimbuli stūrēt. Ne nu ņemot ne nu kā... Pat laikam ir tramvajvadoņa apliecība kabatā...

Autobuss un tramvajs ir viens un tas pats?

Savā ziņā ir un reizē nemaz nav. Ir kopīgs tajā, ka abiem jāstūrē pa lielam sabtranss...

Atšķirīgais - ar džimbuļtiesībām ir daudz mazāk cilvēku, un nav stūres...

Stāsta ka to arodeni vēl izforņījuši esot, kas gatavota troļļa un džimbas kučierus...

Palaidniex 21.12.2010 16:20

smaidiigais rakstīja:

Palaidniex rakstīja: ...

Karoč - neviens nemāk tik blondīniski uzvesties uz ceļa, kā daži mūsējie to nemāk...

atliek tikai elpot dziļāk un paredzēt vairāk laika savas pakaļas pārvietošanai, jo tos muļķus jau neizmācīsi, vismas ne vienā dienā visus...

viens ar smalku niķelētu ūnikumu bij iebraucis mežā pēc eglītes... Noracies, nabags, viss nosvīdis nēmās, un bolīja vien acis kad es štūrēju šim garām ar savu visparastāko ...žiguli gaišzilā krāsā... tiesa, biju uzmaucis ķēdes uz pakaļratiem, un tēloju buldozeru. Apstājos, pateicu, ka palīdzēt nevaru, un, ar egli bažāgniekā aros tālāk... Saprotu, ka stulbi, bet kaut kāds savāds gandarījums dvēselē

saprotams gandarījums! bet tas skaidrs.

Kā tur bija - stulbeņi dzīvojot ilgāk, jo ja stulbs tad uz ilgu laiku...

Palaidniex 21.12.2010 15:31

šodien, sakara ar mēness aptumsumu laikam, ziemas idiņiem bija īstā diena, kad parādī visu uz ko spējas...

Tas ka principiāli nerāda pagriezienrādīājus jau laikam ierasta lieta.

ja pa ceļu, kur pa joslai katrā virzienā brauc pa vidu nav vairs svarīgi - rādi pagriezienus vai nerādi. Darra to ar agresīviem 20-25 km/h, ne garām tikt, ne pabraukt var... Un te pēkšņi grib noparkot mašīnu ielas kreisajā pusē. Protams bez pagriezienrādīājiem. Noparko tā, lai vai nu varētu izkāpt vai aiz bailes, ka tajā pļura nenorokas - iznākums - 1/3 daļa pretējās joslas aizņemta ar šāda idiņa noparkoto lamatu...

Nākamais - pārbrauc pāri krustam biezais uaziks, bez pagriezieniem, bez nekā apstājas joslā un sāk blenzt apkārt.

No aizmugures nevari saprast kas pa štelli

Kad beidzot rodas apjausma, ka tam biezbobikam te vajag apstāties ilgākai stāvēšanai, nevis gaida, kad kustība atsāksies (aiz bobika to nevar uzminēt), tikām nevari saprast - palikt krustā stulbi, bet garām braukt arī nezini vai var...

Apbraucam - tas ar purnu piebraucis sniega čupā i lūr apkārt uz mājām. Svoločs - nevari tajā šāurajā ielā apstāties kur tālāk (nevis krustā aizņēmot 2/3 joslas) un vismaz pabrīdināt, ka stāsies nost, lai sava topogrāfiskā analfabetisma aiztures labotu...

Karoč - neviens nemāk tik blondīniski uzvesties uz ceļa, kā daži mūsējie to nemāk...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti