Nu tad atrodi to ejošo kvatru par tiem Ls 200, kaut bez skates...
Atceries - iet runa par braucošu, kam motors un transmisija strādā, un kas turas ciknecik kopā...
Nu tad atrodi to ejošo kvatru par tiem Ls 200, kaut bez skates...
Atceries - iet runa par braucošu, kam motors un transmisija strādā, un kas turas ciknecik kopā...
Marchiks_ rakstīja: Varbūt ne gluži par 200 Ls, bet līdz 500 noteikti.
Arodi kaut pa Ls 500... Vēlu veiksmi...
White_Trash rakstīja:
endr4 rakstīja: Asfaltam- Audi A6 2.7biT quattro, Audi S/RS 4
Grantij- Mitsu Evo, Subaru Impro
ir ljoti daudz taadu auto..
zinaataaji zina staastiit, ka normaalu subaaru atrast ir probleema ne tikai latvijaa. Skatoties uz dazhiem, skumji paliekot, jo sataisiits ir tik suudiigi, ka neviens ritenis taisni nestaav un spaarniem apaksheejaa kraasa spiidot cauri. Principaa nevarot saprast, vai meistari ir ar abaam kreisajaam rokaam, vai arii vienkaarshi P|DARI. Nu ja nejeedz taisiit, tad na#uj vispaar kjerties klaat?
Tas vairāk līdzinās patiesībai...
Marchiks_ rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Marchiks_ rakstīja: Varbūt ne gluži par 200 Ls, bet līdz 500 noteikti.
Arodi kaut pa Ls 500... Vēlu veiksmi...
Man pašam ir divas kvatras līdz 500. Ar oficiāli izietu TA, strādājošiem bloķiem u.t.t.
Kad pirktas?
Esi gatavs arī kādu no tām pārdot pa tiem Ls 500? asj?
protams rakstīja: Leons-minivens?
Jauno Leon (ne-)esi redzējis?
edzulis rakstīja:
Skaiti vai nē, bet vasarā, kad ielās parādīsies Porsche un Ferrari, lielu daļu viņu ēdīšu pusdienās
Vo nezināju, ka krānu pagarina uzvara dragreisā, ja oponents nemaz nav uzskatijis par nepieciešamu skrieties...
Tā teikt stāvošu Ferrari var apdzīt arī kājām ejot...
edzulis rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
edzulis rakstīja:
Skaiti vai nē, bet vasarā, kad ielās parādīsies Porsche un Ferrari, lielu daļu viņu ēdīšu pusdienās
Vo nezināju, ka krānu pagarina uzvara dragreisā, ja oponents nemaz nav uzskatijis par nepieciešamu skrieties...
Tā teikt stāvošu Ferrari var apdzīt arī kājām ejot...
Skatos krāna pagarināšana tev ir baigi aktuālā, ka visu laiku viņu piemini
Vienkārši gribas biki apsmaidīt lielo driftētāju pa ielām, kurš dzīvo kādas bērnības traumas iespāidā pakļaujot sevi (tas štrunc) un citus reāli ņevajadzīgām bet bīstamām situācijām... Ne nu noskriesi to Ferrari ne nuko, ja tas ar Tevi skriesies. Neiet runa par Ferrari Dyno, bet par atbilstošas jaudas verķi...
Tas ka tev tas vāģis ir savā ziņā lielisks - neviens nešaubās, bet tāpēc stulbi par to bļaustīties ir bērnudārza cienīgi...
edzulis rakstīja: Driftēšana, apdraudēšana Da beidz, tas notiek ļoti reti un tikai tad kad zinu ko daru. Nedriftēju es nekur un it īpaši starp autiņiem. Viena, divas reizes ir izņēmums. Tā kaite jau man ir garām...
Puis, priekš tam ir slēgta trase.
un vēl - priekš kam Tev vasara? ziemā tas megarulzs neiet, vai?
edzulis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: un vēl - priekš kam Tev vasara? ziemā tas megarulzs neiet, vai?
Ziemā Ferrari Un Porsche neredz ielās
Cayene ir simtiem simtiem!
īstenībā zirgaspēki ir pufenis
par šiperi mašīnu padara tikai un vienīgi griezes moments
un tas, kā dzinēja griezes momentu trasmisija pārveido - novada līdz riteņiem
svarīgāk i jautājums - mati ir vai matu nav...
smaidiigais rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
svarīgāk i jautājums - mati ir vai matu nav...
eu, priecīgas tev paģiras! Var teu uz astes uzsēsties pirmdien no rīta?
Ir ir grūti...
Jābrauc savest sevi kārtībā...
Kā saprast - uzsēsties uz astes?
VWfans rakstīja: Esmu nobraucis 425 km, un viena lieta drusku rada bažas. Vai var būt tā, ka no paša sākuma svaigai mašīnai dīzeļdegvielas patēriņš ir par 30% palielināts? Šovakar uzpildījos otro reizi, un man sanāca, ka vidējais degvielas patēriņš pa šoseju ir 5,6 litri uz 100 km instrukcijā solīto 4,3 vietā, bet pilsētā - 8,1 litrs solīto 6,2 litru vietā. Vai, autiņu iebraucot, patēriņš normalizēsies?
Nure - kārtējai, kas apjēdzis, ka lielākā daļa ražotāju ieraksta šo ciparu balstoties uz aprēķiniem, nevis uz praksi... Un vēl - tie cipari puslīdz ticami ir bez gaismām, kondišķām ar ieslēgtu kruīzu, no kalna, pa vējam utt...
IkdienasViesis rakstīja: Interesants ir fakts, ka policistiem, kuri štrādā ar radaru, absoluti neinteresē garambraucošo autovadītāju cita veida pārkāpumi. Reiz stāvēju pie Dubultu stacijas, kur gaidīju paziņu. Aiz intereses vēroju CP darbību iepretim stacijas laukuma krustojumam. Policisti mērija ar radaru Slokas virzienā braucošos, un apturēja "ātrākos" . Bet, viņiem pilnīgi vienaldzīgi bija braucēji, kuri brauca bez ieslēgtām tuvām gaismām, neinteresanti likās braucēji, kuri gājēju pāreju izbrauca zem TĪRA sarkanā, kur nu vēl pievērst uzmanību tik labi pamanāmiem sīkumiem, kā runāšana pa mobolo pie stūres vai drošibas jostu neesamība. Vienīgais pārkāpums ko viņi manīja, bija TIKAI ātruma pārsniegšana. Līdzīga CP darbības "kvalitāte" vērojama arī citās vietās. Es pat vienu reizi nolēmu riskēt, un šos pakaitināt - gabalu pirms pamanīta CP posteņa ar radarkontroli, izslēdzu savam auto tuvās gaismas...šie vispār tam nepievērsa uzmanību, tikai lūrēja savā radarā....
Kas var būt vienkāršāks - iemācies viena CSN punkta pārkāpumu, iekal sarežģīto (sodanaudas un sodapunktu tabulu) - un uz priekšu. Pārējās likuma nianses jau nav jāzina. Plānu var izpildīt ar zināšanu minimumu. Vari braukt bez gaismām, runājot pa telefonu, šķersojot krustu pie sarkanā, veicot maksas kreiso pagriezienu vienlaicīgi - un netapsi sodīts!
Vienīgais, kad tika pievērsta uzmanība pārējiem pārkāpumiem, bija laiks, kad viņiem atņēma labi apgūtos radarus...
Tiesa tad sākās pigori - pilns iAuto ar nekompetentu (lasi noteikumus nezinošu) CP inspektoru darbības šedevriem. Skumji - nezinīšu dēļ tika pa mici arī kvalitatīvi strādājošiem CP inspektoriem...
Īstenībā ar ameņiem derētu apbalvot ikvienu neriktīgi saregulētu lukturu īpašnieku, bet jo spilgtāki apžilbināmie (līku roku iemontēti ksenoni), jo lielāki akmeņi vēlami. Kaut pusķieģeli var nejauši uzcelt ar ratiem...
Ksenoni patiesi sniedz daudz labāku gaismu, bet vēlams, lai tāda tā būtu tikai uz ceļa, nevis pretimbraucošo acīs!
Cienīsim viens otru!
ibio rakstīja:
elbee rakstīja: un 4x98 uz 16" nav nevienam
kaut kur bija pieejamas speciālas skrūves lai varētu uzlikt arī 4x100, ja ir 4x98 un otrādi.
šis nav tas gadījums, kad tādi puņķi varētu derēt...
vai nu ir 4x98 vai nav nekā!
Rixa rakstīja:
Manam Galantam bija remonts uz 3200 LVL, lai gan viņa vērtĪba vispār ir 7120 EUR. Parex bez jebkādiem iebildumiem/strĪdiem/sūdzĪbām salaboja auto manis izvēlētajā sevisā "Amerikas auto", lai arĪ tas nebūt neskaitās tas lētākais. Zinu, ka paziņām bija lĪdzĪgs gadĪJums BALTĀ, bet viņi nedabūja ne santĪmu, jo BALTA visu laiku mēģināja pierādĪt, ka viņi braukuši par ātru... Man neviens i nejautāja, kādā ātrumā lidots...
Arī seesam ir tāc jocīgs kantors, kas reizēm apelē pie pārapdrošinātāju nesaprašanas un cita fufeļa, lai nemaksātu pilnu drošināšnas summu - ķipa par bojājumu maksājam, bar bojājuma radītajām sekām nemaksājam...
kāda tad diez ir Kasko drošinājāsnas jēga un būtība?
Marchiks_ rakstīja: precīzāk - sampo
sampo, cik zinu iet kopsolī ar If, nevis parex...
bet varbūt kļūdoss...
Rixa rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Arī seesam ir tāc jocīgs kantors, kas reizēm apelē pie pārapdrošinātāju nesaprašanas un cita fufeļa, lai nemaksātu pilnu drošināšnas summu - ķipa par bojājumu maksājam, bar bojājuma radītajām sekām nemaksājam...
kāda tad diez ir Kasko drošinājāsnas jēga un būtība?
Mjā
un pac dīvainākais - tas attiecas pat uz korporatīviem customeriem, diez kādas izredzes ir privātpersonai drošinoties pie seesam...?
VWfans rakstīja: Esmu ar savu Merivu 1,3 CDTI nobraucis 1600 km. Sestdien biju Lietuvā, un braucot atpakaļ posmā Šauļi - Joniškis, panācu kādu uz 70 km/h braucošu auto. Izlēmu apdzīt. Tā kā manai mašīnai tikai 75 zirgspēki, manevru laicīgi ieplānoju un pirms apdzīšanas nepielīdu tuvu aizmugurē apdzenamajam, bet paliku 30-40 metrus nopakaļus. Sāku laicīgi ieskrieties, bet no piektā ātruma ceturtajā nepārliku, jo pretī tālu bija brīvs ceļš. Un liels bija mans izbrīns, kad apdzīšanas beigās konstatēju, ka 1,3 CDTI motoriņš ir žiperīgi iešūpojis mašīnu līdz cienījamiem 105 km/h.
Vai aprēķināji cik dārga bija apdzīšana? Cik neplānotos mililitrus dīzeļa nosvilināji? Kā tas iespaidoja mašīnas balstiekārtas, riepu nolietošanos? Cik nolietoji pagrieziena indikatoru kloķīti, releju un spuldzīšu kvēldiegus?
superb rakstīja: ogotaajs ari pagirains - nav latvietis, ieniist diizelauto ar 300 tkm noskrejienu un spej uztureet 166-to.
labāk uzturēt exkluzīvu oooo, kuru var atšķirt no blakus stāvošā tikai pēc valsts numura zīmes, kurus mola parkingā katrā stāvā ņegļaģa var saskaitīt vismaz 20...
Ogotaajs rakstīja: Mjaa... Marchix ir reaali speeciigs tipaazhs
at saldenis
arba rakstīja: Kapēc jūs tik skarbi?
Normāls Latvijas keks, kas atzīst tikai vienu marku - 10 gadīgs 0000, jo tā ir normāla tačka , kas nerūsē, pats var saremontēt un visur daļas mētajas.
es jau tikai pavaicāju...
WALA rakstīja: Heh veel kads kuram "miilji" Madonas rajona celji. Bet vispaar es parasti esmu staavus sajuusmaa par celju saakot no Beerzkroga liidz Madonai. Taalak uz Cesvaines pusi iipashi nekad nav bijushas probzas. Pagaajusho 5-7 dienu vienkaarshi eliits bija tas jaunais posms Beerzkrogs - dzelcelja paarvads, vienkaarshi ideaals ledus. Njemot veeraa ka laikam ir pajaatas visaadas piekares gumijas un riepas 3 sezonas pusliselli ap 70 km/h bija dikti nepatiikami vaakt savu "asti". Bet nekas leenaak brauksi talaak tixi.
Madonas raj. ceļi ir feini. TIkai nekādi nevar sabremzēties pie dz. ceļa pārbrauktuvēm ar "stop" zīmēm... Pillīx lec. Ja esi sabremzējies, tad izkustēties arī ir jautri...
Vēl feināki ir kangari ar pliku ledu...