iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 20.11.2009 14:49

STALINS rakstīja:

Seene rakstīja:

VWfans rakstīja:

Foley rakstīja: To neņem, man bija un dārgs prieks. Nobira sūknis un remonts izmaksāja 700LVL. Ja gribi dīzeli, ņem 3.0 kas nav opelis!

Bet 3 litru dīzelis prasīs daudz vairāk degvielas, vai ne?

Varu tev piedāvat derības, ka ar vienādu kravu, vienādā ceļa gabalā būs ekonomiskāks par tavu Merivu

Protams nē. 4 cilvēki ar pilnu aktīvās atpūtas komplektu un braukšanu nesēņojot - t.i. max atļauto, nevis eko.

Pat tad, ja krava ir tikai pasažieri, teiksim 3 cilvēki?

Neticās.

Seene 20.11.2009 14:40

mansotraises rakstīja:

Seene rakstīja:

Par to labo eksemplāru... Patiesībā jau nemaz tik labs nebija - bet to uzzināju tikai tad, kad savas vainas pēc nomainīju motoru. "Jaunais" strādā jūtami gludāk un arī vēl nedaudz mazāk tērē degvielu.

ko tad nokāvi tam motoram?

Uzsists karteris -> aizspiests eļļas uztvērējs -> 5 cilindri... Vaļā tā arī netika attaisīts, bet domājams jau ka to pašu slaveno cilindra čaulu.

Seene 20.11.2009 13:48

VWfans rakstīja:

Foley rakstīja: To neņem, man bija un dārgs prieks. Nobira sūknis un remonts izmaksāja 700LVL. Ja gribi dīzeli, ņem 3.0 kas nav opelis!

Bet 3 litru dīzelis prasīs daudz vairāk degvielas, vai ne?

Varu tev piedāvat derības, ka ar vienādu kravu, vienādā ceļa gabalā būs ekonomiskāks par tavu Merivu

Seene 20.11.2009 13:46

mansotraises rakstīja:

Foley rakstīja:

mansotraises rakstīja:

VWfans rakstīja: Šis SAAB izskatās varen baudāms:

www.inserviss.lv/...

Gan ekonomisks dīzelis, gan komfortabls automāts, gan plašs bagāžnieks...

pērc vien nost un nekur tālu no opeļa netiksi šitas, ja nemaldos ir tas pats opel dīzels ar visu automātu. Nezinu, kā sāpiem, bet iekš to opelpopel automātiem ap to gadu bij šaizīte gadijusies.

To neņem, man bija un dārgs prieks. Nobira sūknis un remonts izmaksāja 700LVL. Ja gribi dīzeli, ņem 3.0 kas nav opelis!

savukārt 3.o ir isuzu. Par to ir daudzi un dažādi stāsti. Man tāds ir opelī. Vēl tāds motors ir arī renī.

Visus briesmus stāstus par 3.0tid vari sameklēt netā. Galvenā šaize ir tā, ka pirmajos gados, lika motoru ar defektu - cilindra čaulas neturējās vietā. Paskaties www.saabscene.com/...

Tepat iauto par 3.0 tid daudz var pastāstīt Seene. Viņam ir paveicies un ir nopirkts labs eksemplārs.

Degvielu 3litru dīzelis tērē maz - man ar 5 pakāpju automātu tērē vidēji 7,2 litri, kas ir gandrī tik pat cik rūpnīcas dati. Braucot ar 90km/h patēriņs ir 5,7 litri/100km. Pie ātruma 160km/h patēriņs ir 7,8litri/100km .

Sābam nav komplektācijas ar automātu.

Pēdējā mēneša laikā, gan saab forumā, gan vauxhal forumā parādās daudzi šo 3. litru motoru īpašnieki ar līdziģu problēmu - degvielas sūknis. Kā noskaidrojies, iespējams pie vainas ir degvielas piedevu satura izmaiņas. Vaina ir tikai tiem auto, kas vecāki par 2006. gadu. pēc tam jau nāca uzlaboti sūkņi.

Vecā sūkņa updeits izmaksā ~200 eur detaļas plus darbs, kas pie šā motora nav lēts.

Par to labo eksemplāru... Patiesībā jau nemaz tik labs nebija - bet to uzzināju tikai tad, kad savas vainas pēc nomainīju motoru. "Jaunais" strādā jūtami gludāk un arī vēl nedaudz mazāk tērē degvielu. Ar viesiem "briesmu stāstiem" patiesība ir vienkārša - šis motors nepiedod paviršības apkopē. Par jau minētajām cilindru čaulām - visas no vietas iznākušās ir bijušas motoriem, kas ir braukti ar zemu eļļas līmeni. Otra "vājā" vieta - EGR, patiesībā ir tik vien bīstama, kā jāpievērš uzmanība "check engine" (latvietis tipiskais mēdz nodzēt kļūdu un braukt tālāk), un problēma ir aktuāla tikai pilsētas braucējiem (nezinu gan, kam pilsētā vajag 3.0 VGT dīzeli) - garos gabalos visi kvēpi paši attīrās un nav nekādu problēmu nu jau 3 gadu un 70kkm garumā.

Par braukšanas baudu un ekonomiskumu - esmu ļoti apmierināts. Ir viens mīnuss - uz bāņa katastrofāli pietrūkst 6 pārnesums. Motoram grieze pietiktu vēl vienam, bet piektajā, tuvojoties 200 km/h, arī motora apgriezieni tuvojas redlainam.

Seene 19.11.2009 23:20

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

NAV auto, kam gāzes pedāļa turēšana nebūtu nogurdinoša. Pofig pedālis - pamēģini kaut vai tikai kāju uz ķeblīša noturēt nekustīgi, piemēram 1h...

Tu ar mk2 vw LT esi braucis?

Nē. Bet tas neko nemainītu ja neesi vēl sapratis, tad problēma ir tajā, ka kāja stundām jātur nekustīga.

Seene 19.11.2009 17:41

kvatra rakstīja:

Viens fūrinieks stāstīja, ka cenšas nelietot kruīzu, jo aizmiegot var ieraut auzās

Nu nez... Nespēju iedomāties, kā cc neesamība varētu padzīt miegu. Tak ne jau ar šausmīgo aktivitāti - nekustīgu kājas turēšanu.

Seene 19.11.2009 12:51

brmbrmm rakstīja: Par kruīzkontroli runājot- autobusu vadītāji mēdz izpildīties tā, ka vienkārši uzliek uz gāzes pedāļa kaut ko smagāku (ķieģeli, vai?) un kruīzē uz 100 km/h (nostrādā max ātruma ierobežotājs).

Ir šitas arī no fūriniekiem dzirdēts. Bet ne pēdējā laikā - tagad visticamāk neatradīsi nevienu autobusu vai fūri, ka nebūtu cc.

Seene 19.11.2009 12:42

Sretsked rakstīja:

Ir dažādas kājas.

Ir jau gan. Autiņi bez cc ir iemācījuši arī kreiso kāju pārmaiņas pēc izmantot gāzei

Seene 19.11.2009 12:10

Palaidniex rakstīja:

Ir auto, kam turēt gāzes pedāli nav nogurdinoši, un ir tādi, kur tas rada saspringumu. Viss atkarīgs no vadīāja sēdvietas ergonomikas un iespējas sēdpozīciju saregulēt. Nākas reizēm atzīt, ka stūres regulācija tuvāk tālāk ir daudz būtiskāka par augstāk zemāk...

NAV auto, kam gāzes pedāļa turēšana nebūtu nogurdinoša. Pofig pedālis - pamēģini kaut vai tikai kāju uz ķeblīša noturēt nekustīgi, piemēram 1h...

Seene 19.11.2009 11:16

Ideots rakstīja:

Vēl: bērniem šodien mācīt jelko ir problēmas, piespiest neko nevar - bērnu vecāki uzskata, ka audzināšanu veic nevis ģimenē, bet skolā. Ja kaut kas neštimmē- pie visa vainīgs ir tikai skolotājs.

Nebūs gluži pareizi - tiem vecākiem šķiet, ka viņi visu nepieciešamo jau ir izdarījuši un skolotājam nav tiesību ierobežot viņu bērna tiesības. Kārtējais piemērs tam, ka vaina nav jāmeklē "tur augšā", bet gan sabiedrībā. Un valdība ir tikai tās spogulis.

Seene 19.11.2009 10:24

kvatra rakstīja: Pa šoseju lietoju visu laiku. Uzreiz var sazīmēt tirliņus ar gurstošām kājām un bez kruīza, jo nejēdz noturēt vienmērīgu ātrumu

Ārzemēs reti, bet LV bieži gadās tirliņi, ko 50km posmā sanāk apdzīt 3-4 reizes, saglabājot cc@100km/h - brīžiem paši brauc ~80km/h, brīžiem apdzen mani ar ievērojamu ātrumu starpību...

Seene 19.11.2009 0:18

Biideklis rakstīja: Nezinu, vai visaam sestaam mazdaam taa ir, vai manai ir kaads cc gljuks - iisumaa, kad ir uzlikts dienishkjais aatrums, braucot gadaas aizmirst par to ka kruiizs uzlikts

Hmm, izklausās vairāk pēc vadītāja gļuka, tautā sakta par sklerozi. Palīdzot biezpiens zem mēles caur klizmu

Seene 18.11.2009 19:03

uge rakstīja: Dekster es par dzīvi nesūdzos, vienkārši obidna, par godīgiem skolotājiem, dakteriem, policistiem. Ne viņi visi ir dzimši biznesmeņi. Viņi māk savu darbu prasmīgi, godīgi darīt, bet nemāk viņu pārdot.

Priecīgus svētkus!

Lielā mērā tu arī pateici kopsavilkumu. Latvietis parastais ir melnā darba darītājs un bez vagara neko jēdzīgu neizdarīs. Tapēc arī esam ar savu neatkarību tādus "sasniegumus" guvuši.

Seene 18.11.2009 18:36

kalfonso rakstīja:

un - ja kāja tirpst, tad laiks pie daktera doties

Ilgi domāji? Pamēģini kādreiz nobraukt GARU gabalu, tad sapratīsi, par ko runāju.

Seene 18.11.2009 18:33

VWfans rakstīja: Bet skolotājiem tagad ir tik mazas algas, ka nevar pat sapņot par 2004.gada Opel-Astra 1,7 DTI iegādi... Nieka 250 lati...

Bet tad kad bija skolas, kur skolotāju skaits tuvojās skolēnu skaitam, neviens no viņiem nebļāva, ka savlaicīgi nepieciešama reforma. likās tak ka algas no nodokļu maksātāju kabatas varēs iekasēt mūžīgi.

Te nu tagad esam - ar pāris naudas pelnītājiem, kas vēl nav aizbraukuši, un baru tērētāju. Skolotāji, protams, nav labākais piemērs, bet tik un tā šobrīd valstij neko nedod - tikai nākotnei. Savukārt tos, kas dod šodien, plānveidīgi izdzen no valsts.

Seene 18.11.2009 12:33

kalfonso rakstīja:

Sretsked rakstīja: Man ar to CC vienkārši ir garlaicīgi,laikam...un sāk nākt miegs.

tas gan

un vēl tā ripinot, labo kāju totāli atslābinājis, iedomājos, kas notiktu, ja kaut kāds zvērs vai sīnis pāri ceļam testos.

bet tā jau forši ar kruīzu.

Interesanti, kā kājas turēšana stīvā pozā aizdzen miegu? Vai arī nepārtraukti spaidi pedāli? Bet par reakciju varu teikt droši - tā ir labāka, nekā bez cc. Jo pēc zināma laika kāja uz pedāļa šķiet sveša un nebūt neklausa perfekti...

Seene 18.11.2009 12:29

Sretsked rakstīja: Kruīzu var lietot leišos, caurbraucot...un tad, naktīs vai brīvdienās,kad satiksme maza un nav jāraustās pa ceļu kā puņķim uz drāts

Pa bāni Vācijā es kruīzu nespēju iedomāties. 2-3 josla, ātrums 120-200.... kāds tur kruīzs, tur ir JĀBRAUC

Kāda hrena pēc uz bāņa ir, taviem vārdiem sakot, jāraustās kā puņķim uz drāts? Kruīzs tak netraucē BRAUKT - kā jau teicu, ļoti labi darbojas pie 170km/h. Un vēl lielāks ātrums jau kļūst ļoti nedraudzīgs degvielas patēriņam - nu vismaz manam auto.

Seene 18.11.2009 1:41

Sretsked rakstīja: Cilvēks Delfos izteicies...

Dusmīgais, 17.11.2009 23:36

Aptrūkās tālāk, bet nu kaut kā tā ir.

Nevis "kaut kā tā", bet... Nav ko piebilst, un arī turpināt nav vērts.

Seene 18.11.2009 1:38

P.S. Tīri interese pēc pamēģināju uzlikt CC pie 190km/h. Tad gan vairs nepatika Bet 170km/h (pēc GPS, nevis spidometra) uz bāņa ir pat ļoti OK.

Seene 18.11.2009 1:35

Sretsked rakstīja: Rīga-Brisele-Londona-Līdsa

Bez kruīza...un nekas. Nepatīk,ka tāda nekontrolējama sajūta...kādu mirkli var pabraukt tā, bet nu pārsvarā nepatīk.

Nja... Dīvains tu reizēm esi. Man tomēr pret mašīnām, kam nav CC rodas nepatika jau uz Paņevežas apvedceļa un izteikts naids tovojoties Varšavai Par tālāko bez komentāriem.

Un nekāda nekontrolējama sajūt nav. bet gan bauda, ka auto funkcionē kā labi noregulēts pulkstenis

Seene 18.11.2009 0:04

Bolzens rakstīja:

Skaidrs ir viens - tā nepalīdz ekonomēt benzīnu, jo tai nav cilvēka intelekta un elementāras zināšanas fizikā par inerces spēka pielietošanu. Komforts maksā naudu.

Vai nav pajāt? Nobrauc kādreiz ceļa gabalu, kas rakstāms 4 cipariem un tad vairs nefilosofēsi, kas un kapēc ir kruīzkontrole un vai to vispār vajag.

Nezinu par benzīna ekonomiju, bet Splita-Rīga ar 5,9 litriem dīzeļa / 100km manuprāt ir gana labs rādītājs piekrautam divtonnīgam auto ar 90% ceļa veiktiem kruīzā

Seene 17.11.2009 22:44

Ideots rakstīja:

Seene rakstīja: Bremzēšana neatslēdz kruīzu???? Tas gan ir kaut kas jauns.

atslēdz gan. Bet īss kruīza kloķim pieskāriens un jams atkal pakāpeniski uzņem iepriekš iestādīto ātrumu.

Nu pag - nejauc "resume" ar neatslēgšanu. Uzgāzējot (apdzenot), kruīzs patiešām neatslēdzas, un atgriežas iepriekšējā ātrumā bez jebkāda īsa pieskāriena kloķim.

Seene 17.11.2009 17:08

WALA rakstīja: Te par vēl vienu "mazu" krīzīti kas mums visiem uzglūn:

www.technologyreview.com/...

Nav apnicis pasaules galus meklēt??? Vieni pēc maiju kalendāriem un zilā kalna martas. Otri pēc zinātnieku (fantastu) nostāstiem. Neesmu nemaz īpaši vecs, bet jau daudzus pasaules galus pārdzīvojis gan... Starp citu - nafta jau sen ir beigusies (ja piekrītam pirmajām peak oil versijām). Nu jā - mašīnas arī jau ir gandrīz iznīcinājušas visus cilvēkus un Konors nu jau 12 gadus cīnās ar tām

Seene 17.11.2009 11:28

Fridrihs rakstīja:

Ideots rakstīja: Nezinu kā citām markām, MB kruīzs pats arī pēc bremzēšanas vai iespiešanas grīdā atceras ieprogrammēto ātrumu.

Mans vecais a6(c4) dara tāpat.

Bremzēšana neatslēdz kruīzu???? Tas gan ir kaut kas jauns.

Seene 17.11.2009 9:14

Kaksis rakstīja:

Pilnīgas muļķības. Tur ir vienkāršs mehānisks gāzes trosītes bloķētājs, nekādi nav saistīts ar bremzēm...

Gribi redzēt auto, kam ne tik vien nav mehāniska bloķētāja, bet arī gāzes trosītes?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti