Laikapstākļi gluži piemēroti...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Laikapstākļi gluži piemēroti...
Aizejot uz kādu prāvāku kapitālistiskā darba sasniegumu izstādi pārdošanu (Lasi Elkor Euronics utt.) pavēro pa gabalu televizaurus, nevajag stāstīt ka visiem ir pilnīgi vienāda bildīte...Bet, ja atšķirību starp dažādu tv attēliem neredzi - pērc lētāko...
Par pirmo daļu man nav iebildumu.
Bremzēšana ar motoru esot noziegums... pavisam slikti ar to Vernonu. Kādu diez baisi pārsteidzošu negatīvo paātrinājumu kas tāds var sniegt?
Vacijā TĀ DARA!
Nu re ir valstis kurās tomēr neuzskata, ka priekšā esošie ir vienmēr vainīgi un tiem kas tur ir kādam tur "profam" jāgarantē...
www.tvnet.lv/auto/par_un_ap/632372-brauzejot_telefonu_kravas_auto_vaditajs_nogalina_cetrus_cilvekus
Interesanti, ko darīja tas polis, kurš sabrauca velosipēdistus...
Viena,tante teica vai ir kāda konkrētaka info?
Tipa samsungs nav tāds pats širpitrebs... nesmīdini!
Visi TV ar cenu dažsimts € par 40"-42" un to pašu sēriju prāvākie collās modeļi ir +/- vienāds širpotrebs.
Viss maksā tieši tik cik maksā.
Ko dara ar TV LG? Uzražo jaunu lielāku/labāku/liektāku matricu ekrānam, uztaisa savu TV un tad to matricu saražo Samsung/Sony/Philips un citiem ražotājiem, kuri nu sacenšas savā starpā par smukāko kastīti un labāko bildi (labāku kā pat pašam LG attiecīgās klases aparātam). LG labi - var saraźot ekrānus un nav jājūk prātā par pārējo un pārējiem labi - nav katram pašam jāizstrādā un jāražo ekrāna matricas.
Samsung telefoni ar testiem sagatavotu testēšanas programmatūras pamanītāju ir aptuveni tas pats, kas VW 2.0 un 2.6 dīzeļi ar testēšanas atpazinējalgoritmu...
Testi un reālā dzīvi ir pilnīgi dažādas lietas...
Nē nekādā gadījumā neļaut modificēt - iesmērēt atpakaļ autiņus un paņemt mašīnas no nākamā labākā konkursa piedāvājuma! Bez variantiem!
Un mazliet fantastikas - Ja pietiktu drosmes vēl varētu uzrīkot krimināllietu par krāpšanos īpaši lielos apmēros organizētā grupā ar iepriekšēju nolūku!
Nu tādā gadījumā visiem pārējiem konkursā piedalīties gribētājiem un tiem, kuri konkursā zaudēja ir pilns pamats apstrīdēt esošo konkursu un bezierunu kārtībā likt iesmērēt atpakaļ kopnkursa uzvarētājam pēcāk čiņījamos un šķūnējamos aparātus.
Tā ir tīra neatbilstība konkursa nolikumam - saņemt gatavu risinājumu. Jo nav pieļaujami, ka spēlē visi piedalās ar vienādiem noteikumiem, bet konkursa uzvarētājam ir bijušas (krāpniecības un apzinātas melošanas rezultātā panāktās) pārējiem - godīgajiem pretendentiem - nedotas, neatļautas pielaides... Tad jau visi varēja iesniegt EURO5 mašīnas, samelot par to atbbilstību EURO6 un pēc tam, vai piegādes/pārbūves brīdī pašrocīgi (ja vien tas būtu tik vienkārši un lēti) pārbūvēt... UN SERTIFICĒT ATBILSTĪBU EURO6!
Ja jau tik vienkārši būtu pārtaisīt no EURO5 uz EURO6, tad kur problēma pašam ražotājam to nedarīt?
Un pats labākais ir tas, ka, lai pierādīu atbilstību EURO6 normām vajag nevis viedējā kaut kāda ļoļika no zila pirksta izzīsta satura papīrs, bet normālas, neatkarīgas laboratorijas slēdziens, par ko tā laboratorija izsniedz atbilstošu atbilstības sertifikātu. Vietējais ļoļiks var rakstīt, ka sačiņījis kaut uz EURO8 normām, bet, kamēr nav apliecinājuma - tikām tie ir tukši vārdi...
Tūnē opeli kā gribi, bet par mersi tas nekļūs.
Var sanākt mersim ļoti līzīgs priekšmets, bet tāpat tas nebūs mersis.
Vai Tu pats būtu priecīgs, ja Tev noskatītā/kārotā pirkuma vietā mēģinātu iesmērēt vēlamajam pirkumam līdzīgu priekšmetu? Pie kam pārdevējs Tavu neapmierinātību par mēģinājumu iesmērēt ne gluži to, ko gribi cerētu aizsmērēt ar kaut kāda kaktu murmuļa uzrakstīu papīru, kurā tas kaktu murmulis apliecinātu ka tas ir gandrīz tas, ko gribēji un tāpēc nesaprot tavu neizpratni/aizvainojumu/sašutumu?
Pilnībā sadalu viedokli.
Patiešām, ja jau tik vienkārši, neveicot būtiskas konstruktīvas izmaiņas un nemainoties citiem parametriem - jauda, griezes moments, patēriņš, dzinēja nodrošinātā veiktspēja un atbilstība pārējiem parametriem utt. - būtu iegūstams tas EURO6, tad ražotāji pilnīgi bez iespringuma būtu jau tos sen ražojuši un vieglu sirdi dokumentu mapē krāvuši iekšā EURO6...
Normālā valstī nedotu iespēju pat apmainīt, jo tad tas ir negodīgi uzvarēts konkurss - visi varēja piedalīties konkursā ar dajebkādiem auto un pēc tam apmainīt pret EURO6
Gluži tāpat, kā Rīgā ceļu būves konkursu vērtē pēc punktu sistēmas - Cena 20 punkti, termiņš 70 punkti.
VIsi saliek reālu termiņu 21-25 dienas (tehnoloģiski nevarot ātrāk paveikt) un atbilstošu cenu 280-320 kEUR. Vins ieliek lielāku cenu 420 EUR, bet apzināti samelo par termiņiem - 14 dienas.
Konkursu uzvar ar labāko sasolīto (sameloto) termiņu un pēc tam spiež uz termiņā pagarinājumu līdz tām pašām 20-25 dienām, ko jau startā solīja pārējie konkursa dalībnieki.
Rezultātā konkurss vinnēts par lielāko cenu bet faktiski ar to pašu realizācijas laiku kas citiem...
Godīgi?
Nu tā tomēr būs godīgāk, ka kopbudžeta ienākumu savākšanā ar savu artavu piedalās ikviens valsts iedzīvotājs, nevis tos 96 miljonus kopbudžetā samaksā tikai tie, kam ir numurzīmes automašīnai...
Es saprastu ka autoīpašniekiem ir jāsametās ceļa infrastruktūrai domātiem valsts tēriņiem, bet ja jau kopbudžets jāpilda, tad nu ikviens lai tur piedalās...
Kā jau rakstīju - nedarbinot motoru atbildīs kaut EURO8 vai pat EURO2008 standartam.
Ja piegādā ar izņemtu motoru, tad vaše vēl kādus 300000 ekonomiju var sniegt.
Kamēr nav sertifikāta (tieši tā ar tas saucās EURO6 atbilstības sertifikāts), kurš apliecina, ka atgāzes patiešām atbilst, tikmēr tā ir proza un lirika - pilns pamats iekaķīt atpakaļ visu to autoparku brīdī, kad nākamais, bet godīgais komersants piegādājis iepirkuma prasībām atbilstošus auto.
Mhm - čipotie...
Vai nu ir EURO6 atbilstīgi un ir sertifikāts, vai nu nav...
Lielos vilcienos - jā, bet mazos tramvajos - tas nekādi nav saistīts ar patieso ekspluatācijas apjomu!
Tas ir tas pats kā visiem vīriešiem iešķiebt 2 gadus nosacīti par izvarošanu ar potenciālu grūtniecību. Jo tehniski ir aprīkojums, potenciāla sēklas emisija, iespējams trāpīt uz auglīgajā dienām...
Valsts grib savākt (+) 96 miljonus. Nevis 180 €konkrēti no Tevis.
Visai iespējams, ka pieliekot pie degvielas tikai 0,04 € varētu pietikt.
Tici man - to valsts tā vai citādi izdarīs tāpat, tikai pirmajā versijā Tev 180 jāmaksā vienalga - ekspluatēju/neekspluatēji. Otrajā gadījumā Tu izlem cik un kuram samaksāsi...
Ta nu gan interesanti palika - ražotājs samazināja lai iekļautos, bet EURO6 atbilstības sertifikātu tā arī nespēja (nesaskatīja par nepieciešamu) izsniegt/uzrādīt.
Laikam jau ne gluži atbilst tām rbežvērtībām vai papīrs pacieš visu...
Kad tieši Tev būs jānopērk kādi 45 auto saviem darbiniekiem - tad parunāsim, ko tieši braucamāku pirksi vai cik rentabls būs tavs uzņēmums... ;)
Ir milzīga atšķirība tajā, ko ieraksta standartos, ko ražotāji specifiskos apstākļos samelo un kas faktiski nonāk atmosfērā...
Un kā tieši nodokli mainīs tie dīzeļi ar "izoperētu" DPFu?
Kā tieši dīzeļa radītiue mikrokvēpi nu ir mazāk kaitīgi?
Bet kāpēc tieši REĢISTRĒTA auto būšana īpašumā, ne auto kā tāda piederēšanas fakts, ir uzskatāms par pamatu nodokļa (lasi "naudas soda") uzliksanai kopējā budžeta caurumu lāpīšanai?
Kāpēc tieši auto īpašniekiem ir jāsametās budžeta caurumu lāpīšanai. Iedomājamies absurdu nerealitāti - visi noņēm no uzskaites savus auto - valsts momantā ir apzagta, nelietīgi un cūciski! Maitas auto īpašnieki apzaga valsts budžetu...
Nesen izdevās vakarpusē, kad sāk piesalt, ievērtēt Baronielas krustojumos izvēlētā bruģa absurdumu...
Vakars, mazliet piesalst, trotuāru betona bruģītis cik necik tur sķeri ar apavu zolēm, bet tad krustojumā, kur gajējiem jāšķērso ielu un ir stoplīnija, ir ieklāts smuks sarkans precīzi kalta absolūti gluda granīta klājums, ciešs, vietām, kur nav iesēdumu - gluds kā galds... bet ar to viss labums beidzas... TAS BRUĢIS BAISI SLĪD!!!!
Lielbritānijā un vēl šur tur pasaulē - sarkans asfaltbetona segums ir pirms krustojumiem, pirms gājeju pārejām, bet tā segums ir daudz raupjāks ar paaugstinātu saķeri, lai nodrošinātu labāku bremzēšanu un, visai iespējams, novērstu traumu rašanos vai pat letālas sadursmes ar gājējiem...
Lūk to es saprotu - dizains pāri līķiem! Tā "dizainere" tur diez ir mēginajusi pati pārvietoties?