Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

CSDD

Dzēsts lietotājs Reģ.: 24.11.2024
 
1 2 3 4
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja:

Pirmais rakstīja:

edijz rakstīja: Es biju kaut kā palaidis garām faktu, ka CSDD vairs neļauj tā vienkārši norakstīt auto. Jāzvana, redziet, uz kādu firmu, kurai ir papīrs, ka viņi drīkst savākt lūzni. Respektīvi kāds šrots vai tolmets. Es tai CSDD uzziņu meitenei saku - bet c`mon, man no tā auto palikuši pliki bleķi. Tā vairs nav mašīna, tie ir tikai dzelži. Un es labprāt viņus kaut kur nodotu par dzelžu cenu. Šrots būtu ieinteresēts no manis paņemt auto, kuram var kaut ko apskrūvēt vēl, tad viņi, protams, man kaut ko piemaksātu vēl. Simboliski. Bet gadījumā, ja tur neko vairs noskrūvēt derīgu nevar, tad kāda viņiem interese par maniem lūžniem. Vai pareizāk sakot - interese par bleķi kā tādu būs, bet vai man par to samaksās tik, cik es dabūtu nododot vienkārši metālos? Viņi tak gribēs noplēst sev kaut kādu procentu, sakot, ka baigais darbs tak tomēr norakstīt autiņu un blablabla. Ok, būtībā nav man tie bleķi vajadzīgi un, ja kāds atbrauktu pakaļ, savāktu un man nekas nebūtu jāpiemaksā, es nesūdzētos. Tikai man līdz galam nav pati šī ideja saprotama... Labi, ideja nav slikta - lai nemētātos mežmalā veci grausti, kuriem kāds izgriezis šasijas numurus, tu vari savu auto nodot tikai licenzētam šrotu savācējām. Tik tālu viss ir jauki. Jautājums tik, vai kāds paņems manu apskrūvēto dzelzi pretim un vēl samaksās par viņu kaut ko. Tā tomēr būtu tikai taisnīgi - es par to dzelzi savulaik samaksāju, tagad gribu pārdot. Vēl jau ir problēma ar tā kuzava transportēšanu. Riteņi nost, durvis ārā, spārni noskrūvēti. Plika bunža. Respektīvi - vilkt tādu nevar. Pat uz evakuatora viņu neuzvilksi bez riteņiem. Ir varianti: 1) es noalgoju smago mašīnu un pacēlāju, kas atbrauc, iekrauj, aizved līdz šrotam; 2) šrots brauc pakaļ pats. Bet vai šrots man pirmajā gadījumā samaksās par dzelzi pietiekoši, lai man atmaksātos transporta izdevumi? Vai otrajā gadījumā viņi paši par transporta pakalpojumiem nepaņems tik, ka es par savu dzelzi neko nesaņemšu?

Labi, tas viss būtu šrunts. Pofig varbūt, ja es arī ne santīma nesaņemtu par savu metālu, ka tik lūznis prom no sētas. Bet te ir vēl kāda nianse - par mašīnu joprojām tiek maksāts līzings. Un jāmaksā vēl gadu. Es saprotu, ka pastāv iespēja pārformēt to līzi par kaut kādu patēriņa kredītu, auto pārrakstīt uz sava vārda un tad attiecīgi ir iespēja viņu norakstīt. BET - kamēr mašīna ir līzī, viņa ir kā ķīla par aizņemto summu un attiecīgi procenti ir mazāki. Ja pārformēšu uz tādu patēriņa kredītu - tad tak procents tūlīt būs lielāks. Un tas spēlē lomu, ja man katru mēnesi šīs nianses dēļ būs bankai procentos +10 latiņi jāpiešķir. Attiecīgi, pirms es uzzināju par to jauno norakstīšanas kārtību, domāju, ka bleķi nodošu uzpircējiem tagad, bet auto noņemšu no uzskaites tad, kad būs līzis beidzies. Tagad sanāk, ka figu, tā nevar. Grrr.

tačku no uzskaites noņem tas sertificētais kantoris.... tev tikai ir jāaizdabū tā kaste pie viņiem un viņi tev iedod rozā spravku.... teorētiski, tu vari viņiem aizvest tikai izgrieztu plāksnīti ar kuzava numuru un tehpasi, bet tad tev būs jāmaksā par spravkas iegūšanu

Tikai tehpase ir uz līzinga kantora vārda .. Pirmas, izlasi visu tekstu- auto vēl gadu līzingā, bet turētājs cita mantu jau grib lūžņos nodot edijz, tu līzinga līgumu esi kaut vienu reizi izlasījis? Vai arī sacerēji šo pasaciņu vispārējai jautrībai?

nav problēmas nodot arī uz cita īpašnieka esošu tacku, vajag tikai pilnvaru....

bet laba ideja - paraut līzē tačku, iztirgot detaļās, bet to, kas paliek pāri, aizvest nolikt pie bankas durvīm un klientu pieņemšanā atdot atslēgas

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: man ir viens auto, no kura palikuši tikai numuri. nez ko ar tādu var iesākt? pats dzelzis jau sen (7 gadi atpakaļ) sadalīts reizinātājos un nodots lūžņos.

uzraksti policijā iesniegumu ka tas lūznis tev stāvēja kādā nomaļā vietā neejošs, bet kāds to lūzni aizvilka, nofenderēja (tipa metāllūžņu zagļi).

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja:... edijz, tu līzinga līgumu esi kaut vienu reizi izlasījis? ...

nakuj vajag, na avosj pronjesjot...

tik smilksti pēc tam skaļi...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

anonimikis rakstīja: man ir viens auto, no kura palikuši tikai numuri. nez ko ar tādu var iesākt? pats dzelzis jau sen (7 gadi atpakaļ) sadalīts reizinātājos un nodots lūžņos.

uzraksti policijā iesniegumu ka tas lūznis tev stāvēja kādā nomaļā vietā neejošs, bet kāds to lūzni aizvilka, nofenderēja (tipa metāllūžņu zagļi).

un ja dēls?

sēdinām?

Siksparnis Reģ.: 17.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Pirmais rakstīja:

edijz rakstīja: Es biju kaut kā palaidis garām faktu, ka CSDD vairs neļauj tā vienkārši norakstīt auto. Jāzvana, redziet, uz kādu firmu, kurai ir papīrs, ka viņi drīkst savākt lūzni. Respektīvi kāds šrots vai tolmets. Es tai CSDD uzziņu meitenei saku - bet c`mon, man no tā auto palikuši pliki bleķi. Tā vairs nav mašīna, tie ir tikai dzelži. Un es labprāt viņus kaut kur nodotu par dzelžu cenu. Šrots būtu ieinteresēts no manis paņemt auto, kuram var kaut ko apskrūvēt vēl, tad viņi, protams, man kaut ko piemaksātu vēl. Simboliski. Bet gadījumā, ja tur neko vairs noskrūvēt derīgu nevar, tad kāda viņiem interese par maniem lūžniem. Vai pareizāk sakot - interese par bleķi kā tādu būs, bet vai man par to samaksās tik, cik es dabūtu nododot vienkārši metālos? Viņi tak gribēs noplēst sev kaut kādu procentu, sakot, ka baigais darbs tak tomēr norakstīt autiņu un blablabla. Ok, būtībā nav man tie bleķi vajadzīgi un, ja kāds atbrauktu pakaļ, savāktu un man nekas nebūtu jāpiemaksā, es nesūdzētos. Tikai man līdz galam nav pati šī ideja saprotama... Labi, ideja nav slikta - lai nemētātos mežmalā veci grausti, kuriem kāds izgriezis šasijas numurus, tu vari savu auto nodot tikai licenzētam šrotu savācējām. Tik tālu viss ir jauki. Jautājums tik, vai kāds paņems manu apskrūvēto dzelzi pretim un vēl samaksās par viņu kaut ko. Tā tomēr būtu tikai taisnīgi - es par to dzelzi savulaik samaksāju, tagad gribu pārdot. Vēl jau ir problēma ar tā kuzava transportēšanu. Riteņi nost, durvis ārā, spārni noskrūvēti. Plika bunža. Respektīvi - vilkt tādu nevar. Pat uz evakuatora viņu neuzvilksi bez riteņiem. Ir varianti: 1) es noalgoju smago mašīnu un pacēlāju, kas atbrauc, iekrauj, aizved līdz šrotam; 2) šrots brauc pakaļ pats. Bet vai šrots man pirmajā gadījumā samaksās par dzelzi pietiekoši, lai man atmaksātos transporta izdevumi? Vai otrajā gadījumā viņi paši par transporta pakalpojumiem nepaņems tik, ka es par savu dzelzi neko nesaņemšu?

Labi, tas viss būtu šrunts. Pofig varbūt, ja es arī ne santīma nesaņemtu par savu metālu, ka tik lūznis prom no sētas. Bet te ir vēl kāda nianse - par mašīnu joprojām tiek maksāts līzings. Un jāmaksā vēl gadu. Es saprotu, ka pastāv iespēja pārformēt to līzi par kaut kādu patēriņa kredītu, auto pārrakstīt uz sava vārda un tad attiecīgi ir iespēja viņu norakstīt. BET - kamēr mašīna ir līzī, viņa ir kā ķīla par aizņemto summu un attiecīgi procenti ir mazāki. Ja pārformēšu uz tādu patēriņa kredītu - tad tak procents tūlīt būs lielāks. Un tas spēlē lomu, ja man katru mēnesi šīs nianses dēļ būs bankai procentos +10 latiņi jāpiešķir. Attiecīgi, pirms es uzzināju par to jauno norakstīšanas kārtību, domāju, ka bleķi nodošu uzpircējiem tagad, bet auto noņemšu no uzskaites tad, kad būs līzis beidzies. Tagad sanāk, ka figu, tā nevar. Grrr.

tačku no uzskaites noņem tas sertificētais kantoris.... tev tikai ir jāaizdabū tā kaste pie viņiem un viņi tev iedod rozā spravku.... teorētiski, tu vari viņiem aizvest tikai izgrieztu plāksnīti ar kuzava numuru un tehpasi, bet tad tev būs jāmaksā par spravkas iegūšanu

Tikai tehpase ir uz līzinga kantora vārda .. Pirmas, izlasi visu tekstu- auto vēl gadu līzingā, bet turētājs cita mantu jau grib lūžņos nodot edijz, tu līzinga līgumu esi kaut vienu reizi izlasījis? Vai arī sacerēji šo pasaciņu vispārējai jautrībai?

nav problēmas nodot arī uz cita īpašnieka esošu tacku, vajag tikai pilnvaru....

bet laba ideja - paraut līzē tačku, iztirgot detaļās, bet to, kas paliek pāri, aizvest nolikt pie bankas durvīm un klientu pieņemšanā atdot atslēgas

Tjipa, izgrieztu plāksnīti ar numuriem un atslēgas?

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti