Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 28.08.2018 8:58

Tad ko lien par pudeles korķi? Un rakti burtiski pretējo?

Palaidniex 28.08.2018 8:51

Vispār pieļāvu iespēju, ka kāds, izņemot adresātu steigsies atbildēt... Līdīs katrai pudelei par korķi...

Salīdzināt pie plauktiem stāvošos vari ar piestājušajiem ceļa malā, esošos benzīntankā utt, bet ne jau normāli, atbilstoši CSN braucošos.

Jo, ja tevi, vecīt, kas vienmēr visu izlasa pa savam un negrib saprast, ko tev mēģina pateikt, teikšu šādi - ja tevi traucē CSN ievērojošie, tad nevis ar viņiem kaut kas nav labi, bet ar pašu...

Palaidniex 28.08.2018 8:18

Es pa lielam arī necepos, par to, kas notiek uz ielas.

Mani vienkārši uzjautrina tie tirliņai, kuri meklē putekļus svešās acīs savās baļķu kravu neredzot... Proti - cepās par savām tiesībām paģērēt lielākas ērtības pārkāpt no CSN ievērotājiem un uzskatīt, ka tas viss ir to citu pienākumos...

Palaidniex 28.08.2018 8:15

Paklau, AutoBraucejs79, tu tā bieži, gribot ātrāk par citiem iepirkties, normālā rindā veikalā pie kases visiem ej garām un purpini uz tiem, kuri tevi nepalaiž?

Vēl variants rupji uzbļauj vai paprasi, lai palaiž, bet atteikuma gadījumā palaid rokas un lamājies ar trīstāvīgajiem? Un to uzskati par neko īpašu un savām "likumīgajām tiesībām" iepirkties ātrāk?

Palaidniex 27.08.2018 14:53

Atļausiet ieņirgt? Skatos vēl kādam vajag nervu drapes.

Ja kāds brauc uz 80 pie atļautajiem 100 pa kreiso joslu, ja labā ir brīva - saprotu - pedālis parastais.

BET, ja kāds groza stūri, skatās spoguļos un apsteidz uz 85 km/h braucošo pirmo joslu, da kaut ar 95 pie atļautajiem 100, viņam ir pilnas tiesības tā darīt un nav neviena iemesla tam taurēt un mest ar ugunīm, ja viņam ir jāsamazina savs ātrums kādam pseidoercenam par godu... Vācijā par šitādu dīdīšanos un uguņu mešanu var normāli atraut sodu.

Īpašiu neapdāvinātajiem atgādinu - uzspiest citiem braukt lēnāk, likt traucēt satiksmi citiem vai likt pārkāpt tikai tāpēc, ka kādam vajag ērtāk pārkāpt ir vienkārša bezkaunība un visai CSN pārkāpums... Lielākoties neapmierinātie ir visai apdalīti un kompleksaini tipi...

Palaidniex 27.08.2018 14:48

Pastāstīsi cik vispār ir izrakstīti protokoli par "pārāk mazo ātrumu" un kāds tad tas ir bijis? Vēl jo vairāk - protokoli par pārāk mazo ātrumu 2. joslā?

Un cik ir par tiem 110 pie 90.

Palaidniex 27.08.2018 13:52

p.s un ja apsteidzējs ir atļāvies pārkāpt mazāk pie atļautā ātruma nekā ņeķerpila būtu gatavs pārkāpt - tiesību midžināt un nervozēt ne tik nav!

Ieteiktu ņeķerpilām pirms fotoradariem arī nebremzēt un braukt tajā ātrumā kādu grib diktēt citiem. ;)

Palaidniex 27.08.2018 13:41

nocitēsi to punktu kurā minēts, ka kategoriski aizliegts braukt ar mazāku ātrumu nekā maksimālā ātruma ierobežojumā konkrētajā vietā noteikts?

Tur kaut kā nav manīta minimālā ātruma ierobežojuma zīme, vai ne tā?

Palaidniex 27.08.2018 13:39

iebraucot tajā rindā, kaut tuir visi brauks ar 40 metru distanci - TĀPAT BŪS JĀBREMZĒ UN JĀSAMAZINA ĀTRUMA dēļ viena, kundziņa, kuram padodiet ērtākus apstākļus PĀRKĀPT.

Ja uz šosejas ir 100 km/h atļauts un kāds pa otro josju ar tiekm pašiem 100 km/h apsteidz lēnāk braucošo pirmo joslu, tas ir ievērojis visus spēkā esošops punktus un pilnīgi neviens CSN punkts neuzliek viņām pienākumu bremzēt, samazināt ātrumu un līst pirmajā joslā, lai palaistu garām ņeķerpilu.

Vēlreiz atkārtoju jautājumu - kāpēc kādam jāsamazina savs, jau tā maksimālais atļautais konkrētajā ceļa posmā ātrums, kaut kur jāmanevrē, tikai tāpēc, lai kādam ērtāk būtu pārkāpt???

Tev viss labi, vai esi guvis kādu traumu un piedevām vēl esi ticis pie mazvērtības kompleksiem?

Palaidniex 27.08.2018 12:41

+1 teju katram vārdam!

un ne vienmēr jaudīgākais motors provocē braukt ātrāk.

Tāds pusjaudīgais drīzāk, jo ar bezjaudīgo tāpat nepaskriesi, toties ar jaudīgo vairs nevienam nekas nav jāpierāda...

Palaidniex 27.08.2018 12:38

Piemērs - Pirmā josla - rindiņā brauc daži kravinieki, satiksmes autobuss, pusducis - ducis vieglo. Rinda ir gana gara!

Visus tajā joslā apmierina ātrums 85 km/h.

Tad kāds mierīgi brauc pa otro joslu, lai apsteigtu visu šo rindu, kas nudien nav īsā posmā ar atļautajiem 100 km/h izdarāms. Apsteigšana prasa vairākus km jo ātruma starpība nav liela.

KĀDA SUŅA PĒC apsteidzējam PĒKŠŅI IR JĀBREMZĒ, JĀSAMAZINA savs ĀTRUMS zem atļautā UN JĀSPRAUCAS mierīgi braucošā 1. JOSLĀ, jābiedē tās braucēji, jātaisa tur tracis spraucoties vismazākajā šķirbā, tikai lai PALAISTU kaut kādu nepacietīgu, piesarkušu no dusmām ŅĒĶĒRPILU, kurš tagad un tūlīt GRIB ĒRTĀK PĀRKĀPT un braukt ar +15-20 km/h pie atļautā?

Pagaidi, kamēr apsteidzējs apsteidz visu to kolonnu, pacieties, kamēr tas atgriežas 1. joslā, uz kuru var pārvietoties speciāli nespiežot bremzes un nesamazinot savu ātrumu, kas atbilst atļautajiem 100.

Vai gribi savādāk - mirklī kad ņeķerpila slidina sajūgu, rūcina sava klepera motoru un midžina fāras, strauji un negaidīi mīt uz bremzi, lai vabrūt pagūtu ielekt pirmajā joslā, ja vien ņeķerpila nav ielicis pakaļā un nesaņem pantu par drošas distances neievērošanu?

Palaidniex 27.08.2018 12:21

Nu redz - ja jau dzīvē neko nenokavēsi un uz pārdesmit km ieekonomēsi nevis 30 sekundes, bet satriecošu minūti un 30 sekundes, ieteikums ir ļoti vienkāršs - regulārs baldrijāņu tinktūras kurss un piparmētru tēja, kā arī nopietni apārstēt nervus!

Intensīva satiksme? Brauc kā to dara plūsma, nevis mēģini nemākulīgi (jo bez citu "palīdzības" nespēj), nekaunīgi un bīstami kaut kur aizspraukties, spiežot uz to, ka visi grib dzīvot...

Palaidniex 27.08.2018 12:06

Muļķis vai izliecies?

Kraviniekiem arī atļauts braukt uz tiem 100?

Un kur tiem palikt? Nebraukt, jo kingam ar atļautajiem 100 otrajā joslā ir par lēnu?

Grūti paciesties pāris km ar "nožēlojamajiem" 100 km/h, jo ir nagla pakaļā un vajag lidot uz 125 kmh/ strauji piebremzējot līdz 100 pie radariem, pret kuriem respekc?

Palaidniex 27.08.2018 12:03

Jālien nost no ceļa - ar labās puses ratiem jābrauc pa granti, tikai tāpēc vien, ka kādam nesaturēšana?

Tikai tāpēc ka kādam gribās ērtāk pārkāpt? Vi cer ierasties galapunktā 30 sekundes ātrāk uz pārdesmit km?

Kur tā vajag dzīvē steigties? Ko var nokavēt?

Palaidniex 27.08.2018 11:55

Kādu būtisku sīkumu tomēr piemirsi.

Visai bieži ļoti PRĀTĪGI PIRMS APDZĪŠANAS ir PĀRSLĒGTIES uz kādu ZEMĀKU PĀRNESUMU. To izdarīt vēl krietni pirms lien tajā pretējā joslā. Degvielu, protams, nunekādi šādi nesaekonomēsi, bet manevrs būs daudz drošāks sev un citiem, jo būs pietiekama jaudas rezerve un rezultātā iegūstamā dinamika. Nemaz nerunājot cik tas būs bijis atvieglojoši, ja nu aprēķini par pretīmbraucēju ātrumu būs bijuši kļūdaini un nāksies paātrināties straujāk kā cerēts...

Milzīgs "apdzinēju" skaits spiež ar pēdējo pārnesumu un rīko "ziloņgonkas" apdzenot ar minimālu ātruma starpību un ilgstoši atrodoties pretējās kustības joslā... Šādiem nunekādi nepilec ko tie dara un tāpēc/vai arī tiem vispār nekrata ne drošība, ne apdzenamais, ne pretīmbraucēji, ne tie, kas pie normālas apdzīšanas arī kopā ar viņu būtu paguvuši droši apdzīt, ja vien prastos gana dinamiski ieskrieties...

p.s.

Tikai tie šo forumu diez vai lasa, pat, ja viņiem ko auto skolā šādu mācīja un stāstīja - kāpēc tā jādara, tad tie to sen aizmirsuši vai arī bailēs no miliča, radara; "ekonomijas", dzelžu "sataupīšanas" vai sava stulbuma dēļ nolēmuši neizmantot...

Palaidniex 27.08.2018 10:25

daudziem nepietiek prāta pārslēgt kādu zemāku pārnesumu, kas, ka tavu brīnumu, ļautu arī ar to nemotoru pietiekami labi pāātrināties un pabūt pretējā joslā krietni īsāku laika sprīdi, jo gana ātri būtu iegūta pietiekama ātrumu starpība

Palaidniex 27.08.2018 10:24

un kļūdas pēc viņa īpašumā ir bijis Vento ar V6

Palaidniex 27.08.2018 10:23

Vesela čupa ar manuāļiem un nemotoriem, ejot uz apdzīšanu, turpina spiest grīdā, bet ar pēdējo kārbas pārnesumu. Variants pārslēgties vienu, divus vai pat trīs ātrumus zemāk netiek izmantots pēc definīcijas...

Palaidniex 20.08.2018 13:07

Vēl jau bija solījumi par "Ziemeļu maģistrāli" vai "Ziemeļu koridoru", kas sākās uz A1 uz dienvidiem no Gaujas tilta, apbrauc Ādažus un Baltezeru - kaut kur pa mežu, un ienāk Rīgā gar dzelzceļu parelēli Brīvības gatvei pa Ziemeļu pusi dzelzeļam. Ķipa liela paralēla maģistrāla iela, kura tad arī pa to pusi tad arī aizdodas līdz Daugavai un ~Hanzas ielas rajonā ne to tunelī, ne to tiltā šķēso daugavu uz aptuveni Spilvi ... Naudu jau droši vien notērēja "prīvātīpašumu pirkšanai", visādām "izpētēm" utt..

Palaidniex 20.08.2018 9:47

Pilnībā piekrītu - mums ir pa pilnam arī nemācētāju braukt pa 4 un 6 joslu ceļiem ar sadalošo joslu...

Palaidniex 20.08.2018 9:44

par to naudu - nekas nesanāks...

4 joslas izbūēt cauri Baltezeram maksās vājprātu! Privātas zemes, uzbērumi, sētu pārvietošanas utt.

Tilis pār kanālu ir baltezerā ir plats, Ādažos satiksmes pārvads gaba plats 4 joslām ir, bet privātās zemes Baltezerā, vairāki tilti - pār gauju, pār vitrupi, pār Svēti, pār Salacu, Kuiviži - Salacgrīva - privātmājas utt.

P.S. bet atceroties cik šaurs un nepārskatāms tur bija pirms to ceļu rekonstruēja - NENOLIEDZAMI IR!

Palaidniex 20.08.2018 9:42

To apdzīšanu purnā (atklātu agresiju un anarhiju) netieši un reizēm visai tieši sludina te viens pavecs prātu izkūkojušais ar tekstiem - tev grūti pavākties malā? Tev kā priekšā esošajam ir jāgarantē! utt...

Palaidniex 20.08.2018 9:36

Zviedrijā tādu ceļu ar barjeru ir papilnam, vairākus desmitus km garumā. Bet pie mums jau braucot uz 20 km/h rāvējslēdzēja principu ievērot nemāk, kur nu vēl uz 90+

Un vēl kāda lieta - ja tagad ir kur noplīsušam apstāties, traktoram lēnāk pavilties un riteņbraucējam pabraukt, tad gribu redzēt to situāciju, kad barjerotā vienjoslas pusē brauc velosipēdists, traktors vai nedod Dievs - ir kāds noplīsis. Pat ja tas ir transportējams un novelkam - cik laika paies, kamēr to šauro bezizeju atbrīvo...

Palaidniex 20.08.2018 9:34

Mums jau ir te daži, kuri sludina - priekšā esošajam jāgarantē pat tad, ja esi visu pēc kārtas apzināti un mērķtiecīgi pārkāpis, jop jāievēro visiem citiem, lai tik pašam ērtāk pārkāpt, proti - "u kavo morda širše, u tavo boļše prav"...

Ar zemtekstu - gribēsi dzīvot pavāksies nost.

Palaidniex 20.08.2018 9:07

arī 2+1 nav nekāds rožu lauks, īpaši, ja ceļa, ir tik daudz pieslēgumi un krustojumi, kā tas ir uz A1...

Vai 2+1 būs labāks risinājums - galīgi neesmu pārliecināts, jo tur tik pat daudz zemūdens akmeņu...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti