iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 29.10.2009 15:29

SuperZigis rakstīja:

Seene rakstīja: Max īsa komuikācija ir NEAPTURĒT BEZ IEMESLA! Un ja esi apturējis, tad atceries vispirms SAVUS pienākumus, nevis vadītāja.

Jā jā

sāc vēl ar nelaipnu toni policistam formā prasīt - kāpēc mani apturēji ? nav brīnums, ka visu laiku vienas negācijas

SĀK tas, kurš mani bez iemesla aptur. Un neredzu nekādu iemeslu par to priecāties un līst kādam pakaļā. Tas protams nenozīmē rupju izturēšanos, bet noteikti arī ne draudzīgu.

Seene 29.10.2009 14:16

Arsmens rakstīja:

SuperZigis rakstīja: par tēmu:

man vakar atkal bija pozitīva pieredze ar CP.

Apturēja, pārbaudīja doķus, kopīgi iesmējām par meteorītiem, novēlēja laimīgu ceļu. Normāla un pieklājīga komunikācija.

No 4 reizēm 3 pozitīvas- max īsa komunikācija un "laimīgais ceļš". 1 reizē sāka nenormāli īdēt "uz cik ta tai līkumā brauci, vai ta acelti ātruma ierobežojumi, būtu man radars vo ta gan būtu...". Izkratīja sirdi, atdeva papīrus un sabižojies klusēdams aizgāja

Max īsa komuikācija ir NEAPTURĒT BEZ IEMESLA! Un ja esi apturējis, tad atceries vispirms SAVUS pienākumus, nevis vadītāja.

Seene 29.10.2009 0:09

Kovacs rakstīja:

ps. runājot par laternu problēmu- kāpēc nevar uztaisīt nevis 1 lielu, bet 2-3 nelielus laternstabinjus 1m augstumā, kas izgaismo zemi un tad nevienam nekas nekur nespīdēs.

Par to, kādu apgaismojumu jāliek, vispār nav jautājumu. tas ir ēku komplekss, kur kļūdas pēc vienai mājai nav šāda lampa uzlikta. Attiecīgi ir vēlme uzlikt tieši tādu pašu, kādas jau ir citur (arī pie paša protestētāja mājas durvīm).

Seene 28.10.2009 11:35

msh rakstīja:

Tu garantē ka tu ar savu roku piedod tikai rotācijas kustību?

P.N. Jā, pareizi, atskrūvēšanas spēks ir lielāks - pievelku uzkāpjot uz atslēgas, atskrūvēju palecoties

Veidā, ko iepriekš aprakstīju, ir iespējams piedot pamatā rotācijas kustību, ar nebūtisku laušanu. Bet tev, lēkājot pa atslēgu, LIELĀKĀ daļa enerģija aiziet laušanai.

Seene 27.10.2009 23:15

brmbrmm rakstīja: Kur tad veļļukam ir M3? Uz spieķiem, vai?

Spieķiem ir 2. Ar 3 tajā laikā, kad kā šķiet WALA skrūvēja veļļuku, bija pieskrūvētas rokas bremzes u.c. tamlīdzīgas figņas.

Seene 27.10.2009 17:59

brmbrmm rakstīja:

Atausa atmiņā stāsts par attālu radinieku, kas savulaik (padomju laikos) traktoram nolauza 2 riteņu skrūves - pats bija bifeļa lielumā, spēka netrūka, atslēga arī ar pusotrmetrīgu pagarinātāju, tikai pēc otrās sāka skatīties, un izrādījās kreisā vītne

Nepiemini, pats uz šitā joka esmu uzķēries. Tad gan man bija 14 gadi - līdz ar to nebija īpašas iespējas risināt šo jautājumu no spēka pozīcijām - nācās vien domāt. Un izdomāju jau ar - kopā ar iemeslu. Kreisā vīne ir tikai vienā pusē - tā, lai neliela diska "staigāšana" abās pusēs skrūves pievilktu ciešāk. Tās pie viena arī pārdomām jaunietim, kas lielākas skrūves par muteres golfmašīnu nav redzējis un domā, ka atskrūvēt vienmēr būs tikpat viegli kā pieskrūvēt

Seene 27.10.2009 17:53

msh rakstīja:

Nu tad aizver to pamatskolas grāmatu, kur viss pārsvarā izklāstīts ideālajos apstākļos un paņem rokā riteņu atslēgu Tev vēlamo ideālo rotācijas kustību diemžēl var iedot tikai ar pistoli. Ko nu - ja riepa būs caura, ejakulēsies uz servisu?

P.N. Līdz šim gadījies redzēt vienu nolauztu riteņu skrūvi - muteres golfmašīnai servisā pēc riepu maiņas pieskrūvējot nolūza skrūve , atlikumu izskrūvēja tāpat.

Es riteņu atslēgu esmu paņemis rokā. Bet vai tu fizikas grāmatu esi? Tepat jau pirms brīža pieminēju, kā vēlamo rotācijas kustību VAR iedot arī ar atslēgu, ne tikai pistoli.

Seene 27.10.2009 17:23

brmbrmm rakstīja:

Seene rakstīja: Nu man nemaz neliekas "pačotnāk" katrām sliedēm vilkties pāri kā gliemezim un vēl vairāk domāt par Latvijas lieliskajām bedrēm.

Tas gan, paziņa, kuram bija tāds pat saab, pirmajā sezonā, neuzmanīgi (a varbūt tieši normāli, ierasti) braukdams, dabūja nomainīt trīs no četrām 17" vasarenēm. Dārgs prieks.

Tieši tā. Man pilnīgi pietiek ar 16" riepu cenu. Un sākumā biju domājis par otriem diskiem un 15" riepām ziemai - līdz brīdim, kad uzzināju, ka tas nav iespējams.

Seene 27.10.2009 17:08

WALA rakstīja: blakus bija pieejama tikko no salona Škoda ar parastām ziemenēm.

Nu te jau arī iemesls, kapēc es rakstīju par KVALITATĪVĀM lameļu riepām. Lētā gala "parastās" ziemenes (vai vissezonu) patiešām nav laba izvēle. Tad gan labāk radzes. Tādas var izvēlēties, ja esi pārliecināts, ka vari atļauties auto slidenās dienās atstāt mājās. Vai arī pieredzējuši šoferi, kam ir maz naudas, bet liela vajadzība braukt kaut vai uz to pašu poliju.

Seene 27.10.2009 17:00

WALA rakstīja: Nez Seene ar riteņu skrūvēm nekad nav bijusi problēma atskrūvēt ( protams skrūvēju pats). Bet lai dabūtu skºūvi stāvoklī ka jamo var nolauzt ar "pagarinātu" atslēgu - vot ko nu neesmu redzējis to nu neesmu. Es esmu pat Toyotai papildrāmja līdz nemaņai norūsējušas skrūves (kam diametrs apmeºam tads pat kā riteņu skrūvēm (M10 vai pat leilākas) atskrūvējis ar pagarinātu (speciālu) atslēgu, un nekas nav nolūzis. M4 M5 - tās gan ir lūzušas kā špickas arī ar visparastāko atslēgu - tiesa man ir aizdoma par atšķirīgu metāla kvalitati katrā no šiem "mezgliem".

Kā jau teicu, pats neesmu lauzis. Iespējams, ja ka tikai apstākļu sakritība un tā skrūve, kas tika nolauzta manā klātbūtnē, bija aizlauzta jau iepriekš, iebraucot kādā bedrē. Bet esmu redzējis ne vienu vien auto, kas braukā apkārt ar četrām skrūvēm piecu vietā, jo ielauzto gabalu neviens pat nav pacenties dabūt ārā.

Seene 27.10.2009 16:57

brmbrmm rakstīja: Otrs variants- paņem sev "pačotnākus" ļitakus uz 17" un vecos lieto ziemai: www.ss.lv/...

Kas interesanti - "Pašlaik stāv virsū vēl uz autiņa, bet tirgoju, jo vajadzīga nauda ziemas diskiem un riepām".

Nu man nemaz neliekas "pačotnāk" katrām sliedēm vilkties pāri kā gliemezim un vēl vairāk domāt par Latvijas lieliskajām bedrēm. Tā ka 17" nekādi neinteresē. Un tas arī nekādi man nesamazinās izdevumus Un tieši tāpat arī nemainīs nevēlēšanos skrūvēt pašam.

Seene 27.10.2009 16:49

WALA rakstīja:

Nez tas Polijas topics absolūti nefis -neesmu šķiet pat tajā ielūkojies Es zinu kam, kad un kādas riepas man ir vajadzīgas, nevis tādēļ ka santīms "jāpamīlē" utml. Tiesa varētu jau teikt kādēl Rīgai neiegādājos parastās ziemenes - bet zin katreiz kad velc uz laukiem mainīt jamās uz šipiem - prikola nav.

P.S. ledu tu šeit veltīgi piesauc - ja būs ledus lielākā daļa ziemeņu nebūs ne ar ko labākas par vasarenēm uz plika ledus - pārbaudīc !!! Šipenes - jā ar tām gan ir starpība !!!

Iegādāties divus ziemas riepas komplektus cilvēkam, kam ir regulāra vajadzība braukt apstākļos, kur radzes ir vajadzīgas nekādi nebūtu prātīga. Tāpat arī nolietotu bezradžu riepu pirkšana cilvēkam, kas kvalitatīvas lameļu riepas nevar atļauties.

Tomēr tikpat muļķīgi ir pirkt radžotas riepas cilvēkam, kas braukā tikai pa Rīgu, tikai tādēļ, ka tas ir "kruta". Vai vēl vairāk - pēc tam sūdzēties, ka ļaunie Poļi (vai Vācieši u.t.t.) neļauj ar tādām braukt.

Un par ziemas un vasaras riepām uz ledus tev nebūs taisnība. Ir ļoti būtiska starpība. Vasaras riepas jau šobrīd zemās temperatūras dēļ slīd pat pa slapju asfaltu.

Seene 27.10.2009 16:42

msh rakstīja:

Pasaki labāk kas jādara lai to trubu vajadzētu - jāskrūvē skrūves ar safistu vītni? Jāizjāj vispirms vītne stupicā?

Kāds sakars vienai trubai ar laušanu? Man liekas ka to trubu kustina atskrūvēšanas virzienā nevis kaut kādā šķērsvirzienā Krusts ir diezgan tizls veidojums, tādai nelielai atslēgai, kādas VAG vismaz pirms desmit gadiem un vēl senāk deva līdzi mašīnām nav absolūti nekādas vainas - atskrūvēt var un vietu arī maz aizņem.

Piemēram, mainot zapasku uz ceļa, jāieskrūvē nedaudz smilšaina skrūve...

Trubai ir vistiešākais sakars ar laušanu - atskrūvēšanas virziens ir ROTĀCIJA, bet trubai tiek pielikts TAISNVIRZIENA spēks. Un skrūve ir tā, kas šajā gadījumā viec šī spēka pārnešanu. Vienā pusē pielikts spēks papildus vēl rada lieku berzi, kas paņem ļoti lielu daļu no tā. To māca pamatskolas fizikā...

Seene 27.10.2009 16:37

brmbrmm rakstīja:

msh rakstīja:

Ja tu tā to ņem, tad apakšējais ceņņiks droši var būt sotaks un vēl zemāk

ss cenas, droši, ka uzstādītas, paredzot tirgošanos:

1. Izskatās ok priekš ziemas, Ls 119: www.ss.lv/...

2. Te 100 Ls ar visām riepām, bet diski jāpārlako: www.ss.lv/...

Nu tie pirmie vēl tā neko... Bet otrie (BEZ riepām starp citu) gan nemaz neizskatās adekvāti. Bet tas nemaina faktu, ka mani apmierina esošie diski un iespēja pašam tos neskrūvēt

Seene 27.10.2009 16:19

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Un nolauzīsi skrūvi... Lai būtu ar ko pačakarēties nākamo dienu. Tas tā pie apsveramajiem plusiem visu darīt pašam.

Trīs gadu laikā neesmu nolauzis nevienu skrūvi. Ja sābam bez speciālista klātbūtnes lūzt nost skrūves, laiks domāt par markas vai vismaz mašīnas maiņu

Atslābsti, es arī neesmu nevienu skrūvi nolauzis. Bet to, kā gudrīši "pagarina" atslēgu ar trubu vienā pusē un to izdara gan esmu pieredzējis. Un ļoti labi zinu, ka ieteikumu pielikt krustiskajai atslēgai pagarinājumu abās pusēs un atskrūvēt pa diviem, lai skrūvi nelauztu bet grieztu, būtu uztvēruši kā lielāko aizvainojumu savai mākai.

Seene 27.10.2009 16:13

msh rakstīja:

Nu labi, vajadzēs nedaudz lielāku spēku - palekšos mazliet augstāk

Un nolauzīsi skrūvi... Lai būtu ar ko pačakarēties nākamo dienu. Tas tā pie apsveramajiem plusiem visu darīt pašam.

Seene 27.10.2009 15:48

brmbrmm rakstīja:

Seene rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Tu pārprati. Tas bija adresēts bobcat, lai gan, šķiet, līdzīga nievājošā attieksme un izteiciens par infantīliem tizleņiem pieder seenem.

Citātu lūdzu....

Atvaino, būšu kļūdījies - pie vainas mobilās operas mini tizlais skats, tāpēc jau rakstīju, ka "šķiet". Tomēr palieku pie tā, ka manāma augstprātība no Tavas puses.

Patiesais autors šim "man nav jaaciesh no citu infantiluma un tizluma" bija Dark_Side: www.iauto.lv/... , kas, manuprāt, nemaz neapjauš ko pateicis.

Saprotu, ko gribi teikt, bet tā vairāk ir pretreakcija uz tiem, kas ar putām uz lūpām apgalvo, ka visu darīt pašam un vienmēr un visur taupīt ir pareizais variants. Izasi manu pirmo komentāru šajā tēmā - nedomāju, ka tajā būtu jebkas augstprātīgs vai vienīgi savējo pareizo viedokli aizstāvošs.

Seene 27.10.2009 15:45

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Kur pārdod nenojātus lietotus? Un ne jebkurus - man tomēr vizuālais izskats ir svarīgāks par pāris latu ietaupījumu.

Un laikam jau nekad nēesi redzējis salauztas/saliektas riteņatslēgas. Un vēl jo mazāk procesu, kā tas notiek, ja reiz vari pajautāt par pārsteigumiem.

Ņem un meklē. Priekš kam ir ss.lv un tamlīdzīgas vietas? Vēl ir arī cilvēki kas no ārzemēm ved ļitakus - man liekas ka labus bēū audī ļitakus varēja pa 150-200 ls dabūt

Salauztas un saliektas riteņatslēgas neesmu redzējis. Laikam vēl viens iemesls skrūvēt pašam - ja es ar savu svaru pieskrūvēju, tātad pēc tam ar savu svaru man būs arī jāvar atskrūvēt Kaut gan pēc idejas pat ar pistoli uz stiprāko nevar tik stipri piešaut lai pēc tam nevarētu ar rokām atskrūvēt

Nu redz - pats nosauci apakšējo cenu - 150Ls. Un tas ir bez garantijas ka nebūs defektu. Ar to pietiek riepu montāžai 5 gadiem - lai ar vienu auto nobrauktu vēl ilgāk, ir jābūt īpašai mīlestībai pret to. Man tādas nav.

Par pieskrūvešanu un atskrūvēšanu ar savu svaru gan esi kļūdījies. Pēc pusgada skrūve, kaut labi ieeļļota, atskrūvējama būs ar lielāku spēku, nekā tā tika pieskrūvēta. Lielākā atšķirība pneimatiskajai atslēgai ir iespēja skrūvēt nevis ar lielu vienmērīgu spēku, bet īsiem asiem triecieniem. Un tā kā laikam vienmēr esi skrūvējis riteņus pats, varu pateikt, ka skrūves arī servisā vienmēr tiek pievilktas līdz galam ar parasto, nevis pneimatisko atslēgu, lai varētu kontrolēt pievilkšanas spēku.

Seene 27.10.2009 15:38

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Pagājušais gadsimts ir beidzies pirms nu jau gandrīz 9 gadiem. Laiks mosties. Riteņu pārsrūvēšanai un piekares diagnostikai mūsdienās izmanto pacēlāju. Un balansēšanai elektronisko stendu. Protams, ja tev tuva ir folklora un sentēvu metodes, vari gulēt zem sava auto un dziedāt tautasdziesmas ejot uz mežu pēc lāpstas kāta. Bet es tomēr labāk izvēlēšos lāpstu ar stiklšķiedras kātu.

Vēl aizmirsi piebilst ka elektroniku diagnosticē ar kompi.

P.N. Kur aiziet tevis piesauktā "specializēšanās", mēs varam pavērot rietumos - truli cilvēki kuri ārpus savas specialitātes maz ko jēdz un pa savu specialitāti arī bieži vien maz ko jēdz Vismaz ar mašīnu apkopi saistītajās un ar datoriem saistītajās specialitātēs, par citās nozarēs esošām ačgārnībām tautiešu stāsti tik ļoti nav iekrituši prātā.

Par trulumu taisnība. Bet gulēšana ar melnu muti zem mašīnas vai tulznu uzberšana ar zarainu lāpstas kātu noteikti arī nav pareizie risinājumi.

Seene 27.10.2009 15:26

msh rakstīja:

Sābiem visi ļitaki ir apzeltīti un ar dimanta uzrakstiem "saab"? Jeb vai tev princips neļauj pirkt kaut ko lietotu? Un kādiem jārodas pārsteigumiem ar skrūvju skrūvēšanu?

P.N. No bleķa diskiem lido nost safisti kalpaki un tādi lai droši lido.

Kur pārdod nenojātus lietotus? Un ne jebkurus - man tomēr vizuālais izskats ir svarīgāks par pāris latu ietaupījumu.

Un laikam jau nekad nēesi redzējis salauztas/saliektas riteņatslēgas. Un vēl jo mazāk procesu, kā tas notiek, ja reiz vari pajautāt par pārsteigumiem.

Seene 27.10.2009 14:16

WALA rakstīja:

Nu kā lai tev pasaka - es pa ziemu braukšu ar šīpenēm - tāda ir tā nepieciešamība, un ja domā ka tagad uz plika asfalta jamās bremzējas ar kaut ko labāk par patreizējām riepām - krietni kļūdies.

Principā man pašam nekas netraucētu braukt cauru ziemu ar lietus riepām, tajā skaitā pa sniegu, taču ņemot vērā visādus blakus apstākļus un pārgudros skrējējus ar izcilām jaunākajām ziemas riepām - tāds joks varētu aºī slikti beigties. Ja visi normāli brauktu savos ~90km/h (vai atbilstosi apstākļiem) lieki neraustoties utml. - tad to braukšu ar "vasaras" riepām varētu pat nodēvēt par relatīvi "drošu".

Te nu mēs atgriežamies pie apsiekalotās tēmas par radzēm polijā. Tur gan visi centās apgalvot, ka radzes uz asfalta bremzē ideāli... Un braukšana atbilstoši apstākļiem ir ļoti laba lieta, ko visiem vajadzētu ievērot. Tikai tas nekādi nenozīmē, ka man sava dzīve būtu jāpakārto TAVIEM apstākļiem, t.i. vasaras riepām uz ledus, un ziemā jāaizmirst par normālu pārvietošanos ar auto.

Seene 27.10.2009 12:00

STALINS rakstīja:

Fetišs uz savu mašīnu.

Līdzcilvēki parasti to piecieš līdz momentam, kamēr tāds subjekts nesāk mācīt citus

Nu nez... Nekopju mašīnu vairāk, ka māju, u.c. lietas savā dzīvē. Un par lietām, ko tavuprāt pārspīlēju, lai spriež tie, kam sanāk braukāt pa bāņiem. Tur defekti, kas Latvijas ceļos ir nenozīmīgi, parāda sevi citā gaismā.

Seene 27.10.2009 11:44

Centis_Nuudele rakstīja:

Seene rakstīja: Es varu nomainīt riteni un esmu to darīijis.

Malacis!!!!!

Neaizmirsti vismaz vienreiz nedēļā izmazgāt riteņu diskus no iekšpuses un izlobīt no protektora akmentiņus. Tie svešķermeņi rada disbalansu, kura rezultātā pastiprināti dilst piekares bukses un amortizatori.

Tev ir kādas problēmas ar to, ka man patīk braukt ar labi koptu auto? Skauž vai kā? Neesmu teicis, ka būtu jāievieš likumu, kas noteiktu atrādīt CP izziņu par regulāru riepu balansēšanu. Katram ir tiesības izvēlēties savu dzīvesveidu, kamēr tas neapdraud un neraucē apkārtējos.

Seene 27.10.2009 11:39

bobcat rakstīja:

Seene rakstīja:

bobcat rakstīja: Mana matemātika balstījās uz izmēra cenu. Ja vasarai ir 16 ", tad par jaunu riepu cenu iegādājos 15" riepas ar visiem diskiem. Un lietie sen jau vairs nemaksā kosmosu. Ziemai diskus izvēlējos un pasūtīju iekš pkp.lv, par drauga cenu protams. Diski ir tādi kādus es gribēju, jauni, smuki, apaļi.

Nu jā... Matemātika tev spēciga. Interesanti tikai, cik man izmaksātu bremžu sistēmas nomaiņa, lai varētu tavus 15" uzstutēt

Nē, manam auto priekšējie suporti atļāva, bet daudziem auto neatļauj, kaut gan pēc kataloga rādās ir iespējams uzlikt mazākus.

Nu redz - man ir viens no šadiem auto. Pat dīleris nezināja pareizo atbildi uz šo jautājumu, kad auto biju tikko iegādājies, un ar pārliecību apgalvoja, ka 15" varot uzlikt visiem 9-5, izņemot Aero. Bet, kā izrādās, 3.0 dīzelis arī tika komplektēts ar Aero bremzēm.

Seene 27.10.2009 11:33

brmbrmm rakstīja:

Tu pārprati. Tas bija adresēts bobcat, lai gan, šķiet, līdzīga nievājošā attieksme un izteiciens par infantīliem tizleņiem pieder seenem.

Citātu lūdzu....

Lasītākie raksti

Jaunie raksti