Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
aigarsvv 13.11.2008 16:56

Googlee uzrakstot vārdu un uzvārdu vai tikai uzvārdu - arī interesantas lietas ir lasāmas - tai skaitā amata nosaukums

aigarsvv 16.09.2008 9:21

STALINS rakstīja: Ja tie darījumi notiek....

Piemērot brīvā tirgus ekonomikas pamatprincipus un jēdzienus Latvijas torgašu apjājēju un nekompetentu kredītvergu spekulatīvajiem darījumiem ir vismaz liekulība.

Paskaidroju- sakrāj cilvēciņš 1500 Ls, ievērtē reklama.lv, ka sludinājumos labu Mondeo var nopirkt pa to naudu, brauc uz auto tirgu iepirkt auto, iekrīt acīs tāds pats pats, tikai pa 1990Ls, cilvēks iet uz līzinga kompāniju, tur laipni noformē dokumentus, kā rezultātā cilvis laimīgs laiž uz mājām ar Mondeo, atdevis savus 1500 un vēl dokumenti kabatā par parādiņu uz trīs gadiem kopsummā 1000 Ls.

Pēc laiciņa nevarēdams to kredītiņu pavilkt ieliek sludinājumu, ka pārdod to fordu pa 1800, 1700,1600....nu jau bankas zvana sabiedēts 1400,1300, tiesu izpildītāja iejaukšanās...1200, beigās, kāds labs cilvēks pa tūkstoti nopērk ar. Kredīts atdots, problēmu nav.Pēc laiciņa atkal auto uzpulēts stāv placī ar cenu logā 1990.

Kāda ir forda tirgus vērtība un cena?

Konkrētajā pirmajā gadījumā konkrētajos apstākļos tirgus vērtība un cena bija 1999 Ls, otrajā gadījumā 1000

Te, protams, varētu runāt par vispārīgā pircēja "augsto" kompetences līmeni un cenšanos uzlekt tur, kur tas nav iespējams, bet nu tāda ir vietējā situācija

P.S. Pats pirms aptuveni 2-3 mēn pārdevu 2000 EUR auto - nedēļās laikā un 5-10% zem vidējās cenas ssā ieskaitot pirmās 3 dienas ar cenu +10% no vidējās (ja nu kādam īpaši vajag).

aigarsvv 16.09.2008 8:01

STALINS rakstīja: Tagadējos apstākļos parādās cerības pārdot auto ,ja cena ir apm.puse no tirgus vērtības, vispār šķiet, ka tirgus apstājies

Tirgus vērtība ir cena, pa kuru notiek darījumi...

aigarsvv 10.07.2008 10:33

Mana pieredze ar benzīnu:

+ 2 gadu laikā 0 tehnisku problēmu;

+ subjektīvi stabils līkumos un prognozējams arī ziemā, neatslēdzamā stabilitātes kontrole (ja vien nepatīk spaidīt bremzes un raustīt rokasbremzi, lai atslēgtu) pat ļauj spolēt, bet ne izslīdēt sāniski (tikai nedaudz)

+ vietas man (185cm un 85kg) šķiet pilnībā pietiekami arī, lai aiz manis apsēstos

+ neksenon gaismas ir labas

- zemos apgriezienos motors šķiet visai neatsaucīgs (un tā kā max griezes moments ir pie 4000 apgr., tad reāli dzinējs pamostās pie kādiem 3000 apgr.)

- ātrumos virs 100 km/h degvielas patēriņš strauji aug (līdz 100 kmh var iekļautos kādos 7,5-8l, pie 120 jau ir kādi 9l) - tas ir mehāniskajai kārbai

- mehāniski regulējamajam krēslam atzveltne regulējas pa iepriekš paredzētām pozīcijām - nevar noregulēt 1cm uz priekšu vai atpakaļ, kā būtu ērti - tas ir diezgan kaitinoši

- ja neviens nesēž aizmugurē, tad auto aizmugurei trepe nepatīk - tāda tā kā lēkāšana sanāk.

aigarsvv 12.05.2008 8:56

Milicists rakstīja: Manam 125 niekam ierobežotāju nahrenizēs pie trešās apkopes - 900 km.

Jau trešā apkope pie 900 km? Nav tā kā nedaudz pa biežu?

Man ir Gilera Runner 125 (standarts) - max ātrums ir ap 110 kmh, līdz 80 uzceļ ātri, tālāk gan ir nedaudz jāpagaida. Baiļu sajūtas nav - pie tāda ātruma ir diezgan stabils.

Runājot par apkopju biežumu - 1. apkope bija uz 1000 km, visas nākamās reizi gadā vai ik pa 6000 km.

Līdz šim pa gadu ir nobraukti nedaudz virs 3000 km - tehniski viss ir ok izņemot vienu runner standartgļuku, kura novēršanai vajag šaibu un 2 min (gāzes ručka ķērās).

aigarsvv 21.06.2007 7:50

gastello rakstīja:

vai nevar ar tevi vienu test drive sarunāt mazu līkumu ķīlā mocis

Uzraksti savu epastu - var mēģināt sarunāt.

aigarsvv 19.06.2007 19:19

Pēc personīgās pieredzes (nobraukts ~2000 km, pirkts jauns), cita pieredze ar močiem nav:

+ sastrēgumos vieglāk kā ar moci (šaurāks, vieglāks, manevrētspējīgāks, vairākas reizes ir sanācis stāvēt aiz moča, kas nevar tikt kaut kur cauri)

+ max ātrums standartam ir ap 105 kmh, līdz 70-80 kmh uzrāviens ir pietiekams pilsētai, tālāk pašvaki

+ samērā stabils jebkādos ātrumos

+ ir defaultā imobilaizeris, kas teorētiski ir labāk nekā nekāda aizsardzība

- samērā dārgas apkopes (pirmā apkope uz 1000 km ~50 ls, nākamās līdzīgi vai bik vairāk, bet ik pa 6000 km)

- ārpus pilsētas ir pa lēnu

- vajag octu, vajag TA (salīdzinot ar 50niekiem)

Degvielas patēriņš visos režīmos 3,5-4l/100km, bāka ~ 200 km

Ja ir vēl kādi konkrēti jautājumi, varu mēģināt atbildēt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti