kad meesar Sviestcu toreiz braucaam pie Uudensputna, jau tad bija skaidrs, ka tas saabs nebuus neko leetais prieks...paaraak daudz šķūņa...
taa kaa HRE pats malacis, ka iepirkaas un deva Sviestcam nopirkt 9-5 ko Slavikam speeleeties
kad meesar Sviestcu toreiz braucaam pie Uudensputna, jau tad bija skaidrs, ka tas saabs nebuus neko leetais prieks...paaraak daudz šķūņa...
taa kaa HRE pats malacis, ka iepirkaas un deva Sviestcam nopirkt 9-5 ko Slavikam speeleeties
Pirmais rakstīja:
Imka rakstīja:
Seene rakstīja:
turbopiile rakstīja: doma bij, ja nu kādreiz, jo tāpat izskatās, ka arī pašam labāk tomēr pabraukt vēl..
bet iespējamais varētu būt kaut kas tamlīdzīgs..
www.autoscout24.de/...
Smuks. Tikai tas metāliskais panelis konsolē nepatīk. Labāk tomēr klasisko melno.
Man kā reiz tieši tā alumīnija konsole baigi iepatikās ....pirmo reiz tādu redzu.
slavenajam Sviestca sābam, kurš tagad pieder HRE, kurš savukārt nezināja, ka sābos ir jāieber gada laikā apmēram tikpat $$$$ par cik sābs tiek nopirkts un tagad brauc ar sarkanu daciju, arī bija/ir spīdīgi salona apdares elementi
Mūsdienās reti var dzirdēt, ka kāds ir gatavs nolikt 10K ... tad nu tiko tāds fakts parādās, sķervjatņiki ilgi nav jāgaida.
Svietam pēdējā cerība izšļūk no nagiem. Viņš tagad ar galvu dauza pa galdu un raudādams gaudo, ka vajadzēja toreiz ņemt to unversāli.... bet labāk vispābā nebūtu pircis to saaabu.
Tagad vislabāk tirgojas auto līdz 500-700 eur ar TA...
Šīri un savu alfu tu vari sarullēt un iebāzt...
1. Alfa ir vēl lielāks mēsls par citiem lieliem mēsliem
2. Viņu nevienam nah nevaig.
3. Piedāvāju tev mainīties pret 2. golfu vai pasātu 90. gada
Fartuks toreiz sastresojās,kā tāds mazs bērns,neviens neko nepērk,naudu vaig un t.t. ,toreiz pat krīze vēl nebija , es savu mierīgāk,nestresojot,gadu vecāku un pat ar vājāku komplektāciju nogrūdu gandrīz vai pa štuku dārgāk. Bet atbildot uz jautājumu,cik maksā Saabs,īstie Saabi,GM neskartie,ja nav sapuvuši,maksā dakujā,a jau GM ēras izstrādājumi nikujā,tik pat cik pārējais širpotrebs...
vot i brauksu vēl pāris gadiņus ar savu širpotrebu
turbopiile rakstīja: vot i brauksu vēl pāris gadiņus ar savu širpotrebu
esi pārliecināts, ka tas tavs širpotrebs tik ilgi izvilks?
nu pēc patreizējā stāvokļa spriezot, kā divus gadus nobraucu tā izskatās vēl divus mierīgi bez problēmām noripināsu.. a tad jau arī nebūs žel atdot pa kapeikām, sevi būs atpelnījis, vienlaga krīzē vai treknajos gados..
par HRE... skumji
nebūtu Dacia, varbūt viņš vēl tagad būtu starp mums..
Šis SAAB izskatās varen baudāms:
Gan ekonomisks dīzelis, gan komfortabls automāts, gan plašs bagāžnieks...
VWfans rakstīja: Šis SAAB izskatās varen baudāms:
www.inserviss.lv/...
Gan ekonomisks dīzelis, gan komfortabls automāts, gan plašs bagāžnieks...
pērc vien nost un nekur tālu no opeļa netiksi šitas, ja nemaldos ir tas pats opel dīzels ar visu automātu. Nezinu, kā sāpiem, bet iekš to opelpopel automātiem ap to gadu bij šaizīte gadijusies.
mansotraises rakstīja:
VWfans rakstīja: Šis SAAB izskatās varen baudāms:
www.inserviss.lv/...
Gan ekonomisks dīzelis, gan komfortabls automāts, gan plašs bagāžnieks...
pērc vien nost un nekur tālu no opeļa netiksi šitas, ja nemaldos ir tas pats opel dīzels ar visu automātu. Nezinu, kā sāpiem, bet iekš to opelpopel automātiem ap to gadu bij šaizīte gadijusies.
To neņem, man bija un dārgs prieks. Nobira sūknis un remonts izmaksāja 700LVL. Ja gribi dīzeli, ņem 3.0 kas nav opelis!
Foley rakstīja: To neņem, man bija un dārgs prieks. Nobira sūknis un remonts izmaksāja 700LVL. Ja gribi dīzeli, ņem 3.0 kas nav opelis!
Bet 3 litru dīzelis prasīs daudz vairāk degvielas, vai ne?
Foley rakstīja:
mansotraises rakstīja:
VWfans rakstīja: Šis SAAB izskatās varen baudāms:
www.inserviss.lv/...
Gan ekonomisks dīzelis, gan komfortabls automāts, gan plašs bagāžnieks...
pērc vien nost un nekur tālu no opeļa netiksi šitas, ja nemaldos ir tas pats opel dīzels ar visu automātu. Nezinu, kā sāpiem, bet iekš to opelpopel automātiem ap to gadu bij šaizīte gadijusies.
To neņem, man bija un dārgs prieks. Nobira sūknis un remonts izmaksāja 700LVL. Ja gribi dīzeli, ņem 3.0 kas nav opelis!
savukārt 3.o ir isuzu. Par to ir daudzi un dažādi stāsti. Man tāds ir opelī. Vēl tāds motors ir arī renī.
Visus briesmus stāstus par 3.0tid vari sameklēt netā. Galvenā šaize ir tā, ka pirmajos gados, lika motoru ar defektu - cilindra čaulas neturējās vietā. Paskaties www.saabscene.com/...
Tepat iauto par 3.0 tid daudz var pastāstīt Seene. Viņam ir paveicies un ir nopirkts labs eksemplārs.
Degvielu 3litru dīzelis tērē maz - man ar 5 pakāpju automātu tērē vidēji 7,2 litri, kas ir gandrī tik pat cik rūpnīcas dati. Braucot ar 90km/h patēriņs ir 5,7 litri/100km. Pie ātruma 160km/h patēriņs ir 7,8litri/100km .
Sābam nav komplektācijas ar automātu.
Pēdējā mēneša laikā, gan saab forumā, gan vauxhal forumā parādās daudzi šo 3. litru motoru īpašnieki ar līdziģu problēmu - degvielas sūknis. Kā noskaidrojies, iespējams pie vainas ir degvielas piedevu satura izmaiņas. Vaina ir tikai tiem auto, kas vecāki par 2006. gadu. pēc tam jau nāca uzlaboti sūkņi.
Vecā sūkņa updeits izmaksā ~200 eur detaļas plus darbs, kas pie šā motora nav lēts.
mansotraises rakstīja:
Foley rakstīja:
mansotraises rakstīja:
VWfans rakstīja: Šis SAAB izskatās varen baudāms:
www.inserviss.lv/...
Gan ekonomisks dīzelis, gan komfortabls automāts, gan plašs bagāžnieks...
pērc vien nost un nekur tālu no opeļa netiksi šitas, ja nemaldos ir tas pats opel dīzels ar visu automātu. Nezinu, kā sāpiem, bet iekš to opelpopel automātiem ap to gadu bij šaizīte gadijusies.
To neņem, man bija un dārgs prieks. Nobira sūknis un remonts izmaksāja 700LVL. Ja gribi dīzeli, ņem 3.0 kas nav opelis!
savukārt 3.o ir isuzu. Par to ir daudzi un dažādi stāsti. Man tāds ir opelī. Vēl tāds motors ir arī renī.
Visus briesmus stāstus par 3.0tid vari sameklēt netā. Galvenā šaize ir tā, ka pirmajos gados, lika motoru ar defektu - cilindra čaulas neturējās vietā. Paskaties www.saabscene.com/...
Tepat iauto par 3.0 tid daudz var pastāstīt Seene. Viņam ir paveicies un ir nopirkts labs eksemplārs.
Degvielu 3litru dīzelis tērē maz - man ar 5 pakāpju automātu tērē vidēji 7,2 litri, kas ir gandrī tik pat cik rūpnīcas dati. Braucot ar 90km/h patēriņs ir 5,7 litri/100km. Pie ātruma 160km/h patēriņs ir 7,8litri/100km .
Sābam nav komplektācijas ar automātu.
Pēdējā mēneša laikā, gan saab forumā, gan vauxhal forumā parādās daudzi šo 3. litru motoru īpašnieki ar līdziģu problēmu - degvielas sūknis. Kā noskaidrojies, iespējams pie vainas ir degvielas piedevu satura izmaiņas. Vaina ir tikai tiem auto, kas vecāki par 2006. gadu. pēc tam jau nāca uzlaboti sūkņi.
Vecā sūkņa updeits izmaksā ~200 eur detaļas plus darbs, kas pie šā motora nav lēts.
Par to labo eksemplāru... Patiesībā jau nemaz tik labs nebija - bet to uzzināju tikai tad, kad savas vainas pēc nomainīju motoru. "Jaunais" strādā jūtami gludāk un arī vēl nedaudz mazāk tērē degvielu. Ar viesiem "briesmu stāstiem" patiesība ir vienkārša - šis motors nepiedod paviršības apkopē. Par jau minētajām cilindru čaulām - visas no vietas iznākušās ir bijušas motoriem, kas ir braukti ar zemu eļļas līmeni. Otra "vājā" vieta - EGR, patiesībā ir tik vien bīstama, kā jāpievērš uzmanība "check engine" (latvietis tipiskais mēdz nodzēt kļūdu un braukt tālāk), un problēma ir aktuāla tikai pilsētas braucējiem (nezinu gan, kam pilsētā vajag 3.0 VGT dīzeli) - garos gabalos visi kvēpi paši attīrās un nav nekādu problēmu nu jau 3 gadu un 70kkm garumā.
Par braukšanas baudu un ekonomiskumu - esmu ļoti apmierināts. Ir viens mīnuss - uz bāņa katastrofāli pietrūkst 6 pārnesums. Motoram grieze pietiktu vēl vienam, bet piektajā, tuvojoties 200 km/h, arī motora apgriezieni tuvojas redlainam.
VWfans rakstīja:
Foley rakstīja: To neņem, man bija un dārgs prieks. Nobira sūknis un remonts izmaksāja 700LVL. Ja gribi dīzeli, ņem 3.0 kas nav opelis!
Bet 3 litru dīzelis prasīs daudz vairāk degvielas, vai ne?
Varu tev piedāvat derības, ka ar vienādu kravu, vienādā ceļa gabalā būs ekonomiskāks par tavu Merivu
Seene rakstīja:
Par to labo eksemplāru... Patiesībā jau nemaz tik labs nebija - bet to uzzināju tikai tad, kad savas vainas pēc nomainīju motoru. "Jaunais" strādā jūtami gludāk un arī vēl nedaudz mazāk tērē degvielu.
ko tad nokāvi tam motoram?
mansotraises rakstīja:
Seene rakstīja:
Par to labo eksemplāru... Patiesībā jau nemaz tik labs nebija - bet to uzzināju tikai tad, kad savas vainas pēc nomainīju motoru. "Jaunais" strādā jūtami gludāk un arī vēl nedaudz mazāk tērē degvielu.
ko tad nokāvi tam motoram?
Uzsists karteris -> aizspiests eļļas uztvērējs -> 5 cilindri... Vaļā tā arī netika attaisīts, bet domājams jau ka to pašu slaveno cilindra čaulu.
Seene rakstīja:
VWfans rakstīja:
Foley rakstīja: To neņem, man bija un dārgs prieks. Nobira sūknis un remonts izmaksāja 700LVL. Ja gribi dīzeli, ņem 3.0 kas nav opelis!
Bet 3 litru dīzelis prasīs daudz vairāk degvielas, vai ne?
Varu tev piedāvat derības, ka ar vienādu kravu, vienādā ceļa gabalā būs ekonomiskāks par tavu Merivu
Pat tad, ja krava ir tikai pasažieri, teiksim 3 cilvēki?
Neticās.
STALINS rakstīja:
Seene rakstīja:
VWfans rakstīja:
Foley rakstīja: To neņem, man bija un dārgs prieks. Nobira sūknis un remonts izmaksāja 700LVL. Ja gribi dīzeli, ņem 3.0 kas nav opelis!
Bet 3 litru dīzelis prasīs daudz vairāk degvielas, vai ne?
Varu tev piedāvat derības, ka ar vienādu kravu, vienādā ceļa gabalā būs ekonomiskāks par tavu Merivu
Protams nē. 4 cilvēki ar pilnu aktīvās atpūtas komplektu un braukšanu nesēņojot - t.i. max atļauto, nevis eko.
Pat tad, ja krava ir tikai pasažieri, teiksim 3 cilvēki?
Neticās.
Cik maksā sāps?
Rezot kā Sviestam gāja ar savējā tirgošanu, laikam švaki ar pārdošanu..
jau pāris gadu neesmu pētījis tirgu..
Ienācās doma mainīt saabus, bet, paskatot sludinājumus izskatās, ka nav nemaz iespējams tikt vaļā no vecā.. arī cenas pilnīgi nekādas.. par savējo 9-3 98 gada (decembris) 2.0t vairak par 2,5k eirām nav ko sapņot kā jums šķiet, kāda varētu būt šamā cena un pārdošanas iespējas?