iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 26.01.2010 14:03

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja: izpūtēja noņemšana, mazgāšana ar destiļeto ūdeni, atpakļpielikšana varētu maksāt teiksim 60ls.... tikpat maksā sēnes ceļojums uz varšavu....

samaksājot naudu gačam tā paliks latvijā un sildīs latvijas ekonomiku

Nemaz ar ne. var tak degvielu ieliet Latvijā un paņemt kanniņu līdz, ja bāka par mazu. Arī varēs Latvijas ekonomiku sildīt

neražo latvijā dīzeli

Kā nu ne... var tak pa ceļam iecavā uzpildīties

Seene 26.01.2010 13:55

Pirmais rakstīja: izpūtēja noņemšana, mazgāšana ar destiļeto ūdeni, atpakļpielikšana varētu maksāt teiksim 60ls.... tikpat maksā sēnes ceļojums uz varšavu....

samaksājot naudu gačam tā paliks latvijā un sildīs latvijas ekonomiku

Nemaz ar ne. var tak degvielu ieliet Latvijā un paņemt kanniņu līdz, ja bāka par mazu. Arī varēs Latvijas ekonomiku sildīt

Seene 26.01.2010 13:11

Pirmais rakstīja:

p.n.

vispār jau daudz efektīvāk ir to filtru nevis mazgāt ar destilētu ūdeni, bet vienkārši izdedzināt....

Nu tak to jau uzreiz ieteicu - lai aizbrauc eskursijā, piemēram, uz Varšavu un viss būs kārtībā. var jau maksāt naudu par mašīnas pārjaukšanu un filtra speciālu tīrīšanu, bet var arī apvienot patīkamo ar lietderīgo

Seene 26.01.2010 13:07

Slinkais rakstīja:

anonimikis rakstīja: vajag izgudrot pašattīrošo izpūtēju.

vajag apshaut tos inzhenierus kas izgurdo visadus kramus, ar mazu resursu un skarbaam izmaksaam. un piekaut tos zaljos, kas liek inzhenieriem ko tadu izgudrot

PN ar savu mazo resursu... Resursam nav nekādas vainas. Cilvēku idiotismam gan - nu NAV jēga iegādāties dīzeli, ja braukā īsus gabalus, NAV. Bet to tak cilvēki nepadomā. Paklausās tik ka dīzeļi ir sperduperekonomiski, bet nespēj paņemt kalkulatoru un parēķināt pie kāda nobraukuma dārgākās iegādes un uzturēšanas izmaksas atmaksājas.

Seene 26.01.2010 12:42

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja: Tu filtru no izpūtēja māki atšķirt?

a tu vispār zini kur atrodas tas kvēpu filtrs? vai tev ir tikai viedoklis?

Zināma taisnība gan Kaksim ir. Neatkarīgi no tā, ka kvēpu filtrs atrodas izpūtējā un izskatās pēc viena no rezonatoriem, tā saturs ir savādāks, nekā tikai bleķa truba. Un ūdens ar piemaisījumiem (skābēm) principā var būt kaitīgs keramikai. Nu tā... Tīri teorētiski. Es gan personīgi nedomāju, ka pietiekami būtiski, lai vajadzētu meklēt destilētu ūdeni.

Seene 26.01.2010 11:56

Pirmais rakstīja:

fanam prasi

es neesmu mainījis diskus atsevišķi

Nu tu jau te aizstāvi ideju, ka uz jauna diska jāliek lietotus kučus. Tad pamato kādēļ vispār šadu iespēju vajadzētu apsvērt. Vai arī paskaidro, kādēļ turbodzinējiem labāk lietot salona atsvaidzinātāju ar skuju aromātu...

Seene 26.01.2010 11:45

Pirmais rakstīja:

un neviena sakarīga atbilde uz fana jautājumu "kāpēc nevarētu uzlikt mazlietotu kluci jaunam diskam" nav izskanējusi.... visi tikai sauc viņu par santīmjākli un citos nepiedienīgos vārdos....

Lai uz šādu jautājumu saņemtu atbildi, vispirms paskaidro, kā līdz šādai situācijai vispār var nonākt... Izņemot versiju par santīmjāšanu kluču maiņas brīdī nenomainot diskus, kas acīmredzami ir jāmaina...

Seene 26.01.2010 10:50

Kaksis rakstīja: Pirmais, pastāsti kā tu esi iedomājies to kluča virsmu padarīt gludu? Ar smilšpapīru, fleksi vai kādu stanoku?

Šitas vispār labs jautājums... Un vēl arī gribētos zināt, kā tieši var nonākt līdz disku maiņai un daļēji nolietotiem klučiem. Cik nu man ir bijuši auto - diski ir mainīti tad, kad ir nodiluši kārtējie kluči, izvērtējot vai tie var adekvāti kalpot vēl vienu kluču mūžu vai ne.

Seene 24.01.2010 22:46

feciic rakstīja: Parastais brauciens ir 20 km pa šoseju uz vienu galu, reizi divās nedēļās 130km uz vienu galu.

Ar to piedevu itkā būtu skaidrs ja atradīšu pa sakarīgiem latiem tad uzpildīšu. Vel jau ir tāda lieta ka arī filtru ir paredzēts mainīt pa kautkādiem tūkstošiem kilometru.

Cik saprotu tad ir arī divi veidi kā tas filtrs attīrās:

pēc degvielas sadegšanas cilindrā, atgāzu izplūšanas laikā tiek iesmidzināta papildu degviela kas tad arī sadegot izdedzina kvēpu filtru-iedegas lampiņa. Šinī variantā arī varētu palīdzēt gari un ilgi braucieni.

Otrs kad degvielai visu laiku tiek jaukta klāt šī piedeva, kas, ja pareizi atceros, reaģē ar dd sadegšanas pārpalikumiem radot augstu temparatūru kvēpu filtrā to izdedzinot.

Nu pats jau arī atbildēji. Tie 20km ir tikai kvēpšanai. Un 130km arī nav attālums, kurā var to visu paspēt izdedzināt. Ar to pietiktu kā ikdienas gabalu, lai neko neuzkrātu, bet ne vairāk.

Nezinu, kā fordam, bet kad interesējos par filtra uzstādīšanu savējam (lai varētu tikt iekšā Vācijas ekozonās), tas ir aprīkots ar elektrisko spirāli, kas pie attiecīgas slodzes un filtra piesārņojuma gluži vienkārši uzkrātos kvēpus sadezdina. Attiecīgi filtra būtība ir uzkrāt sīko mehānisko piesārņojumu, ko dīzelis rada sev nepiemērotajā pilsētas ciklā, lai līdz galam sadedzinātu uz bāņa. Ja šī iespēja netiek dota, filtrs aizaug pavisam.

Bet piedevas (AdBlue), kā jau iepriekš teicu, ir paredzētas nevis kvēpu, bet slāpekļa oksīda likvidēšanai - problēma, kas ir parādījusies dēļ moderno dīzeļu augstās kompresijas un sadegšanas temperatūras - gāze, kas līdz šim ir uzskatīta gandrīz par inertu, šādos apstākļos sāk veidot toksiskus savienojumus.

Seene 24.01.2010 20:21

Crankshaft rakstīja: Vispaaar shamais Eolys ir 1:1 jau labi paziistamais AdBlue - tas pats karbamiida (sint. uriinvielas) shkjiidums uudenii Taa ka nav ko iipashi springt

AdBlue gan, cik man zināms, nav nekāda sakara ar kvēpiem. Tas ir paredzēts NOx samazināšanai. Kvēpu (jeb citiem vārdiem sakot oglekļa putekļu) filtri attīrās tos izdedzinot - un tam ir nepieciešami garāki izbraucieni.

Seene 24.01.2010 16:54

Ir lēts un efektīvs veids kā iztīrīt visus kvēpu filtrus un EGR. Paņem, piemēram, aizbrauc kādā tālākā ekskursijā. Kaut vai teiksim uz Varšavu. Iztērēsi kādus 60Ls degvielai, varēsi vēl ko labu pa lēto iepirkt, un visi sūdi būs izdedzināti.

Kvēpu uzkrāšanās galvenā problēma ir dīzeļa nepiemērotība īsiem gabaliem un biežai braukšanai ar aukstu dzinēju.

Seene 19.01.2010 19:20

Pirmais rakstīja:

fiška ir apstāklī, ka sābam līdz 1000 latiem skaitās "sīks remonts"

Kņigu ņe čital, no mņeņije imeju... Kurš tieši sīkais remonts kaut ko tādu maksā? Tam vecajam toreiz ieguldīju vēl ~300Ls par pilnu apkopi (škidrumi, filtri, sveces) un piekares pārlasīšanu. Pēc tam dārgākais remonts atlikušajos 3 gados bija izpūtēja gofras maiņa.

Seene 19.01.2010 14:59

Pirmais rakstīja: atkarīgs kas tam golfam ir noticis pirms pamešanas sētmalē.... placī tirgošanā stāvošās mašīnas tomēr parasti ir pašas atbraukušas un lai tās dabūtu dziesmā parasti maksimums ir jāielej degviela un jāuzlādē aķis.

savulaik lietotājs HRE (lai viņam vieglas smiltis) nopirka sābu.... nemaz ritīgi nojāts nebija.... nu bija tur savas šaizītes, bet braukt varēja....

nopirka jamais šamo pa ~3000 jebrejiem

gada laikā iestādīja jamajā vēl 3000, beigās nospļāvās, pieslēja sābu pie sētas, nopirka līzingā sarkanu daciju....

es viņam piedāvāju sāba vietā savu b4 quattro... ja tajā tagad iegruzītu 3000 eiriku, tad viņam būtu ideāla tačka....

Nu kā nu kuram. Es savu pirmo 9000 CD nopirku par 800Ls. Neko īpašu neieguldot, ar apkopēm un sīkiem remontiņiem nobraucu mazliet vairāk kā 3 gadus. Šamējais pat pabija ar mani kopā pirmajos tālajos braucienos - sākumā līdz Slovākijai un pēc tam Alpiem. Nu nekādi nevaru teikt, ka būtu bijis dārgs uzturēšanā.

Seene 19.01.2010 14:53

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Sēne, kas tajā auto ir 'biezs' ??????????? 'Tā rezultātā lietoto SAAB cenas plačos bija līdzvērtīgas zenākas klases auto, un tos sapirkās cilvēki, kas nepadomāja soli uz priekšu, bet sapriecājās, ka nu varēs braukt ar "biezu" auto pa lēto.' ??

kas "biezs"? Tajos gados SAAB ar pilnu elektropaketi un ādas salonu varēja dabūt par tādu pat cenu, kā nodzītu golfu, kam pat manuālie logu pacēlāji ir salauzti.

ir tikai 2 lietas

1) pirms 20 gadiem pirktais jau nojātais (ekskluzīvais) sābs ar savu "dubulto" grīdu puva uz nebēdu....man ir viens pazīstams sābists kas to stāstīja

2) golfam par dolāru spainī varēja nopirkt rezerves daļas un par 100latiem jamais bija jau konfekte

Nu bet par to tak es arī runāju. Cilvēki nez kādēļ iedomājās, ka uzturēšanas cenas ir proporcionālas auto tirgus vērtībai, nevis jaunvērtībai. Un pēc tam sūdzējās, ka SAABu uzturēt ir mežonīgi dārgi. Bet to, ka Audi, BMW vai MB nevar atļauties ne nopirkt ne uzturēt vispār neņēma vērā.

Nu nebūs šādām mašīnās detaļas par dolāru spainī. Nebūs...

Seene 19.01.2010 9:47

Sretsked rakstīja:

Sēne, kas tajā auto ir 'biezs' ??????????? 'Tā rezultātā lietoto SAAB cenas plačos bija līdzvērtīgas zenākas klases auto, un tos sapirkās cilvēki, kas nepadomāja soli uz priekšu, bet sapriecājās, ka nu varēs braukt ar "biezu" auto pa lēto.' ??

kas "biezs"? Tajos gados SAAB ar pilnu elektropaketi un ādas salonu varēja dabūt par tādu pat cenu, kā nodzītu golfu, kam pat manuālie logu pacēlāji ir salauzti.

Seene 19.01.2010 9:08

cap rakstīja:

Tātad, mīts par plīstošiem SAABiem ir radies no lietotāju pieredzes un meklējot normālu mazlietotu auto sameklēt tādu nevar, jo visi nojāti.

...kas tur bija par to kvalitāti un pārākumu???

Sākās viss ar nenormāli dārgo uzturēšanu un rezerves daļām, kad SAAB laboja tikai Kalngalē. Tā rezultātā lietoto SAAB cenas plačos bija līdzvērtīgas zenākas klases auto, un tos sapirkās cilvēki, kas nepadomāja soli uz priekšu, bet sapriecājās, ka nu varēs braukt ar "biezu" auto pa lēto. Bet uzzinot, cik maksā detaļas, saprata, ka var atļauties tikai nojāt dārgo auto līdz galam. Tas arī ir mīts par SAAB dārgo uzturēšanu, kas, tāpat kā BMW urliskums, ir izdzīvojis kopš 90tajiem, lai gan laiki ir mainījušies.

Pats nu jau daudz gadus varu teikt, ka SAAB ir droša un uzticama mašīna ar ļoti normālām uzturēšanas izmaksām. Un visu šo gadu laikā nevienam no maniem SAABiem nav noticis nekas tāds, kas nevarētu notikt jebkuram auto.

Seene 18.01.2010 17:12

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Nu nekas, nekas. Par vēlu filosofēt... Tagad jau ir aizgājusi ķēdes reakcija, ko neapturēs ne Andrītis baltā zirgā, ne arī kāds cits, kam kaut savtīgu interešu vārdā, bet gribas vēl saglabāt Latvijas valstiskumu.

Arī Andrīša čomi ir uzkāpuši uz tiem pašiem grābekļiem, uz kuriem JL un citi.

Un tā kapšana ir baigi intreresanta – pasviež uz priekšu jaunu grābekli – cerot ka tas nokritīs tā ka pa pieri var nedabūt, bet tie maitas vienmēr krīt ar zariem uz augšu…

O, nē... Tur nu tu kļūdies. JL ir pirmie, kas dara to, ko dara. Un attiecīgi arī pēdējie...

Seene 18.01.2010 14:56

Sretsked rakstīja: Es,ja nu tas uz mani mērķēts, neplēšu drēbes un neaizstāvu akli Repši vai kādu citu. Manī rada izbrīnu fakts,ka VISU vainu par notikušo uzliek uz JL pleciem un sagaida,ka nāks Andža un visus izglābs

Tas,ka Repsis ir kļūdījies un tur[ina to darīt,nav noslēpums.

Nu jā... Smagi ar tevi. Tiklīdz kāds pasaka, ka tavi elki nav ideāli, tā izrādās, kā tā ir VISAS vainas uzvelšana.

Nu nekas, nekas. Par vēlu filosofēt... Tagad jau ir aizgājusi ķēdes reakcija, ko neapturēs ne Andrītis baltā zirgā, ne arī kāds cits, kam kaut savtīgu interešu vārdā, bet gribas vēl saglabāt Latvijas valstiskumu.

Seene 17.01.2010 12:45

dakteris rakstīja: Seene..Tu laikam slēpoji Jasnā vai vēl kādā pseidoslavenā vietā..ja normāli brauc tur pietiekoši labas trases un cenas arī atbilstošas..ir cilvēki,kam liekas ,ka var iekantēt tikai Austrijā ar Spyder jaku mugurā..

Nevajag salīdzināt nesalīdzināmo. Man nav un nekad nebūs Spyder jaka vai īpašas dizainera slēpes. Bet toties ir vēlēšanās braukt uz kalniem kārtīgi slēpot, nevis zīlēt vai uzsnigs sniegs uz Tatru pauguriem, dzert Itālijas krogā vai brīnīties par franču pofigismu, kopjot trases. Runājot par tepat Eiropā pieejamajām slēpošanas iepējām, Austrijai un Šveicei kvalitātes ziņā citi līdzi netiek. Un no šīm savukārt Austrija ir pieejama par ļoti atbilstošu cenu.

Seene 14.01.2010 23:13

smaidiigais rakstīja:

vieplis rakstīja: smaidiigais,

pa kuru no diviem google linka maršrutiem tu brauci?

[...] Róýan > 60.ceļš > Ciechanów > 50.ceļš > Sochaczew [...] jeb

[...] Róýan > 61.ceļš > Serock > 62.ceļš > Wyszogród > 50.ceļš > Sochaczew [...] ?

neredzu divus maršrutus bet 61 - 62 - 50. ceļš

Vispār abi garām. Lomžā jāgriež uz Zambrow (zīmes uz Varšavu rāda citur, bet pēc TomToma apkārtceļš ir garāks par 5km), kur tālāk ir ļoti labs ceļš, no kura nu jau lielākā daļa ir bānis. Tālāk jau pie Marki (Targowek) ir Varšavas apvedceļš, kur Varšava pat dienas laikā ir braucama uz ~100km/h. Un tālāk pa relatīvi lielajiem ceļiem uz Sochaczew.

Seene 14.01.2010 12:20

osiss rakstīja: Februārī plānoju aizbraukt līdz slovākijai paslēpot.

Cik maksā bānis no Katovices līdz krakovai. Zinu ka 8 zloti, bet cik reizes???

Hmm, a kam tev to bāni? Ceļš pa taisno no Varšavas līdz Krakovai ir tikpat, cik līdz Katovicei.

Seene 14.01.2010 12:19

Sretsked rakstīja: Slēpošana slovākijā ir kaka.

Jā.

Seene 14.01.2010 11:11

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

par cik tev palika dārgāka octa?

Un par šo neviens neaizdomājas... Draugam arī viena ;loti pašpārliecināta kundze stāvvietā stūri vecai mazdai noskrāpēja un negribēja samaksāt uz vietas. Tad, kad atbrauca CP un šamējai izskaidroja, ko viņai tas joks izmaksās, kārtojot oficiāli, vairs laimīga nebija.

Nevis 'kārtojot oficiāli' bet gan tad,ja to noformēs policija. Saskaņotais arī ir oficiāli. Un, pie tam, tagad,ja ir vairāki auto, octa var nepalikt dārgāka dēļ sīkas skrambas.

Policijas uzliktie 25ls ir sīkums pret to, ka šamējai bija tikai 6. BM klase. Un tad nebija spēkā variants par vairākiem auto. Pie tam pati atteicās gan no samaksas skaidrā (nauda kabatā bija), gan no saskaņotā. Un pieprasīja policiju.

Seene 14.01.2010 10:56

Pirmais rakstīja:

par cik tev palika dārgāka octa?

Un par šo neviens neaizdomājas... Draugam arī viena ;loti pašpārliecināta kundze stāvvietā stūri vecai mazdai noskrāpēja un negribēja samaksāt uz vietas. Tad, kad atbrauca CP un šamējai izskaidroja, ko viņai tas joks izmaksās, kārtojot oficiāli, vairs laimīga nebija.

Seene 13.01.2010 23:27

Sandis_UR rakstīja:

Ja disks nodilis, liidz pedeejam, tad laikam gan nevareeja nekur tikt, it seviksji to juut ja jaabrauc staavaakaa kalnaa.

Disks pēkšņi nenodilst "līdz pēdējam". Kilometri, kas nobraucami (ja kaut mazliet saprātīgi pietaupa) pēc tam kad sācis jau izslīdēt pie lielākas griezes, vēl ir mērāmi tūkstošos.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti