iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 30.08.2012 12:57

KSI rakstīja:

Fartuks rakstīja:

Jāpieņem normas, kas nosaka, ka- ja nepilda kontroliera prasības, stājas spēkā kriminālatbildība.

Brauci pa zaķi - samaksā sodu 5cīti. Ja sāk lekties, izsauc policiju (operatīvāk, būtu, sadarbība ar tipa apsardzes uzņēmumu) un aizved uz iecirkni personības noskaidrošanai, bet a) par to pārkāpējs samaksā no savas ķešas, b) tiesa, sods... kā minimums sabiedriskā darba stundas, labāk jau sutkas (piem. 5 x 24h)

Vienkāršāk ir pasludināt sab trans par privātu teritoriju ar visām no tā izrietošām sekām

Labāk to likvidēt - pašvaldībai lieks piķis, i pa freiju braucēji var mēģināt izpildīties takšos, maršrutkās utt .

Vai par brīvu doties jebkur ar savu transportu - K2 vai kas nu katram ir krutāks.

Nav Sabtransa - nav pārtprasto tiesību izraisīto problēmsituāciju.

Palaidniex 30.08.2012 11:40

KSI rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Tad uzrādi personas apliecību, lai ir zināms, kurš ir tas ''zagliss', kurš apjāj paºējos. Nevari uzrādīt ko tādu? Tad uz iecirkni un tad jau sods ir 10x no sākotnējā. Kāpēc visādu mērgļu radīti zaudējumi ir jāapmaksā citiem?

Dex - tu atkal @irsies par neko?

Acīmredzot ne reizi neesi iekāpis Rīgas sab trans un nezini, kā tur izskatās.

Tagad bez kašķa - pastāsti - kā Tu piespiedīsi tādu urlu, kas izgāzies pa divām vietām un sacēlis kājas blakus krēsla, bez policijas supporta "iet uz iecirkni"? Pat ja kontrolieris ir nevis nevarīga tantiņa, bet 3x būdīgāks džeks?

Kontrolieris pat pieskarties zaķim nedrīkst, nerunājot par "nogādāšanu iecirknī"

Iespējams, ka cīņa ar godīgajiem/bailīgajiem ienesīs papildus naudu, tāpēc RS piedāvājums ekonomiski iespējams ir izdevīgs.

Starp citu es, tieši tāpat kā Tu, Dex, arī cepos par to, ka "visādu mērgļu radīti zaudējumi ir jāapmaksā citiem?".

Un tieši tas, ka lielākie mērgļi turpinās brauks pa zaķi, tracina visvairāk.

P.S. es ne reizes neesmu braucis pa zaķi, kaut sab trans izmantoju praktiski katru dienu ... :

Vai no tā jāsaprot, ka ar likumu tagad jāļauj kontrolierim pielietot spēku pret uzlu, bomzi utt? Tā teikt drīkst šaut pa muti, un ar roku dzelžiem pieāķēt pie sliedēm, staba, vai trolejbusa rokturiem, iekams to savāc policija...

Vai TAS būtu risinājums?

(sūdīgākais jau tas, ka šadu izturēšanos (kontroles sūtīšanu ratā, principiālu e-talona neiegādi, "nejaušu" e-talona nenopīkstināšanu, "aizbildinājumu" ar nonostrādājošu e-talonu, "tikko sabojājušās" e-talona līdzi nēsāšanu sabiedrība kopumā) katrs individuāli vai sabiedrība kopumā uzskata par pieņemamu vai neiejaucas, kas rada "veselīgu" augsni šādas izlaidības iziešanai plašumā!)

Manispēc, lai notiek, tikai parādīsies sēne un stāstīs, ka tas ir antikonstitucionāli vai apgāna cilvēktiesības uz brīvu pārvietošanos, vai piesauks vāl kādu absurdu...

Kaut gan principā nav svarīgi - biļetes un sabtranss, ātruma pārkāpumi un FR, personiskais diplomdarbs, bet darba printeris un papīrs, šķērsām ielai krustā nomest mašīnu, jo man vajag tikai uz 5 min... utt - raksturo sabiedrību kopumā...

Palaidniex 29.08.2012 21:49

Klau - KSI... Redzi - vieni grib braukt bez maksas, bet tajā pat laikā ar jauniem un tīriem sabtransiem. Administratīvo sodu var noignorēt - līgumsodu grūtāk. Tas atvieglo panākt soda neizbēgamību.

Paskaties, te blakus topikā kāds sabtrans ir Krievijā un tad runāsim par pakalpojuma cenu. Vai arī painteresējies cik maksā sabtrans citur aºī pie būtiskām pašvaldības dotācijām.

Tāpēc, ja vari vai zini uzrīkot uzņēmumu, kurš sniegs tik pat labu sabiedriskā pakalpojumu par faktiski zemākām izmaksām, ievērojot šādas tādas prasības, ko pamatoti (reizēm ne visai) izvirza dome - es būšu tikai par! Ar abām rokām, pat apsolu visas savas tā brīža cepures apēst.

Atceries - RS ir faktiski ir mazliet virs 5000 darbinieku, kas padara šo sabtransu tik pievilcīgu un lietojamu, kāds tas mums ir. Parēķini kaut vai minimālajās algās pirms nodokļiem - kādam jābūt budžetam lai visi saņemtu tikai minimālās algas. Negribi stūrēt autobusu pa Rīgu pa minimālo algu?

+ degviela, elektrība, rezerves daļas utt...

Palaidniex 29.08.2012 16:51

vai pēc tā garā pentera ir jāsaprot, ka nav vērts vispār nekādi reaģēt uz bezbiļetniekiem un pareizākais risinājums ir likvidēt sabtrans kā šķiru?

Palaidniex 29.08.2012 12:55

KSI rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Ja nepielec - paskaidroju ...

Man Tev nekas nav jāskaidro un negribu dzirdēt arī Tavus diletantiskos skaidrojumus. Tāpat negribu arī atsākt bezgalīgo diskusiju par tiesiskas valsts pamatiem

P.S. uz šo var droši neatbildēt, jo klausu viena viesa viedajam padomam - pret stulbeņiem ar ignore

Ja esi idiots un nesaproti kā rīkoties - tad maksā vien visus sodus pats un turpini aizdot visiem pa labi un pa kreisi savu mašīnu! Karogu Tev rokās!

Palaidniex 29.08.2012 12:54

jau sen "bīstamos" maršrutos kontrole ir ar PP ekipāžas "supportu". Tas ir tikai laika jautājums. Nedomāju, ka rietumi iztika bez šādiem attīstības posmiem, iekams panāca ka tur zaķu ir procentuāli maz...

Un ir vēl viena lieta, kas atšķir administratīvo sodu no līgumsoda. Līgumsodu no tevis piedzen ar tiesu izpildītājiem. Un tos parasti piedzen, jo tos juridiski ir vieglāk piedzīt, nevis kā administratīos, kurus biežāk "noraksta"...

Palaidniex 29.08.2012 12:41

KSI rakstīja:

«Lēmumu var pārsūdzēt transportlīdzekļa vadītājs, kurš pārkāpuma fiksēšanas brīdī vadīja transportlīdzekli, 10 darba dienu laikā no lēmuma paziņošanas dienas, iesniedzot sūdzību Valsts policijas Galvenās kārtības policijas pārvaldes Prevencijas pārvaldē, Stabu ielā 89, Rīgā, LV-1009 (tālrunis 67208108 vai 67208305, fakss 67208083, e-pasts kanceleja.cpp@vp.gov.lv

Un kas tieši šķiet nesaprotams šajā frāzē?

Vai kad Tevi aptur milicis, tad arī saki, ka Tu ņe pri čom., lai meklē auto īpašnieku/turētāju?

Ja Tavu auto stūrēja, piemēram, tavs bračka... Kur ir problēma????

Ja nepielec - paskaidroju - iedod bračkam zobos protokolu, lai čals dodas pārsūdzēt!

Arf nosacījumu, ka vispār ir pamats to sodu pārsūdzēt! Kas te nesaprotams?

Palaidniex 29.08.2012 12:07

Lūk tēma

www.tvnet.lv/...

par kuru ša visādi seenes un KSI varētu sākt cepties. Jo tas neesot labi - kontrolēt bezbiļetniekus un tos sodīt...

Palaidniex 29.08.2012 11:38

M77 rakstīja: Šorīt pirms Paņevežas.

content25-foto.inbox.lv/...

content8-foto.inbox.lv/...

Nez cik aktuāla un precīza (publicēta 2009-09-21), bet informācija par stacionāro radaru vietām Lietuvā. www.grant.lt/...

Cik noprotu, tai tabulā atzīmētas ieviešanas kārtas (Árengimo etapas) - attiecīgas krāsas punkti kartē: 1. gaiši zils, 2. zaļš, 3. zils www.grant.lt/...

ja nejaucu tas radars bija nonests pirms 11. augusta un vēl viens (kā mūsu ledusskapis) arī nonests bija ap 17. datumu.

tik nesaprotu - ko ar to gribēji pateikt?

(radaru uzstādīšanas pašā sākumā Viļņā un Kauņā tos demolēja KRIETNI biežāk...

Palaidniex 29.08.2012 10:21

anonimikis rakstīja: ja arī kaut ko formāli lauzīs, radarus no ceļiem neviens nenovāks. tagad visa muldēšana tikai priekš tādiem seeneem un citiem gaudotājiem ...

i par ko tad gausties jau laikam zināms -

par negodīgu radaru pārpirkuma tāmi...

vai par to, ka par nod. maxātāju naudu tiek algota zem IeM aģentūra, kas pieskatīs, administrēs utt pārņemtos radarus...

Palaidniex 28.08.2012 20:53

nu ko - pēc mēneša visi brauks pedal tu ze metal? un pēc pieraduma nestāsies vairs pat pie miličiem?

Palaidniex 28.08.2012 16:22

M77 rakstīja:

Palaidniex rakstīja: ar domu spēku vai par vāju spiežot bremzi motoru neapturēsi gan

vilgstoša bremžu sildīšana - ne bremžu spiešana - mēdz iznīcināt to atliekas - tas gan fakts...

Bet vai tu par bremžu pastiprinātāja darbību biji dzirdējis? Kaut to, ka ar gāzi grīdā (pilnībā atvērtu droseli) ir stipri mazs vakuums un pastipreklis faktiski nedarbojas!

uzkāp no visa spēka savam auto uz bremzi un gāzi vienlaicīgi... un tad paskatīsiemies, kā tavs auto nebremzējas...

Palaidniex 28.08.2012 16:21

ja tā dāmīte mēģināja plūdeni spiežot bremzi noslāpēt dzinēju - tad darot to nepietiekami ātri un stingri ar pirmo reizi - bremzes iespējams vienkārši lēnām un neatgriezeniski nokūpēja...

pēc tam ar plikiem bleķīšiem vairs nesabremzēsi...

teorētiski bremzēm ir jābū stiprākām par motoru... varbūt es kaut ko jaucu...

un kāda kārba bija mašīnai? tomāts, manuālā?

bet protams - šis velk uz milzu kompensāciju no ražotāja...

Palaidniex 28.08.2012 12:57

KSI rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

no otras puses - pa labu ceļu var nobraukt ilgi un dikti ar lielu ātrumu...

bet vai bremžu pedālis nestrādā? ātruma pārslēgs neitrālajā neliekas?

nu tīri interesanti paliek...

Šis nav pirmais publiskotais video ar akseleratora problēmu.

Tas, ka dīvaini, piekrītu. Bremzēm it kā būtu jābūt spēcīgākām par auto jaudu. Ja nav pirmā svaiguma kluči, tad nemākulīgi bremzējot nokurināt atlikumu nav problēma.

Par ātrumiem - automātu zem slodzes laikam nevar pārslēgt neitrālajā - nezinu, neesmu mēģinājis

pārsvarā automātiem neitrālo ielikt ļauj (nezinu par konkrēto amurikāņu KIA)

un jā - ar domu spēku vai par vāju spiežot bremzi motoru neapturēsi gan

vilgstoša bremžu sildīšana - ne bremžu spiešana - mēdz iznīcināt to atliekas - tas gan fakts...

Man te ar īretu Reni kovriks ir lisis iesprūst gāzes pedālim - bet tas ir ir pārsteigums tikai dažas sekundes...

no otras puses - tie tak amurikāņi, bez šitāda rodeo miljonos mērāmu kompensāciju no KIA neizspiedīsi - tur pat ir nepieciešams pietēlot muļķi, nespiest kā nākās bremzi, lai par katru nobraukto kilometru šādās šausmās saņemtu piķi - jo vairāk km, jo vairāk piķa tiesā varēs izspiest no ražotāja...

Palaidniex 28.08.2012 12:19

KSI rakstīja: ejuz.lv/...

respect meitenei - 160km/h 95km bez crash ...

P.S. interesanti - vai pie mums šādā gadījumā izdotos atkauties no Vitronics rēķina, kas noteikti būtu simtos Ls

no otras puses - pa labu ceļu var nobraukt ilgi un dikti ar lielu ātrumu...

bet vai bremžu pedālis nestrādā? ātruma pārslēgs neitrālajā neliekas?

nu tīri interesanti paliek...

Palaidniex 24.08.2012 15:27

GB12 rakstīja:

Tad kāpēc tu to mašīnu vispār apdrošināji? Vai arī - kāpēc atdevi detaļas apdrošinātājam?

Ir iespēja iegādāties jaunu auto līzingā bez apdrošināšanas?

Palaidniex 23.08.2012 17:19

manuprāt arī būtu godīgi, ja auto, kuru kā neceļamu "diagnosticējis" aptirsinātājs, nebūtu iespējams vairs NEKAD pieteikt satiksmei ar konkrēto šasijas numuru.

Ja mašīna parādās otrreizējā tirgū ar virsbūves maiņu - vēl varētu diskutēt.

Bet tā - nolocītu auto, atdod svarščikiem-brīnumdariem, kas sataisa vizuālu konpekti, bet ne vienmēr tehnisku kompeti, un palaiž tirgū.

Ja jau no mašīnas ir izmantojamas detaļas - lūdzu - izpārdodiet detaļās, bet nepieļaujiet auto atdzīvināšanu no miroņiem kā pilnvērtīgu tr. līdzekli, ja rez tas ir tik nolocīts...

Kā labs piemērs varētu būt - apdrošinātājam pēc pietiekami nopietna craša automašīnu norakstot jāizdara ieraksts kaut vai Latvijas CSDD reģistrā - norakstīta dēļ pārāk lieliem bojājumiem. Ja kāds to VIN kodu ir atkal uzlicis ielā tad jābū ierakstam, kāds bija auto iepriekšējās norakstīšanas iemesls - un šo info, lai var pārbaudī katrs ar maksas īsziņu... Nebūs jāliek pat sludinājumā...

Palaidniex 23.08.2012 9:14

Mums arī zināms viens auto, kurš tika visai labi nolocīts un norakstīts, bet pēc gadiem 4 valmierā sataisīts un tirgots tālāk...

Ir pat bildes no crasha un ss.lv bija pēc remonta (sludeklī nebija ne vārda, ka bijis remontierēts)...

Palaidniex 22.08.2012 20:13

DekstersFF rakstīja:

GB12 rakstīja:

kolumbs rakstīja:

Un cilvēks nevar būt drošs, ka nav pataisīts par LT iedzīvotāju:

Autovadītājs apgalvo, ka fotoradars «šmaucas»

www.apollo.lv/...

Vispār jau LT ir nr. ar 3 burtiem, ja ir 3 burti LT numurs, nav LV.

Vispār jau ko tikai gļēvais letiņš neizdarīs, lai izvairītos no atbildības uzņemšanās.

Tajā kategorijā ( gļēvie letiņi) ir arī motociklisti ar uzlocītajām numurzīmēm.

Pēdējā laikā bezmaz katram mopēdistam tie ir uzlocīti.

Vai u uz čoperiem braukā normāli veči, kas par savu tirdziņu atbild, vai arī čaļi, kam nevajag visai pasauei sludināt savu ņuņņismu - jo tiem uzlocītus numurus neesmu manījis.

Un jaunie memļaki uz mopēdiem, pļerdakiem un splirkšķiem ņem piemēru - savus mopēdnumurus ar sāk locīt...

Palaidniex 20.08.2012 15:48

Pirmais rakstīja: man pie mājas uz krastenes visa plūsma velk uz 70, 100metrus pirms zemtilta radara sabremzējas uz 30 un aiz radara atkal brauc uz 70

baigi efektīvi un pamācoši

p.n.

pirms fotoēras tajā vietā regulāri dežūrēja mentozauri.... turēja ~1 mašīnu 2 minūtes

gudri kases automāta rīkotāji rīkojas sekojoši - pēc ~200 m noliek otru trijkāji.

ja tāda nav - centīgais i/u Ceļu Policists inspektors gaidis kukulis noliekās tajā vietā ar atņamto rokas radaru, vai pavērš pret plūsmu mašīnā iebūvēto videoradaru...

Palaidniex 20.08.2012 11:53

nu šādi ir jāmāk...

i49.tinypic.com/...

Palaidniex 20.08.2012 11:01

Tad jau sanāk baigi vienkārši - Figthonics var netērēties uz fototehnikas iegādi - vienkārši regulārāk uz duročku jāsaliek visur kartona plakāti ar to, ka ir radars... Radara nau, bet visi brauc rātni...

Palaidniex 16.08.2012 10:47

Gugi rakstīja: Man ar šorīt atnesa foto, no aizmugures Raganā uzšauts, atļautais 50, fiksēts 66, noņemot iespējamo kļūdu 63, viss ok, cēneris aizripoja Valsts kases virzienā.

Fiksēts 25.07., atnesa šorīt, nepilna mēneša laikā paspējuši apstrādāt.

ir ir ātrāk sākuši strādāt

man kaut kādā augustā atnesa par 21 jūniju, un pēc tam par 10 jūliju burtiski pēc 2 dienām...

Palaidniex 15.08.2012 21:10

radara izvietošanas vieta vai ātruma ierobežojumi izvietošana?

radaram tak vienalga cik uz zīmes, viņš jau fiksē tikai, kad pārkāpts tas kas uz zīmes...

Palaidniex 15.08.2012 20:14

KSI rakstīja:

Palaidniex rakstīja: un kā sodīsi donorus uz mopēdiem? tos vaše tajās valstīs ķiverē nevar atpazīt.

pie mums derētu metodiski izķert un sodīt visus numuru locītājus...

Zinu jau zinu, ka tos donorus savādāk vispār nevarēs izķert.

P.S. Vakar redzēju, kā divi CP moči 11.novembra krastmalas posmā zem akmens tilta bija apturējuši 3 uzlocītājus. Grūti viņiem gāja - donori kaut ko ar pirkstiem vicinājās, protestēja. Viens no donoriem bija beibe, kas bija īpaši aktivizēta. Nezinu, kā beidzās - vai ar protokoliem, vai ar mēneša brīvpusdienām abiem CP

savulaik pat vienkārši ļoti netīru (nesalasāmu) vai naktī neizgaismotu numurzīmi traktēja kā apzinātu valsts numura zīmes slēpšanu un tad par to bija Ls 35.-

Ceru, ka nav samazināts sods...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti