Kvēpu filtra noravēšana

feciic Reģ.: 09.05.2008

Ir Ford focus c-max ar 1,6 litru dīzeli kas aprīkots ar kvēpu filtru(DPF).

Laiku pa laikam jūtami zūd jauda un sākot spaidīt gāzes pedāli iedegas "engine system fault". Cik servisos esmu bijis visur saka vienu-kvēpu filtrs ciet. Cik izpētīju tad kvēpu filtra attīrīšanai visu laiku degvielai tiek piemaisīta speciāla piedeva-ir atsevišķa bāciņa zem auto un arī tā visticamāk ir tukša, Baltic motors saka ka viņi mašīnas ar kvēpu filtriem nav tirgojuši tapec arī neko par piedevām un pašiem filtriem neko īpaši nezin. Piedāvāja tikai uzpildīt to šķidrumu (200ls par škidrumu plus uzpilde) bet bez garantijas ka tas palīdzēs, jo filtrs var būt aizudzis tiktāl ka palīdz tikai nomaiņa (500ls par detaļu). Apzvanot citroen un peugeot dīlerus (abu ražotāju modeļos tiek uzstādīts tas pats dzinējs) noskiadroju ka piedevu var uzpildīt tikai vai sastāvs ir tas pats nemācēja teikt, piedevas cena arī bija stipri draudzīgāka ~90ls.

Pirmo reizi ar šo kļudu Baltic motors tik noteica ka nekādas piedevas neesot un vajag tikai kārtīgi gāžet un viss būs kārtībā.

Tātad kārtīgi gāzējot nekas labāks nepaliek-mašina uz priekš iet bet var just ka turbīna nedabū riktīgi izgriezties dēļ pretestības ko rada kvēpu filtrs

Tātad lūdzu apspriest divus sekojošu variantus

1.Noņemt to filtru un mēģināt mazgāt ar kautkādām ķimijām, vietējais serviss pateica ka varot mēģināt tikai bez garantijas.

2. Izravēt to filtru pavisam-BM baidīja ar to ka nevarēs iziet skati dēļ kvēpiem, man škiet diezgan nereāls kvēpainibas pieaugum no 0,1 kas ir šobrīd līdz 3 kas ir norma. Vienīgais kas šobrīd attur no filtra noņemšanas ir divi dačiki kas ir pirms un pēc filtra, par pirmo ir skaidrs-mēra pretspiedienu ko rada filtrs un palaiž attīrīšanu. Izņemot filtru pretspiediens samazinātos un dačiks problēmas neradītu. Otrs dačiks ir aiz filtra-cik saprotu mēra atgāzes un bez filtra iespējam varētu maldināt ECU ka kautkas nav kārtībā. Viens variants būtu nosimulēt to devēju ar kautkādām pretestībām vai vel sazin ko. Otrs variants pāršūt visu ECU no motora kam tā kvēpu filtra nav.

Pēdējais variants ar filtra noravēšanu škiet patīkams dēļ tā vien ka problēma tiek atrisināt uz visiem laikiem.

Autiņam uz spido ir 120k km, iespējams kautkas kruķits jo nopirku ar 40k km un pie 60k nobira abi priekšējie gultņi.

Ieteikums nomainīt visu nederēs jo iegrūst 800ls piecus gadus veca forda izpūtējā nav interesanti.

 
PartySan Reģ.: 09.06.2012
0 0 Atbildēt

Piedāvājam dīzeļdzinēju kvēpu / mikrodaļiņu filtru tīrīšanu - restaurāciju!

Pakalpojuma izpildīšanas laiks: 6 līdz 9 stundas!

Pakalpojuma izmaksas sākot no 90 latiem (atkarīgas no a/m modeļa un specifikācijas)!

Autentiska, unikāla, vienīgā Latvijā, kvēpu filtru augstspiediena tvaika attīrīšanas tehnoloģija ļaus Jums ieekonomēt savus līdzekļus un degvielu!!!

Ja Jūsu automašīnas kvēpu filtrs nedarbojas, un ir pilns ar parafīnu un kvēpiem - mēs to varam iztīrīt!

Kas ir DPF?

DPF ir saīsinājums no angliskā "Diesel Particulate Filter", kas nozīmē "dīzeļa kvēpu filtrs".

Kas ir dīzeļdzinēja kvēpu filtrs un ko tas dara?

Tā ir ierīce, kas atrodas jūsu automašīnā un ir domāta, lai samazinātu kaitīgo izmešu daudzumu dīzeļa dzinēju izplūdes gāzēs un atbrīvotu tās no pelniem un sodrējiem, kas veidojas kā dīzeļdegvielas sadegšanas procesa blakuselements. Dīzeļa filtri parasti attīra izplūdes gāzēs 85% - 99% kaitīgo daļiņu, tādejādi padarot jūsu automašīnas izplūdes gāzes dabai nekaitīgas un padarot tās atbilstošas tehniskajām prasībām (CSDD normatīvi). Daži filtri ir vienreizējas lietošanas, bet lielākais vairums, kas tiek izmantots mūsdienu automašīnās, ir ar pašattīrīšanāš funkciju.

Kādēļ mans filtrs nestrādā kā nākas?

Viens no iemesliem ir tāds, ka netiek nodrošināti pietiekami apstākļi, lai filtrs varētu pašattīrīties. Lai dīzeļa filtrs pašattīrītos un funkcionētu kā pienākas, tam periodiski ir nepieciešams lielāks gaisa/izplūdes gāžu spiediens filtrā. Lai tas notiktu, automašīnas dzinējam ir nepieciešams strādāt pie lielākiem apgriezieniem, minimāli braucot ar braukšanas ātrumu, kas pārsniedz 65 km/h. Līdz ar to, ja jūs pārvietojaties pilsētā, jums ir nepieciešams periodiski veikt garākus braucienus ārpus pilsētas pie lielākiem dzinēja pagriezieniem, lai kvēpu filtrs spētu pašattīrīties.

Es pats varu iztīrīt filtru?

Internetā ir atrodamas dažādas tīrīšanas metodes - gan ķīmiska, gan termiska tīrīšana un tamlīdzīgi. Neviena no šīm metodēm nav īstenojama mājas apstākļos. Mūsu metode ir dabai visdraudzīgākā - tā neietver ķīmisku iejaukšanos, bet filtrs tiek apstrādāts ar augstspiediena "sauso" tvaiku. Pēc tam ar datordiagnostikas stenda palīdzību tiek veikta attīrītā kvēpu filtra adaptācija, lai borta dators varētu atsākt normālu darbību. Kā arī tiek testēta filtra caurplūde lai garantētu, ka mēs savu darbu esam izpildījuši profesionāli un Jūs varētu savu auto lietot vēl ilgi.

Kā rīkoties kad filtrs vairs nav spējīgs veikt savas funkcijas?

Ja filtrs vairs nav spējīgs pildīt savas funkcijas, Jums ir vairāki risinājumi -

1) Šis ir rekomendētais veids - iegādāties jaunu filtru pie jūsu automašīnas markas dīlera. Šajā gadījumā cenas detaļai svārstās no 800Ls līdz 1500Ls un vairāk, pie tā klāt pieskaitot vēl servisa darba izmaksas. Filtra darba ilgums - kā jaunam, no rūpnīcas uzstādītam filtram.

2) Iegādāties neoriģinālo jūsu mašīnai paredzēto detaļu, kur cenas būs zemākas nekā oriģinālajai detaļai, bet garantiju par detaļas darbību neviens nespēj sniegt, pie kam tas var kaitēt automašīnas dzinējam un citām svarīgām komponentēm. Filtra dzīves ilgums - nenosakāms (lielākoties būtiski mazāks nekā oriģinālam).

3) Atbrīvoties no filtra pilnībā - tas tiek darīts mehāniski izgriežot filtru un pēc tam aizmetinot/aizvalcējot izpūtēja trubu - šajā gadījumā dzinējam samazinās pretestība un nepieciešams arī pārprogrammēt izplūdes sistēmā novadītā gaisa spiediena mērītāja datora datus, lai panāktu normālu dzinēja darbību kā arī automašīnas borta datoram tiktu dots pareizs impulss. Tāpat šajā gadījumā jūsu automašīnas atgāzes iespējams neatbildīs normai un nebūs iespējams iziet automašīnas ikgadējo tehnisko apskati. Jaunākiem auto var tikt atteikta garantija uz vairākiem tehniskiem mezgliem. Filtra dzīves ilgums - bezgalīgs, bet tiek bojātas citas automašīnas komponentes un būtībā automašīna nav 100% tehniskā kārtībā.

4) Izmantot mūsu pakalpojumus - mēs veicam pilnīgu nolietotā/aizsērējušā filtra attīrīšanu un novešanu sākotnējā stāvoklī. Detaļa saglabājas oriģinālā un netiek mainīta - mēs to rūpīgi iztīram izmantojot tehnoloģijas, kas ietver kvēpu un sodrēju filtra ķīmisko un sausā tvaika augstspiediena tīrīšanu, gaisa caurplūdes spiediena atjaunošanu un pārbaudi. Izplūdes sistēmas gaisa devēja dators nav jāpārprogrammē un nerodas nekādi papildus sarežģījumi - efekts ir tāds, it kā automašīnā būtu iemontēts jauns sodrēju / mikrodaļiņu filtrs, kāds automašīnai ir bijis paredzēts no rūpnīcas. Papildus izmaksas veido tikai filtra montāžas/demontāžas darbi mūsu servisā un datora adaptācija. Filtra dzīves ilgums - kā jaunam, no rūpnīcas uzstādītam filtram.

Aicinām uz sadarbību ieinteresētās personas un organizācijas. Pieejamas iespaidīgas apjoma atlaides.

Sazinieties ar mums pa tālr.20090055

www.auto-pluss.lv

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
1 0 Atbildēt

Kā tiek garantēts ,ka tas viss nodrošina šī mezgla turpmāku pareizu darbību?

dpftirisana Reģ.: 26.05.2016
0 0 Atbildēt

Profesionāla kvēpu filtru tīrīšana tagad ir reāla arī Latvijā. Piedāvājam ātru un vienkāršu kvēpu filtru tīrīšanu pēc inovatīvas tehnoloģijas, kurai nav analogu. Mūsu metode ļauj kvēpu filtru pilnībā savest kārtībā. Korpuss netiek griezts, netiek sists ārā, netiek pārprogrammēts dators, netiek izmantoti ķīmiski komponenti. Kvēpu filtrs tiek 100% iztīrīts no aizsērējumiem un tiek montēts atpakaļ.

kvepufiltrutirisana.lv/

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Pirms dazhiem gadiem tiiriiju kveepu filtru Wess motors Ulmanja gatvee. No riita atdevu mashiinu, peecpusdienaa sanjeemu. Cik atceros, nebija ne 50eu. Kaa man teica citaa servisaa - taa ir vieniigaa vieta Riigaa, kur taa tiira. Kaa tagad - nezinu, nav bijusi vajadziiba.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti