Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
sciroco 17.01.2019 16:56

te ļoti tizla atbilžu sistēma, biju jau rakstījis iepriekš :

Man tagad ir Opel Astra J Sport Tourer 1.7 ecoFlex (dīzelis) 2014 gada (to gan pirku 4 g vecu) un nobraucu tik pus gadu (jau 30 000 km)

par to pus gadu paspēju ielikt kādus 1000 euro, bet ne mirkli par to nenožēloju

bet tagad es baidos par to rakstīt sīkāk te ir traki cilvēki

sciroco 17.01.2019 10:00

sākšu ar

2) vecu mašīnu, lai ir tā ka tu saki, jāpārlasa no nulles, lai ir kā jaunam auto, lai var droši kaut kur tālu braukt. Nekad nevar zināt kad noklāsies starteris, ģenerators, pārlūzīs kāds svarīgs vads, pienāks pēdēja diena virzuļiem, gredzeniem, vārstiem vai vārstu blīvslēgiem, vai arī izbeigsies kāds gultnis, nerunāju jau par parasto metāla nogurumu. Tas ir ļoti vecs auto un tu nevari zināt kā ar viņu izrīkojas iepriekšējie 5-ci saimnieki ;)

Ir protams lietas kam var un vajag sekot līdz, bet jāsaprot - jauns ir jauns. Kad nopērc jaunu - tur vis ir jauns

3) Nu loģiski, cilvēks kas dzīvo mežā pērk džipu, kas dzīvo blakus darbam, iet uz dabu kājām.... katrs to mašīnu izvēlās tādu kādu vēlās, var, atbirstoši situācijai ;)

Es taču nerakstu: tagad visiem jāpērk Jetta-s, es rakstu savu pieredzi!!!! ;)

CIK VAR VIENU TO PAŠU RAKSTĪT ? Tev neder jauns auto - nelasi šo visu. Citādi - man nevajag, bet viedokli jāizklāsta. Darīt nav ko ? Darba nav ?

Pirmkārt, jaunām mašīnām ar nav tik slikti ar bamperiem. Viņš ielokās, un nāk atpakaļ. Ja spiediens bijis tik liels ka jaunam auto bamperis nenāk atpakaļ, pie šādas slodzes arī vecam auto bamperis būs jau šķībs.. lai gan, kāda starpība kurš ir stiprāks, katrs remontē savu bamperi par savu naudu, nav ko skatīties citiem maciņā

Mēs dzīvojām Latvijā, nevis Francijā ;)

un par pēdējo, es tik tālā nākotnē neskatos. Bet ja padomā, lai ko mēs domātu un gribētu - būs tā ka būs Jāpielāgojas, nevis jāburkšķ

sciroco 16.01.2019 13:51

ne ESP ne ABS ne stabilizēšana nelīdzēs ja riepas ir sliktas, ja brauc pārāk ātri atbilstošiem laika apstākļiem

sciroco 16.01.2019 13:49

man arī interesanti

es gan domāju ka vaina būs: riepās, sliedēs, rīsēs no sniega...

sciroco 16.01.2019 13:48

ieskrienoties to saprotu, griežoties to jūtu - pieredze.

galu galā ziemā ir jābūt piesardzīgam citādi nekas neglābs...

sciroco 16.01.2019 13:21

Iedosim tev salīdzinājumu - autobusu parkam ir 20 gadus veci autobusi, un autobusa biļete maksā 2 eiras - autobusu parks nopirka jaunus autobusus, un nu biļete maksā 10 eiras. Nevari atļauties? Nebrauc ar autobusu!

_______________________-

slikts salīdzinājums. Savu auto Tu izvēlies pats, tādu kādu gribi/vari atļauties

autobusu parks , tur izvēlās citi cilvēki, un tu esi spiests dzīvot pēc viņu noteikumiem

sciroco 16.01.2019 13:18

Es jaunu mašīnu nopirku tāpēc ka :

1) nav vairs brīva laika krāmēties ar remontiem (vienmēr, iepriekš remontēju savus auto pats)

2) vajadzēja mašīnu kura vienmēr pielec un aizbrauc *un nav jāuztraucas ka no rīta es kavēšu darbu un ceļojumā nav jāņem līdz kaudze ar detaļām un instrumentiem

3) es varēju atļauties maksāt tos 180 euro mēnesī

Un garantija vajadzīga tam, lai šos gadus, kamēr es braucu ar to auto, man nav jādomā par problēmam (ja gadās ķibele, dilleris atskrien ar evakuatoru, atdzen vietā, lai kur es būtu, citu auto! Es vienmēr uz riteņiem !!! maksājot tos savus 180 euro mēnesī.

Tas ir fantastiski ērti, tici man

Piedot, paša sākumā es kaut kā neiedomājos ka cilvēks kas nevar šobrīd atļauties nopirkt jaunu mašīnu (arī es tāds biju kādreiz), šeit mācīs citus, kā dzīvot

Kad beidzās līzings un garantija paliek pāri 180 euro mēnesi

-var braukt tālāk un nedomāju ka ar šo naudu nepietiks lai sakot un saremontēt to, kad vajag

-bet var nopirkt atkal jaunu

____________________________

Jaunām tačkam ir savādāki buferi -jā, bet zem plastmasas ir tas kas slāpē triecienu efektīvāk ne kā dzelži. Jaunas mašīnas galvenais uzdevums ir izglābt dzīvību, nevis labi pēc trieciena izskatītos

To, ka Tu uzskati ka citu mašīnu var ieskrāpēt un tas ir sīkums, tas gan nav normāli. Nav svarīgi: jauna, veca mašīna - tas ir cita cilvēka īpašums.

_______________________________________

Es saprotu, katrs brauc ar to ko var atļauties un ja gribētu sev dārgāku mašīnu, atrastu iespēju pelnīt vairāk Bet es nesaprotu, kāpēc "ar putām mutē" obligāti vajag mainīt cita cilvēka viedokli ?

______________________________________

Jaunām mašīnām ar gaismām vis ir ok (vismaz tām, ar ko es braucu)

Parasts lukturis spīd kā jebkurš JAUNS lukturis - labi. To kā tagad ir plastmasas priekšā, nu tak neskrāpē to un tas būs caurspīdīgs daudz ilgāk

Vis mērās ar salidzinājumu:

Jettai standarta gaisma bija labākas par jebkuru manu vecu auto gaismu (passat b3, polo, seat, golf, bmw, mazda visi 20-25 g. veci)

Scirocco mk2 1992 gada gaisma ir tuvu Jettai (svaigi lukturi, labas spuldzes)

Astrai ir bi-xenon, nu tagad es saprotu kas ir labs apgaismojums bet neteikšu ka viņš apgaismo ceļu spožāk, drīzāk palīdz ierīces kas pagriež saru virzienā kur braucu

sciroco 15.01.2019 23:01

Tad Tev ir talants

Es zinu, kurā brīdī ies slīpi (pieredze liela), sametu nedaudz, telogot asas manevres un pirms kaut ko sākt darīt pats, auto pats jau paspē "trr-trr-trr" un to iztaisno

Nu ok, ja ļoti ļoti grib es ar varu samest šķērsam, bet nu tur tādas lietas jātaisa ko normals cilvēks uz ielas nekad netaisīs, vnk braucot vai apbarucot šķersli ;)

sciroco 15.01.2019 15:36

braucot ar servisa auto VW Golf 2017 gada pie -15 viņš noslāpa krustā (uz sarkana, be braucot)

sciroco 15.01.2019 12:44

protams nav man lūgts to darīt, nezinu ka ir cilvēkam ar laikiem....

bet vai tiešam tici ka viņš tagad ies skrūvēt to trubu ?

cilvēki pērk jaunus auto lai brauktu un kapotu ver vaļā tik tad kad jāpielej logu mazgājamo šķidrumu (vērtēju pēc sevis)

sciroco 15.01.2019 12:32

priekš kam ?

sciroco 15.01.2019 12:30

nomiks, par Multivan : super apraksts, ar interesi to izlasīju

Lai labi ripo

sciroco 15.01.2019 12:28

Man tagad ir Opel Astra J Sport Tourer 1.7 ecoFlex (dīzelis) 2014 gada (to gan pirku 4 g vecu) un nobraucu tik pus gadu

par to pus gadu paspēju ielikt kādus 1000 euro, bet ne mirkli par to nenožēloju

bet tagad es baidos par to rakstīt sīkāk te ir traki cilvēki

sciroco 15.01.2019 10:48

start-stop jā, diagnoscē sevi

ja aķis nav pietiekami uzlādēts vai jau netur slodzi, atslēdz sistēmu. Ja motors auksts gan neņem pierē un atslēdz krustā.

sciroco 15.01.2019 10:19

par start-stop un aķi varu atbildēt

ir savādāks, ir gela aķis Kas ir gandrīz 2x dargāks par parasto

sciroco 15.01.2019 9:46

Es pat nezinu ko atbildēt

Grozi faktus kā Tev ērtāk. Es nevienam neko neuzspiežu un neiesaku. Uzrakstīju savu pieredzi par jaunu auto !

Kam bija interesanti - noteikti izlasīja un ņēma par labu (noteikti droši var jautāt, ja kas interesē sīkāk)

Citi, kam nepatīk jauni auto mēģina te visu sagrozīt, aplikt un nonīcināt (reāls iemesls man nav īsti skaidrs)

Ja Tev patīk vecs golfs - super. Kāpēc Tu mēģini pārliecināt visus ka tā ir labāka mašīna ?

Asistenti ir mūsdienu prasība, pamanīji ka visas drošības fīčas nāk komplektā bez maksas ? Bet papildus navaroti par naudu pārsvarā...

Tu laikam nezini kā darbojās tie asistenti. Kā var uzskatīt ka traucekļi ir forši ?

Laikam jāapriet uzbrukumā, citādi nav miera kādam

Tu izvēlies mk2 jo Tev nav naudas jaunam auto! Jo nevari atļauties remontēt to normāli, ja jau baidies ka tur vis ir nedrošs un var salūzt ? un nedot dievs tam pārdegs xenona spuldze :O vai vajadzēs mainīt elektrisko stūres pastiprinātāju, ak dievs, tas taču maksā 1500 euro :O par to naudu var nopirkt divus, vai par piecus mk2 golfus !!!

sciroco 14.01.2019 16:13

par komfortu ka tādu, kur ērtāk sēdēt un kur ērtāk iekāpt - nu tas tiešam ir katram savs, esam dažādi pēz uzbūves ar dažādiem viedokļiem un sajutam

bet strīdieties par to ka: parasta kondiška ir labāka par trīs zonu klimatkontroli, jauns kuzovs ir sliktāks par jaunu, kur paceļot augšā aiz viena stūra (mainot riteni) neķilē durvis, ka veciem auto ar sagurušu virsbūvi. Par to ja jaunu likturi dot labāku staru, asistenti palīdz nonoverst uzmanību no ceļa..

Par drošību, nu nevajag, protams varētu stāstīt par redzētiem gadījumiem kur mk2 golfs ietriecoties autobusā, neviens neizdzīvoja un Audi kuram avārijas brīdi izlidoja motors,.. bet salonā visi palika dzīvi. Bet it taču testi, drošības līmeņi un nopelnītas zvaigznes, to nevar apstrīdēt

Un jā, vecie auto man ar ļoti patīk, bet tavus uzskatus es nesaprotu. Nesaku ka golfs ir slikts, neerts un vecs. Super mašinīte, ar tādu es labprāt brauktu saulainās brīvdienās, bet ikdienā ar jaunāku auto (nesaku jaunu).

Jā, abs, esp, ... dēļ šiem verķiem jauni cilvēki vairs nezin, ko darīt ja samet. Bet ko var izdarīt, progress. Uz visu var skatīties no dažādiem skatu punktiem ;)

piemēram, man aug dēls, kurš noteikti brauks ar mašīnu kad paaugsies. Es viņu mācīšu, kas ir vecs auto un ko darīt ja ir bīstama situācija, bet ikdienā, lai man ir mierīgāk, es viņam neļautu ar tādu braukt

sciroco 14.01.2019 11:28

Man 2014 gadā uzražotai Jettai bija CAXA motors ar ķēdi ;)

sciroco 14.01.2019 10:15

Es piekrītu, tas kas notiek ar jauniem auto ir absurds. Bet ko mums darīt Pirmkārt - jauns auto = drošība, komforts. Bet diemžēl, ne bezmaksas.

Man garāžā joprojām stāv vw Scirocco 1992 gada. Ne ABS, ne stabilizēšanas, ne Airbag...

Zini, par 5-ciem gadiem es tā pieradu pie jaunam tehnoloģijām, drošības sajūtas ka braukt ar Scirocco protams ir forši, bet, piemēram ja vajadzētu braukt tagad, pa sniegu, vest bērnus uz skolu, tad pa šoseju 20 km pa šo pļuru, kas ir uz ceļa

Es saprotu ka to var samest un iztaisnot to palīdzēs tikai mana pieredze, nekas cits, un nav garantijas ka sanāks .

Bet jauns auto tev dot iespēju nedomāt pat daudz ko, pat ja ļoti-ļoti gribi Tu nevari to dabūt šķersam.

Kad man bija 20 gadi, protams man tas ļoti nepatika (ka nevar iet sāniski pagriezieinā), bet tagad kad man mašinā divi berni, nu jau man negribās pārsteigumus.

Un par komfortu vai ir vērts sākt runāt? Kas ir 90 gadu mašīnām un kas ir tagad jauniem ?

sciroco 14.01.2019 10:04

Vispār jau VW jau atteicies no ķēdes, tam pašam 1,4 TSi (125 zs) no 2015 gada iet jau siksna

A kur Tu liksies, laiks iet - esoši jauni auto paliks par 10,,,15 gadīgiem lūžņiem...

Par meršiem ar cik dzirdēts - kādreiz bija Ogo-go, tagad tas un tas, lūzt un dārgi,....

Ko tad pirksim ? Sūtīsim no krievijas žiguļus ? Protams ka ne.

Kāds brauks ar jaunu, cits riskēs un ņems mazlietotu, bet kāds čakaresies ar to pašu ķēdi, mainīs un brauks un atkal mainīs ķēdi )))

sciroco 14.01.2019 9:58

par turbinām neko negalvošu, kā jau uzrakstīju iepriekš - nebija pieredzes, nekad nebiju interesējies.

90-00 gadu auto ar turbo esmu testējis vairākas reizes, tā saucamā "turbo bedre" palika par iemesli, kāpēc nekad neizēvelējos tādu kā savu auto, mašīnu ar turbīnu.

Jauniem auto turbo motori pavisam savādāki kopā ar TSi vispār super

Man aizdoma ka 2000g mošīnām turbīnas dzesēšana bija tik premium klases auto, bet piemēram VW B4..5 ar TDI, vismaz man zināmi par tādām nestāstīja, vai nezināja , interesanti

sciroco 14.01.2019 9:39

laikam aizrāvos ar noapaļošanu

Ja godīgi, jetta bija mans pirmais auto ar turbīnu

es nezinu precīzi cik gāja iepriekš turbīnas (ja kāds zin, pastāstiet)

Par to cik iet vidēji 1,4 TSI, es jau uzrakstīju (info ņēmu no vw krievu forumiem, reālam cilvēku pieredzēm

sciroco 14.01.2019 9:36

CAXA motors (1,4 TSi) tiek likts jau no ~2008 gada

Redzu tādus pārdošanā, gan ar 250 000 gan 300 000 km nobraukumu, ejošus.

Ko var gribēt no 1,4 motora ? Lai iet 1 000 000 km ? Protams tam ir mazāka resurse. Kāda, atkarīgs no iepriekšēja saimnieka protams, bet tad jāpērk jauns, jo nekad nevar zināt ko darījis iepriekšējais saimnieks Var būt mainīja eļļu reizi 5 000km, bet vienreiz brauca mežā un pārsita karteri un par eļļas zušanu uzzināja pēc 5 min, braucot ar degošu lampiņu, jo skatījās sēnēs ceļa malā ... un tāpēc tagad pārdot savu uzticamu auto Viņš taču neteiks ka bija tāda šmuce

Es mainīju eļļu tā ka uzskatu par pareizu, reizi gadā, ne vairāk par 20 000km Un punkts. Kā ir labāk, ka sliktāk lai katrs domā pats.

Jetta nobrauca 135 000 km bez nevienas problēmas (uzskatu ka kanālu aizaugšana ir šī motora problēma un no tās problēmas neizbēgt), laika jautājums.

Kanālu tīrīšana nav nekas tāds kas mazinātu motora resursi ! Standarta darbi, pie reizes tiek pārbaudīts kopējs motora stāvoklis, ķēde, virzuļi, vārstu sēžas. Kas tur slikts ?

Parasta matemātika (pie nobraukuma 30 000 km gadā):

1) kanālu tīrīšana, piemēram 90 000 km, ka bija man - (~600 euro), sanāk reizi 3 gados. Plus 4,5 eļļa smaiņas pie 20 000 km. Summā 900 +600 = 1500 euro

2) pa to pašu laiku 3,5 gadi (ja maina eļļu reizi 7 000 km) eļļa būs nomainīta 13 reizes. 13 x 200 euro = 2600 euro

un nav garantijas ka pa šo laiku, vienalga nepārleks ķēde vai neaizaugs kanāli

sciroco 13.01.2019 22:06

Pazvani uz Moller un pajautā

Apnika jau lasīt tavas cedeles

Topiks par pieredzi, es padalijos.

Es vel saprastu ja tu būtu tas kas nopirka manu jettu, un vina uzreiz salūzt.

Kam kada dala par tavam aizdomām? butu ja daritu, mainitu biežāk, 100 vardi un beigās izrādās ka, aj nu es neesmu iedziļinājies....

Pec tam, cilvēks kam interesē reala pieredze par jauniem auto starp 40 lapaspusem spama neko atrast nevar!

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti