iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 30.04.2009 9:14

jā, jā, jefiņ, aizmirsi vēl pastāstīt un pamatot, kāpēc pie krasta kuģim ir viena iegrime, bet kad tas iebrauc tālāk jūrā pēkšņi iegrimst vairāk un waterlīnija uz borta nezkāpēc pakāpjās stingri augstāk...

Palaidniex 30.04.2009 9:14

P.S.

Reizēm pat tik tālu, ka virs ūdens paliek tikai komandtiltiņš...

Palaidniex 29.04.2009 17:06

netraucē pilsonim nokļūt šai vietā

en.wikipedia.org/... :Final-Frontier.jpg

visu mūžu par to slapjajos sapņos jams sapņo - tikt līdz plakanā okeāna malai...

Palaidniex 29.04.2009 10:32

Kādas formas ir Liepājas rajona globuss?

Palaidniex 28.04.2009 9:50

jocīgi, man gan vienmēr ir licies, ka ar saskaņoto var izbraukt visos tais gadījumos, kuros nav cietušo - saburzītus bleķus uzskatīt par cietušo ir smieklīgi...

Bet jau varbūt, ka kļūdos...

Palaidniex 27.04.2009 12:58

Velomens rakstīja: Pirms dažām dienām braucu ar velo pa Maskavas ielu Rumbulā aiz autobusa (55-60km/h)Menti brauca blakus un pēc brīža pateica,lai ieturu distanci. Tā arī vienīgā lieta par ko varēja piesieties. Gribētu redzēt kā šie mani varētu sodīt par pārāk mazu distanci!

Njā - ieturot lielāku distamci - mārrutks noturēsi tos 55-60, toties, kad buss liek pa mēmajiem - nākās bremzēt pret viņu...

Palaidniex 27.04.2009 12:15

Seene rakstīja:

Kaksis rakstīja: "...elementāra pieklājība un cieņa pret citiem satiksmes dalībniekiem..."

Kurš pants?

Kas gan var būt daiļrunīgāk raksturojošs cilvēku, kā spēja uzdot šādu jautājumu par pieklājību un cieņu...

+1

Palaidniex 22.04.2009 11:18

Kaksis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Ir tāds teiciens - iemācīsies braukt ar sliktu auto, varēsi braukt ar jebkādu. Līdzīgi ar ceļiem.

Vecīt - tad jau arī varētu teikt - idzīvosi pēc sliktas ārstēšanas - dzīvosi kādu laiku.

Tu esi neglābjams mazohists, kam dzīves mērķis ir ar prieku uztvert katru dumību un dzīves apgrūtinājumu.

Kaut nu tev katru rītu būu jāpumpē riepa, jo tak ja mācēsi piepumpēt riepu - varēsi spēcīgāk stūri grozīt...

Kopš braucu ar ATBILSTOŠU auto, ceļi nav problēma. Mazohisti ir tie, kuri ar saviem sēdinātajiem un visādi citādi sačakarētajiem auto brauc un klabina zobus jau uz bruģa.

Vecī - tad pārstāj lietot arī mašīnu - ej kājām vveselīgāk un vispār ceļi nav vajadzīgi.

Mājas arī parcel uz vienu no tiem diviem ciemiem, kuros elektrība nekad nav bijusi - ij nebūš savas glupības netā jāraksta...

Es saprastu, ka neviens nemaksātu akcīzi/ceļa nodokļus. Bet ja tos maksā un būvē ceļus klaji sūdīgi - pilns pamats apvaicātiwes, vai kāds "nevēlās pa muti".

Tas attiecās uz jebkurām dīves sfērām - Kaksīt novēlu, kaut nopērkot brāķi, visi raustītu plecus un teiktu, ka nemainīš, jo tev tīri kvalitatīva precīte pagadījusies salīdzinoši ar citiem...

Palaidniex 22.04.2009 10:18

Kaksis rakstīja:

Ir tāds teiciens - iemācīsies braukt ar sliktu auto, varēsi braukt ar jebkādu. Līdzīgi ar ceļiem.

Vecīt - tad jau arī varētu teikt - idzīvosi pēc sliktas ārstēšanas - dzīvosi kādu laiku.

Tu esi neglābjams mazohists, kam dzīves mērķis ir ar prieku uztvert katru dumību un dzīves apgrūtinājumu.

Kaut nu tev katru rītu būu jāpumpē riepa, jo tak ja mācēsi piepumpēt riepu - varēsi spēcīgāk stūri grozīt...

Palaidniex 22.04.2009 10:10

Kaksis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Nortel rakstīja: Lasot šo diskusiju rodas iespaids, ka dažiem koplietošanas ceļi ir sacīkšu trases. Nepareizas trajektorijas līkumi, traucējošas izbraukšanas un nogriešanās vietas. Tā visa nav sacīkšu trasēs.

Nospīdēji ar intelektu un izpratni par lietām...

Visu laiku man ir licies, ka tieši sacīkšu trasēs veido līkumus ar negatīvām virāžām, līkumus ar minīgu pagrieziena radiusu utt, lai tiem braucējiem grūtāk un skatītājiem jautrāk.

Kā reizi Koplietošanas ceļiem ir jābūt nepārprotamiem, pārdomātiem, pārskatāmiem un muļķudrošiem!

Un kad tas muļkis braucot ar to muļķudrošajiem ceļu pieredzi nobrauc no tā muļļudrošā ceļa, tad ******* ir. Ne vairs savākt slīdošo auto, ne mainīt trajektoriju, tikai ieķerties stūrē, bremzi grīdā un acis ciet.

Kā tu domā, uz kādiem ceļiem visbiežāk šoferi aizmieg pie stūres?

Nu, nu - un uz tā krusta pirms Gaujas tilta avārijas nenotiek. Visi ar saspringtu uzmanību un adrenalīna pilnām asinīm cenšās neiet bojā...

Pa normāliem ceļiem esi kādu reizi braucis arī?

Palaidniex 22.04.2009 9:34

Nortel rakstīja: Lasot šo diskusiju rodas iespaids, ka dažiem koplietošanas ceļi ir sacīkšu trases. Nepareizas trajektorijas līkumi, traucējošas izbraukšanas un nogriešanās vietas. Tā visa nav sacīkšu trasēs.

Nospīdēji ar intelektu un izpratni par lietām...

Visu laiku man ir licies, ka tieši sacīkšu trasēs veido līkumus ar negatīvām virāžām, līkumus ar minīgu pagrieziena radiusu utt, lai tiem braucējiem grūtāk un skatītājiem jautrāk.

Kā reizi Koplietošanas ceļiem ir jābūt nepārprotamiem, pārdomātiem, pārskatāmiem un muļķudrošiem!

Palaidniex 21.04.2009 18:10

mansotraises rakstīja:

ir pat bijuši gadijumi, kad atklāti saka - tu zīmē kā vajag, mēs būvēsim kā mums vajag... ko tur vairs piebilst

Par to arī derētu iztrāst kā nākas, lai ilgi pustupus staigātu pie proktologa...

Palaidniex 21.04.2009 17:45

labojums

ir: atstāt to ceļa pieslēgumu uz Carnikavu neparedzētā vietā

domāts: atstāt to ceļa pieslēgumu uz Carnikavu nepārredzamā vietā

Palaidniex 21.04.2009 17:44

Runājot tālāk par to Baltezers -Ainaži šoseju

Īsta pērle ir posmā no Baltezera līdz Gaujas tiltam

Vispirms ādažos atstāja 7 (!!!!) iz-/-iebrauktuves, kaut ir lielisks izbūvēts viadukts - vienalga no sākuma atstāja 3 kreisos pagriezienus uz ādažiem (neskaitot viaduktu) un n-tos labos pagriezienus... Salika zīmes, kuras ceļa nomales aizsedz, vai naktī braucot ir aizsegtas no priekšējo kukturu apgaismojuma

Pagāja divi gadi - aizraka tikai vienu vietu, kur drīkstēja veikt kreiso/labo pagriezienu... Nafig atstāja pie maksimas kreiso/labo pagriezienu ar ašaubāma garuma bremzēšanas joslām???

Un tad nākamā pērle - pārbūvējot/rekonstruējot Gaujas tiltu atstāt to ceļa pieslēgumu uz Carnikavu neparedzētā vietā Vai tiešām tur nevarēja izbūvēt viaduktu vai ko līdzīgu - vai tā tāda vieta speciāli atstāta, lai šļiktos mašīnas?

Palaidniex 21.04.2009 17:40

kvatra rakstīja:

Droši vien zemi nevarēja dabūt, tāpēc nācās atstāt pa vecam

Kādu zemi nevarēja dabūt? Ko tu pīpē?

Agrāk bija ciešams loks, kura radiuss beigās stipri saasinājās

Tagad loks sākas kudī tālāk, ir vēl plašāks, tad taisne un tad veicais samuģītais asais pagrieziens...

Es tikai gaidu, kad tur kāds nograusies vai nelāgi un nelaikā izslīdēs nelaikā uz šosejas no ieskrējiena loka...

Palaidniex 21.04.2009 11:08

Kaksis rakstīja: Nu redzi, LVM vai Rīgas mežiem sakars ar ceļu būvi ir vēl mazāks. Neko neatdos tāpat.

Tu laikam es neglābjami traumēts...

Noteikta izmēra trijstūrī iezīmēt vienu loku vai divus lokus ar tos savienojošu taisni nemaina trijstūra izmēru...

Palaidniex 21.04.2009 11:02

Kaksis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Fakts na ļico. Iecerētais dienvidnieka pagarinājums līdz lidostai. Ģeniāla ideja, bet pārītis lauķu brēc pilnā rīklē, ka viņiem nevajagot šo ideālo ceļu pie šķūņa durvīm. Viņi kratīsies tāpat pa veco.

Kāds te sakars ar privātpersonām un šķūnīšiem Apvedceļš/Baltezers/Vidzemes šoseja viaduktā?

Ko tu pīpē???

Tas viadukts atrodas Latvijas valsts mežu vai Rīgas pilsētas mežu īpašumā!Kāda privāta zeme, kādi koki uz privāta īpašuma???? Kā arī tur ir valsts servitūs! Kāds ceļš māju tuvumā???

Drīzāk jāsāk gaidī, kad parādīsies izkārtnes pārdod zemi apbūcei uz jaunizbūvētā Saulkrastu apvedceļa malām. Tad sabūvēs mājas un tad sāks pieprasī zīmi 70, tad nodibinās apdzīvotu vietu Apvedceļā nīdēji uzliks balto zīmi - tātad 50 un vēl visbeidzot sabūvēs luksaforus/krustojumsu un vēl vietām uzliks 30 un izbūves guļošos poličus...

Ar to ka latvietis brēc jau tad, kad viņam piedāvā ātrgaitas maģistrāli pie pašām durvīm. Un nocirstas trīs priedes uz viņa zemes itkā pareizajam ceļa liekumam vispār ir traģēdija.

Palaidniex 21.04.2009 10:55

Kaksis rakstīja:

Fakts na ļico. Iecerētais dienvidnieka pagarinājums līdz lidostai. Ģeniāla ideja, bet pārītis lauķu brēc pilnā rīklē, ka viņiem nevajagot šo ideālo ceļu pie šķūņa durvīm. Viņi kratīsies tāpat pa veco.

Kāds te sakars ar privātpersonām un šķūnīšiem Apvedceļš/Baltezers/Vidzemes šoseja viaduktā?

Palaidniex 21.04.2009 10:52

uupis rakstīja:

Kaksis rakstīja: Ja samazinātu džipiem ceļu nodokli, OCTU, akcīzi degvielai un vēl šo to, tad ceļus varētu vispār netaisīt. Un valsts ietaupītu naudu.

Kāreiz šitiem monstriem nodoklis ir krietni par mazu jau sen. Un vēl kautkādos dažos airopas pilsētu centros pat bija aizliegts iebraukt ar apvidus auto. OCTU džipiem arī divreiz vēl augšā, iemācisies kulturāli braukt.

Vai arī gluži pretēji...

Brauks pēc principa - es maksāju 2x vairāk, tāpēc man 2x vairāk ļauts.

Pietiktui ar aizliegumu iebraukt prāvāku pilsētu centros. Lai brauc pa apvedceļiem

Palaidniex 21.04.2009 10:48

Savulaik ilgi caur asarām smējos par LVCEĻU atbildi par satiksmes pārvada Vidzemes žoseja - Rīgas apvedceļš/Tallinas šoseja rekonstrukciju.

Es vaicāju - kāda velna pēc pārbūvējot visu to konstrukciju, viaduktus un uzbraukšanai/nobraukšanai tāpat tika izbūvēti nevis vienmērīgi uz/nobraukšanas loki, kuros iegriezties ar stūres pagriešanu un visu līkumu turot stūri spēt veikt uzbraukšanu - proti plūdeni un saprātīgi, bet bija JĀUZPROJEKTĒ un JĀIZBŪVĒ debili? Uzbraukšanas loks virziens Rīga - Baltezers - uzbrauciena sākums pārbūvēts, plūdens, tad jmistiska taisne un tad jānobeidz ar veco straujo radiusu?

Atbilde bija fantastiska - tas esot pēc standartiem. Kad vaicāju kas tie par sū#%$# STANDARTIEM? Atskanēja vēl brīnišķīgāka atbilde - tad tur būtu jāizcērt koki, ko tāpat sabiedrība neatbalstītu... Ko tāpat sabiedrība neatbalstītu??? Jūs apvaicājāties??? Vai esošo šedevru izbūvējot vienlīdz nebija jāizcērt koki??? Kāpēc nevar uzprojektēt kā pie cilvēkiem uzreiz, un izcirst citus kokus (tie tāpat bija jācērt) - lai sanāk normāli??? Uz šo atbildes nebija...

Dabas aizstāvji atradušies - Pat ja būu jāizcērt par vienu desmitu koku vairāk.mazāk uz to šosejas izbūvi tas tāpat būtu nepamanīts piliens jūrā...

Palaidniex 21.04.2009 10:37

To jau tikai Latvijā var un tā dara, ka par atvēlēto naudu labāk izbūvē divus sūdīgus ceļus nekā vienu labu.

Tas nekas, ka sūdīgais stāv 3 gadus, labais 10.

Kas finālā sanāk - mums pēc 2 gadiem ir 2 sabrukuši ceļi, nevis viens vēl 4 gadus brīnišķīgi spējīgs kalpot...

Ja kāds te sāks kaut ko gudri tirst par naudām - kāda starpība - no ceļiem atvēlēta budžeta tāpat tos 10% iebāzīs kabatā - "pateicībās", "konsultācijās" vai "uzvaras dotācijās"... Nav jau šķirba - tās pateicības iebāzt par 2 sliktiem vai vienu labu ceļu. Mainot saskaitāmos vietām summa nemainās - kā ir 10% tā ir 10%...

Palaidniex 20.04.2009 16:34

Ozz rakstīja: ieleeju štatoilaa 95E benziinu (ne-ultima)...pepelacs švakaak iet saliidzinaajumaa ar Lukoil bendžu...un taada aizdoma ka rij arii vairaak bet to varees peec nedēļas tik noteikt...

Nu tad pēc nedēļas iepostē!

Palaidniex 15.04.2009 18:33

Kaksis rakstīja: Ierosinu vienu pavisam vienkāršu eksperimentu.

Visi ir lieli celtnieki un zin kas ir pašizlīdzinošā grīda. Kā zināms, tad ūdens šajā gadījumā ir izlīdzinošā komponente.

Nopērkam maisu pašizlīdzinošās grīdas maisījuma (pašu lētāko), sajaucam ar ūdeni noteiktajās proporcijās un ielejam kaut hermētiskā koka kastē (kastē var ieklāt plēvi) noteiktajā biezumā (piemēram, 3 cm). Atstājam līdz rītam lai nožūst. Nākošā dienā izkratam ārā un uz virsmas uzliekam līmeņrādi.

Ja spraugas nav, značit esam kakši, ja kādam ir izliekta virsma, tas lec uz vienas kājas un sauc sevi par gaili.

Izlejam pašu megasmalkāko pašizlīdzinošāko betonu 10 metrus garās vannās ar armējumu, kas pilnībā novērš formas maiņu un izliekšanos 2 betona plāksnes pusmetra platumā.

Kad izšūšt uzliekam vienu uz otras ar gludajām virsmām kopā un vienā sānā uzliekam atsvaru

tad ņēmam elektronu mikroskopu un salīdzinam - kāds ir attālums starp plāksnēm atsvarotajā un nesaspiestajā galā...

Palaidniex 15.04.2009 15:07

Runā, ka starp Kopeni un Malmi ir tiltiņš, kura balsti dēļ zemes plakanuma to virsotnēs ir par 6 cm tālāk viens no otra, nekā pamatos. Tīri precīži samērīts esot.

Palaidniex 14.04.2009 14:18

Kaksis rakstīja: Uz iespēju braukt uz menteni rakstīt liecinieka paskaidrojumus, uz iespēju liecināt tiesā, uz iespēju pašam tiesāties par apmelošanu (ja nu tu nokļūdījies paskaidrojumā ar autu numuru, laiku vai vietu).

Un visu to darīt par saviem līdzekļiem un sava darba laikā.

Kad Tavam auto kāds apskrāpēs sānu laikam jutīšies dzīļi aizvainots, ka kāds būs redzējis, piefiksējis un darījis zināmu tev, policijai (whatever) info par notikumu...

Un vēl aizvainotāks būši tad, kad tas kāds tomēr radīš laiku un aizbrauks sniegt liecību par notikušo vaine?

Bezmaz prasās veca anekdote par to kāpēc žīdus pasaulē nemīl... Latvieši nav tālu no tā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti