Papētot uzmanīgāk "zemā grīda" ir tikai nepilnu 2 metru platumā ap vidējām durvīm...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Papētot uzmanīgāk "zemā grīda" ir tikai nepilnu 2 metru platumā ap vidējām durvīm...
Bams rakstīja:
IkdienasViesis rakstīja: Man liekas, ka kaut kur iepriekš ir jābūt tā baltkrievu tramvaja bildei, Bams savulaik bija ielicis.
tf1.mosfont.ru/...
tf1.mosfont.ru/...
tf1.mosfont.ru/...
Tās kāpnes virs riteņpāriem ir ērtības, ergonomikas un drošības etalons...
A kolorītās stjuartes, kuras lieliski ierakstītos D-pilī, nāk komplektā?
seller rakstīja: vai ātrums pirms dz.c. pārbrauktuves ir jāsamazina saskaņā ar CSN?" Un atbilde uz šo jautājumu ir NĒ!
-----------------------------------------------
Nu man tomēr liekas, ka viennozīmīgi nevar teikt, ka nav jāamazina, lai arī tas tiešā tekstā nav ierakstīts CSN. piemēram, ja braucot klāt pārbrauktuvei ar atļautajiem 90 km/st, ja kādus 50 m pirms tās iedegas aizlieguma signāls, un vadītājs bremzē un ieslīd barjerās, viņš tomēr būs pārkāpis prasības par atbilstoša ātruma izvēli konkrētajā vietā. Manuprāt is svarīgi, ka uz pārbrauktuves uzreiz iedegas aizlieguma signāls, nav starpsignāla (dzeltenais), tas visdrīzāk nozīmē, ka visi drošibas pasākumi, un darbības, lai izpildītu CSN prasības, kas VAR iestāties (par ko brīdina caļa zīme par attiecīgā veida pārbrauktuvi) ir jāveic JAU tuvojoties pārbrauktuvei, kas visdrīzāk nozīmē braukšanas ātruma samazināšanu, jo uz pārbrauktuves iedegoties (kaut vienu reizi) aizlieguma signālam uzbraukt ir AIZLIEGTS.
Piekrītu, ka nevar noteikt precīzi, uz cik km/st kurā attālumā no pārbrauktuves ātrums ir jāsamazina, jo to var ietekmēt citi apstākļi (a/m masa, ceļs sauss/mitrs/ ledus utt), tas ir atstāts vadītāja rīcībā konkrētajos apstākļos.
Nevienā acī nesaprotu par ko tik enerģisks cepiens???
Kā tas milicis pa gabalu pateiks/noteiks ka sarkanais iedegās milimetru, metru, centimetru, metru divdesmit centimetrus pirms līnijas šķērsošanas?
Un kurā fizikas stundā ir nosapņota iespējama momentāna apstāšanās?
HIPPY rakstīja: Nebūšanas ar tramvajiem turpinās
www.apollo.lv/...
Nezinu vai no tiem ražotājiem teamvajus patiešām saņemt būtu labākais iznākums...
Pateicoties tramvajsliedžu vēljoprojām nepabeigtajai rekonstrukcijai Brīvības gatvē beidzot ir arī milzīgi ieguvumi autobraucējiem - Mārkalnes ielas krustojumā BEIDZOT nomainīts uz krietni normālāku luksafora signālplānu. Nav vairs bezjēdzīgā ikvakara stūķa...
ja pareizi sapratu, tad vecos sauca par sastāvu no diviem vagoniem
Jaunais laikam ir viens vagons no diviem posmiem
smaidiigais rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Vārdu sakot - ja kāds grib pārdot savu auto - Rīģā ir jaunumi satiksmes organizācijā.
Nobraucot no G.Zemgala pārvada krustojumā ar Brīvības gatvi nu ir 4 (!!!) joslas.
pirmā - taini un pa labi, otrā taisni, pārējās divas tikai pa kreisi.
Ja gribās pārdot auto - brauciet pa pirmo joslu taisni un kontakts garantēts ja nenoraustīsieties un neatlaidīsiet gāzi vai pat nepiebremzēsiet.
Džigiti, kas uz zīmēm NEKAD neskatās un satiksmes organizācijas izmaiņām savos maršrutos neseko ar pilnas taisnības apziņu griezīs jums virsū!
Un?
tad aunu dēļ nedrīkst veikt izmaiņas satiksmes organizācijā?
Da nē, izmaiņas ir super, bet pirms palaiž šādas izmaiņas var pielikt papildus plakātus ceļa malā, kas brīdina par izmaiņām, kā bija dažviet par izmaiņām ātrumā, sakrāsot nepārprotamus CHA, un ja vēl nepielec nolikt milici!
aansis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Vārdu sakot - ja kāds grib pārdot savu auto - Rīģā ir jaunumi satiksmes organizācijā.
Nobraucot no G.Zemgala pārvada krustojumā ar Brīvības gatvi nu ir 4 (!!!) joslas.
pirmā - taini un pa labi, otrā taisni, pārējās divas tikai pa kreisi.
Ja gribās pārdot auto - brauciet pa pirmo joslu taisni un kontakts garantēts ja nenoraustīsieties un neatlaidīsiet gāzi vai pat nepiebremzēsiet.
Džigiti, kas uz zīmēm NEKAD neskatās un satiksmes organizācijas izmaiņām savos maršrutos neseko ar pilnas taisnības apziņu griezīs jums virsū!
Hmmm... jābrauc apskatīties? Tiešām 4(!) joslas? goo.gl/... - cik atceros pēc bildē redzamās situācijas tika veidota vēl viena papildus josla, sašaurinot sadalošo joslu. Attiecīgi loģiski būtu ka šobrīd ir 5 joslas. Pēc tava skaidrojuma sanāk, ka tagad joslas, kas iet "taisni" ir līkas, kā Valdemāra ielai Raiņa bulvāra krustojumā. Ja tā, tad jāsit ne tikai džigitus, bet arī satiksmes organizatorus.
Joslas bija 4!
tur bija tā stulbi - uz tilta bija 2 joslas,
1. joslā iekļāvās no patiltes nākošais ceļš,
Tad parādās Elkor iebrauktuve/izbrauktuve, bet joslas joprojām 2!
Tad kopā ar apgriešanās vietu parādās 3. josla kreisajā pusē
Dažus metrus tālāk parādījās papildus josla labajā pusē un jau bija 4 joslas.
No kurām krustā -
1. josla pirms sliedēm pa labi
2. josla tikai taisni
3. josla taisni un pa kreisi
4. tikai pa kreisi.
Tagad 3 joslas jau ir gandrīz no tilta nobrauktuves (nesen izbūvēja) un 4. josla (malējā labējā) sākās kur vienmēr sākusies mazliet aiz apgriešanās vietas
un jaunais sadalījums kā krustu šķērsot pa joslām
1. josla TAISNI (speciāli izbūvēja šādu iespēju) un pa labi (agrākā pa labi pirms sliedēm vietā);
2. josla tikai taisni
3. un 4. josla pa kreisi.
Tas būtiski izmaina krustojuma caurlaidību - nu ir 2 joslas taisni, 2 pa kreisi
agrāko 1,5 pa kreisi un 1,5 - taisni vietā...
Kaapeec rakstīja: Sorry, neko nesapratu. Attēlu studijā!
Agrāk arī bija 4 joslas tinyurl.com/...
:
1. pa labi,
2. taisni,
3. taisni un pa kreisi,
4. pa kreisi
Tagad arī 4 joslas tikai
1. TAISNI un pa labi,
2. taisni,
3. pa kreisi,
4. pa kreisi
Čaļi, kas uz zīmēm neskatās un neko nesaprot un negrib saprast velk no 2. joslas nevis taisni pāri uz 2. joslu pāri Brīvības gatvei, bet nezkāpēc mērķē uz 1. joslu pāri Brīvībenei faktiski stumjoties visū tiem, kas mierīgi un arī faktiski brauc taisni no 1. joslas un grib trāpīt uz 1. joslu.
Ļoļikiem no 2. joslas nezkāpēc krustojumā gribās pārkārtoties uz 1. joslu.
ak rakstīja: Kad ieliks sānos, tad CP neskaidros tādu jautājumu, kā - vai bija intensīva kustība, vai nē, bet skatīsies joslas un sadursmes virzienus/puses Ja nav norādīts ar zilajām kvadrātainajām zīmēm sadalījums pa joslām savādāk, taisni pa tr sliedēm drīkst braukt, ievērojot parējos nosacījumus par tr sliežu klātni
Ķipa pirmajā joslā ja pēc krusta ir parkings - pats esi vainīgs, ka josla "izbeidzas".
Un jā - ja jau Miera ielā jāturpina pa sliežu klātni, tad kā braukšana pa taisni tiek traktēta - pagrieziens pa kreisi? ![]()
braukt pa sliežu klātni varēja intensīvas kustības apstākļos - īpaši nendalots vai krustojumā vai starp krustojumiem
un tagad jautājums vai pie krusta piebraukušas 2 mašīnas ir jau intensīva kustība vai nav? ![]()
ak rakstīja:
aansis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Iedomāties, ka ar bruģakmeņiem izliktu rakstu, kas atbilstu joslām (pretējā joslā ir pat paraugs ar garen virzienā ieklātām, tādām kā līnijām) un efekta pastiprināšanai izmantot dažādu bruģakmeņu krāsu, vidējiem prātiem ir laikam pārāk sarežģīti iedomāties...
Bet pie tiem krāsa toč neturas, tas tiesa...
Diez vai bruģakmeņu ornamentiem ir kāds jurisdisks spēks
Bet lūk vēl divas vietas, kur braucējiem no pirmās joslas šķiet, ka viņiem ir priekšroka:
goo.gl/...
goo.gl/...
Divdomīga ir tā, piemēram, Miera ielas situācija. Sanāk, ka, taisni braucot, priekšroka ir pa tramvaja sliedēm braucošajiem. Bet parasts, CSN vāji zinošs mietpilsonis, brauc pa 1 joslu, un pa sliedēm braucošos uzskata par nekaunīgajiem apdzinējiem, un negrib tos laist pa priekšu, tuvojoties krustojumam, vai tā
Kā tur bija -
84. Ja brauktuves vidū vienā līmenī atrodas tramvaja sliežu ceļa klātne, jānogriežas pa kreisi vai jāapgriežas braukšanai pretējā virzienā no kreisā malējā stāvokļa, kas ieņemts uz tā paša virziena tramvaja sliežu ceļa klātnes.
tiesa tā īsti tas nenosaka ka pa no sliežu klātnes nedrīkst braukt taisni... Juristiem labs pamats kašķēties vai tas nozīmē, ka no sliežu klātnes tikai apgriezties vai pa kreisi vai arī taisni...
aansis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: juridiska spējka nav, bet kaut kāda poņa par joslām un izkārtojumu uz ceļa noteikti rodās...
Lielai daļai autovadītāju diemžēl ir problēmas saprast pat skaidri uzkrāsotus CHA un ceļa zīmes. Pārējie lielākoties spēj orientēties uz ceļa arī patreizējā situācijā. Līdz ar to diez vai no šāda bruģa uzlabojuma jebkas mainīsies.
Kāreizi tieši "Īpaši apdāvināto eksemplāru" dēļ, tomēr labāk lai ir, nekā nav šādi ieklāts bruģītis...
juridiska spējka nav, bet kaut kāda poņa par joslām un izkārtojumu uz ceļa noteikti rodās...
Iedomāties, ka ar bruģakmeņiem izliktu rakstu, kas atbilstu joslām (pretējā joslā ir pat paraugs ar garen virzienā ieklātām, tādām kā līnijām) un efekta pastiprināšanai izmantot dažādu bruģakmeņu krāsu, vidējiem prātiem ir laikam pārāk sarežģīti iedomāties...
Bet pie tiem krāsa toč neturas, tas tiesa...
Kas tieši mārkalnes ielas iedzīvotājiem paliek savādāk?
Nokļūšana uz turieni - gandrīz nekādu izmaiņu, iespējams ka pat daudz labākas kvalitātes lēngaitas josla - izbraukšana ar nelielu līkumu līdz sporta akadēmijai. Kāds te sakars ar Krustabaznīcas ielu?
Manuprāt no pilsētas izbraucošā auto masa vakarā ir tomēr ar lielāku prioritāti, nekā no Mārkalnes ielas iespēja raut pa taisno pāri sliedēm un pa kreisi...
msh - tev viss labi?
Temperatūru mērīji?
Komfortablu nelūžztošu mašīnu
Un ko ta bnebrauc? Jo or salūzusi un nav naudas savu dižbraucekli pat sataisī. VIsekonomiskāk ir K2 vai velopisēds.
Kamēr mašīna nesēž uz vēdera, tikmēr kaut kā par caurgājamību neesmu nekad sūdzējies nevienam auto un nekur palicis neesmu. Nu ok - ar pilnpiedziņu mazāk jādomā, bet tiem, kam domāšana par to ko dara, nesagādā grūības - neredzu problēmas lietot dajebkādas piedziņas auto...
jo - kad mašīna sēž uz vēdera, tad nekādi bloķi vairs nepalīdzēs.
msh - Neesi domājis šādiem "ikdienišķiem" gadījumiem aprīkot savu salūzušo dižbraucekli ar hi-jack'u, trapiem un vinču? ![]()
msh...
CIK TEV GADU???
HIPPY rakstīja:
seaman rakstīja:
HIPPY rakstīja: nu ko – troleji sāk izspiest autobusus Rīgā
www.apollo.lv/...
tas ir tikai normali, ņefig dublēt sab.transportu ielās
nu autobusam patēriņš šķiet ir mazāks kā trolejam
Bet noparalēlojot maršrutu tērē gan kW gan solāriju, izmetot smirdīgāko, izdevumu summa tāpat visticamāk ir mazāka...
msh rakstīja: Redzi, tu stāsti sūdu...
Tev vissd labi, ko es tādu saku?
Es saku, ka tavs lūznis ir tik slikts, ka tehnisku iemeslu dēļ diemžēl uz koplietošanas ceļiem rauj vilciņā un ka nav naudas to pat sataisīt, kur nu vēl normāli lietot, apdrošināt utt...
cilvēks, kaut kur ap 30 gadiem strādā labi atalgotu balto darbu ar četrciparu algu. Bija viņam labs, desmitgadīgs A8,
Nu A8 nav katram vanabī krutarikam. A* ir cilvēkam kam ir piecciparu ikmēneša ieņēmumi!!! Protams visu var uzturēt pie dzīvības, ja tā lieta patīk un interesē, bet tos auto pērk tie, kas tos VASR ATĻAUTIES!
kas tika kārtīgi lietots, kārtīgi pārsniedzot CSN,
WTF??? pa muti tam idiņam, nevis jaudīgu mašīnu!
Tagad tā A8 vietā ir 09 A6, ar kuru notiek kā tu apraksti, vai precīzāk - dīlerservisā tiek remontēts - nu jau vismaz kādu pusgadu cenšas noķert vienu vibrāciju, kura parādās lielā ātrumā, kaut kā tajā servisā nesanāk,
Atkal jau tev nesaprotamas lietas. Čalis atkal ir nopircis LIETOTU mašīnu, kuru kāds ir iespējams lupatās nošķīlis, bet leiši sametinājuši!
Un kur viņām ar lielu ātrumu skriet? Nevar pabraukt godīgi 90 +10-15 km/h? krāns ievelkās iekšā pie šādiem ātrumiem?
Un - ja nevar serviss sataisī - tad vai nu jāmaina serviss vai jāpārdod mašīna nost...
Bet nu Tev tas nav saprotams...
msh rakstīja: Pagājušoziem gan pa visu ziemu tik dažas saules uzgriezu, pamatā tehnisku iemeslu dēļ.
Kolosāli, vienkārši idejāli!
bet par laimi tie 150 ls aizgāja citā virzienā, jo pie tā, ka mašīna patlaban stāv mājas priekšā bez priekšas tilta un bez TA, ejošs kondišs būtu tikai lieks naudas izmetiens Uz nākamo sezonu gan būs jāpacenšas.
Njā, jāpiekrī GB12 - ka nevar atļauties mašīnu ta nevar.
msh, atklāšu noslēpumu - ir cilvēki, kas ne tikai var finansiāli atļauties komfortablāku, viņuprāt pareizāku un tīkamāku braucekli, bet arī atliek naudas citiem tēriņiem, mājai, ceļojumam, draugiem, hobijiem vai dajebkam, ko konkrētais cilvēks uzskata par viņam svarīgu.
Ja kāds, kam pietiek naudas uzturēt māju, dārgu auto utt. ar apmaksātu ārpakalpojumu (būvfirma, autoserviss utt.) palīzību, sāks to visu darīt pats riktīgi mēģinot fist kapeiku, tici man, viņš nedz spēs nopelnīt naudu izejmateriāliem, detaļām, vai nepietiks no pamatdarba brīvā laika veikt visu pašam vai saprātīgos termiņos... Nedz arī kopējā ekonomika no tās iegūs.
Ne vienmēr mainīt riepas pašam ir patiešām ekonomiski pareizi. Bet laikam Tev nav lemts to saprast...
GB12 rakstīja:
Bet tas labi ka tavam tāds ir - reku spararatu un roccenes motoru esi nomainījis, tā kā būtu laiks abiem sajūgiem, diez cik simtus vēl tie maksā...
Nu un? Ko tu ar to gribēji teikt? Ka tāpēc vajadzēja pirkt A80 1988. gada?
Interesanti gan - diez cik % no elektroniskās ručenes aprīkotajiem vāģiem tas motoriņš nomirī?
Un cik reizes vecajam auģikam kopš 89. gada ir bijis jānomaina ručenes trosītes...
Nu ja divas kārbas 4x smagāk utt...
Es jau saku visi ir muļķi ka nepērk etalonauto vai tā nepilnības tomātu un bezkardānumu jau iepirktajam gandrīz etalonam nenovērš...
Jā, šitās kārbas ne tikai kloķeni, bet arī kardānus tin mezglā...
msh rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Lasu un nespēju vien saprast un beigt brīnīties kā nu visi kā viens nav iegād¿jušies visu autoamašīnu etalonu >20 gadus veco audi ūberbraucekli, un kolosāllietokli, nav pieskrūvējuši tam manuālo mešalku un kardānu...
Vienkārši esmu šokā!
Man laikam ir problēmas ar lasītspēju - iecietē, lūdzu, kur es iepriekšējajā lapā esmu pieminējis etalonu
J jau nekā labaka par tavu uberlietokli nav, tad jau nu būs etalons...
Un jā kā tieši izpaužas DSG neekonomiskums un nekontrolējamība?
janitis26 rakstīja: Viens jau tas kods tikai ir. Ievadiju pareizi.
Lasu un brīnos...
Cik tomēr "advancēti" izklāsti savu problēmu.
Citiem nezināmo un neuzmainamo informāciju, kas nepieciešama palīzības sniegšanai, jāvelk ārā ar knīpstangām...
Homo