iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 16.12.2010 10:26

Gauss rakstīja:

Slinkais rakstīja: runajot par ziemu..

kaads zinosh varbuut var padot konsultaciju par sniega puteejiem ar benziindzineju? tie liidz 500ls vispaar ir lietojami? respektiivi, piebraukaats sniegs setaa, + svaigs pa malaam. ar Q jau pofig, bet busu dabuut araa uz ielas reizeem ir gruti. rakt slinkums

Der tikai svaigam, ne slapjam sniegam.

Ne pārāk slapjam ar der, der arī sērsnas (pat vairāku kārtu sērsnas) aizmešanai.

A pieblietēto sniegu jau neviens necels augšā...

Palaidniex 16.12.2010 10:23

Pirmais rakstīja: a ja pieskrūvē?

galertu pie sienas esi meģinājis pienaglot?

Palaidniex 15.12.2010 16:53

juriz rakstīja: ASV, laikam, poļiči bija uzlikuši sodu par sniega čupu uz jumta, kā par nenostiprinātu kravu. Nez vai pie mums tas ietu cauri.

un kāpēc nē?

sniegs tak nav pasažieris...

Palaidniex 15.12.2010 11:05

Dark_Side rakstīja:

drags rakstīja:

Conqueror rakstīja: par ziemu un idiņiem.

vēl ir redzami arī tādi pajoliņi, kas atstāj uz sava auto jumta 20 cm biezu sniega kārtu un tad sāk braukt.

notīra tikai stiklus no sniega.

un kad tāds braucot pirmo reizi tā kārtīgi bremzē, tad viss jumta sniegs kaudzē uz priekšējā stikla

Man arī gadījās, pagāšgad, Mūkusalas ielā viena bļ....ondīne ar savu Citronu 2 , kam uz jumta bija kārtīga kupena bija spiesta likt "pa mēmajiem". Tad tas blāķis hops - noslīdēja un motora pārsega, šī pati sačurājās, rāva pirmajā joslā..... Paveicās, ka tā bija brīva...... Domāju, ka tagad šī autiņam jumtu arī notīra

nekad neesmu jumtu tīrījis un netīrīšu... pats notīras pie 50-60km/h... vai noslīd, ja ir plusi vai ir apakša uzsildīta no salona, pie ilgākas braukšanas...

Novēlu Tev saņemt ledus kluci vai kubu sniega priešējā stiklā braucot uz 70-80 no priekšā braucoša, tā pat domājoša čaklīša!

Palaidniex 12.12.2010 20:20

krishus rakstīja:

Conqueror rakstīja: par ziemu un idiņiem.

vēl ir redzami arī tādi pajoliņi, kas atstāj uz sava auto jumta 20 cm biezu sniega kārtu un tad sāk braukt.

notīra tikai stiklus no sniega.

un kad tāds braucot pirmo reizi tā kārtīgi bremzē, tad viss jumta sniegs kaudzē uz priekšējā stikla

Piekrītu. Šeit mūsu CP vajadzētu ņemt piemēru no zviedriem- tur šitos drāž ne pa jokam un pārkāpumu traktē, kā nenostiprinātas kravas pārvadāšanu

Žetons Zviedriem.

P.S. Bet kā, lai izčakarē fūriniekus, kuri reizēm izdāļā megaledusgabalus, no savu fūºu jumtiem. No vienas puses - saprotu - grūti notīrāms, bet no otras ta, kurš brauc aiz fūras tas galīgi neinteresē un trāpījuma gadījumā kā minimums priekšējo stiklu mainīt - nav palnījis...

Palaidniex 11.12.2010 22:00

seaman rakstīja: šipenēm ir viens liels mīnuss, nevar uz kristmasiem Berlīnē jaunas apenes iepirkt

toties parāk uz tām paļaujoties var uz Baronielas vai citas ielas bruģa pilnas bikses ar adrenalīnu saķert...

Palaidniex 09.12.2010 14:27

nu, jā - nav pieejami radžoti rati utt...

Palaidniex 08.12.2010 15:38

smaidiigais rakstīja:

Bams rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

nav piepildīti, jo 22ais buss ir speciāli paredzēts, lai lidot gribētājiem būtu jāgrozās 20 liekas minūtes pa maziem šķībiem celiņiem un gar pasta jaunceltnēm!

kam labi? Taksometriem, un lidostas maksas stāvvietām!

Sabiedriskais transports lidostas virzienā - spilgts piemērs kā Rīgas Satiksme rūpējas par citu uzņēmēju interesēm!

Ja būtu ērts un ārts sabiedriskais transports, braukt gribētāji atrastos!

Pirms, apmēram, gada šis jautājums tika apspriests RS un RD. Tur visi nonāca pie secinājuma, ka 22.buss paliks tur, kur ir, jo "pēc neskaitāmu iedzīvotāju un uzņēmumu protestiem", ka tiem tiks noņemts vienīgas sabiedriskais transports, tas tika atstāts savā vecajā maršrutā - iebraukt katrā šķērsielā pa ceļam uz Lidostu.

RS nez kur bija rāvusi ciparus, ka līdz Lidostai ar 22.busu aizbrauc mazāk kā 1/5 pasažieru, visi pārējie "izlādējas" līdz tai. :0

'visi nonāce pie secinājuma'

tie visi ir mēģinājuši ar sabtransu līdz lidostai nokļūt?

tākā nezinātu, ka svarīģākos lēmumus jebkurā nozarē pieņem ar šo nozari nesaistīi, vai nozares pakalpojumus neizmantojuši imbaciļi...

Palaidniex 03.12.2010 12:45

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Šodien gadījās dienas vidū izbraukt ar auto teju visā baronenes garumā - BET nevienu jauno tramvaju līnijā nemanīju. Kur tad šie palikuši - vai nu juglas rinķī, jeb depo stāvvietā ?

Tīri teorētiski kādam vajadzēja būt, Baronenes izbraukšanai tramvajam ir atvēlētas 10 minūtes(varbūt kāds bija Radio ielas galapunktā), jo kopš 1.decembra 5.gab. pārvadā pasažierus. Viens vai divi no tiem brauc gan tikai pīķa stundās, pa dienas vidu ir tikai 3 vai 4, bet tas kā kuru dienu. Un parasti vismaz 2 ir viens aiz otra. + vēl 3 gab., kurus "iejāj" un pie reizes apmāca jauniņos.

Nesen iznāca būt juglā tur redzēju 2+2 gab, proti, 2 maršrutā, un 2 pie kuriem krievu babuļi nespējot izlasīt uz durvīm - nekāpt, mācību brauciens vai kāviņtur pikti vicinas ar rokām. Nu nez minūšu 20 laikā tas viss...

Palaidniex 03.12.2010 11:59

IkdienasViesis rakstīja: Šodien gadījās dienas vidū izbraukt ar auto teju visā baronenes garumā - BET nevienu jauno tramvaju līnijā nemanīju. Kur tad šie palikuši - vai nu juglas rinķī, jeb depo stāvvietā ?

Cik ta 6.maršruta tramvajus kopskaitā tajās pāris minūtēs ieraudzīji, kuras pavadīji pa Baronielu braucam?

Palaidniex 30.11.2010 9:47

IkdienasViesis rakstīja: Vispār jau iauto redakcijai , ņemot vērā lasītāju salīdzinoši lielo interesi par tramvaju lietām, vajadzētu sagatavot kādu konkretu rakstiņu par jauno tramvaju: vienoties par dalību kādā "testa" braucienā, nointervēt vadītāju par VISU, kas interesants...

Pēdējā laikā par jaunajiem vagoniem un to "attīstību" infas medijos teju nekādas.

Kur problēma izvizināties ar jauno džimbu?

Sagaidi pieturā, izgāz dažas pieturas i būsi veicis testa braucienu... Kur problēma???

Palaidniex 27.11.2010 20:35

Moš tā ir pie reizes sava veida spoguļa apsilde?

A atslēdzot signaloizāciju tas neiedegas?

Palaidniex 26.11.2010 9:56

IkdienasViesis rakstīja: Interesanti raksti, man patika. Vispār jau esmu vēsturisku faktu cienītājs. Cerēsim, ka šoziem tml. stihijas šeit nebūs - sniedziņš būs minimals.

Bet, kā jūtas jaunie tramvaji pirmajos ziemas apstākļos ? Kā pantografs atšķirībā no "štangas""reaģē uz vadu apledojumu ? Vai sals neietekmē elektronikas darbību ? Kā tur bija 18.novembrī - vai visi jaunie sastāvi bija uz 6. līnijas ? Prese un TV neko neminēja, pats uz baronenes tajā dienā atrados tikai 5 minūtes , neveinu no "jaunās tehnikas" gan nemanīju...

Cik nojaušu pa svētkiem kursēja tikai viens jaunais tramvajs.

Pieļauju, ka jaunajam vienīgās reālās problēmas var sagādāt kontaktvada apsarmošana un līdz ar to raustīgā strāvas padeva varētu dikti nepatikt pantogrāfam

Oficiāli izplatītais info, ka labi drīz jāpalaiž vēl kāds strēķis ar tramvajiem...

Palaidniex 12.11.2010 16:28

IkdienasViesis rakstīja: Nav gan jautājums īsti par tēmu - bet pie viena, ja nu saruna te ir aizgājusi par radio/audio lietām : VAI(un kur) ir arī nopērkami TV digitālie dekoderi speciali priekš auto TV ?

Tākā ir zināmas šādu risinājumu aizkulises - pagaifdām labākais risinājums ir

12/220V pārveidotājs, lattelecom kaste (ar izvilktu IR actiņu) vai konkurentu ražojums ar ārējo IR actiņu pultij un video signāls iekš mašīnas monitora audio maģonā, vai visu AV/galvas aparātā.

Ja pietiek arī ar bezmaksas kanāliem, tad ārējais dekoders pa 33 - shēma iepriekšējā un miers mājā...

Uz jautājumu - kāpēc tā - atbilde vienkāršā - 90% auto magnetolu tirgus ražo MPEG2 DVB-T ķūnerus vai arī ja ir MPEG-4 ķūneris, tad Conex smartkarti tāpat nav kur iebāzt un maksā pietiekami kosmisku cenu...

Palaidniex 11.11.2010 15:18

Reku Kaut kādi Ukraiņi nepaslinkoja, uztaisīja trolli Bogdanu Un tādu zaļi baldu iepesteļoja testam pa Rīgu.

Viss uzreiz skaidrs - ir reāls paraugs, tātad reāli uzbūvēts un uzbējams. Var iedot apčamdīt un noņemt skaidu. Izgāzt pa pilsētu

Saprast, kas labi un kas slikti.

Tā teikt ir pamats sākt sarunu un pakaulēties...

Palaidniex 11.11.2010 15:16

HIPPY rakstīja: Uf – beidzot kautkādu infu uzraku par RVR tramvaju.

rigatransport.sitecity.ru/...

ja protams links ies

Nu un? Papīrs piecieš visu!

Kamēr nav reāla, kā krievi teica "Izmēģinājuma parauga", tikmēr tas viss ir ar dakšām pa ūdeni...

Palaidniex 11.11.2010 15:06

Bams rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja: Koroče, atgriežoties pie trakajiem tramvajiem

ir dots ukazs no augšas, ka 18.novembrī ar pasažieriem ir jābrauc visām, pašlaik uz vietas esošajām 7 Škodām.

Moška izdosies ar

Ir paredzētas negaitītas partizāņu diversijas?

Viss ir iespējams. Biļešu aparāti nekādi negrib sadraudzēties ar tramvaju vai otrādi, hvz...

Nu vēl varbūt kāda vilces apakšstacijas lieliski papildinās svētku salūtu...

Nu biļēšu aparāti tak nav vajadzīgi svētku dienā, jo kaut kur muldēja, ka bezmaksas braukšana būšot... Moš tikai viena tante muldēja

A Apakšstacijas gan laikam varētu ierīt, jo cik nopratu katrs no tiem čehu dampjiem ir krietni kreptīgāks par vecajiem un ja vienā apakšstacijā sagadās pārāk daudz un visi reizē iemin grīdā...

Palaidniex 11.11.2010 14:37

Bams rakstīja: Koroče, atgriežoties pie trakajiem tramvajiem

ir dots ukazs no augšas, ka 18.novembrī ar pasažieriem ir jābrauc visām, pašlaik uz vietas esošajām 7 Škodām.

Moška izdosies ar

Ir paredzētas negaitītas partizāņu diversijas?

Palaidniex 11.11.2010 12:03

smaidiigais rakstīja:

HIPPY rakstīja:

Tu laikam pat nestādies priekšā kādas iestrādnes bija VEFam.

padalies!

Viņiem droši vien bija gatavs metro, par ūbermodernu 3017. gada levitējošo bezgrīdas tramvaju nerunājot.

Un tagad visi ārvalstnieki strādā uz VEF tehnoloģiskajām līnijām un VEF kb ir izstrādājuši visu ko pašlaik ražo rietumos.

Un pats galvenais - jūs neticēsiet! Tieši VEFs izstrādāja Aifonu!

Palaidniex 11.11.2010 10:58

HIPPY rakstīja: Negribās piesārņot tramvaja topiku ar VEF.

Bet pavisam ļoti īsi vienā teikumā no Jura Bojāra intervijas žurnālā KLUBS: VEF bija labākais šāda veida uzņēmums padomju savienībā, vīņu vajadzēja tikai modernizēt, ko somi jau bija sākuši darīt, bet valdība vienkārši piekrita angļu variantam iznīcināt rūpnīcu.

Labākais savienībā pavisam nenozīmē konkurētspējīgs tirgus ekonomikā...

Ja tas uzņēmums patiešām būu tā vērts, lai tas ko reāli ražotu - tas to turpinātu darīt!

Jo nezkāpēc ir uzņēmumi, kuri turpina strādāt un nav ne izformēti ne būtiski pārkvalificējušies.

P.S.

Hippy, tu stādies priekšā, ko nozīmē momentā pārkvalificēt ražotni cipartu tīklam derīgu telefonu ražošanai? Da kaut vai palaist no nulles ražošanā 90-to gadu līmenim atbilstošu kasešu automagnetolu ražošanu vai tikko tad izcepto CD atskaņotāju ražošau UZ PAŠU IZSTRĀDĀTAS tehnoloģijas. Un kurš no VEFa būtu gatavs maksāt Sonyun Philips licenci par CD tehnoloģiju izmantošanu...

Palaidniex 11.11.2010 10:18

Runājot par VEFu...

Tad ko patiešām nepieciešamu un atbilstoša līmenī VEFam bija ražot?

Nu pasakiet ko konkrēti?

Sakiet telefoncentrāles?

Siemens un VEFs konkurēja par Maskavijas telecentrālēm. Mūsējie vecās Siemens datorizētās telefooncentrāles.

VEFs grib naudu uzreiz, Siemens gatavi bija uzbūvēt kredītā...

Tāpēc vēlreiz der padomāt - lai jebkuru ražošanu noturētu pie dzīvības un attīstītu, tajā ir vajadzīgas vairākas lietas:

1. Jāražo kas tāds kam ir noiets, vai kam tiek radīs vai garantēts noiets.

2. Ražošanā un saražoto produktu tehnoloģijām uz ražošanas brīdi ir jābūt konkurētspējīgā līmenī, lai

a - ražošana būu efektīva

b- netiktu pārdoti analogie telefoni digitālam laikmetam

3. Jābū inženieriem, kas strādā pie nākotnes produktiem

4. Finansējumam un nepieciešamo izejvielu, satāvsaļu un detaļu piegādātājiem.

Protams jāsāk no mazumiņa, bet atveramies vēl tādus sīkumus, ka Nokia uzreiz nesāka ar Telefonu ražošanu, bet ražoja gumijniekus un kabeļus. Un tas ir laika, veiksmīgas vadība, inženieru un ražotnes attīstības rezultāts...

Palaidniex 10.11.2010 22:54

HIPPY rakstīja: Reku jau pierādās – katrs pats savai valstij var ražot tik Latvija nevar

zini... Kā lai Tev pasaka... igauņi arī sev neražo tramvajus, ne luksemburga ne somija to dara...

Mēs ne tuvu neesam ne tik liela ekonomika, ne tik attīstīti rašošanā kā poļi ir...

Piemēra pēc - mēs pat lisopēdus paši reāli neražojam, ne vieglās automašīnas... A Tu jau par tramvajbūvi sākot ar parītdienu sacerējies...

Palaidniex 10.11.2010 15:55

Bams rakstīja:

HIPPY rakstīja: Jautājums cik viņš ir piemērots Rīgai, jo sastāvs ir krietni vien garāks.

Poļu 31960 mm

Mūsu (čehu) 31400mm

Garumam nav būtiskas nozīmes. Rīgā vienu brīdi braukāja 3 x Tatra-3 vagonu sakabes (3x15m).

Ierobežojums ir platumā - 2500mm (neskaitot spoguļus).

Nebij tā, ka mums + pie visa až pats platākais sliežu ceļš (kas daudziem riteņpāru vagoniņiem nav ceļami) un šur un tur līkumu radiuss tāds, ka svarīgas pārkares un/vai nevar vienlaicīgi 2 sastāvi izmainīties līkumā...

A 3x15 m es arī atceros - uz dažiem maršrutiem braukalēja...

Palaidniex 10.11.2010 10:24

scope rakstīja:

Bams rakstīja:

Poļiem neslikts vagoniņš sanācis.

Solaris Tramino

transphoto.ru/...

transphoto.ru/...

Ja to prodžektu novedīs līdz galam, tad reāla alternatīva nākamajam Rīgas konkursam, protams, ja RVR&Co vai BKM nesāks češīties pirmie.

Nezinu kā tehniski, bet vizuālais ir ļoti labs.

Aplūkojot attēlus nākas secinat, ka, ja kāds mēģinās apgalvot ka baltkrievsiem sanāk labāk par poļiem, tad vai nu akls vai nu pavisam...

Palaidniex 09.11.2010 14:18

a salona iekšas bildes ir ļe pipec.

ja jau Tr15 škodai viss bija slikti un varēja satraumēties, tad te neredzu, kur nebūtu iespējams satraumēties...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti