Ceļu remontu kvalitāte

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002

Pēdējo gadu laikā ir VAIRĀKKĀRT remontēc Deglava ielas satiksmes pārvads. Mainīja visu segumu - bija apgrūtināta transporta kustība vienā un tad otra virzienā un pēc šī "lieliskā" remota tika vēlāk atsevišķi remontētas ???? laidumu izplešanās šuvju vietas.

Jautājums - atjaunojot asfaltbetona segumu nevarēja uzreiz to izdarīt? Ja izdarīja slikti, tad kas maksāja par šo salaiduma vietu remontu? Un šis remonts acīmredzami ir bijis bezjēdzīgs, jo pārvads pārvērties par maztramplīniņu joslu, kur šie te paši tramplīniņi vainagojas ar bedrēm.

Kad, kas un par kādiem līdzekļiem savedīs to kārtībā? Un kāpēc vairākus gadus pēc kārtas ir jātraucē satiksmes plūsma dēļ vairākkārtīgiem atkārtotiem ceļa seguma remontiem???

P.S.

Šāda satura vēstule iesūtīta arī satdepam

 
1 2 3 4 5
uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: nu tad flag vam vruki - parādi ka bembists spēj arī kautko prakstisku izdarīt...

Kopš kura laika izklaide ir praktiska lieta?

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Savulaik ilgi caur asarām smējos par LVCEĻU atbildi par satiksmes pārvada Vidzemes žoseja - Rīgas apvedceļš/Tallinas šoseja rekonstrukciju.

Es vaicāju - kāda velna pēc pārbūvējot visu to konstrukciju, viaduktus un uzbraukšanai/nobraukšanai tāpat tika izbūvēti nevis vienmērīgi uz/nobraukšanas loki, kuros iegriezties ar stūres pagriešanu un visu līkumu turot stūri spēt veikt uzbraukšanu - proti plūdeni un saprātīgi, bet bija JĀUZPROJEKTĒ un JĀIZBŪVĒ debili? Uzbraukšanas loks virziens Rīga - Baltezers - uzbrauciena sākums pārbūvēts, plūdens, tad jmistiska taisne un tad jānobeidz ar veco straujo radiusu?

Atbilde bija fantastiska - tas esot pēc standartiem. Kad vaicāju kas tie par sū#%$# STANDARTIEM? Atskanēja vēl brīnišķīgāka atbilde - tad tur būtu jāizcērt koki, ko tāpat sabiedrība neatbalstītu... Ko tāpat sabiedrība neatbalstītu??? Jūs apvaicājāties??? Vai esošo šedevru izbūvējot vienlīdz nebija jāizcērt koki??? Kāpēc nevar uzprojektēt kā pie cilvēkiem uzreiz, un izcirst citus kokus (tie tāpat bija jācērt) - lai sanāk normāli??? Uz šo atbildes nebija...

Dabas aizstāvji atradušies - Pat ja būu jāizcērt par vienu desmitu koku vairāk.mazāk uz to šosejas izbūvi tas tāpat būtu nepamanīts piliens jūrā...

teorētiski.... zinot kas projektēja..... pastāv lielā iespēja ka tie paši projektēja arī iepriekšējo.... līdz ar to ko mainīt šedevrā...

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

uupis rakstīja:

Kaksis rakstīja: Prasības = izmaksas

Ja valstij naudas nav vai tā ir stulba, tad arī prasības ir tādas pašas.

Prasības = standarti no kuriem nedrīkst būt atkāpes.

Jeb tagad standarsts ar kakša palīdzību koriģējas uz leju jo nav naudas?

Man vispār ir aizdomas, ka tie standardi ir vai nu pārrakstīti vecie, izmetot gostus, vai arī tupa uz dullo paķerti no kādas citas valsts, ar atšķirīgiem klimatiskajiem, ģeogrāfiskajiem un ģeoloģiskajiem apstākļiem.

tie ir latviski pārtulkoti vienotie eiropas standarti. Tur vēl ir piezīme -ja tulkojums liekas nesaprotams un divdomīgs, pareizo risinājumu skatīt angļu valodas oriģinālā

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Savulaik ilgi caur asarām smējos par LVCEĻU atbildi par satiksmes pārvada Vidzemes žoseja - Rīgas apvedceļš/Tallinas šoseja rekonstrukciju.

Es vaicāju - kāda velna pēc pārbūvējot visu to konstrukciju, viaduktus un uzbraukšanai/nobraukšanai tāpat tika izbūvēti nevis vienmērīgi uz/nobraukšanas loki, kuros iegriezties ar stūres pagriešanu un visu līkumu turot stūri spēt veikt uzbraukšanu - proti plūdeni un saprātīgi, bet bija JĀUZPROJEKTĒ un JĀIZBŪVĒ debili? Uzbraukšanas loks virziens Rīga - Baltezers - uzbrauciena sākums pārbūvēts, plūdens, tad jmistiska taisne un tad jānobeidz ar veco straujo radiusu?

Atbilde bija fantastiska - tas esot pēc standartiem. Kad vaicāju kas tie par sū#%$# STANDARTIEM? Atskanēja vēl brīnišķīgāka atbilde - tad tur būtu jāizcērt koki, ko tāpat sabiedrība neatbalstītu... Ko tāpat sabiedrība neatbalstītu??? Jūs apvaicājāties??? Vai esošo šedevru izbūvējot vienlīdz nebija jāizcērt koki??? Kāpēc nevar uzprojektēt kā pie cilvēkiem uzreiz, un izcirst citus kokus (tie tāpat bija jācērt) - lai sanāk normāli??? Uz šo atbildes nebija...

Dabas aizstāvji atradušies - Pat ja būu jāizcērt par vienu desmitu koku vairāk.mazāk uz to šosejas izbūvi tas tāpat būtu nepamanīts piliens jūrā...

teorētiski.... zinot kas projektēja..... pastāv lielā iespēja ka tie paši projektēja arī iepriekšējo.... līdz ar to ko mainīt šedevrā...

Droši vien zemi nevarēja dabūt, tāpēc nācās atstāt pa vecam

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

kvatra rakstīja:

Droši vien zemi nevarēja dabūt, tāpēc nācās atstāt pa vecam

Kādu zemi nevarēja dabūt? Ko tu pīpē?

Agrāk bija ciešams loks, kura radiuss beigās stipri saasinājās

Tagad loks sākas kudī tālāk, ir vēl plašāks, tad taisne un tad veicais samuģītais asais pagrieziens...

Es tikai gaidu, kad tur kāds nograusies vai nelāgi un nelaikā izslīdēs nelaikā uz šosejas no ieskrējiena loka...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Runājot tālāk par to Baltezers -Ainaži šoseju

Īsta pērle ir posmā no Baltezera līdz Gaujas tiltam

Vispirms ādažos atstāja 7 (!!!!) iz-/-iebrauktuves, kaut ir lielisks izbūvēts viadukts - vienalga no sākuma atstāja 3 kreisos pagriezienus uz ādažiem (neskaitot viaduktu) un n-tos labos pagriezienus... Salika zīmes, kuras ceļa nomales aizsedz, vai naktī braucot ir aizsegtas no priekšējo kukturu apgaismojuma

Pagāja divi gadi - aizraka tikai vienu vietu, kur drīkstēja veikt kreiso/labo pagriezienu... Nafig atstāja pie maksimas kreiso/labo pagriezienu ar ašaubāma garuma bremzēšanas joslām???

Un tad nākamā pērle - pārbūvējot/rekonstruējot Gaujas tiltu atstāt to ceļa pieslēgumu uz Carnikavu neparedzētā vietā Vai tiešām tur nevarēja izbūvēt viaduktu vai ko līdzīgu - vai tā tāda vieta speciāli atstāta, lai šļiktos mašīnas?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

labojums

ir: atstāt to ceļa pieslēgumu uz Carnikavu neparedzētā vietā

domāts: atstāt to ceļa pieslēgumu uz Carnikavu nepārredzamā vietā

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Runājot tālāk par to Baltezers -Ainaži šoseju

Īsta pērle ir posmā no Baltezera līdz Gaujas tiltam

Vispirms ādažos atstāja 7 (!!!!) iz-/-iebrauktuves, kaut ir lielisks izbūvēts viadukts - vienalga no sākuma atstāja 3 kreisos pagriezienus uz ādažiem (neskaitot viaduktu) un n-tos labos pagriezienus... Salika zīmes, kuras ceļa nomales aizsedz, vai naktī braucot ir aizsegtas no priekšējo kukturu apgaismojuma

Pagāja divi gadi - aizraka tikai vienu vietu, kur drīkstēja veikt kreiso/labo pagriezienu... Nafig atstāja pie maksimas kreiso/labo pagriezienu ar ašaubāma garuma bremzēšanas joslām???

Un tad nākamā pērle - pārbūvējot/rekonstruējot Gaujas tiltu atstāt to ceļa pieslēgumu uz Carnikavu neparedzētā vietā Vai tiešām tur nevarēja izbūvēt viaduktu vai ko līdzīgu - vai tā tāda vieta speciāli atstāta, lai šļiktos mašīnas?

veikalu nobrauktuves ir atsevišķs stāsts

esi redzējis kādu vietu kur lielveikalam nogriež piebraukšanu no abiem virzieniem (nerunājot par divbrauktuvju ceļiem)?

pārsvarā visur ir atļauti visi kreisie... kaut vai tepat Ķekavā jaunais elvi. tur toč redzēju projektā saliņu pretī izbrauktuvei, lai tiem kas brauc no bauskas, nebremzētu satiksmi visādi elvi desu tīkotāji. un kā tur ir tagad veikalnieki dara kā grib, būvē kā grib.. aizmirsuši esat šo pašu mūkusalas apli ar visu jauno lielveikalu un luksaforu bieķensalas krustā. ar veikalniekiem ir tā - kas maksā, tas pasūta mūziku. un visi mazie melnie cilveciņi sēz biksēs un priecīgi smaida par kārtējo desubodi.

ir pat bijuši gadijumi, kad atklāti saka - tu zīmē kā vajag, mēs būvēsim kā mums vajag... ko tur vairs piebilst

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

mansotraises rakstīja:

ir pat bijuši gadijumi, kad atklāti saka - tu zīmē kā vajag, mēs būvēsim kā mums vajag... ko tur vairs piebilst

Par to arī derētu iztrāst kā nākas, lai ilgi pustupus staigātu pie proktologa...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Lasot šo diskusiju rodas iespaids, ka dažiem koplietošanas ceļi ir sacīkšu trases. Nepareizas trajektorijas līkumi, traucējošas izbraukšanas un nogriešanās vietas. Tā visa nav sacīkšu trasēs.

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

mansotraises rakstīja:

ir pat bijuši gadijumi, kad atklāti saka - tu zīmē kā vajag, mēs būvēsim kā mums vajag... ko tur vairs piebilst

Par to arī derētu iztrāst kā nākas, lai ilgi pustupus staigātu pie proktologa...

visi smaida, visi laimīgi ciemā jauna bulku bode

i ciema vecim prieks, i būvaldē, i ciema būvinspektors jaunus diskus autiņam uzlicis.. nu kaut kā tā šajā aizspogulijā (LV) tās lietas notiek

x_rays Reģ.: 22.04.2003
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Lasot šo diskusiju rodas iespaids, ka dažiem koplietošanas ceļi ir sacīkšu trases. Nepareizas trajektorijas līkumi, traucējošas izbraukšanas un nogriešanās vietas. Tā visa nav sacīkšu trasēs.

Nu nez kapec tai pashaa Anglijaa var sabuvet viaduktus, likumus, pat raundabautus un visu parejo taa lai nekavetu pagastu un viss tas buutu pietiekami mulkjudroshi (aazhi ari ieksh UK netrukst). Bet nu cik ir braukaats, man UK satiksmes organizacija patik vislabaak.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

x_rays rakstīja:

(aazhi ari ieksh UK netrukst).

Nevis "arī netrūkst", bet tur to ir smagi vairāk kā pie mums, vienīgi sadalījums pareizāks tb otrāds nekā mums

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Lasot šo diskusiju rodas iespaids, ka dažiem koplietošanas ceļi ir sacīkšu trases. Nepareizas trajektorijas līkumi, traucējošas izbraukšanas un nogriešanās vietas. Tā visa nav sacīkšu trasēs.

Nospīdēji ar intelektu un izpratni par lietām...

Visu laiku man ir licies, ka tieši sacīkšu trasēs veido līkumus ar negatīvām virāžām, līkumus ar minīgu pagrieziena radiusu utt, lai tiem braucējiem grūtāk un skatītājiem jautrāk.

Kā reizi Koplietošanas ceļiem ir jābūt nepārprotamiem, pārdomātiem, pārskatāmiem un muļķudrošiem!

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: te nesen daži sūrojās, ka Šlesers esot nedomājis par ceļiem...tagad visi metas Repši vainot bet viņš tak finanšu ministrs, ne satiksmes

Mums tak jau saknē jebkura valsība IR SLIKTA Neko nepadomājam,nelasam, bet lamājam bezjēgā...paši sevi.

Es par Šleseru nesūrojos – uismaz atjaunoja autoceļu fondu un kādu laiku remontēja un buveja ceļus.

Es gribu atgādināt ko Jaunais laiks savulaik izdarīja jo visiem atmiņa ir īsa. Pret toreizējo akcīzes noņemšanu no ceļu remonta es protestēju ar visām man iespējamām metodēm.

Un atgādināšu vēl vienu lietu – kad ieviesa akcīzes nodokli degvielai tad uzstādijums bija sekojošs: vairāk tērē benzīnu – labāki un sakoptāki būs mūsu ceļi.

RRRRRRR – vai tiešām būs jāatbalsta kontrabandas degviela, jo akcīzes nodoklis tāpat nenonāk tur kur paredzēts... rrrrrrrr

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Nortel rakstīja: Lasot šo diskusiju rodas iespaids, ka dažiem koplietošanas ceļi ir sacīkšu trases. Nepareizas trajektorijas līkumi, traucējošas izbraukšanas un nogriešanās vietas. Tā visa nav sacīkšu trasēs.

Nospīdēji ar intelektu un izpratni par lietām...

Visu laiku man ir licies, ka tieši sacīkšu trasēs veido līkumus ar negatīvām virāžām, līkumus ar minīgu pagrieziena radiusu utt, lai tiem braucējiem grūtāk un skatītājiem jautrāk.

Kā reizi Koplietošanas ceļiem ir jābūt nepārprotamiem, pārdomātiem, pārskatāmiem un muļķudrošiem!

Un kad tas muļkis braucot ar to muļķudrošajiem ceļu pieredzi nobrauc no tā muļļudrošā ceļa, tad ******* ir. Ne vairs savākt slīdošo auto, ne mainīt trajektoriju, tikai ieķerties stūrē, bremzi grīdā un acis ciet.

Kā tu domā, uz kādiem ceļiem visbiežāk šoferi aizmieg pie stūres?

Nu, nu - un uz tā krusta pirms Gaujas tilta avārijas nenotiek. Visi ar saspringtu uzmanību un adrenalīna pilnām asinīm cenšās neiet bojā...

Pa normāliem ceļiem esi kādu reizi braucis arī?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Lasot šo diskusiju rodas iespaids, ka dažiem koplietošanas ceļi ir sacīkšu trases. Nepareizas trajektorijas līkumi, traucējošas izbraukšanas un nogriešanās vietas. Tā visa nav sacīkšu trasēs.

Nu ne gluži tā. Pēc kāda laika kāda deputāta radinieka firmas auto nokrašosies un pazaudēs kravu un kāpostu. Pēc tam deputāti spriedīs ka sūdīgs līkums un zreiz sāks pārbūvēt un atkal tērēs kāposti.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Ir tāds teiciens - iemācīsies braukt ar sliktu auto, varēsi braukt ar jebkādu. Līdzīgi ar ceļiem.

Vecīt - tad jau arī varētu teikt - idzīvosi pēc sliktas ārstēšanas - dzīvosi kādu laiku.

Tu esi neglābjams mazohists, kam dzīves mērķis ir ar prieku uztvert katru dumību un dzīves apgrūtinājumu.

Kaut nu tev katru rītu būu jāpumpē riepa, jo tak ja mācēsi piepumpēt riepu - varēsi spēcīgāk stūri grozīt...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Nemīz, Latvijā nekad nebūs kārtības. Tā vienkārši nav iespējama tik mazā valstī un pie esošās politiskās iekārtas.

Слышу звон, да незнаю где он...

Es atgādinu par to kas bijis – un neconšos prognozēt, kas būs. Katram ir savas blusas. Tautas partijai – izglītības reforma. Jaunam laikam – ceļu sabrukšana. Latvijas ceļam – banka Baltija. Pie tā visa vēl klāt Prezidente ar dupultpilsonību un eiropas savienību...

Kāpēc man ir jāievēro likums, ja to nedara augstākā vara, kas ir paraugs? Dubultpilsonība aizliegta, bet prezidentei atļauts??? Nu kas tas par sviestu???

Tā kā visas runas par to ka jebkura valdība ir slikta – ir nemācēšana uztvert kritiku. Visi grib lai dzied slavas dziesmas...

…un ja es atgādinu ka Jaunais laiks viereiz sačakarēja ceļus, tad kurš slimnieks atgādinājumu uztver kā pašreizējās valdības nosodījumu???

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Un ceļi pie mums ir normāli (ja neskaita brūkošo segumu)...

Vot par šito tēmu padiskutē ar motobraucējiem. Tie pirmie jūt vai ceļš gluds vai uzarts...

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Ir tāds teiciens - iemācīsies braukt ar sliktu auto, varēsi braukt ar jebkādu. Līdzīgi ar ceļiem.

Vecīt - tad jau arī varētu teikt - idzīvosi pēc sliktas ārstēšanas - dzīvosi kādu laiku.

Tu esi neglābjams mazohists, kam dzīves mērķis ir ar prieku uztvert katru dumību un dzīves apgrūtinājumu.

Kaut nu tev katru rītu būu jāpumpē riepa, jo tak ja mācēsi piepumpēt riepu - varēsi spēcīgāk stūri grozīt...

Šitam keksam varētu arī piestāvēt teiciens "viss, kas mūs nenogalina, padara mūs stiprākus".. tikai optimālais grūtību daudzums ir ierobežots - var jau mēģināt dzīvot kā viduslaikos tumšajos gs, kad vidējais dzīves ilgums bija 30-cik tur gadi.

Attiecīgi R-Eiropā dzīves līmenis augstāks, ceļi gludāki, pensionāri vecāki.. bet tas jau nav nekas labs- valstij izdevīgāk, ka pensionārs atdod galus drīz pēc pensijas vec. sasniegšanas.

Tāpēc, "ierieb" valstij un "brauc ātri un mirsti jauns"!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Ir tāds teiciens - iemācīsies braukt ar sliktu auto, varēsi braukt ar jebkādu. Līdzīgi ar ceļiem.

Vecīt - tad jau arī varētu teikt - idzīvosi pēc sliktas ārstēšanas - dzīvosi kādu laiku.

Tu esi neglābjams mazohists, kam dzīves mērķis ir ar prieku uztvert katru dumību un dzīves apgrūtinājumu.

Kaut nu tev katru rītu būu jāpumpē riepa, jo tak ja mācēsi piepumpēt riepu - varēsi spēcīgāk stūri grozīt...

Kopš braucu ar ATBILSTOŠU auto, ceļi nav problēma. Mazohisti ir tie, kuri ar saviem sēdinātajiem un visādi citādi sačakarētajiem auto brauc un klabina zobus jau uz bruģa.

Vecī - tad pārstāj lietot arī mašīnu - ej kājām vveselīgāk un vispār ceļi nav vajadzīgi.

Mājas arī parcel uz vienu no tiem diviem ciemiem, kuros elektrība nekad nav bijusi - ij nebūš savas glupības netā jāraksta...

Es saprastu, ka neviens nemaksātu akcīzi/ceļa nodokļus. Bet ja tos maksā un būvē ceļus klaji sūdīgi - pilns pamats apvaicātiwes, vai kāds "nevēlās pa muti".

Tas attiecās uz jebkurām dīves sfērām - Kaksīt novēlu, kaut nopērkot brāķi, visi raustītu plecus un teiktu, ka nemainīš, jo tev tīri kvalitatīva precīte pagadījusies salīdzinoši ar citiem...

DimanC Reģ.: 22.05.2003
0 0 Atbildēt

es ļoti atvainojos par veca topika pacelšanu.

kāds izskatās deglava tilts šobrīd? šuves centra virzienā atkal tādas pajukušas izskatās, pirms diviem gadiem veiktais remonta rezultāts par gandrīz 100 štukām ( www1.iub.gov.lv/... ) tagad atkal tuvu avārijas stāvoklim. šuves joprojām nelīdzenas (ja pareizi atceros, toreiz kāds RD daputāts bij pat galvu gatavs ķīlā likt ), un izskatās, ka dažas jau ir lāpītas.

cik ilgi mūs vēl šitā d1irsinās?

DimanC Reģ.: 22.05.2003
0 0 Atbildēt

edit: kāds RD deputāts bija gatavs vai galvu ķīlā likt, ka šuves "uzsūkšoties"

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

DimanC rakstīja: es ļoti atvainojos par veca topika pacelšanu.

kāds izskatās deglava tilts šobrīd? šuves centra virzienā atkal tādas pajukušas izskatās, pirms diviem gadiem veiktais remonta rezultāts par gandrīz 100 štukām ( www1.iub.gov.lv/... ) tagad atkal tuvu avārijas stāvoklim. šuves joprojām nelīdzenas (ja pareizi atceros, toreiz kāds RD daputāts bij pat galvu gatavs ķīlā likt ), un izskatās, ka dažas jau ir lāpītas.

cik ilgi mūs vēl šitā d1irsinās?

vispirms sataisīhja gludu, tad pārraka un uzrīkoja šoto murgu (droši vien par papildus naudu) un tagad par naudu atkal novērsīš

Normālā valstī būu tā - sataisi, lai ir gluds, PAR SAVU NAUDU, nespēj 2-5 gqadi ārā no valsts un pašvaldību pasūtījumu izpildīāju saraksta...

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti