Domāju ka jā, jo Latvija pirktam auto, garantīja darbojās arī DE
vienīgais painteresējies vai neliks maksāt ievednodokli, vai PVN.... ka nesanāk beigās dargāk.
Domāju ka jā, jo Latvija pirktam auto, garantīja darbojās arī DE
vienīgais painteresējies vai neliks maksāt ievednodokli, vai PVN.... ka nesanāk beigās dargāk.
650 rakstīja: Jaja, nu ok, tas skaidrs. Bet cits ir, ka (ja) tu gribi gadā virs 15kkm braukt, tad tur nekad nesanāks tā it kā "izdevīgā" nomaslīzinga maksa, kura visur karājas kā tāda ēsma. Ja ņemt pirmo pieejamo daudzmaz normālo tādas "labaslietotas" mašīnas alternatīvu, teiksim to pašu pasātu vai alltraku,vai pofig ko, pa/ap 40ke, nu ta nāksies reāli samaksāt (lasi- izmest, padrirst, etc) kaut kādus 23k 3 gadu laikā.Vai 32k piecos gados,pofig,stiep no kura gala un kā gribi. Vienalga, kaut tu samaksā 1mo iemaksu 15% vai kaut 51%. Tas ir, ja tev pec 3g jeb 5g tas reāli apnīk, un tu tad lepni aizej un saki vo taa, mjoller, reku ir, savāc to savu hlamu un tipa vairāk man nezvani.Un,ja neatdot, citur arī viņu nav kur likt- jo tas reāli nevienam nav vajadzīgs par to ciparu ko tu gribētu dabūt. Tā ir tā realitāte,tikko sākt apskatīt (sapņot) kaut ko "priekš sevis",nevis ka tur par "cenu no" vai "aizbraukt/atbraukt". Vai nu pieciest, vai nu maksāt, nekas cits pagaidām nav izdomāts. Jautājums tikai par katra individuālo ciest/spēju un pamatojumu/attaisnojumu.
1) jaunam % mazāks. Ņemot 2-3 gadus vecu, taja paša Mollerī mēneša maksa var gadīties ka būs vienāda. Tk vienā gadijumā Tev jauns auto, otrā - nezinKāLietots
2) ja gribās braukt vairāk par piemēram noteitiem...km, ir divi varianti: pirmais - pateikt ka brauks vairāk, un būs kā es aprakstīju iepriekš. Otrs - kad tuvosies km skaits, par ko vienojies ar dilleri, vari izpikrt auto tajā brīdī vai atdot (samaksājot starpību)
3) no mašīnas var tikt vaļā jebkurā brīdī, bet jāsaprot to ka sākumā tas nav izdevigi
kad beidzās 3šais gads, nu jau paliek plus-minus 0 euro
pēc 4ta gada jau var atsist pirmo iemaksu
pēc 5-tā par plus sanāk.
Kā bija man: pagāja 4 gadi - ieliku auto ss.lv. Atradu pircēju, viņš iedeva naudu: atlikušo daļu samaksāju bankai, pārpalikums paliek man - kā pirma iemaksa jaunam auto
Volx rakstīja: Turbīnas vienmēr ieteicams atpūtināt pēc garāka brauciena. Čalis visu pareizi saka -2 min pietiek tukšgaita atdzesēt turbīnu, ja esi nomaucis no Rīgas līdz Cēsīm.
Tātam prastam auto ka Jetta ar slaveno 1,4 TSI ir ūdens dzesēšana kulerim un neatkarīga cirkulācija, kas strādā arī pēc motora izslēgšanas.
Līdz ar to turbīna kalpo ilgāk, neskatoties uz to ka saimiekam negribās sēdēt un gaidīt, pie mājām, kad tā atdzisīs
msh rakstīja: Tavs variants īsti nav rādītājs - ja tu ar to savu passātu nobrauksi 20 gadus, un joprojām ar motoru viss būs labi - jā, tad vēl varēs piekrist.
Nu nez, 300 000km nav raditājs ?
Citi te raksta ka jauniem auto resurse 150 000km kad garantija beidzās
Volx rakstīja: man ir arī korejiešu džedajs
OK, par tiem vāciešiem īsti neko nezinu, viņiem tur tik daudz to modifikāciju. Slinkums pētīt un galvu lauzīt
Var būt tad pietikt jaukt cilvēkiem galvu, jau jau nezin kā īsti ir ? Ja jau korejieši tuvāk sirdij
Ļoti labi ka tādi cilvēki netrāpas man kā pircēji Kuri grib lai lietots auto ir kā jauns.
Motoriem mazinās tilpums, bet eļļas tilpums ir līdzīgs kā veciem 1,8....2,0 motoriem
Tehnoloģijas ar iet uz priekšu un turbīnas tagad kalpo 5x izlgāk ne kā kādreiz, esot daudz efektīvakiem
Un ko Tu neraksti cilvēkam jautājumus, ar Passatu b6, kurš maina reizi 30 000 ?
Neapnika? Eļļas, maiņas, nokāva...
Uzrakstīju savu viedokli par VW:
Kam interesanti, lūdzu... Kam gribās piekasities, labāk patērējot savu laiku un uzrakstiet savu pieredzi ;)
Jā ir reāla pieredze, ka mainot eļļu biežāk kanāli neaizaugs, ok izstāstī kas jādara.
Likt klipus no youtube, ja, atradi uzticamu avotu ))))
Teslai tāda cena ka parasts mirstīgs Latvietis var tikai sapņot par tādu auto un lasīt/skatīties atsauksmes tīmekļos nu vai ar taxi pa Tallinu izbrukt
Reāli nopirkt - nereāli. ss-ka lētākais 2014 gada ar 150 000 km nobraukumu 56 000 euro
interesanti, cik tāda gada Teslai vel kalpos batareja ?
Arī nesaprotu salīdzinājumu ar audi )) bet tas iespējams kā joks bija
Fabia forša mašinīte, ekonomiska, lēta ekspluatācijā, vienkārša pēc uzbūves bet tā ir pavisam cita klase ar Audi. Kā nokia 3310 pret smartfonu
Man bija Polo 2001 gada, pirms Jettas, ar tādu motoru (1,2 12v). Nobraukumam neticēju (120 000), jo Polo nāca no LT
bet vienu jauku rītu motors nepielēca (nezinot par ķēdes problēmu vienmēr liku robā, uz nakti) un vienu rītu atstāju neliela slīpumā.
tajā rīta Polo nepielēca, viņam pārlēca ķēde.
nomainīju pats, nekas pārāk sarežģīts tur nebija. Izjaucot redzēju ka virsū stāv vel veca tipa ķēdes spriegotāji (īsie), komplektam ko nopirku maiņai spriegotāji bija par ~ 20% garāki. Cik sapratu par tam ķēdēm, arī bija gads kad jau rūpnīcā saprata problēmu un sāka likt garāku spiegotāju, lai pirms ķēdes pārlēkšanas vismaz skaņas ir graboša, un cilvēks aizbrauc uz servisu, kur pastāstīs ka jāmaina ķēdi jo ir izstiepusies
tā ķēde gad smieklīga, pēc platuma ir nedaudz lielāka par divriteņu ķēdi Mopēdam pat bija biežāka..
Čuguna bloks ir 1.4 tai ar kodu caxa ;)
Reizi 20 tkm mainīt eļļu ,kad vajag 30 tkm, neskaitās biežāk?
Gribi pateikt ka mainot ik pēc 8....10 tkm vārsti un kanāli neaizaugs? Aizaugs vienalga, tik iespējams nedaudz vēlāk, bet var gadīties ka ātrāk))) jo ne tikai no eļļas svaiguma tas atkarīgs, arī no braukšanas stila, eļļas kvalitātes
Sildīt vai ne, par to arī strīdi iet un viedokļi dalās 50 uz 50. Tomēr jaunās eļļas jau dara savu darbu arī aukstās. Un stāvēt ar aukstu motoru, un tukšgaitā stāvēt pus stundu... Nu nezinu, man nav tik daudz laika .
Pareizi, vārsti arī bija ar uzdegumu
Nesaprotu, kada jega butu mainīt eļļu biežāk
Starp citu, ja līmenis eļļai nokrīt pie min. mfa par to uzraksta.Ta ka to bridi palaist nevar.
Es zinu ka dīleris neatteiks, biežākai eļļas maiņai, ta ir vina nauda, bet nesaprotu kapec man tas būtu vajadzīgs.
Es jau jaunu ņemot zināju ka mašīnā man būs 4-5 gadi. Zināju ka pie 150 000 man beigsies līzinga atlauta robeža un es to auto izpirkt netaisoijos. Eļļu mainīju biežāk ne ka vajag, lai gan braicu loti daidz pa šosejām bez slodzes, lai jau tas motors pakalpo vel aiz mansis, kādam.
Ar motoru vis bija perfekti. Ne eļļas žūšanas, ne sulosanas pie turbīnas, ne graboņas ne kas vispar slikts.. Tu ta raksti itka es piebeigtu to motoru, ta nav. Motortelpa nebija mazgata 4 gadus un izskatījās ka jaunam auto. Auto lec vienmēr un brauc.
Kada tur elas žūšanas, pārkaršana ?
Sveces mainītas, neatceros pie kuras apkopes. Tad kad vajadzēja, pec nobraukuma
Manuprāt 8...11 t km tas ir pa traku. Es brau u 30...35 t gadā, tad man gada būtu jāmaina 4...5 reizes
Motors nebija nobeigts, tie kanāli augs ciet šā vai tā, tik km var būt citi
Pareizi, pec 13 gada uzlaboja kedes spiegošanu, lai neparlec
Man bija 2014 gada Jetta. Man liekas ka sis bija pirmas paaudzes. Čuguna bloks. Un ja, ilgi sildījās, bet to vareja just tikai kad ārā bija zel 15 grādu
Par otro daļu
Jā, sanak ka noma. Tik atceries, ka ir jāmaksā pirma iemaksa un to gan sanak zaudēt. Jo atdodot auto, lai paņemtu jaunu, atkal vajag 20% kā pirmo iemaksu.
Pircējs nosaka cik brauks. Pārdevējs rēķina un saka, cik bus, dēļ tā nobraukuma, atlikusi vērtība.
Jo lielāks nobraukums, jo mazāka atlikusi vērība, jo lielāks ikmēneša maksājums .
Standarta aprēķinam liek 100 000km robežu. Sanak ja līzings uz 5 gadi, 20t km gadā.
Viens gan jāzina: atlikusi vērtība ir norādīta bez pvn! Ja izdomā to auto izpirkt tad jāmaksā līguma norādīta summa +pvn
Pieredze rada ka turbīnas ir diezgan izturīgas un kalpo bez remontiem vairāk par 200 000km. Tas gan atkarīgs no eļļas kvalitātes un no tā cik bieži ta eļļa mainīta
Manai Jettai ar turbīnu problēmas nebija.
iepriekšeja postā ir:
copy
Vispār TSI ir eļļas ēdājs, pat instrukcija bija ierakstīts ka norma ir..l uz 100 km (neatceros gan cik)
Mana Jetta rija eļļu, bet maz, cik saildzināju, citiem 1,4 TSi ēda vairāk ne kā manam.
Man bija tā ka par tiem 20 000 km citreiz es pieleju tik 0,2 l eļļas, citreiz litru. Bija atkarīgs no braukšanas manieres. Ja biežāk gāzē, vairāk rija.
Ja mierīgi brauc tad neko.
Vienā ceļojumā pārbaudīju, 3500 km un līmenis vispār nepakustējās.
Paziņa nopirka TDi Jettu, maina pie dillera uz 30 000km un uz 15 000 pie brāļa, servisā No vienas puses labāk ne ka mana sistēma (20 t km), bet viņu gadījumā gan būs grūti pierādīt klientam (ja pārdos to Jettu kādreiz), jo zīmogs Molleri ir dokuments, bet vardi ka ir mainīts biežāk ir tikai vardi
Starp citu, visas firmas mašīnas arī - maina kā nosaka rūpnīca (VW 30 000 km). Nevienam neieteiktu ņemt bijušo firmas auto
Ar ķēdi nav tik traki, manuprāt. Visiem VW izņemot Jettu ir AutoHold (automatiska rocene) un var teikt ka 150 000 km nevajadzētu būt problēmai ar ķēdi. Un nav jau tā ka viņu nevarēs dzirdēt, kad klac-klac taisīs. Nomainīs un līdz 300 000 km nav jādomā par to.
Vispār TSI ir eļļas ēdājs, pat instrukcija bija ierakstīts ka norma ir..l uz 100 km (neatceros gan cik)
Mana Jetta rija eļļu, bet maz, cik saildzināju, citiem 1,4 TSi ēda vairāk ne kā manam.
Man bija tā ka par tiem 20 000 km citreiz es pieleju tik 0,2 l eļļas, citreiz litru. Bija atkarīgs no braukšanas manieres. Ja biežāk gāzē, vairāk rija.
Ja mierīgi brauc tad neko.
Vienā ceļojumā pārbaudīju, 3500 km un līmenis vispār nepakustējās.
principā jā, pirms jauna modeļa biež vien ir vecs ar visādam paketēm komplektā
Jetta 1,4 TSi (122 zs) 6-kpp, R16, Trendline ar pāris paketēm, kas toreiz nāca komplektā par labāku ciparu. Īstenībā komplektācijā nebija slikta, cilvēkam kā man, kas pārsēdās uz jauna auto no 20 gadīga.
Bija: pr. un aizm. parkošanas sensori, divzonu klimat, sēdekļu apsilde, logu špricējamo apsilde, lukturu mazgāšana, miglas priekšā, kruīze, MFA+ (laba štelle, iesaku) un mūzika ar 8 skaļruniem (ne tā krutāka galva, bez sensora, bet ļoti laba skaņa)… iespējams kaut ko aizmirsu.
Tātad, rezumē par tehnisko pusi:
Ritoša daļa – ir mīkstāka ne kā jaunam Golfam, Passatam un Tiguanam. Manuprāt patīkamāka, jo Golfs tiešām likās par cietu.
Nobraucot 135 000 km ritošajā tik vienreiz mainīti zaldātiņi, kas interesanti, garantijas laikā to izdarīja bez maksas. Garantija man bija līdz 120 000 km.. pie 130 000 km nomainīja pa vienai buksei, priekšējos plauktos (nebija vel saplēsti un izgāju TA, bet servisā parādīja, kustējās diezgan un nemaksāja daudz
Uzskatu ka ļoti labs radītājs ritošai!
Elektronika – neviena gļuka (sensori, mūzika, vadība, kondicionieris, un citi), strādāja perfekti, bez aizrādījumiem
6 ātrumu mehāniskā ātrumkārba – ļoti labi pielasīti ātrumi šim motoram! Uz 100km/st kaut kas nedaudz virs 2000 rpm. Slēdzas ļoti viegli un saprotami. Pilnīgi nekādas izmaiņas no 0 līdz 135 000 km.
TSi motors – pats pa sevi motors, gaita, ļoti-ļoti patika. Viņam stabila grieze jau no tukšgaitas līdz redlainam (no 1200 rpm jau virs 200nm). Iet ka vilciens, tērē maz (varēja dabūt 4,9-5,2 litri ceļojumos un 6-7 pilsētā. Pilsētā, ziemā, kad jau sen nedomāju par patēriņu, virs 7,5 nekad nebija)
BET!!! šim motoram ir divas kaites:
1) Ķēde – pēc rūpnīcas datiem viņa skaitās mūžīga, bet reāli ir ļoti plāna un viegli stiepjas. Ja nezini un bieži liec mašīnu ātrumā, atstājot, neliela kalnā, jau pie 40 000 km var sākt grabēt ķēde un ir steidzami tā jāmaina. Es zinot šo problēmu, nekad stāvvieta nebiju atstājis mašīnu robā, tāpēc vel pie 135 000 km, taisot diagnostiku pirms pārdošanas, man pateica, ka leņķi sadalenēm vel atļautas robežās un mainīt ķēdi vel nav vajadzības
2) Izplūdes kanāli TSi galvā – tie vienkārši ar laiku aizaug. Jo mazāks motors jo šaurāki kanāli un ātrāk aizaug. Un vienā dienā – “ček” un avārijas režīms… servisa apmeklējums.
Man tas notika garantijas laikā, pie 85 000 km. Sataisīja bezmaksas protams. Bet tā arī nevarēja paskaidrot, ko darīt lai tā vairāk nenotiktu.
Par Molleri, kur pirku auto:
Pārdošanas nodaļa – Super. Lai gan viedoklis veidojās tikai no tā pārdevēja kas pārdeva mums auto (ar citiem nav runāts), bet vienalga, iespaids palika ļoti pozitīvs !
Garantijas nodaļa – arī Super, lai gan es vienmēr uztraucos: “tūlīt man liks maksāt par kaut ko, teiks ka tas nav garantijas gadījums, ka pats salauzu vai ko tam līdzīgu”, vis vienmēr noritēja gludi, profesionāli, ar labu attieksmi pret klientu. Lai cik man būtu problēmas, piemēram kur es piekasījos pie mikro plaisas aizmugurēja lukturi, kuru samainīja bez runas un vienmēr tiku pie maiņas auto!!! Kas ir liels pluss, manuprāt. Ne reizi nebija par maiņas auto jāmaksā (tikai degviela). Bija gadījumi kad nevarēja atrast brīvu mašīnu, bet pietika nedaudz uzstāt, un vis bija kartībā
Serviss – teiktu ka Super, bet nē, bija problēma un dēļ viņas man bija grūtības pirms pārdošanas.
Sākās vis ar galvas kanālu tīrīšana, pie Dillera, tas notiek tā: noņem padonu apakšā, vāku augšā, vāku sānā, ķēdi (sīkumus). Tad noņem galvu, izjauc un uz galda tīra, mehāniski, tos kanālus kuri aizauga.
Salika kopā, atdeva auto: pēc nedēļas tehniskā apskatē ieliek vieninieku par nenozīmīgu eļļas noplūdi no motora :O Es šokā, uz Molleri. Tur konstatē ka sulojas no apakšējā padona, sataisa – atkal tek. Sataisa 3 reizi, paņemot mašīnu uz diennakti lai visa eļļa notek un var kārtīgi sataisīt– atkal pil.
4-tā reizē pamana ka tek no sānu vāka, nevis apakšas Sataisa, ir ok
Bet vieninieks apskatē tā palika!!! bet auto vajadzēja pārdot (dzīves apstākļi mainījās un vajadzēja universālu). Un jebkurš kas zina par csdd eksistenci skatās, kā tad gāja šim auto tehniskā, kas ar nobraukumu un tt. Es pats tā daru vienmēr un es, piemēram, uztrauktos un vai vispār gribētu pirkt mašīnu par ~10 000 euro, gandrīz jaunu, ar eļļas noplūdes problēmu.
__________________________________________________________________
Tātad: kam negribās visu lasīt, kopsavilkums:
Garantijas laikā mainīti zaldātiņi un tīrīti kanāli motora galvā
Pēc garantijas ir mainīti: divas bukses priekšējos plauktos un vienreiz bremžu kluči .
UN VISS, 4-rus gadus tikai apkopes un līzinga maksājums!!! un vienmēr uz riteņiem !!!
(pat tad ja saplīsīsi citur Europā, jo ir VW mobilitāte)
Ir veiktas visas regulāras apkopes. Eļļa mainīta biežāk (reizi 20 000km) ne kā iesaka to darīt rūpnīca (30 000km). Eļļas mainītas tikai pie dīlera, ar viņu detaļām, nekāds aftermrket.
Auto ļoti patika. Pat tā problēma ar galvas kanāliem ir sīkums salīdzinājumā ar patīkamo, jaudīgo un vienlaicīgi ekonomisko TSi motoru. Priekš sevis sapratu, ja tas notiek reizi 80 t km, nekas traks 3-4 tīrīšanas motora resursu laikā (lasīts ka šis 122zs 1,4 TSI droši nobrauc 250 000+ km un vel iet)
Ir ļoti patīkami saņemt savā īpašumā JAUNU mašīnu Neizmirstamas sajūtas !!!
Mašīnu pirku sev, tāpēc paņēmu 6-kpp
es vakarā, vai rīt uzrakstīšu
2014 gada nopirku, 2018 pārdevu
nobraucu 135 000 km
elm327 obd2 - adapteri
un
Torque Pro (OBD 2 & Car) iepumpēt telefonā
lētākais variants, manuprāt
Nu uz šo tik pats vari atbildēt, jo dzīves vertības ir katram savas
vienam ir svarģi - komforts, un cik tur sanāk zaudēt, ir "paralēli"
citam svarīgi - katrs euro, jo ir ģimene un galva uz pleciem
citam vispār galvenais ir zīmēties, un pērk auto ar līzinga maksājumu 750 euro mēnesī, nopelnot darbā tik 800, atstājot 50 euro degvielai un cigaratēm![](/images/forum/icons/laugh.png)
![](/images/forum/icons/laugh.png)
![](/images/forum/icons/laugh.png)