ir brīžiem pārslodzes apmeklētības dēļ, jāpalielina laikam būs serveri.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ir brīžiem pārslodzes apmeklētības dēļ, jāpalielina laikam būs serveri.
Vieniem patīk tā citiem otrādāk. To var, bet izšķiršanās ir par labu esošajam variantam. Forumā var lietot citēt, tad būs beigās.
Saruna ar Satiksmes ministru Tāli Linkaiti
Plānojam rīt publicēt piektdienas sarunu ar Tāli Linkaiti! Montējam Zoom video
Saite uz nodokļa likuma projektu (sākot no 6.lpp) te ir tas ko virza uz Saeimu otrajā lasījumā!
titania.saeima.lv/LIVS13/saeimalivs13.nsf/0/AEF88B84CA00FCFCC2258600004E66B4?OpenDocument
Bet realitētē, iAuto ienāk tīri daudz apmeklētāju no Facebook un Draugiem
Tas viss posms ir Rīgas pašvaldībai
Portāla iAuto ziņām seko sev ērtākajā sociālo tīklu platformā:
Facebook/iAutolv jau seko 16 831
Youtube.com/jauniAuto jau seko 2 180
Instagram.com/iAutolv jau seko 7 641
Draugiem.lv/iAutolv jau seko 73 364
Twitter.com/iAutolv jau seko 2 054
TikTok.com/iAutolv jau seko 500
Telegram.com/iAutolv jau seko 157
Kopā iAuto ir 102 727 sekotāju!
Saites te iauto.lv/zinas/latvija/36000-iauto-lv-tagad-ari-tiktok-jau-500-sekotaju-pievienojies
Vadlīniju plāns:
1. Kādi bija stratēģiskie plāni uzsākot SM darbu, kādi tagad? Vai ir kas mainījies?
2. Nodokļi
a. Akcīzes nodoklis no naftas 540 miljoni EUR 2019. gadā, kas ar šiem ieņēmumiem notiek?
b. Kāpēc tiek plānots palielināt nodokļus no 2021 (par uzņēmumu auto lietošanu, pāreja uz WLTP)
i. Vai šajā sakarā ir korekti argumentēt, ja necelsim nodokli nebūs jaunu vilcienu
c. Vai tiešām SM neatbalsta elektroauto iegādi, jo neražo Latvijā? No 9:00 minūtes www.youtube.com/watch?v=y1PLpz9dz24&t=3s
d. AirBaltic – Cik lieli ieguldījumi pamatkapitālā, aizdevumi vtml. no valsts bija AirBaltic 2020.gadā? Kas attaisno šādus ieguldījumus?
3. Latvijas valsts standarts, kas notiek ar šo iestādi, vai būtu laiks pārskatīt, jo no tās bezdarbības iziet daudz problēmu! www.youtube.com/watch?v=o4zZVdt9V84&app=desktop
a. Vairāki konkrēti piemēri no Jūrmalas un Rīgas
b. Es redzu, ka atbildība ir 99% pret autovadītāju, kā ir ar infrastruktūras turētāja atbildību, vairāk kā gadu nenomaina sasitās Dienvidu tilta nobrauktuves, sasitas tās ir vēl bīstamākas iauto.lv/pie-stures/celu-reportieris/35996-iauto-nofilme-sadragato-dienvidu-tilta-barjeru-kura-dazas-stundas-velak-ietriecas-subaru-vaditaja-video
c. Vai tiešām SM pārraudzībā nav regulēt kopējo valsts ceļu infrastruktūru? Ja ir tad , kā tas tiek darīts?
i. Kāda ir katras pašvaldības domes un, vai Attīstības pārvaldes atbildība pret SM un iedzīvotājiem?
Strādājam pie tā, lai notiktu intervija (tomēr Zoom) ar Satiksmes ministru Tāli Linkaiti, lūdzu savus jautājumus rakstām šeit!
Ja uzskati, ka kāds komentārs ir jādzēš, tad saite un tā ievietošanas laiks jāievieto attiecīgajā diskusijā!
Klau, rupjības jau ir pieļaujamas. Bet nu robežās, jo savādāk tiek dzēsts viss komentārs.
Pēdējā laikā tiek dzēst masveidā Pļurkt komentāri, diemžēl ir tāds autors mūsu portālā! Lai gan dažreiz pat sakarīgi uzraksta, bet tos ar incerti arī sanāk izdzēst, jo negribas iedziļināties autora daiļradē.
Nav sanācis tā, īsti nav ko sūtīt IT. Vajag vairāk info
Kur? Kad izlec?
Man tā nav
Kādi ierosinājumi par nākošo viesi iAuto studijā?
Māra Ozoliņa saruna ar Paulu Timrotu par satiksmi, drošību un elektroauto (+ VIDEO)
Gājēju plūsma ir noteikti jāatdala no velojoslām un tās savukārt jāatdala no autotransporta. Es šeit nedomāju atdalīšanu ar līniju, bet gan fizisku atdalīšanu ar zaļo zonu vai barjerām
Saruna ar Paulu Timrotu rīt pēc pulksten 11:00!
Epidemioloģiskās drošības pasākumi Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai likumi.lv/ta/id/315304-epidemiologiskas-drosibas-pasakumi-covid-19-infekcijas-izplatibas-ierobezosanai
Daži punkti:
6.3. ja, sniedzot publisku vai saimniecisku pakalpojumu vietā, kur uzturas daudz cilvēku, nav iespējams nodrošināt divu metru fizisko distanci un ierobežot pakalpojuma sniegšanas laiku, kas nepārsniedz 15 minūtes, izveido fizisku barjeru starp cilvēkiem vai pieprasa lietot mutes un deguna aizsegus
Tagad interesanti pārlasīt diskusijas sākuma pirmās lapas!
Pagaidām vēl ir spēkā norma, ka par katru elektroauto bateriju ir jāmaksā papildus nodeva par katru kg utilizācija. Vienam auto tas var veidot ap papildu 300 eur izdevumu pozīciju.
VARAM šo sola atcelt.
Te dažas domas ir! Paldies
Diezgan grūti saprast tavu domu, ja kas pa labi ir bultiņa, vēl 10 min pēc publicēšanas komentāru vari pats labot.
7. vai 8. novembrī viena no iAuto lietotājiem varēs izbraukt ar visiem konkursa "Latvijas Gada auto 2021" pretendentiem pie t/c Mols. Piesakies šeit un uzraksti uzreiz vienu no vēlamajiem datumiem!