iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 06.12.2011 20:08

Palaidniex rakstīja:

cik maksā viens radars? Cik maksā 130? Par tiem ir līze vai nomaksāts skaidrucī... Iegāde skaidrucī nozīmē arī amortizāciju. Jo pirms sāk pelnīt, der atgūt ieguldīto... Ekonomists ibio. Bet lai jau tev noiet! Numurzīmes datubāse viņam neliek miera, bet personas kods ar vārdu un adresi visās malās viņam ir špicka...

Kāda starpība šajā gadījumā, cik maksā radars? Par to iegādi jau nekādu diskusiju nav. Tātad visas izmaksas ir jānosedz jekurā gadījumā. Savukārt papildus izmaksas tavuprāt neizdevīgo mazo sodu izrakstīšanai nav nekas vairāk par papīra un pasta cenu. Toties ieņēmumi, kas paātrina atmaksu, pieaug ievērojami.

Un kurā brīdī es teicu, ka esmu sajūsmā par personas kodiem un veidu, kur un kā tie tiek izmantotu. Vai tas, ka ir arī citas problēmas, tavuprāt nozīmē, ka ar radariem nekādu problēmu nav?

Seene 06.12.2011 19:39

Palaidniex rakstīja:

Radari ir janopeerk, nodokli uznjeemeejdarbiibai jaamaksaa, datu apstraadi jaaveic, radari jaauzstaada, jaapaarvieto, degviela, cilveeki, kas to dara utt

Tev cik gadu?

Cik gadu ir TEV? Radari jau būs nopirkti un nekādus papildus izdevumus neradīs jekuram pārkāpēju skaitam. Vienkāºši būs lielāka pārkāpēju datu bāze un vajadzēs vairāk aploksnītes.

Seene 06.12.2011 19:18

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja: P.S.

pie muusu sodu apmeera un taa, ka izskatiishanaa iesaistiiti cilveeki ir jaasecina:

Fikseet, administreet, paarbaudiit, piestaadiit un piedziit sodu par paarkaapumu aarpus apdziivotaam vietaam par aatrumu, kas ir liidz +10 km/h ir ekonomiski neizdeviigi.

Jap... vienam cilvēkam noteikti. Bet ja to dara masveidā un 90% samaksā nekavējoties un bez domas apstrīdēt, tad paliek pat ļoti izdevīgi.

neatmaksaajas ka Tev saka

pareekjini algas, tehnikas liizi, pasta izdevumus, nesamaksaajushos, apstriideejushos, nodokljus utt

NEATMAKSAAJAS!

Kādas algas? Kāda tehnikas līze? Kādi nodokļi? Pasta izdevumi ir vienīgais, kas vajadzīgs tīras naudas iekasēšanai.

Seene 06.12.2011 19:05

Palaidniex rakstīja: P.S.

pie muusu sodu apmeera un taa, ka izskatiishanaa iesaistiiti cilveeki ir jaasecina:

Fikseet, administreet, paarbaudiit, piestaadiit un piedziit sodu par paarkaapumu aarpus apdziivotaam vietaam par aatrumu, kas ir liidz +10 km/h ir ekonomiski neizdeviigi.

Jap... vienam cilvēkam noteikti. Bet ja to dara masveidā un 90% samaksā nekavējoties un bez domas apstrīdēt, tad paliek pat ļoti izdevīgi.

Seene 06.12.2011 19:00

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Brauc ar 49 km/h vietaa kur 50. Esi ar izietu skati (pielaists satiksmei) un ar apdroshinaatu auto un viss.

No tevis neievaaks ne kapeikas! buusi ekonomiski neinteresants.

Nu bet tak nesapratīsi, ko tev mēģina iestāstīt... Nekādi. Fotoradariem ir jāpilda plāns - iekasēt noteiktu summu, nevis uzlabot satiksmes drošību.

Ja tiek uzņemtas pārkāpēju bildes, pastāv iespēja falsifikāciju pieķert - t.i. paņemt uz pārbaudi jebkuru fotoradaru un pārliecināties, ka tas fotografē pārkāpējus.

Ja fotoradars fotografē visus auto, tad pēc datu savākšanas ir lieliska iespēja piekoriģēt ātrumu, panākot vajadzīgo sodu apjomu, lai plāns pildītos.

Nu totaals cirvis!

Taa ir kriminaali sodaama kraapshanaas! Pie kam ir demokraatiskaa valstii mehaanisms, kaa iesuudzeet tiesaa kraapniekus un apstriideet shaadu lietu.

Gala beigaas uzliec sev ierobezhotaaju, kursh strikti seko aatruma nepaarkaapshanai, ja es tik noruupeejies par savu shausminosho karmu. Jo neas cits tas nevar buut kaa tava ljaunaa karma! Tochna!

Teoreetiski, ja Tu shaadi domaa, tevi var mieriigi iesuudzeet tiesaa jebkura sieviete ar vaardiem - Vinjsh mani izvaroja, jo viss apriikokjums taa nodariishanai Tev ir.

Ja notiek datu falsifikaacija - tad tas ir ljoti rupjsh paarkaapums, kursh patreiz ir tikai kaa iespeejama varbuutiiba, tavaa sazveerstiibu kastreetajaa sapraataa. NEKAS VAIRAAK!

Kameer neredzeesim reaalus kraapnieciibas gadiijumus ir pilniigi pie kaajas kaadaa jomaa, nozaree, veidaa faktaa saukt cilveekus pie atbildiibas vai aplikt ar soda naudaam.

Es nesaku, ka zem shaa projekta nav biznesa plaana, protams, ka ir, bet tas taapeec, ka cilveekam ir dabaa paarkaapt. Un viss Speciaali, nejaushi utt, bet kameer ir paarkaapeeji, tikmeer tas buus ienesiigi. Un taadus laikus, kad paarkaapeeju nebuus, domaaju nepiedziivos pat mani mazmazbeerni...

Totāls cirvis gan... Tas, ka krāpšana ir krimināli sodāma, nešaubīgi ir iemesls, to nedarīt Muitnieki piesedz kontrabandistus. VID piesedz lielās nodokļu shēmas. Bet Zivtiņš nešaubīgi viss balts un tīrs.

Man nav pamata apgalvot, ka Zivtiņs kaut ko tādu dara vai plāno darīt. Un tāpat nav pamata nešaubīgi ticēt, ka ir tīrāks par virkni mūsu amatpersonu.

Tehniskais risinājums, kas atvieglo krāpšanu, noteikti uzlabo pārliecību, ka viss ir godīgi, vai ne?

Un kā ar tavu apgalvojumu, ka cilvēka dabā ir pārkāpt? Kurā gadījumā šī vēlme būs dabiskāka - tad, kad tikai emocijas liek nedaudz uzspiest uz pedāļa, vai tomēr tad, kad pārkāpums ir ļoti finansiāli ienesīgs?

Seene 06.12.2011 18:43

Palaidniex rakstīja:

Brauc ar 49 km/h vietaa kur 50. Esi ar izietu skati (pielaists satiksmei) un ar apdroshinaatu auto un viss.

No tevis neievaaks ne kapeikas! buusi ekonomiski neinteresants.

Nu bet tak nesapratīsi, ko tev mēģina iestāstīt... Nekādi. Fotoradariem ir jāpilda plāns - iekasēt noteiktu summu, nevis uzlabot satiksmes drošību.

Ja tiek uzņemtas pārkāpēju bildes, pastāv iespēja falsifikāciju pieķert - t.i. paņemt uz pārbaudi jebkuru fotoradaru un pārliecināties, ka tas fotografē pārkāpējus.

Ja fotoradars fotografē visus auto, tad pēc datu savākšanas ir lieliska iespēja piekoriģēt ātrumu, panākot vajadzīgo sodu apjomu, lai plāns pildītos.

Seene 06.12.2011 18:31

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Var bet ir apstriidami. kameer esi apstrrideejis piedziit nevar

Un kur starpiiba paarkaapi vai nepaarkaapi, vaac vai nevaac datus - pees taa izriet, ka nav pat svariigi vai vispaar brauci - ir mashiina, taatad bija iespeeja paarkaapt - maksaa ragaa.

Un tad ir nebuutiski - vaaca, galbaaja, nevaaca, neglabaaja datus. Atkal cepienam nav pamata!

Ja noris datu falsifikaacija, tad datu vaakshanai un glabaashanai nav noziimes. Uztaisa photoshop bildi ar Tavu mashiinu vietaa kur nekad neesi raadiijies un pieliek baisu aatrumpaarkaapumu. Vieniigais, ka vari neapgaashami pieraadiit, ka auto ir bijis citaa vietaa tajaa laikaa. Punkts!

Nu redz - pats jau arī pateici. Pierādīt, ka auto ir bijis citur, ir ļoti viegli. Pierādīt, ka brauci par 5km/h lēnāk, nekā Zivtiņš apgalvo - neiespējami.

Klausies, ***ģ!

Pasaki, kaa un ar ko lai meera aatrumu, lai tas buutu objektiivi pieraadiits un neapstriidami TEV? Ir idejas, versijas, ieteikumi?

Patreiz veids, metodes un tehniskais apriikojums ir atziits par deriigu, sertificeets un paarbaudiits, taatad juridiski tiek pienjemts, ka vinja uzraadiitais rezultaats ir LIKUMIIGS, taatad pamats juridiskaam sekaam. Lasi sho kameer nelabi paliek!

Kameer nav mainiita likumdoshana un paraadiijies labaaks veids kaa kontroleet aatrumu - cita NAV! Ir kas ir un tas tiek izmantots! Neredzu pamata un vietu cepienam!

Izskaties peec tirlinja, kursh nespeej atzit, ka esi paarkaapis, ja to esi izdariijis. Tieleesies liidz peedeejam, jo ta netaa meeriijushi, ta nesartificeets, ta vispaar biji citur.

Ja nebuusi paarkaapis - tad neviens klaat nesiesies.

Ja piesies falsificeetus datus, tad nav svariigi kursh vai kas vai vaac vai nevaac datus, apstraadaa vai "izgatavo" - ir notikusi datu falsifikaacija. Un to var izdariit arii bez radariem vispaar. Nekaada sakara ar to blingtronic firmu un konkreetu liigumu vashe nesaskatu!

Ja neapmierina ierobezhojumi - maini ierobezhojumus, nevis tehniskos liidzekljus, kaa tas tiek kontroleets. Veelreiz jautaaju - kaa piedaavaa kontroleet paarkaapumus? Pie mums veel ir gana neapziniigu un nihilistisku satiksmes daliibnieku, pret ko tas veersts. Paareejiem vispaar nav par ko satraukties. Nu taa kaa vispaar nav par ko satraukties!

skjiet, ka Tev atbildeet kaa vecim par saviem darbiem pienaakaas - slabo?

Šķiet, ka esi gatavs ar pieri skriet mūrī, bet neatvērt acis un neieraudzīt patiesību.

LV fotradariem nav NEKĀDA sakara ar "gana neapziniigu un nihilistisku satiksmes daliibnieku". Bet gan ar Zivtiņa biznesa partneru mantiskajām interesēm, otkatu un budžeta caurumu lāpīšanu. Un lāpīs tik, cik gribēs, jo tādi auni kā tu jau nesaprot, kas viņus cērp.

Kāds tam sakars ar manu atbildēšanu par saviem darbiem?

Seene 06.12.2011 17:59

Dark_Side rakstīja:

Bet IEDOMĀSIMIES - ka Jūsu jaunajā SAAB ietriecas vecs žiga - bez skates, bez TA, krietni pārsniedzot ātrumu. pendža gatavs uz vietas - radinieku nav. KASKO jums arī nav! no kā iekasēsiet? ne no kā! bet ja pendža būtu jau 5x saņēmis foto par dažādiem sodiem un beidzot atcerējies, ka OCTA beigusies un TA arī - tad viss ok! štrunts par pendžu un dzelžiem, bet SAABS tiktu uzcelts...

Nožēlojami... Šo raksta apdrošinātājs!!! Par OCTA Garantijas fondu esi kaut ko dzirdējis?

Seene 06.12.2011 17:56

Palaidniex rakstīja:

Var bet ir apstriidami. kameer esi apstrrideejis piedziit nevar

Un kur starpiiba paarkaapi vai nepaarkaapi, vaac vai nevaac datus - pees taa izriet, ka nav pat svariigi vai vispaar brauci - ir mashiina, taatad bija iespeeja paarkaapt - maksaa ragaa.

Un tad ir nebuutiski - vaaca, galbaaja, nevaaca, neglabaaja datus. Atkal cepienam nav pamata!

Ja noris datu falsifikaacija, tad datu vaakshanai un glabaashanai nav noziimes. Uztaisa photoshop bildi ar Tavu mashiinu vietaa kur nekad neesi raadiijies un pieliek baisu aatrumpaarkaapumu. Vieniigais, ka vari neapgaashami pieraadiit, ka auto ir bijis citaa vietaa tajaa laikaa. Punkts!

Nu redz - pats jau arī pateici. Pierādīt, ka auto ir bijis citur, ir ļoti viegli. Pierādīt, ka brauci par 5km/h lēnāk, nekā Zivtiņš apgalvo - neiespējami.

Seene 06.12.2011 16:51

Palaidniex rakstīja:

1. Atbildu tiem, kas tankaa - aatruma ierobezhojumu ar atpakaljejoshu datumu mainiit nedriikst.

2. Otrkaart formaali nedriiksti paarkaapt ari 1 km/h - visiem auto, saskanjaa ar ES regulu Spidometrs, pie razhotaaja noteiktaam riepaam nedriikst raadiit mazaak par faktisko aatrumu.

1. Tiem, kas bruņmašīnā. Nedrīkst, bet VAR. Un mērķis attaisno līdzekļus, ja budžetam jāglāb vēl kādu bankas projektu.

2. Un kā pierādīsi, ka nepārkāpi, ja Zivtiņš apgalvos, ka pārkāpi?

Seene 06.12.2011 16:49

smaidiigais rakstīja:

man šķita, ka pirms foto radaru ieviešanas saeima pagrozīja likumu kas atļāva šādus datus vākt? Varbūt kļūdos!

Kļūdies - atļāva vākt datus par pārkāpējiem. Bet Zivtiņš grib vākt datus par VISIEM. Atšķirību spēj pamanīt?

Seene 06.12.2011 16:47

Palaidniex rakstīja:

un kur ir rakstiits, ka vinji vaaks un visus datus glabaas un nedzeesiis aaraa peec nodoshanas CP?

Kuru tas vairs interesē? Vāks un glabās līdz nodošanai - tātad VĀKS un GLABĀS

Seene 06.12.2011 16:40

Palaidniex rakstīja:

Plja tu esi vecis vai neei? Speej atbildeet par pasha sadariito, vai esat njunnja, kursh nemitiigi doma otmazkas un piekriit tikai tad kad nu ir "neapgaazhami" (diez kaadi tie buutu) pieraadiijumi???

Vēl neesi sapratis, ka ne jau par saviem pārkāpumiem runāju? Bet par sistēmu. Visnotaļ labs plāniņš - ievācam pilnus datus par visiem garāmbraucošajiem un pēc vajadzības piekoriģējam ātruma datus, lai pildītu plānu. Un... Ak vai - kāds ir "pārķēris" īstos un šādu budžeta paildināšanas metodi publisko... Ko tad?

Seene 06.12.2011 16:35

smaidiigais rakstīja:

Un tiem onkuļiem jau nu ir visslaidāk nospļauties par visādiem tur Datu Valstīm...

Nav nospļauties, ja ir citi onkuļi, kas ir ieinteresēti pieķert kļūdāmies... Ne jau par kāda indivīda sodīšanu vai nesodīšanu ir runa.

Seene 06.12.2011 16:01

smaidiigais rakstīja: nu pļe man nepielec un nepielec, kas tur sensitīvs datos, un ko dos tādu pludināšana? Nu bija pisloņa sēnes sābs tur un tur tikos un tikos, nu un?????????

kādam naskui vikilīks tādi dati vajadzīgi?

Paši dati tā reāli ir bezvērtīgi. Bet to noplūdes faktam gan ir vērtība.

Seene 06.12.2011 16:00

Palaidniex rakstīja: tad nesaprotu kaapeec necepies par GPS sekoshanas iekaartaam autoparku vadiibai??

tur vashe ieraksta visu, kur, cikos, cik ilgi brauci, staaveeji utt

un tos datus reaali par naudu vaac privaati kantori un tos datus dara zinaamus VIDam (degvielas atskaiteem), uznjeemumu iipashniekiem utt 3. personnam

apstraadaa, iztirzaa, analizee...

Un sheit viss ir bumbaas redz!

Kāds sakars autoparku vadībai ar privātpersonām? Nebrauc ar darba auto savām vajadzībām un viss. Autoparks ir firmas īpašums un ar savu īpašumu dari ko vēlies. Vienīgais pienākums šajā gadījumā ir šoferi informēt par to, ka šāda uzskaite tiek veikta. Viņa tiesības ir attiekties no darba, ja neapmierina nosacījumi.

Seene 06.12.2011 15:58

Palaidniex rakstīja:

Nepaarkaap un nebuus jaabaidaass!

ta teikt - driikst arii nepaarkaapt! Un Vitronic te niprichom. NEDRIIKST paarkaapt un viss.

Ja nepatiik ierobezhojumi - tad jaaprotestee ir pret ierobezhojumiem, nevis pret to fiksaacijas panjeemieniem un pielaideem.

Un kas pie šādas sistēmas traucē uzlikt slieksni pie mazākiem ātrumiem par atļauto. Varēsi kādam pēc 4 mēnešiem pierādīt, ka brauci ar -1, nevis +1?

Seene 06.12.2011 15:29

Raacens rakstīja: Lielā mērā pievienojos Seene. Pirmām kārtām, nav skaidri pateikta robeža no kuras fotoradars sāk darboties. Nav skaidrs vai pētot OCTA un TA esamību tiek reģistrētas visas mašīnas vai tikai pārkāpēju. Kā tad sanāk ieslēdzam to kasti, lai foķē visus un dienas beigās atbilstoši plānam noliekam latiņu + vēl OCTA un TA zipčikus sodam.

Ņemot vērā, ka sodiem gatavs plāns ir pat budžetā, tava versija izklausās pat ļoti reāla. Safočējam visus un sodam pēc vajadzības - kaut par +1, lai tik plāns pildās.

Seene 06.12.2011 15:28

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmkārt necepos un ne par saviem datiem satraucos. Man tur nekā slēpjama nav. Bet pēc likuma tie ir konfidenciāli. Un ja kāds pieļaus noplūdi (kuru cilvēki jau ir gatavi noorganizēt, bet Vitronic nav gatavs nepieļaut), tad par to dārgi maksās.

Nu tad izstaasti kas par nelietiigajiem sazveerniekiem kam ko ljaunu grasaas nodariit? Pagaidaam izklausaas peec vispasaules sazveerestiibas tieshi pret tevi!

Kaapeec pashi neuzstaada videokameras celja malaas noparkotiem auto un necheko par visiem datiem? Vieniigais iemesls - leetaak, nevis neiespeejami. Un?

Un pashu galveno neatbildeeji - kaada starpiiba, no kaa tos datus nozog/nopludina 3. personaam no shmittronic vai no milicijas? Pilniigi vienalg no kurienes nopludina un neba nu milichu datubaaze baisaa droshiibaa atskjiriibaa no privaataa partnera...

Izklausās tā, kā gribi sadzirdēt. Ar datu noplūdi ir ļoti vienkārši - var iet WikiLeaks ceļu, ja vēlme ir kādu atmaskot un kaut ko mainīt. Bet var arī tikt pie savas peļņas daļas par to, ka noplūde tiek noklusēta. Tas arī viss.

Avotam nav nekādas starpības no seku viedokļa, bet "baisā drošība" tomēr Vitronic nav - tur jau arī problēma.

Seene 06.12.2011 14:52

sarashkins rakstīja:

anonimikis rakstīja: tu esi pārskatījies filmas. tādos ātrumos reālā laikā datu apstrāde nenotiek.

un kas tur tāds pārdabisks - ja bankām pīķa stundās karšu transakcijas iet vairākos tūkstošos/sek, tad te (cik tie radari bija - 160?) 160 x auto skaits/sek būs max daži tūkstoši, nedomāju, ka mums daudz tādi ceļi, kur vienā sekundē izbrauc daudz vairāk par 10-15 auto. www.lvceli.lv/...

Nekā jau pārdabiska Tikai paskaties, cik laika aizņem tāda bankas transakcija, kad stāvi lielveikala rindā. Un painteresējies, cik izmaksās sistēma, lai tā varētu darboties tā, kā esi iecerējis.

Un mazliet padomā ar galvu, pirms muldi par tūktošiem transakciju sekundē. Ja pieņemam, ka ir tikai viens tūkstotis un pīķa stunda ir tikai viena, tad jau sanāk 3,6M transakciju. Tā kā bankas LV ir vairākas, šo ciparu sanāk palielināt - kaut vai x3 - tātad ~10miljoniem transakciju stundas laikā, lai tavs apgalvojums būtu kaut tuvu patiesībai. Un tas jau nozīmē, ka katram Latvijas iedzīvotājam šīs stundas laikā jāiepērkas ar karti vismaz 4x. Oi... bērniem tak nav kartes... pensionāri izmanto 1x mēnesī. Tātad tev paliek kādas 10x norēķināties. Rindu RIMI pīķa stundā vispār paspēsi 10x izstāvēt?

Seene 06.12.2011 14:43

Palaidniex rakstīja: seene, saki godīgi - Tu par shito visu cepies tāpēc, ka braukā bez OCTA?

Man ir pilnīgi vienalga kā piestāda rēķinu braucējiem bez OCTA, jo bez Spēkā esošas OCTA piedalīties sadiksmē nedrīkst pēc definīcijas.

Un moš pārvietojamie uz OCTA nepārbauda, bget to darīs tikai stacionārie. Kāda starpība??? Ir OCTA un braukā laimīgs, nav - iegādājies vai nebrauc... Kur problēma???

Nekas patīkams neesot nokļūt CSN ar kādu, kam nav OCTA vai skate...

Pirmkārt necepos un ne par saviem datiem satraucos. Man tur nekā slēpjama nav. Bet pēc likuma tie ir konfidenciāli. Un ja kāds pieļaus noplūdi (kuru cilvēki jau ir gatavi noorganizēt, bet Vitronic nav gatavs nepieļaut), tad par to dārgi maksās.

Seene 06.12.2011 13:13

Ozz rakstīja:

anonimikis rakstīja: tu esi pārskatījies filmas. tādos ātrumos reālā laikā datu apstrāde nenotiek.

reaalaa laikaa var ne to vien izdariit, iipasi ja datubaaze ir jau uzinstaleeta kastee un nav jaasleedzas klaat serverim.

pie mums katrs driikst taisiit datubaazi ( nav aizliegts) bet nodot citam nav tik vienkaarsi, kur nu ja tas cits veel taisaas lietot un guut peļņu. tiesiibsargs jau noraidija ideju par soda punktu piešķiršanu par paarkaapumu kas fixeets ar fotoradaru.

Nu re... Te jau tu arī pateici āķīti - "ja datubāze ir jau uzinstalēta kastē"!

Seene 06.12.2011 12:31

anonimikis rakstīja: tu to varētu notestēt. uzliec otrādi un pakursē gar kādiem mentiem.

Šādi var tikai uzzināt mentu personīgo viedokli. Jo no likumiem viņiem ir maza sajēga. Un likumi jau arī diezgan truli - CSN nosaka, ka numura zīmēm jābūt piestiprinātam paredzētajā vietā. Bet nekas nav teikts par to, KĀ paredzētajā. Ražotāja? CSDD? Auto īpašnieka? Es kā īpašnieks varbūt esmu paredzējis tās piestiprināt uz nagliņas aiz sirsniņas

Seene 06.12.2011 11:43

GB12 rakstīja:

Tieši pēc tāda paša principa... Tiek atpazīts numurs un automātā pārbaudīts - ir OCTA vai nav, ja nav, auto tiek noknipsēts, bilde nosūtīta uz CP, kas savukārt datu bāzē sameklē īpašnieku un piestāda rēķinu.

Interesants princips... Numuru atpazīstam bez fotografēšanas... Automātā pārbaudam neeksistējošā datu bāzē...

Mazliet zinu par radara darbības principiem un to, kā var noteikt auto ātrumu, bet būtu interesanti uzzināt par taviem tehnoloģiskajiem jaunumiem.

Seene 06.12.2011 11:23

Dark_Side rakstīja: Sēne kviec un bļauj par to, ka tagad fočēs a/m numurus un to, kas kur un kad ir bijis! NU UN??? fočēs tikai tos, kas pārkāpj! tad nepārkāp un brauc mierīgi - neviens tavu mizu nefočēs, jo nakuj tā nevienam nav vajadzīga, ja neko nevar iekasēt!!! easy!

PS man čoms jamos strādā - CSDD (vai CP) nosaka - kur kam kad ir jābūt un kur var novietot radaru. Tur viss tiek kontrolēts! Nekādas pašdarbības! To tad iespēju robežās cenšas noslēpt, lai pēc iespējas vairāk iekasētu! protams to nedara klaji, bet piemēram aiz kāda staba paslēpj, vai elektrosadales skapja, pieturas... tā lai mazāk redz un pamana. Pilnīgi loģiski, jo tas ir privātais bizness, nevis valsts! Ja būtu valsts, tad 40% radaru būtu jau sabojāti (it kā), jo būtu ļeņ atteikties no ierastajiem 10niekiem, ko foto izslēdz jau saknē... bet šeit nekā - tos uzraudzīs kā acuraugus, jo tā ir maizīte, sviests un kaviārs kādam (iem) uz maizes...

tā ka- braucam prātīgi un no stress!

Nu tad vēlreiz un no sākuma - kā tavuprāt ir iespējams kontrolēt OCTA esamību, ja fotografēti tiek tikai pārkāpēji? Un nejauc atkal ar to, kā tikai ātrumpārkāpējiem tiek papildus pārbaudīta OCTA esamība.

Un tavs CP čoms laikam aizmirsa pastāstīt, ka viņam arī ir plāns jāizpilda un valsts budžetu jāglābj. Vai tiešām domā, ka "viss tiek kontrolēts" satiksmes drošībai?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti