Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 26.10.2016 10:54

Kaut kā neredzu nevienu nodokli, ja mašīnas vai NĪ vietā tiek nopirkta Davinčī Glezna...

Nodoklis par piederēšanas faktu kā tādu ir visai absurda padarīšana.

Pārfrāzējot - der aplikt ar nodokli ikkatru apģērba gabalu, ko esi iepircis, par katru pārtikas produktu, ko esi jau nopircis...

Un joi ilgāk kaut ko glabā un saudzīģāk lieto, jo ilgāk tev tas nodoklis jāmaksā...

Palaidniex 26.10.2016 10:50

Juridiski Tev taisnība, bet praktiski ir pilnīgi vienalga kā nosauc to, kam nav nekāda sakara ar reālu ne ceļu lietošanu nedz ekspluatāciju. Faktiski tas būtu jāsauc par nodokli, kas ļauj uzskrūvēt auto valsts reģistrācijas numurzīmi. Pilnīgi nekāda sakara ne ar ekoloģiju ne ar ceļiem.

Kamēr auto stāv ne ceļi tiek lietoti, nedz ekoloģija bojāta šajā valstī...

Un kāds sakars teorētiskajiem CO izmešiem (datiem, kuri iegūštami tikai specifiskos laboratorijas apstākļos un jau ir uzjundījuši nevienu vien skandālu ar krāpšanos ar skaļāko VW skandālu priekšplānā) ar praktisko lietošanu un praktisko gada griezumā katra individuāli saražoto CO, C)2, CH, PP, NOX utt izmešiem?

Palaidniex 26.10.2016 10:42

Tu neesi neko sapratis.

Tagad, neatkarīgi vai tu lieto vai nelieto auto, tu apmaksā pārējiem "otkatu pilno" VM budžeta kolekti, FM uzpūstos un necaurspīdīgos izdevumus utt.

Un nekas no tā garantēti netiek izmantots ceļa infrastruktūras (tā kas nepieciešama, lai tu vispār auto lietotu) uzturēšanā vai remontā/izbūvē, tam atmet naudu, ja nu kaut kas paliek pāri...

Tu maksā nodokli tikai par to, ka tev ir auto uzliktas valsts reģistrācijas numurzīmes. Vari pat auto ne reizi neiedarbināt!

Bet par pārējo - sabalansēt savus izdevumus un reāli pārskatīt izdevumu nepieciešamību un pamatotību derētu visos līmeņos, sākot ar tiem, kas brauc ar auto 5 km uz centru un meklē vietu, kur noparkoties., beidzot ar ražošanas optimizāciju utt...

Palaidniex 26.10.2016 10:37

es saprotu, ka mēģini aizlīst jau līdz absurdiem spriedelējumiem

Ja mašīnu turi tukšu - nodoklis mazāks, par katru priekšmetu tājā palielinās fiksētais nodoklis? Par katru pārvadāto pasažieri arī mainās nodoklis un par katru kilogramu kravas arī mainīsies FIKSĒTAIS nodoklis?

Tev viss labi?

Un jā - nereģistrētu trasnportlīdzekli sava nekustamā īpašuma teritorijā es varu braukāt zils palikdams, ekspluatēt uz vella paraušanu, par to man nevienam nekas nav jāmaksā un neviens milicis man to nevar aizliegt, kā arī neparādoties uz KOPLIETOŠANAS infrastruktūras nav nepieciešama arī OCTA, un atbilstošas kategorijas vadīdāja apliecība. Ja ja tas kaut kā nav spējis ienākt prātā pašam...

Kaut kā neesmu redzējis ka TU vari pārvietoties ar savu māju pa kolietošanas infrastruktūru, ka mājai būtu vajadzīga OCTA, gadījumā ja ietriecies ar savu māju citā mājā...

Palaidniex 26.10.2016 10:33

Tu lasīt proti? Vai kā?

Par to es atsevišķi maksāju - pērkot kurināmo, maksājot par apkuri, pērkot elektrību, pērkot ūdeni, pērkot kanalizācijas pakalpojumus...

Palaidniex 26.10.2016 10:24

Ko nozīmē - jo netīrāks dzinējs?

Lai iegūtu noteiktu jaudu - gribi negribi ir jānokurina atbilstošs daudzums degvielas. Tik vienkārši! Un nekā savādāk!

Katalizators, EGR, un citas upariktes tikai to "dadedzina", kas nav sadedzis... Un jo vairāk brauc, jo neekoloģiskāk rīkojies - jo vairāk nodedzini, jo vairāk izkūpini - tāpēc nodoklis cenā - visai godīgi! Sabojājusies lambda zonde - pieauga patēriņš, būs vairāk moticvācijas to nomainīt.

Par to smagumu - jo smagāks transports jāpārvieto, jo lielāks darbs jāpaveic - jo vairāk degvielas jānokurina. Atkal neredzu problēmu tieši saistīt ar nobraukumu, oj pārvietot 38 tonnas 100 km prasa vairāk degvielas kā pārvietot pusotru tonnu tos pašus 100 km.

Toties cīņa ar kontrobandu, pārkrautu kravinieku medības ir attiecīgo instanču DARBS un TIEŠAIS PIENĀKUMS!

Palaidniex 26.10.2016 10:03

Par NĪ nodokļiem vispār atsevišķa tēma...

Der palasīt:

www.runabildes.lv/verts-izlasit-visiem-kuriem-pieder-nekustamais-ipasums-ainars-bruvelis-eseja-par-un-ap-nekustamo-ipasumu/

Jo, piemēram, to pašu naudu, kas nepieciešama NĪ iegādei un/vai uzbūvēšanai (nomaksājot visus nodokļus pelnot naudu un pērkot materiālus/pakalpojumus) notērējot mākslas priekšmeta iegādē vai notērējot tūrisma ceļojumos ārzemēs nekāda ieguvuma šai valstij (īpaša ikgadēja nodokļa atbilstoši tēriņu vērtībai) nav...

Atceries - ar savu māju tu nepārvietojies pa koplietošanas ceļiem, māja stāv kur ir un par visām ērtībām - elektrība, ūdens, siltums, kanalizācija ir jāmaksā pašam papildus (atbilstoši patēriņam) un to ierīkošana arī ir no paša kabatas. Auto tomēr piesmirdina gaisu atbilstoši lietošanas daudzumam/grūtumam un brauc un tos nolieto atbilstoši nobraukumam un smagumam

Palaidniex 26.10.2016 10:01

Atbilde ir tikai daļēji paskaidrojoša...

Ir vesela cupa lietu - ja to pašu Spāni sāks čakarēt ar tām pašām EU normām, tik pat skrupulozi, kā mūsu principiālie ierēdņi (to prasību absurdumu Bioloģiskajām saimniecībām ir nācies ievērtēt pilnā krāšņumā), jā - vienādi tiešie līdzmaksājumi, investoru vēlmes par rentabilitāti - ieguldījumu atmaksāšanās ātrumu, banku % utt...

Kā arī pašas valsts - (lasi ikviena no mums pašiem) spēja būt mazliet patriotiskākam (nevis īstermiņā merkantilam) savos lēmumos - būs vienkāršāk.

Kā jau Smaidīgais te vienā topikā rakstīja - kāpēc skudrām nav sastrēgumu - tās visas darbojas kopīga mērķa sasniegšanai, nevis realizē katra savas personiskās ambīcijas...

Palaidniex 26.10.2016 9:56

Tātad Tu noteikti nepiederi pie vairākuma, jo CSDD vidējo nobraukumu pārsniedz ~2x

Palaidniex 26.10.2016 9:43

Kāda starpība?

Ļoti vienkārši - ja tagad visiem, arī pavisammazliet braucējiem, gribi negribi ir jāsamaksā valstij (lasi arī pārkārtoties un izdevumus optimizēt negribošajiem) uzņēmējiem viņu daļa par viņu pofigismu - "labprātīgi" PIESPIEDU KĀRTĀ jāglābj kārtējais "Dzintars"...

Brīdī, kad parādās iespēja maksāt nodokli atbilstoši savai vēlmei/vajadzībai pārvietoties, parādās arī izvēles brīvība, par kura uzņēmēja preci/pakalpojumu nobalsot ar savu maciņu...

Palaidniex 26.10.2016 9:36

Zini, man vienmēr ir urdījis jautājums, kā tieši vairāku tūkstošu km attālumā (Spānijā) audzētais gurķis ar visu tūkstošiem km garo piegādi var izrādīties BŪTISKI lētāks par šeit pat augušo un max pārsimts km vesto... Vai nu kaut kas nav pareizi ar uzcenojumiem, biznesa organizāciju, loģistikas optimizāciju, tirgotāju uzcenojumiem utt...

Tak arī tur - Spānijā - tas neizaug gluži bez maksas...

Par to cenu kāpumu, piemēram, apgērbu tirgotājiem ar saviem 600-1200% uzcenojumiem, tas patiešām nogremdēs biznesu (ja jau tik slikti izpārdodas kolekcijas - vajag rūpīgāk izvēlēties preci un izmērus), pārējiem vajag tomēr piedomāt pie loģistikas izdevumu optimizācijas.

Uzņēmējiem būtiski audzēt savas cenas nozīmēs samazināt tirdzniecības apjomu, rezultātā samazinot savu apgrozījumu un peļņu arīdzan...

Palaidniex 26.10.2016 8:08

Lielākā daļa privāto nobrauc stingri līdz 15 kkm gadā...

Palaidniex 26.10.2016 6:48

Starp citu (tiem, kuri nezina) - reiz, sensenos laikos, fans pārvietojās ar WV Vento ar V6

Palaidniex 25.10.2016 15:07

Domā tas Clio ir patiešām galvas tiesu labāks par to Fiat?

Un ja tev kā uzņēmējam būtu jāsarūpē pirmais auto pussimts merčeniem no savas kabatas - tu tak visiem sapirktu ja ne Volvo xc90, tad vismaz B8 pasātus?

Palaidniex 19.10.2016 10:59

90% vadītāju - gan kundzītes, gan par sevi pārliecinātie patīesībā nezina ne savas spējas, ne savas prasmes, ne spēs to likt lietā, ja vajadzēs.

Tāda nu ir skumjā realitāte.

Un milzums vadīāju ar savu dzelžaino pārliecību, ka nu es māku un māku labāk par visie vai man vajag un vajag vairāk par visiem sataisa tādus sūdus ka vai traks.

Ātrums kā tāds - protams ir tikai cipars.

Par ko nopietni vērtējamu apstākli tas paliek, ja ir vairāki ātrumi un parādās ātrumu starpība.

Ātrums paliek svarīgs, kad rodas sadursmes, jo lielāks ātrums jo garāki patiesie stāšanās ceļi un jo lielāki bojājumi sadursmes gadījumos.

Notriecot gājēju līdz 50 km/h vēl ir cerības iztikt bez letāla iznākuma - ātrāk - jau šaubas... Divu vienā virzienā braucošu auto saskriešanās pie ātrumiem 30 un 50 km/h nav tas pats, kas tā pati 20 km/h starpība pie 110 un 130 km/h - sekas pamatīgi atšķirsies...

Diemžēl uz ceļa ir vadītāji ar dažādu prasmju līmeni, motivāciju un nepieciešamību. Vieni grib paskriet un prot, Vēl vairāk grib paskriet, kaut īsti neprot, vieni brauc kā nu prot, vieniem bail, bet jābrauc, vēl vieni vēl tikai mācās, vēl kāds brauc "lai visiem ieriebtu".

Diemžēl nav iespējami tādi likumi, ka F1 pilotiem uz šosejas, rallija čempioniem uz grantenes būtu iespējami savādāki ātruma ieobežojumi.

Ātruma ierobežojumus uzstāda pēc "vājākā ķēdes posma" nestspējas ņemot vērā seku smaguma potenciāla pieaugumu.

Tie 50 un 90 km/h ir izveidojušies ilgstošā laika posmā un tiem noteikti ir gan tehnisks, gan bioloģisks, gan realizējamības, gan utt...... pamatojums!

Spēles noteikumi visiem vienādi. Citādāk nemaz nedrīkst būt - jo tas nav iespējams vai iespējams tikai pilnīgā anarhijā!

Diemžēl!

Palaidniex 19.10.2016 10:32

Nu redzi - gluži kā reklāmā par vēlmi pierādīt sevi uz ceļa.

Tādu, kuri prot satiksmē izložņāt ātrāk tā, ka patiešām neviens i nepamana šo ložņu vai tamdēļ nekas nav bijis jāmaina savā rīcībā, pie kam vēl parāda pagrieziena signālus, procentos būs mazāk kā pirkstu vienai rokai no auto vadītāju kopuma un tā ko redzam ikdienā.

Pārējiem tikai šķiet ka viņi prot un pats galvenais ir nelaužami pārliecināti ka spēj to darīt droši!

Uz tuikšas šosejas lai tak lido. Bat arī tur var pagadīties stirnu bars vai alnītis...

Šorīt pat viens B8 VW Passātvagons ar makita.lv uzlīmēm paspraucās reāli blīvai rindai - mašīnas reāli minimālā distancē viena aiz otras - garām dažus auto korpusus, spiežoties atpakaļ blīvajā plūsmā, kad pēc 3 uz nomali nomukušajiem pretī braucējiem sekoja kravinieks, kura atstātais intervāls bija riskanti mazs...

Aiz muguras dīdījās kāds, kam laikam pagrieziena signāla kloķītis nolauzsts vispār, jo nerādija nekādus signālus kātrojoties pa joslām, apsteidzot vai apdzenot, pie kam tik tuvā distancē, ka nespētu noreaģēt ne uz kādu pa priekšu braucēja piebremzēšanu. Jāteic - nekur tā arī rīa blīvajā satiksmē netika... Un jā - vietām bija smuki leduspleķīši saredzami, nedod Dievs uz tiem čalis būtu ko asāku izpildījies...

Par kādām pamatvērtībām mēs runājam, par kādu ātruma limitu celšanu? VIslabākie vārdi pagaidām pieder Caunes īsajam video...

Palaidniex 19.10.2016 6:55

Ahā - tikai nekorekts...

Nu, nu...

Tik tālu esam. Bet gribam uz ceļa drošību, un nesaprotam, ka tas, ko paši uzskatam par pieļaujamu pārvelk svītru pār to ko gribētu sasniegt...

Palaidniex 19.10.2016 6:51

Tad jau arī uz parasta divjoslu ceļa, pa joslai katrā virzienā, blīvā rīta/vakara plūsmā (7-10 auto karos 100 metros) ir normāli gribēt apdzīt pat tad, kad kāds brauc pretī.

Visu pienākums ir paņemt pa labi, nobraukt no ceļa, lai tik viens var realizēt savu ambīcijiņu - "pierādīt" sevi uz ceļa un radot virkni sūdu un spiežot uz citu pašsaglabāšanās instinktiem paspraukties dažus auto tālāk plūsmā...

Kashiņ - CSN būtība ir drošība, nevis ātrums! Nevis visiem jāpiekāpjas kāda variņdarbam - spiest "gāzi" grīdā, bet biņam pašam ir jāpiekāpjas VISU CITU SATIKSMES DALĪBNIEKU KOPUMA PRIEKŠĀ!

Latvijā tie attālumi ir tik mazi, ka nevis kaut ko var patiesi ieekonomēt, bet tikai sačakarēt satiksmi, radīt neveiklus un bīstamus momentus, bet patiesībā būtu vēlamas ilgstošas terapeitiskās vizītes pie psihologa! Ambīcijiņa braukt ātri ir indivīda personiskā problēma un nav sabiedrības pienākums to veicināt...

Palaidniex 19.10.2016 6:11

Tu arī lasīt nemāki?

Ar kādām tiesībām mirkšķināt trešajā joslā kādam, kurš jau brauc ar +40??? Nu gan nelietīga kundzīte - atļaujas "aizņemt" kreiso joslu ar kaut kādiem $ūda +40, kad normāli ""pacani" ar +60 grib laist...

Kāpēc tai kundzītei likt sadzēsties līdz blakus joslas 120, lai pārkārtotos un "atbrīvotu" ceļu? Vai kāpēc būtu jāpaātrinās līdz ņeķerpilas vēlamajiem +60, lai tā neskaitītos "mācīšana"....

Varbūt tomēr skriet gribētājam dornim uz tiem 5 km Jūrmalenes jāapvalda savas ambīcijas un nav neviens jādzen malā vai jāmāca braukt ātrāk?

Palaidniex 19.10.2016 6:06

Didzi, es jau rakstīju - vakars vai rīts, plūsma blīva visas joslas aizņemtas, katra josla savā ātrumā, nav kur brīvi pārkārtoties, ja arī ir, tad tikai samazinot savu ātrumu, lai kādam "kuram ir pamatvērtība" nenāktos samazināt ātrumu līdz plūsmai?

Vismaz neko savādāku pagaidām Tavos tekstos nespēju izlasīt!

Jocīgas tās pamatvērtības, nudien...

Palaidniex 18.10.2016 21:56

Didzi, lai labāk domājas - nu sakārtosies Jūrmalene ar sekojošiem pārkāpumiem - pirmā josla 110, otrā 120, trešā 140

Kur likt to vienu galvā sisto ar 160 un viņa velmi skriet?

Un viens galvā sistais ar 160 skaitas ta plūsma, kurai nedrīkst traucēt?

Da pec definīcijas tur VISI, ABSOLŪTI VISI Teju permanenti pārkāpj noteikumus. Kad uznāk migla - vispār brīnums, ka to vietu neuztaisa par masu kapiem...

Un kapec viena idivīda velme pārkāpt vēl vairāk un vel bezkaunīgak būtu tik ļoti respektējama, ieverojama un ar to visiem būtu jāauklējas? Lai pierada sevi trasē, slegtā KOPLIETOŠANAS satiksmei vidē...

Palaidniex 18.10.2016 21:13

Skaidrs - ja ir gana cilvēku, kam galvā čuras, es esmu par PILNĪGI VISA VEIDA ātrumpārkāpumu fiksatoriem un patiešām LIELIEM sodiem, piesaistītiem pie braucekļa vērtības, ja jau savādāk nevar un pēc definīcijas 160 uz Jūrmalenes netiek uzskatīts par kliedzoši noziedzīgu nihilismu!

Lūk nevis japanāk lai nebūtu 160 braucēju, lai nevienam nenāktu pratā ar šādu ātrumu izpildīties un citiem traucēt ar šadu ātrumu, bet esot jāpalīdz viņam šo varoņdarbu paveikt!

Da kaut teleportēties vajagot, kai ar saviem pieticīgajiem 130 iespruktu blīvā joslā pa labi ar 110 braucējiem, lai lūk kads galvā sistais ērtak varetu izpildīties.

Alleluja! Tad nebrīnieties, ka uz ceļa ir kā ir un drošības uz ceļa un mirstība uz ceļa ir kāda ir...

Merkele arī tēlo nez kadu pasaules lāpītaju "humānuma" vārdā...

Palaidniex 18.10.2016 20:44

Ka tikt pie šķībiem lukturiem, ja nav rūsas iznīcinatu stiprinājuma vietu un/vai šķībrokainu remontetāju?

Palaidniex 18.10.2016 17:28

Es neesmu soģis - es saku savu viedokli - skrējēji-tamborētāji un "par savām prasmēm pārliecinātie" skrējēji satiksmes drošību neuzlabo nudien!

Palaidniex 18.10.2016 17:19

aha - lielā ātrumā "tamborēt" uz Jūrmalenes pa plūsmu, kur katra josla pārkāpj ar citu ātruma starpību, kur vieni baidās un "galvā iecirtuši" - vidējā josla un 110 ir jānotur, lai tur vai kas, tad vēl viens uz 150 - sāks cauri šim bardakam spraukties...

nu, nu...

Un tu neesi tāds viens, kas tā domā, ka nekā slikta tur nav un ka rupji pārkāpt cen var, ja to "izdari pats kā rūdīts profesionālis"...

man vairs komentārus nevajag, un īstenībā jautājums bija DidzimKalnietim...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti