Ar visām savām kreditsaistībām esmu trisreiz mainijis darbu.
Pēdējā vietā strādājot 10 gadus, aiz nav ko darīt, biju vairākārt staigājis pa darba parrunām. Cik reizes gāju, tik reizes atradu citu darbu, ar to pašu algu kas ir.
Var būt vienkārši vajag sevi vairāk vertēt un cienīt ? ;)
Kreditsaistības, manuprāt, cilvēku padara par atbildīgāku, gan pret darbu gan pret dzīvi. Man liekas ka tas vairāk ir plus, nevis mīnus.
neiet runa par to bankas %, tas jebkurā gadijumā ir mazāks par auto līzinga %.
Naudu var novirzīt biznesā, ieguldīt lietā kas nesis peļņu.
Bet var pus mūžu krāt (no daudz kā atteikties) un tad nopirkt uzreiz. Ļoti iespējams ka tas krāšanas laiks būs tik ilgs ka gribēšana pirkt iecerētu lietu jau pazudīs
Smiekli pieklusīs, kad "lietot-pārdot" (jāt-iesmērēt) bumerangs atgriezīsies atlikušās "vērtības" izteiksmē (sk. Bradypus 31.01.2019 13:13). Smiekli pieklusīs, jo "paņemt kaut ko jaunu" rutīna balstīta uz ekselī iebāztu pārliecību, ka Dievs devis tiesības uz lielu, bet taisnīgu atlikušo "vērtību". Par eļļas maiņas intervāliem un Longlife raizējas tie, kuri ar savu pieprasījumu (varbūt) uzturēs to "vērtību".
Kurš te vispār pērk? Pirkšana nomira pagājušajā desmitgadē vai agrāk. Reāli skatot, paši iznomā uz laiku, vai nodokļu pusmaksāšanas čaulas iznomā uz laiku, vai darba devēji iznomā un iedod palietot uz laiku.
Jūs pērkat?
Tu uzskati ka līzinga maksāšana ir kas slikts ?
Kas no tā mainās, ja es braucu ar jaunu auto un maksāju par to naudu ?
Citi laiki tagad ;) Tagad ir iespēja, ņemt līzingu vai krāt, tā ir katram sava darīšana..
msh rakstīja: Ko nozīmē "nekas nav noticis"? Pastāstīsi, kā tam motoram izskatās zem vārstu vāka? Ā, noteikti pat nezini, un "nekas nav noticis" nozīmē "motors pagaidām ir izvilcis". Tas nav nekas īpašs vai apbrīnojams, ja nekopts motors izvelk tās 300 štukas. Mana golfa iepriekšējais motors bija 25 gadus lietots, gan bez longlife, bet ar sūdīgām eļļām noteikti, līdz manis tas bija nogājis kaut kādu ciparu līdzīgu tam tavam - es kopā ar to motoru nobraucu kādas 40 štukas, četrreiz nomainot eļļu un lejot sintētiku - visas četras reizes eļļa palika melna kā dīzelim, pēc 1-2k, un pēc kāda laika sāka izbeigties visādas iekšējās detaļas, kuras līdz tam, acīmredzot, bija uz tiem sūdiem turējušās...
Ak dievs, atkal )))))
Nu kā var saildzināt dažādu gadsimtu tehnoloģijas ?
jauns motors, ar to eļļu ko tu leji savam golfam pat 10 000 neizvilktu
To ka auto nobraucis virs 300 000 km nu jau arī nav radītājs. vajag atvert motoru tiešam, priekš kam ?
Sauc šurp cilvēkus kas tik pat labi var pierādīt, tikai lai ir vēsture no jauna pirkšanas un līdz motora nobeigšanai...
Citādi tukša runāšana tik vien sanāk, no jūsu puses
Esmu vien reiz palicis Vācijā uz bāņa, ar savu mk2 Scirocco, bez robiem (mājās secināju ka izbeidzās sajūga disks, kuru pirms brauciena liku jaunu, brāķis+lielāka jauda)
Īsāk sakot Paldies draugam, atbrauca ar piekabi, atveda mājās
Tieši šis moments man arī pastūma padomāt par jaunu auto:
1) garantija (nav jauztraucās ja kaut kas notiek) - Bet lūdzu izlasiet/saprotiet pareizi, JA notiek, tomēr prakse rāda ka nekas nenotiek ar jaunu auto ;)
2) mobilitātes garantija (nodrošina maiņas auto, viesnīcu ja neesi dzimtenē un remontu)
3) kasko (ja notiek kraš, tu saproti ka esi apdrošināts un nepaliksi ar lielam grūtībām pekšņi)
Ja tas pats notiktu ar garantijas Jettu nevis 25 gadīgu Scirocco, DE, uz bāņi, man nebūtu negaidīti tēriņi (būtu tik diena-divas jāpaliek ilgāk DE, kamēr dileris salabo mašīnu)
Un nevajag teikt ka jāseko mašīnai. Man bija jauns sajūgs pirms brauciena ielikts (neizturēja 220 + km/h)
Bet tādā gadījumā Tu sastaptos ar citu problēmu, detaļas neesamība: ar laiku detaļas mk2 maksās daudz dārgāk par mk7. Principā jau tagad ir detaļas kuras nav iespējams atrast jaunas priekš mk2
Tā kā pasapņoji un pietiek, būs Tev jāpērk jauns vai lietots, cits auto
msh rakstīja: Es kaut kur jau pasen esmu šito pārrēķinājis. Mans golfs rūpnīcu pameta kā CL ar 1.3 nemotoriņu un 4 robu kārbu; pārrēķinot eirās tās mašīnas cena sanāk 16,5k - par to naudu sanāk līdzvērtīgi pozicionēts jauns golfs, kaut kāds 1.2 TSI ar sešu robu mešalku. GTI 8v bāzītē laikam bija kaut kādas 26 vai 28 štukas, un ja pircējs vēl saķeksētu visu to, ko esmu salicis, gan jau būtu tuvu 35. Mans audī atkal jauns maksāja 42k eiru - vienīgais iemesls kāpēc par to naudu nesanāk jauns A4 2.0 [vienalga kāda degviela] quattro, bet vajag pāris štukas piemest klāt - jo jaunai kvatrai ir neatķeksējama opcija - tomāts - paskatoties cenu lapā divriteņu cenas, var redzēt ka cenas starpība starp mešalku un tomātu kā reiz ir tās divas štukas.
Secinājums - mašīnas ir ŠAUSMĪGI palētinātas - ja jauna mašīna [agrākiem laikiem] vidējā komplektācijā, ar nesalīdzināmi sarežģītāku spēka agregātu maksā tikpat, cik agrāk maksāja vienkāršs dzelzs gabals bez aprīkojuma... Ir, protams, punkti, kur tas ir saskatāms tāpat, ar neapbruņotu aci, teiksim, apakšas apstrāde, tb tās trūkums, vai fakts ka detaļas ir ražotas visās pasaules malās, nevis kā astoņdesmitajos, kad VAG piegādātāji pamatā atradās vācijā, austrijā un francijā, un vēl atsevišķi mezgli nāca no ASV un kondišu detaļas no japānas - deviņdesmito vidū sāka parādīties meksika, pēc tam polija, būtu interesanti kaut ko desmitgadīgu paķidāt un paskatīties no kādām valstīm tur ir detaļas.
Man atkārtots jautājums: pirktu sev tagad
jaunu mk2 golfu, pa "tuvu 35 000" ? Man aizdoma ka ne.
Un ko Tu darītu (ja būtu samaksājis tos 35 000), par JAUNU mašīnu, nevienas skrambas.. piķis nolikts, kas krāts 5 gadus, vai arī jāmaksā vel 5 gadi....
.... un kāds Tev iesistu ar durvīm pa sānu, vai iešvīkātu skrambu bamperī... arī teiktu, ka iepriekš ? nekas traks, davai vel otrā pusē, lai ir simetriski
Gads riņķī bet šeit nekas nemainās.
Viens ieraksta iespaidu par savu jaunu auto un pēc tam 10-20 lpp viņu apdirš vieni un tie paši cilvēki =))))
Principā tēma laba, tikai ja starp 20 lpp nebūtu jāmeklē jauna īpašnieka teksts.
Kāpēc jums, jauno auto nīdēji šeit kaut kas vispār jāraksta ?