Par Spici runājot - vai nav Tev bail palikt jaņos?
Mans auto jau no rūpnīcas ir apdāvināts ar:
- 200 ZS motoru, kura apgriezienu sarkanā josla sākas pie 7000 rpm, bet reālie max. apgriezieni ir neierobežoti, ja vien nav bail;
- aerodinamiski ļoti spēcīgu virsbūvi (pretestības koeficients - mazāks par 0.29);;
- TwinScroll turbīnu (gāzes no katra rotora nonāk atsevišķā vietā uz lāpstiņām, tāpēc mazāks turbīnas kavējums, jo lāpstiņu konfigurācija ir atšķirīga abās vietās - viena domāta ātrai iegriešanai, bet otra - jaudīgai pumpēšanai);
- lielu, tuvu droselei un turbīnai novietotu starpdzesētāja radiatoru;
- alumīnija piekari;
- labiem sporta amortizatoriem;
- 16" vieglmetāla diskiem;
- pašbloķējošo (viskozo LSD) diferenciāli;
- ventilējamām disku bremzēm visiem riteņiem;
- 4-cilindru priekšējiem bremžu supportiem;
- ideālu 50:50 līdzsvarojumu auto masai;
- ļoti labu sporta aizdedzes sistēmu;
- izturīgu 5-robu ātrumkārbu, kas spēj paciest pat 400+ zirgus.
Pēc remonta auto vajadzētu iegūt vēl:
- dzinēja papildus rotoru plākšņu eļļošanas sistēmu;
- sporta šāles ar lieliem eļļas "logiem";
- cietinātus stacionāros zobratus;
- palielinātus ieplūdes portus (tam visam kopā būtu jāspēj pacelt jaudu līdz 250 ZS uz riteņiem);
- atvieglotu izplūdes sistēmu (izmesti abi secīgie katalizatori un aizvietoti ar liela diametra caurulēm);
- aizvāktu sekundārā gaisa sūkni, kas noēda motora jaudu (tam nav nozīmes, jo katalizatoru taču vairs nav);
- uzlabotu vakuumsistēmu dzinēja vadībai (noņemta ekoloģijas sistēma, gumijas caurules aizvietotas ar biezsienu silikona caurulēm);
- NOS slāpekļa oksīda sistēmu (regulējama no 50 līdz 150 papildu zirgiem);
- Apexi konisko gaisa filtru un aukstā gaisa kasti;
- visas četras NGK BUR9EQ sveces (aukstākas, nekā standartdzinējam).
RX-7 rakstīja:To Keanu:
Par Spici runājot - vai nav Tev bail palikt jaņos?
Mans auto jau no rūpnīcas ir apdāvināts ar:
- 200 ZS motoru, kura apgriezienu sarkanā josla sākas pie 7000 rpm, bet reālie max. apgriezieni ir neierobežoti, ja vien nav bail;
- aerodinamiski ļoti spēcīgu virsbūvi (pretestības koeficients - mazāks par 0.29);;
- TwinScroll turbīnu (gāzes no katra rotora nonāk atsevišķā vietā uz lāpstiņām, tāpēc mazāks turbīnas kavējums, jo lāpstiņu konfigurācija ir atšķirīga abās vietās - viena domāta ātrai iegriešanai, bet otra - jaudīgai pumpēšanai);
- lielu, tuvu droselei un turbīnai novietotu starpdzesētāja radiatoru;
- alumīnija piekari;
- labiem sporta amortizatoriem;
- 16" vieglmetāla diskiem;
- pašbloķējošo (viskozo LSD) diferenciāli;
- ventilējamām disku bremzēm visiem riteņiem;
- 4-cilindru priekšējiem bremžu supportiem;
- ideālu 50:50 līdzsvarojumu auto masai;
- ļoti labu sporta aizdedzes sistēmu;
- izturīgu 5-robu ātrumkārbu, kas spēj paciest pat 400+ zirgus.
Pēc remonta auto vajadzētu iegūt vēl:
- dzinēja papildus rotoru plākšņu eļļošanas sistēmu;
- sporta šāles ar lieliem eļļas "logiem";
- cietinātus stacionāros zobratus;
- palielinātus ieplūdes portus (tam visam kopā būtu jāspēj pacelt jaudu līdz 250 ZS uz riteņiem);
- atvieglotu izplūdes sistēmu (izmesti abi secīgie katalizatori un aizvietoti ar liela diametra caurulēm);
- aizvāktu sekundārā gaisa sūkni, kas noēda motora jaudu (tam nav nozīmes, jo katalizatoru taču vairs nav);
- uzlabotu vakuumsistēmu dzinēja vadībai (noņemta ekoloģijas sistēma, gumijas caurules aizvietotas ar biezsienu silikona caurulēm);
- NOS slāpekļa oksīda sistēmu (regulējama no 50 līdz 150 papildu zirgiem);
- Apexi konisko gaisa filtru un aukstā gaisa kasti;
- visas četras NGK BUR9EQ sveces (aukstākas, nekā standartdzinējam).
Tā lūk Gaidi mani pie Spices [addsig]
JA ja es ari busu pie SPICE )))