Pirmais rakstīja: ir taču veselam baram lohu jānopērk vesela kaudze JAUNU A3/4/6/8, kuriem pie normālās cenas ir pieskaitīts papildus nemazais cipariņš lai audī varētu ekoloģiski gāzt lemānā, tērējot rupji rēķinot 100l/h soļaras un miljonus tehnikai un to cilvēku algošanai
a hjundajs noņem no savi pircēju pleciem rūpes par lemānistu algošnu
Nu hundajs jau ap wrc ir snaikstījies, paskat jaunai Santai Fē cenu,
Pirmais rakstīja: ir taču veselam baram lohu jānopērk vesela kaudze JAUNU A3/4/6/8, kuriem pie normālās cenas ir pieskaitīts papildus nemazais cipariņš lai audī varētu ekoloģiski gāzt lemānā, tērējot rupji rēķinot 100l/h soļaras un miljonus tehnikai un to cilvēku algošanai
a hjundajs noņem no savi pircēju pleciem rūpes par lemānistu algošnu
Nu hundajs jau ap wrc ir snaikstījies, paskat jaunai Santai Fē cenu,
Pirmais rakstīja: ir taču veselam baram lohu jānopērk vesela kaudze JAUNU A3/4/6/8, kuriem pie normālās cenas ir pieskaitīts papildus nemazais cipariņš lai audī varētu ekoloģiski gāzt lemānā, tērējot rupji rēķinot 100l/h soļaras un miljonus tehnikai un to cilvēku algošanai
a hjundajs noņem no savi pircēju pleciem rūpes par lemānistu algošnu
Nu hundajs jau ap wrc ir snaikstījies, paskat jaunai Santai Fē cenu,
Protams, ka Picasso braukšanas gaitu nevar salīdzināt ar tavas mīļotās sievietes BMW un tavu Honda Accord (ja galerijā norādītās bildes atbilst taviem auto), tā kā tās ir divas pilnīgi atšķirīgas mašīnau kategorijas. Picasso nav paredzēts straujai un agresīvai braukšanai, tas ir fakc. Picasso ir tipisks ģimenes auto, kurā sakrāmē iekšā bērnu ratus, piknika piederumus, lielu suni un salonā vēl komfortabli var sēdēt 3 cilvēki, nedomājot par to, cik līkumos jāsaliec savas kājas. Jāsaprot ir tas, ka aerodinamiskās īpašības minivena tipa auto nekad nebūs tik labas kā, piemēram, BMW. Salīdzinājumā arī SUV tipa auto arī nav tik stabili pie lieliem ātrumiem, kā BMW vai kaut vai Toyota Celica.
Cerams, ka domu uztvēri!
Ir nācies ar pastūrēt Peugeot 406 universāli, arī ar 2.0 HDI dīzeli.
Tāds pats piepūšamais matracis kā Picasso, tā nekontrolējamā
žvangošanās laikam ir franču auto identitāte, nez kā viņiem WRC
Vigants rakstīja: ... njā... ja vien saprotat starpību starp vārdiem taupīt un ekonomēt?
taupīt nozīmē - tērēt mazāk uz vienu lietu, lai iztērētu uz otru. Tjipa nopirku lētāku desu, lai šņabim sanāk.
Ekonomēt nozīmē - tērēt mazāk, lai pārpalikumu investētu. tjipa nopirku sardeles, bet starpību aizdevu kārlim uz procentiem. Kārlis nopirka šņabi - izdzērām kopā, bet no nākamās algas kārlis man atdeva parādu + procentus.
tu man paradi kaut vienu sabiedriba pazistamu turigu cilveku kursh brauktu ar getzu tad runasim taaalaak par shito tavu desu teoriju
Ar to arī Latvija atšķiras...
Viens zviedrs atbraucis ciemos uz LV no lidostas uz ofisu ar taksti brauca un komentēja - Vot dzīvojat takš ļoti kruta - tik dārgaas mašīnas... tik daudz... vieni džipi....
Kad izstāstīja, ka tie džipi visbiežāk uz līzingu, tad viņam grūti bija saprast kā var pirkt luksus preces uz līzingu?
A tie cūkveidīgie lexusi un landkruizeri 99% ir reģistrēti juridiskām
personām un tās mūsu viedās, elegantās nodokļu politikas rezultāts.
Daniels_Reebuss rakstīja: Ir jau jāmāk,izdarot kļūdu,nopirkt mēslu un tad taisīt ažiotāžu un skaidrot visiem,cik labu tomēr auto esi nopircis. Nez kāpēc sevišķi nav jālielās ar kāda Crysler vai Volvo pirkumu? Bet visādi Matriksu,Getzu un citu XXX auto īpašnieki ir varen lepni. Nav kāda mazvērtības izpausme?
nea , ne katrs var palieliities ar to, ka brauc uz vafeljpannas , kur nu tur alfistiem ,bembistiem uuteetee
Daniels_Reebuss rakstīja: Ir jau jāmāk,izdarot kļūdu,nopirkt mēslu un tad taisīt ažiotāžu un skaidrot visiem,cik labu tomēr auto esi nopircis. Nez kāpēc sevišķi nav jālielās ar kāda Crysler vai Volvo pirkumu? Bet visādi Matriksu,Getzu un citu XXX auto īpašnieki ir varen lepni. Nav kāda mazvērtības izpausme?
Tagad jau Vigantam tikai pirmie iespaidi, bet intersantāk būs pēc kāda gada, kad varēs secināt - ir kas plīsis vai nav, ir vai nav manāmas jūtamas Hyundai-matrix nolietojuma pazīmes... Jācer, ka tad Vigants mums atskaitīsies.
Gads priekš auto nav nopietnas atskaites periods, interesantāk būs pēc 5 gadiem, kad beigsies līzīnga maksājumi un nereāla garantija.
Pat varu saderēt uz 1L Jamesonu ka pēc 2,5 gadiem topika autoram jau būs cits, normāls auto, un jams būs mega laimīgs ka kāds to ārprātu pa 2k eur paņēma kā pirmo iemaksu.
nu izklausījās pēc uzbruaciena... bet ar garantijas večiem, gan es pats parunāšu... ja ar mani nerunās, tad parunās ar juristiem... Ne pirmais ne pēdējais... BTA jau izmācijām!
Lai veicas, vienkārši, kā jau cilvēki teica auto izvēle ir, maigi sakot dīvaina, tas ka viss pie kājas, galvenais no punkta A uz punktu B nebūs arguments, tad neveidotu šādu topicu, btw, a par izmācīšanu, šaubos vai spēji nedēļas laikā skrupulozi izstudēt garantijas līgumu, vairāk izklausās pēc: padomāju a kapēc ne? tak 5 gadu garantija !
kas var notikt mazlietotam auto vairāk nekā jaunam pēc neilgas lietošanas???
Turbodīzeļiem visticamāk sūkņi vai turbīnas var beigties. Tādēļ jāpērk bendzīnieki, nevis traktori - dīzeļi, lai cik viņi arī maz ēstu.
Virsbūve? Nu var pateikt, vai ir likta no divām, bliezta vai kā savādāk bojāta. Normāls specs uzreiz pateiks, ja runa būs par lego vai labi bielztu un slikti sataisītu auto.
Hadene? Grūti pārbaudīt?
Kas ir tāds, kas jūsuprāt var izbeigties ātrāk mazlietotajam auto, nekā jaunam budžetniekam?
Bāc, vai tiešām cilvēki ir tik neaptēsti, ka viņiem grūti atrast labu mazlietotu auto, piedrāžot to garantiju??? Protams, ne vienmēr atblastu jauna auto iegādi. JA ir nauda tad jāpērk jauns + labs, bet šitos visus mazauto tikai sievasmātēm vai uzņēmumiem, nevis cilvēkiem.
Nu cilvēkam 100% taisnība.
6 lietotu un 3 jaunu bijušais(viens vēl patlaban lietojas) auto īpašnieks. Tie seši un trīs ir domāti pēc kārtas, nepadomājiet ka havoju 9 auto..
Pirmais rakstīja: ir taču veselam baram lohu jānopērk vesela kaudze JAUNU A3/4/6/8, kuriem pie normālās cenas ir pieskaitīts papildus nemazais cipariņš lai audī varētu ekoloģiski gāzt lemānā, tērējot rupji rēķinot 100l/h soļaras un miljonus tehnikai un to cilvēku algošanai
a hjundajs noņem no savi pircēju pleciem rūpes par lemānistu algošnu
Nu hundajs jau ap wrc ir snaikstījies, paskat jaunai Santai Fē cenu,
ar maz neliksies.