iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 10.11.2008 13:03

P.S.

Un tikai tāpēc, ka principiāli lielāks un jaudīgāks dzinējs to pārspēj uzskatīt ka tas 1,9 ir slikts...??? Manuprāt ir jāizbeidz pīpēt vecāsmammas rūainā sega...

Palaidniex 10.11.2008 12:59

batka rakstīja: Bet protams ka 2,5 labak ies pa 1,9

Kādam ar fiziku un matemātiku skolā ir bijis ļoti bēdīgi, ja ir bijusi naiva cerība tos dzinējus salīdzināt un domāt, ka 1,9 ir jaudīgāks, vai tam ir kaut nelielas cerības turēt līdzi...

Palaidniex 05.11.2008 15:41

Pēdējā rēka bija par patēriņā kredītu.

Karoč vienam savajadzējās kādus 500 latus uz sitiena - jams uz banku, istāstya savu vajadzību... un tur ir fantastiska atbilde - saturaties:

Ielec mūsu bankā Ls 1000, - uz 6,7 % gada peļņas un mēs tev izsniegsim kredītu par summu Ls 500,- ar 8,3% likmi...

Kolosāli! AUTORU, AUTORU!

Vai nav feini?

Palaidniex 05.11.2008 15:36

Uggga rakstīja:

theerny rakstīja: apgaismojiet ludzu, kadas problemas tagad ir ar to lizingu?

Kam normāli un pierādāmi ienākumi, izmaiņu līzinga saņemšanā gandrīz nav. Tiem kas dzīvojasmās pļavas tirgoja, tiem varētu būt grūtāk.

Arī privātpersonām ir izaugušas DRAKONISKAS prasības kaut ko paņemt kredīā.

No vienas puses pareizi - mazliet ir pārkarsusi tā banku radīās naudas drukmašīna, no otras nocirst visu finansējumu - ar nav prātīgi...

Daudzas bankas tagad to ar marketinga specialistu palīdzību ir nosaukuši par Auto līzinga izsniegšanas apturēšanu restrukturizācijas ietvaros, bet aiz šīs lupatiņas slēpjas liela finansu pakaļa, kurā ir daaaaudzas finašu iestādes...

Palaidniex 03.11.2008 15:52

Ozz rakstīja:

par daarznieku jaaieveel tomeer āzis, ko vjadziibas gadiijumaa padariit par greek-āzi vai vislielaako kretinu...

Āzis jau tāpat ir kretīns...

Palaidniex 03.11.2008 15:41

Velomens rakstīja:

911 rakstīja: 1) vakar sastrēgums slāvu aplī bija dēļ tā, ka vecā tilta uzbrauktuvei pakustināja pamatu un tā riktīgi iegāzās viena josla, itogo pār tiltu satiksmi ierobežoja pa vienu joslu tudi un vienu atpakaļ. labi, ka to visu novērsa, jo bija jau bažas par šorītu, taču viss ok. cepur' nost.

2) un kā jums patīk jaunajām estakādēm brauktuves savienojumi - vismaz tie, kas cilpā no slāvu tilta puses uz ķengaragu? tie jau tagad ir nepieņemamā kvalitātē.

Ne tikai nobrauktuves, bet arī pats viadukts virs maskavas un krasta ielas ne tuvu nav labā stāvoklī...skumji.

Samazinoties projekta finansējumam nesamazinājās tak kabatā ieliktais cīpars. Jo tas jau sen ielikts vai ja tiek likts pa daļām - tā apjomu NEKAD nesamazinās. Skaidrs ka cietīs mazliet algas un visvairāk materiāli un darba kvalitāte. Tāds kā nezinītis...

Vienīgais es gan tur pagaidām neko dramatiski sliktu nesaskatu...

Palaidniex 03.11.2008 15:35

Pirmais rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Ideots rakstīja: vīri....

Jūsu idejas ir vērā ņemamas, tikai kāpēc ņemt darbā tajos posteņos cilvēkus, kas "cērt zivi", ja var paņemt tos, kas nobīdīs visas pareizās zemju uzpirkšanas un citus mehānismus īstenos ?

Nu tā jau sanāk - ja kāpostgalvas pašas ievēl āzi par dārznieku.

Un ja vēl nenāk pie prāta tad sanāk kā citā teicienā - Ir aitas, ir kas viņas cērp...

domā kautkas baigi mainītos, ja kāpostgalvas ievēlētu par dārznieku nevis aunus, bet baltos taurenīšus????

Neviens jau neliedz ievēlēt citas kāpostgalvas...

Tiesa palasot Orvelu ja vienas cūkas dzīvnieku fermā pēkšņi kļūst par vienlīdzīgākām par citām, tad, kamēr nav pārāk vienlīdzīgākas palikušas ir jāšauj pa muti!

Palaidniex 03.11.2008 15:13

Ideots rakstīja: vīri....

Jūsu idejas ir vērā ņemamas, tikai kāpēc ņemt darbā tajos posteņos cilvēkus, kas "cērt zivi", ja var paņemt tos, kas nobīdīs visas pareizās zemju uzpirkšanas un citus mehānismus īstenos ?

Nu tā jau sanāk - ja kāpostgalvas pašas ievēl āzi par dārznieku.

Un ja vēl nenāk pie prāta tad sanāk kā citā teicienā - Ir aitas, ir kas viņas cērp...

Palaidniex 03.11.2008 14:12

theerny rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Ko diez vel te diskutēt par 6 (sešu !!!) joslu tiltu, kas sākas vai atduras divjoslu Bauskas ielā at T-veida krustu?

Un ko tieši tu gribi diskutēt? Vajadzēja uzbūvēt pagaidu tiltu ar divām joslām un pielipināt pārējās tikai tad, kad abos galos būs uzcelti ceļi ar 6 joslām?

Daugavas kreisā krasta risinājumus (vismaz līdz Ziepniekkalna ielai) varēja izbūvēt paralēli ar tilta būvi!

Ja jau tas tāpat par kredīa piķi tiek būvēts - kur problēma būvēt VIENLAICĪGI? Taja pusē satiksmes mezgli nav tik sarežģīi kā daugavas labajā krastā un dažādas komunālās infrastruktūras pazemē mazāk, satiksme mazāk noslogota utt.

Ceļa gabalu no Bauskas līdz Ziepniekkalna ielai izbūēt varēja ari parasts ceļubūves apakšuzņēmums - Tiltu lielbūvētāju korupapvienība to noteikti tik finansiāli izdevīgi neprastos... A izbūvēt pāris divlīmeņa viaduktus vai vismaz tos sākt - pārāk lielai problēma nebūtu jābūt... Ja tik vien ir gribēšana to darīt...

kur buvet ja zeme vel nav visa atpirkta.

Pie mums jau vienmēr - izstrādā projektus līdz galam PIRMS tiek atrisināti jautājumi par zemi. Tā beidzas ar neko jauizbūvētais biķernieku ielas pagarinājums - jo zeme kādamtur pieder. Tāpēc aizkavējās Juglas lielā rekonstrukcija jo tur viena māja pēkšņi piederot Latvijas Valsts Ceļu šefa radagabalam, tā ceļ bibliotēku utt. Tikai tiem, kas džīvoja dzīvokļos biblenes būvlaukumā esošajās mājās izmaksāja tikai tik, cik var izmaksāt, bet Vilkastes kundezi par pierīgas zemi maksāja tik cik viņa paprasīja, nevis cik varēja viņai samaksāt...

Tākā Dienvidu tilta sakarā zemes īpašnieku vārdus - studijā! (Vēlams arī otrās pakāpes radinieku sarakstus. lai saraksti būu īsaki - publicēt tikai tos, kas šajā saraksta ir esoši, ne vai ne pārak senie valsts un Rīgas pilsētas amaprtpersonas)...

Kā var stumt tik lielu projektu, zinot kur un kā tas ies - nerisinot zemes piederības jautājumus? Projekts nav jauns - varēja uzlikt valsts servitūtu ar likumu un izmaksāt kompensācijas sertifikātus un miers.

Palaidniex 03.11.2008 13:46

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Ko diez vel te diskutēt par 6 (sešu !!!) joslu tiltu, kas sākas vai atduras divjoslu Bauskas ielā at T-veida krustu?

Un ko tieši tu gribi diskutēt? Vajadzēja uzbūvēt pagaidu tiltu ar divām joslām un pielipināt pārējās tikai tad, kad abos galos būs uzcelti ceļi ar 6 joslām?

Daugavas kreisā krasta risinājumus (vismaz līdz Ziepniekkalna ielai) varēja izbūvēt paralēli ar tilta būvi!

Ja jau tas tāpat par kredīa piķi tiek būvēts - kur problēma būvēt VIENLAICĪGI? Taja pusē satiksmes mezgli nav tik sarežģīi kā daugavas labajā krastā un dažādas komunālās infrastruktūras pazemē mazāk, satiksme mazāk noslogota utt.

Ceļa gabalu no Bauskas līdz Ziepniekkalna ielai izbūēt varēja ari parasts ceļubūves apakšuzņēmums - Tiltu lielbūvētāju korupapvienība to noteikti tik finansiāli izdevīgi neprastos... A izbūvēt pāris divlīmeņa viaduktus vai vismaz tos sākt - pārāk lielai problēma nebūtu jābūt... Ja tik vien ir gribēšana to darīt...

Palaidniex 03.11.2008 12:12

Pirmais rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Ko diez vel te diskutēt par 6 (sešu !!!) joslu tiltu, kas sākas vai atduras divjoslu Bauskas ielā at T-veida krustu?

jā, vaidzēja tiltu taisīt ar vienu joslu - tāpat jau nav kur tālāk braukt

Nu pie mums jau vispirms dara un tad somā.

Tāteikt 50 gadu ilgas gudrās austrumu ietekmes nav palikušas nepamanītas...

pie mums bez tās somas atdošanas nemaz netiek pie darīšanas

Jā bet cik būtiski samazinājās somu izmērs ceļot antiņa stikla kalnu...

jautrākais ir tad (uz ko arī velk), ja somas izdalītas atbilstoši vecajai tāmei, bet jaunā tāme kļūst pēkšņi 2 reizes mazāka...

Palaidniex 03.11.2008 12:04

Pirmais rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Ko diez vel te diskutēt par 6 (sešu !!!) joslu tiltu, kas sākas vai atduras divjoslu Bauskas ielā at T-veida krustu?

jā, vaidzēja tiltu taisīt ar vienu joslu - tāpat jau nav kur tālāk braukt

Nu pie mums jau vispirms dara un tad somā.

Tāteikt 50 gadu ilgas gudrās austrumu ietekmes nav palikušas nepamanītas...

Palaidniex 03.11.2008 12:03

Pirmais rakstīja:

aha, virpojam no tanku gumijām.

tankiem ir nevis gumijas, bet bleķa kāpurķēdes

Dažiem tankiem kāpurķēžu posmi ir bruņoti ar gumijas plāksnēm, lai mīkstāka un klusāka braukšana un mazāk bojā ceļa segumu...

Palaidniex 03.11.2008 11:57

Ko diez vel te diskutēt par 6 (sešu !!!) joslu tiltu, kas sākas vai atduras divjoslu Bauskas ielā at T-veida krustu?

Palaidniex 03.11.2008 11:48

Nu vēl jau ir tādi indivīdi kā Rumāņi. Pati rumānija gan ir mazliet priecīga, jo daļa no viņu lērlēm ir izceļojusi uz Eiropu pelnīt iztiku ar nestrādāšanu...

Piemēram Somijā rumāņi apzog mājas, jo daudzkur somi bija ta pieraduši pie kārtības, ka mājām durvis neslēdza ciet...

Palaidniex 03.11.2008 11:34

Ideots rakstīja:

nu vismaz zeķes biežāk mainam. Skatamies pozitīvāk uz lietām !

Ti noski meņaješ? Ņet, jesļi toļko na salo!

Bet dažiem kirzaviku novilkšanu lidostā varētu tulkot kā bioloģisko, toksikoloģisko vai bakteriālo terorismu...

Palaidniex 03.11.2008 11:32

recluse rakstīja: Bet sakrāmetas zīmes un apzīmējumi ir tikai līdz slīpajai uzbrauktuvei, pati jaunā uzbrauktuve ir no abam pusem ar malām, kuras nevar apbraukt. Kkadu golpu jau nostumtu 2 cilveki, bet 750 tomatu (ar starteri nekur neaizbrauksi) vajadzēs vairāk brīvprātīgo.

Man vnk ir nesaprotams, kapēc jātaisa ir jaunas problēmvietas, ja pa pārdesmi štukam vairāk varēja uztaisīt normāli.

Nomierinies - tur viss ir labi.

Un visam vietas pietiek. Izmazg acis un aizej kārtīgi visu nopēti. Bet ja uz Krastenes šķērsām brauktuvei zem Salinieka novākos fūri pa trim joslām? Ko tad??? a?

Drīzāk tur uzjautrina peļķe pa divām joslām, kas rodas stiprāka lietutiņa laikā taisi tajās joslās, kas no krastenes uzbrauc uz Slāvu pārvada pļavnieku virzienā

Palaidniex 03.11.2008 11:29

Ideot - manispēc cilvēki var braukt kā vēlās tikai tik ilgi, kamēr tie netraucē sev un citiem...

Ja ir kāds agresīvais pārkāpējs, kas pamanās veikt nevienam netreucējošu kreiso pagriezienu - lai tā dara, bet ja apdzen, nostājas pole position pie sarkanā un tad iebrauc krusta vidū un nostādina visu kreiso joslu, lai beidzoties zaļajam veiktu maksas kreiso - es spiežu tauri ar abām rokām.

Runājot par muzlimiem un indusiem, kas te mācās. Mums viņi dzīvot netraucē, kā arī viņi te netaisās palikt. Mēs arī viņiem netraucējam - tāpēc neviens te neko nezpridzinās. Es zinu tikai vienu valsti pasaulē, kura ir sataisījusi pietiekami daudz mēslu, ka arī visu citu valstu iedzīvotājiem ir jāvelk nost kurpes lidostā... Un man tas bezvīžu režīms uz to valsti ir vajadzīgs kā zaķim stopsignāls!

Palaidniex 03.11.2008 11:19

recluse rakstīja:

No Maskavas ielas taiot labo nav vairs 2 joslas uz tiltu, no Krastenes u.c. itkā viss normāli, bet tur vismaz pagajusonedēļ bija tikai 1 josla.

Tur IR divas joslas. Tas ka viena ir aizkrāsota ar drošības saliņas CHA - tak netraucē to izmantot avārijas situācijas gadījumā.

Ko tad nebļausties par uzbrauktuvi uz Vantenioeka no Ķipsalas braucot centra virzienā? Tur gan CHA sakrāsoti gan Borģuriņi salikti un atstāta REĀLI viena josla?

Nu un? Nācies tur pabūt divreiz, kad tur kaut kas nosprūda. Tas netraucēja nevienam, varbūt izņemot kādam low-riderim tikt tai šaizei garām.

Palaidniex 03.11.2008 11:14

vot, vot - palestīņi un vēl kādi krāsainie, kas mācās Medicīnas akadēmijā utt iemācās valodu pusgadā un brīnišķīgi to pārvalda jau pēc gada, bet dažiem te piedzimstot tas nav izdevies.

Tie ir parēķinājuši ka te mācīies ir lētāk un tad vai nu strādāt pie sevis mājās (alga lielāka un nav tik aukstas ziemas) vai līst uz lielbritānijnu vai kur citurieni. Šēit nav ko ķert...

Palaidniex 03.11.2008 11:10

recluse rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Nemaz tik šaurs tur nav!!!

Tur fiziski nevar blakus atrasties pat 2 vieglie. zinot santīmjakļu paradumus un vadītaju atsaucību, gribētu redzet kā tiktu novākts kkāds 2t auto no tās slīpās uzbrauktuves vidus piemēram, atpakaļ nevar, jo stāv citi apzinīgie, atliktu vien gaidīt kādu, kurš no augšas aizvilktu.

Recluse - TUR IR GANA PLATS LAI BRAUKTU DIVĀS JOSLĀS!

Ka tavu māti! Tu arī esi no tiem, kas Čakenē principā brauc pa joslas vidu, kaut iela ir gana plata, divu troļejbusu un divu vieglo mašīnu vienlaicīgas samainīšanās manevram braucot pretējos virzienos?

Palaidniex 03.11.2008 11:08

Seene rakstīja:

Tapēc ka šajā vietā tiks būvēts lielais ceļš tilta izbūves trešajā kārtā. Kā tu iedomājies pagaidu pievedceļu caur būvlaukumu?

Ja varēja "caur pakaļu" rekonstruēt ielu caur Vadlaučiem, tad ar tik pat mazām problēmām varēja sākt izbūvēt to divlīmeņu krustu, kuru cels nevis vienā, bet divās kārtās. Jā jā - divās kārtās. ar vienu kārtu jamiem nepietiek. Un ko tad teiksi, kad pusizbūvēts divlīmeņu krusts sāks šā kā ta dalīt satiksmi starp celtniekiem un autoplūsmu???

Palaidniex 03.11.2008 11:01

Par metro.

Metro būu bijis labi un tā, bet...

Rīga to celtu ar atklāto metodi - proti raktu tranšeju, liktu veidņus betonēšanai vai gatavus dzbetona paneļus un raktu ciet.

Tas nozīmētu normālu haosu pilsētā.

PSRS tāpat nobankrotēja. Jaunradītajai brīvvalstij naudas projektam nebija, un tā pietrūktu arī ja PSRS nebūtu sabrukusi. Beigās mums būtu izrakāta pilsēta ar mega tranšejām.

Rezultātā - ne tev metro, ne tev autoceļu...

Palaidniex 03.11.2008 10:58

recluse rakstīja:

Tur pietk ar vienu auto kurš viņam vien zinamu apstākļu dēļ vairs nav kustināms un no Ķengaraga puses vairs uz Slāvu tilta netikt, jo apbraukt tā īsti nevar

Nemaz tik šaurs tur nav!!!

Un, lai auto paliek nekustīgs, tam ir jāieaug asfaltā, jāuzkaras, jānovāko vai kas tamlīdzīgs - ar izbeigušos zupu var noripināt lejā. Uzstumt augšā, kaut ar starteri uzripināt.

Varu Tev nosaukt vairākas vietas, kur situācija ir līdzīga.

Palaidniex 03.11.2008 10:52

recluse rakstīja: Un kas notiks, kad kādam krīzes laika beigsies degviela braucot no Maskavas ielas uz Slāvu tiltu? Tur cik saprotu agrāko 2 joslu vietā ir 1 šaura josliņa pret slīpumu, kuru nobloķejot ir psc.

Un, kas notiks, ja avārija?>

Un kas notiks ja kāds santima 3.14sējs uzsprāgst ar savu propāna balonu, kas ja atombumba? Ja zemestrīce? Vulkāns?

Nekas - viss notiks kā parasti.

Rīgui apstādināt (neko īpaši nepārkāpjot) var ar kādu 5-6 fūºu palīdzību, kuras jānoparko mazliet šķībāk uz dažiem tiltiem un pārvadiem, jāpieliek trijstūris, jāieslēdz afarijkas un jāaiziet prom pēc tehpalīdzības. Neviens nedrīkstot atbrīvot ceļu, ja vien nav traucēta tramvaja kustība. Un Rīga MOMENTĀ apstājās...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti