Kaksi, pietiekami. Divu gadu laikā (kamēr tur lieku) neviena incidenta stāvvietā, uz ielas nedēļā vismaz 2-3 mašīnas paliek bez stikliem, spoguļiem u.t.t.
Darksaidam biznes neiet, cilvēki nezkapēc izvēlas likt mašīnu stajankā nevis drošināt pie viņa
Es maksāju trekno "gadu cenu" - 35Ls mēnesī, bet tas par laukumu ar betona sētu, pie iebrauktuves barjera, 24h cilvēks ar suni uz vietas. Un līdz mājām - jāpāriet ielas otrā pusē. Tallinas iela, Čaka ielas tuvumā. Kvartālu tālāk it kā ir stāvvieta pa 25Ls mēnesī ar švakrāku drošību.
dakteris rakstīja: Šito nevajag dramatizēt..ja auto nekustas, tad reāli dzīvē pozicionēšana tiek atjaunota apm. 20 sek. laikā (vismaz manam uztvērējam)..tas ir tieši tik cik iedzert šļuku ūdeni, uzlikt jostu un sākt braukt!
Neredzu te nekādas auzas. Spējas ātri pārrēķināt protams ir atkarīgas no "dzelža" jaudas, bet "ieslēgšanās", kas var aizņemt pat vairākas minūtes pie neatjaunotiem datiem ir tiešā veida attiecinama uz iekārtas darbības ātrumu, it sevišķi pilsētas apstākļos, ja ir nepieciešamība uz brīdi atstāt mašīnu. Ja vien protams neatstāj navigātoru mašīnā ieslēgtu...
Ja doma braukt pa veco eiropu - pilnīgi vienalga kura karte NavTeq vai TeleAtlas. Gan viena gan otra pārklāj rietumeiropu tuvu pie 99%.
TomTom strādā pietiekami ātri, ja ir atjaunoti quickGPSfix dati (jāatjauno ne retāk par reizi 7 dienās. )
Softa un karšu atjaunošana ir elementāra - pieslēdz pie kompja un dari kas tur teikts. Ja ir krekotais variants tad ir nedaudz grūtāk, bet vienalga, zinošam un sagatavotam cilvēkam kartes ielikšana aizņem10-20 minūtes.
Es ieteiktu neņemt superdārgos navigatorus, jo vairāk tur sabāzts softa, jo vairāk iespējas "uzkārties". Tāpat tās visas funkcijas nafig nav vajadzīgas.
bet tie standarta 1 par koroziju un eļļu gan ir smieklīgi tie tiek likti neskatoties.
Nu it kā jau vairs netiek likti. Pēc vecās sistēmas bija jāieķeksē, tad viņi visi lika, pēc jaunās viņiem tur jāraksta defekts kompī. Var jau būt, ka man vienkārši "paveicās" un inspektoram bija slinkums rakstīt, bet manam 98g. autosam neielika tos standarta vieniniekus...
Servisu iemēģināju, atsauksmes labas. Par visiem slēptajiem defektiem tika ziņots uz telefonu, remontēts tika operatīvi, nomainītās detaļas visas tika atrādītas. Pēc pāris dienām atklājās vienas uzliktas detaļas defektiņš, nomainīja bez maksas un bez liekiem jautajumiem (sarunājām ka paskatīsies, kad redzēja, ka detaļas defekts - aši visu sataisija).
Gjensedige ir vienīgais variants šoferiem ar mazu stāžu un lielu auto
Par viņu izmaksām gan nezinu.. kolēģim pēc avārijas piedāvāja tikai naudu, remontu pat nepiemineja. Naudu pārskaitīja trīs mēnešus pēc avārijas. Man bija uzskrējis virsū baltikuma klients mēnesi vēlāk nekā viņam avārija sanāca - es savu autiņu iedevu uz remontu, tāmi apstiprināja un mašīna bij saremontēta mēneša laikā
Ja iet runa par jauno KA (2009) tad citāts no whatcar:
"Ford Ka veidots uz tās pašas platformas un tiek ražots tajā pašā rūpnīcā, kur top pievilcīgais Fiat 500, kurš guvis mācību no dažām Ford kļūdām, uzlabojot gaitu un vadāmību."
Seene, tas būs iemesls neiet skati, bet braukāt tik ilgi kamēr poliči nenoķer, pēc tam serviss+TA un "piečuks" par aizmāršību. Viens otrs veiksmīgāks tā pāris gadus toč rullēs
scope rakstīja: Pastāsti, lūdzams, kā vairākkārtējs sods(ar dažu stundu intervālu) ietekmēs iespējami salūzušas bremzes?
Vai tās pēkšņi sāks darboties?
Un vai vienas dienas atļauja tev palīdzēs bremzēt labāk?
Varbūt policijai uzreiz evakuators būtu jāizsauc. Jo tas tiešā veidā pasargātu citus satiksmes dalībniekus no šī ļaunprātīgā TA neveicēja, nevis vairākas soda kvītis...
Neaizstāvu konkrēto vadītāju, bet arī pretargumenti nešķiet īpaši pārliecinoši.
Ja viņš izraisītu avāriju tad
a) vadītājs ir vainīgs tikai tad ja ir vainīgs, jo ir atļauja piedalīties satiksmē.
b) vadītājs ir vainīgs un tiek sodīts kā par avārijas izraisīšanu bez TA, ja viens no avārijas cēloņiem ir bijis šīs automašīnas tehniskais stāvoklis.
jo
>>>>5. Transportlīdzekļa īpašnieks (vadītājs) ar savu parakstu uz ATĻAUJAS apliecina, ka viņa transportlīdzeklis tieši neapdraud satiksmes drošību, apkārtējo vidi, cilvēku veselību vai dzīvību un ka transportlīdzeklim nav tādu trūkumu vai bojājumu, kuru dēļ tas nedrīkst piedalīties ceļu satiksmē.
Kas attiecas uz evakuatoru - būtu normāli, ja tas tiktu ieviests likumos un dzīvē, tomēr pagaidām nav likumiskās bāzes šādam risinājumam. Šeit gan varētu kāds pastāstīt par pieredzi aiz mūsu robežām, jo, ja nemaldos, iekš DE par dažiem pārkāpumiem CP mierīgi sauc evakuatoru un transportē autiņu līdz tuvākajam stāvlaukumam/servisam un dabūt viņu atpakaļ var tikai pēc evakuācijas apmaksas.
pēc analoģijas ar krimināllikumu prasīt pirmstermiņu var pēc 2/3 soda izciešanas par sevišķi smagu noziegumu, kas mūža ieslodzījuma gadījumā ir 25 gadi.
(KL 61.pants, 3.punkts, 3. un 4. daļa) Tātad šo jauno noteikumu izpratnē "uz mūžu" ir apmēram 12 gadi? man tik ta liekas, vai tā ir nu ļoti pesimistiska prognoze dzērājsoferu mūža ilgumam?)))
1. Vienas dienas atļauja piedalīties ceļu satiksmē (turpmāk- ATĻAUJA) paredzēta, lai transportlīdzekļa īpašnieks (vadītājs) varētu aizbraukt līdz tuvākajai tehniskās apskates stacijai ar transportlīdzekli, kam beidzies termiņš atļaujai piedalīties ceļu satiksmē (nav spēkā esošas tehniskās apskates uzlīmes) vai beidzies pagaidu atļaujas derīguma termiņš
2. Noformējot ATĻAUJU, dati par tās derīguma termiņu automātiski tiešsaistes režīmā tiek pievienoti Transportlīdzekļu un to vadītāju valsts reģistram, līdz ar to noformētā ATĻAUJA vairs nav anulējama un ir uzskatāma par izsniegtu un izmantotu.
3. Samaksa par ATĻAUJAS izsniegšanu un izmantošanu Ls2,50 (cena netiek aplikta ar PVN) tiks iekasēta pirms tehniskās apskates veikšanas.
4. Pēc ATĻAUJAS noformēšanas to jāizdrukā no transportlīdzekļu un to vadītāju reģistra (turpmāk – REĢISTRS) un jāparaksta. Vienlaikus ATĻAUJA tiek nosūtīta uz norādīto elektroniskā pasta adresi, lai to varētu izdrukāt un parakstīt, ja to nav iespējams izdrukāt no REĢISTRA.
5. Transportlīdzekļa īpašnieks (vadītājs) ar savu parakstu uz ATĻAUJAS apliecina, ka viņa transportlīdzeklis tieši neapdraud satiksmes drošību, apkārtējo vidi, cilvēku veselību vai dzīvību un ka transportlīdzeklim nav tādu trūkumu vai bojājumu, kuru dēļ tas nedrīkst piedalīties ceļu satiksmē.
Latvijā kā reizi paziņa var to lielako mēslu iesmērēt sveši cilvēki sacels lielu brēku un rakstīs kļauzas, savējais tik pačīkstēs (a uz to varēs pateikt ka pašu apkāsa, bij jābūt labai mantai).
Tāpat ar cenām.. ne par velti jau folklorizējies jēdziens "radinieku atlaide" kas sastāda vismaz +10%
Kādā valstī dzīvojam, tādi tikumi un likumi. Ir jau izņēmumi protams ar.
Labāk lai tiek paika krancim nekā naudiņa tiem, kas "pārdod gaisu"