incanti cik ilgam laikam jāpaiet lai mārketinga dižgurū iedomātos priekš šitādiem gābē12 par 2/3 no cenas tirgot priekšpiedziņas bēmēvē x5
Parketniekam līdzīgs izstrādājums.... Kā teikt pačots un uvažuva pagalma pacanu acīs.... Un pa lēto....
incanti cik ilgam laikam jāpaiet lai mārketinga dižgurū iedomātos priekš šitādiem gābē12 par 2/3 no cenas tirgot priekšpiedziņas bēmēvē x5
Parketniekam līdzīgs izstrādājums.... Kā teikt pačots un uvažuva pagalma pacanu acīs.... Un pa lēto....
1) 1.6dCi arī ir TURBO dzinējs pie tam tas ir pavisam jauns... 16vārsu... 2.0dCi arī ir 16vārstu, bet tas radīts pirms 10 gadiem.... 1.5dCi un 1.9dCi ir 8vārstu... kad biju 2009 gadā uz eiroauto megane III izmēģinājumbraucienā, tad prasīju lai man iedod 2.0dCi... jamiem nebija - braucu ar niknāko 1.5.... un pārdevējs man mēģināja iestāstīt, ka tas ir "16vārstu modernākais dzinējs", ķipa ne tas, kas megane II
2) un par 16 štukām juke 4x4 nesanāk
p.n.
personīgi es pats paņemtu lietotu landkrūzeri un uzšpļautu jukem
un par to - kas ir parketnieks (nevis parketa licējs, bet parketa džips) - definīcija ir jāskatās.... tas viennozīmīgi ir pilnpiedziņas auto....
kā jau teicu mārketings ir sabojājis to lietu... mēģinot iesmērēt pa lēto vienkāršu parketa džipam līdzīgu kompaktklases mizu
xx89 rakstīja: Vēlreiz saku viss biežāk vainīgs asfalta sastāvs, kas neiztur laika pārbaudi. Lietuvieši iemācījušies gatavot labāku asfalta masu!!!
ko nozīmē "viss biežāk"????
vai tur dažu komatu netrūkst?
9gags neverās
Šodien deksteram vārda diena - Einis
a tev pašam neliekas dīvaini, ka stellaClēgas turētājam eļļainā kombinezonā sertifikāts tiek izsniegts tikai uz 2 gadiem, tobiš reizi pa 2 gadiem obligāti jāaizskaita kāposts sertifikāta pagarināšanai.... bet drošinātajus drīkst mainīt visu mūžu?
p.n.
pa lielam ražotājam ir svarīgi nevis lai skaitītos dīleris, bet gan laijamais palīdzētu pārdot saražotos ekskavātorus....
un ja izdodas notirgot pietiekoši daudz ekskavātorus par $$$$$$$$, tad var jau arī atmest $/2 par to lai ekskavātora īpašniekam būtu kam paraudāt uz pleca kamēr tiek pa pasauli meklētas rezerves daļas
GB12 rakstīja:
Pirmais rakstīja:
GB12 rakstīja: Man arī kaut kā liekas, ka cenas u.c. parametru ziņā Juke tāds nopietnākais konkurents kāreiz varētu būt Yeti, kas gan ir lielāks auto. Bet, nu, Yeti ir lielāks, prakstiskāks, labāk nostrādāts, bet, ja Juke vēl ir kaut kāda, kā saka, odziņa, tb., mašīna stilam, tad Yeti, manuprāt un subjektīvi, ir izteikti nesmuks. Līdz ar to, ja klients meklē sakarīgi aprīkotu parketnieku par 11-13 tūkst. latiem, viņam jāizvēlas - mazāks, stilīgāks (Juke) vai lielāks, praktiskāks, ar labāku apdari, bet neglītāks (Yeti). Ko izvēlētos es? Šajā plus mīnus cenu kategorijā, visticamāk, ko lielāku un mazlietotu, Insignia, piemēram...
par 11-13 štukām latu nekāds parketnieks nesanāk.... sanāk bezpiedziņas brīnums, kas līdzīgs parketniekam
juke parketnieks maksā 17-20 tūkstošus latu
un 4x4 kaškajs maksā tieši tikpat
pie tam kaškajam ir pieejams jaunais mazais 16vārstu dīzelis 1.6dCi
Kaškaju 4x4 ar 1.6 dCi var dabūt arī lētāk www.norde.lv/... It kā plikākā komplaketācijā, bet ar jau pietiekami normālu aprīkojumu (AC, sēdekļu apsilde, lietie diski) var jau 16100 LVL un arī tā ir standarta cena. Gan jau var ar dīleri kādu atlaidīti sarunāt vai arī trāpīties uz kādu demo auto, kas tiek tirgots.
Bet tad nodefinē, kas skaitās parketnieks. Vai, ja ir bezpiedziņa, tad tas vairs tavuprāt neskaitās parketnieks?
parketnieks ir ķipa "džips"
tātad tam ir jābūt vismaz pseidopilnpiedziņai....
tātad 2x4 nevar uzskatīt par parketnieku, kaut mārketinga speciālisti apgalvo pretējo - pērc pērc pērc, no malas jau tāpat nebūs redzams, ka tas nav "džips"
p.n.
un ja pilnpiedziņas kaškaju var dabūt par 16štukām, tad nakui ir jāpērk juke par 17????
bobcat rakstīja: Nav jau neviens aizliedzis kaut ko darīt pašam. Es pats daru ļoti daudzu darbus, gan ar māju lietām , gan ar auto. Lodāmurs un citas lietas nav svešās.
KĀĀĀĀĀĀĀĀ tu tā drīksti????
un par kādu naudu lai sūta visādi dīleri savus mehāniķus uz kursiem, ja jau tu uzdrošinies pats paņemt rokā lodāmuru????
man no malas izskatās, ka tu esi parasts divkosis..... brauc virsū visiem, kas uzdrošinās nevest tehniku pie tevis uz servisi, bet tajā pašā laikā pats remontē savus lūžņus
GB12 rakstīja: Man arī kaut kā liekas, ka cenas u.c. parametru ziņā Juke tāds nopietnākais konkurents kāreiz varētu būt Yeti, kas gan ir lielāks auto. Bet, nu, Yeti ir lielāks, prakstiskāks, labāk nostrādāts, bet, ja Juke vēl ir kaut kāda, kā saka, odziņa, tb., mašīna stilam, tad Yeti, manuprāt un subjektīvi, ir izteikti nesmuks. Līdz ar to, ja klients meklē sakarīgi aprīkotu parketnieku par 11-13 tūkst. latiem, viņam jāizvēlas - mazāks, stilīgāks (Juke) vai lielāks, praktiskāks, ar labāku apdari, bet neglītāks (Yeti). Ko izvēlētos es? Šajā plus mīnus cenu kategorijā, visticamāk, ko lielāku un mazlietotu, Insignia, piemēram...
par 11-13 štukām latu nekāds parketnieks nesanāk.... sanāk bezpiedziņas brīnums, kas līdzīgs parketniekam
juke parketnieks maksā 17-20 tūkstošus latu
un 4x4 kaškajs maksā tieši tikpat
pie tam kaškajam ir pieejams jaunais mazais 16vārstu dīzelis 1.6dCi
xx89 rakstīja: Tā sauktajās ārzemēs(izņemot postpadomju apgabalus) tu maksa par speciālista papīriem un kvalifikāciju, jo tas speciālists atbild par padarīto, ja kaut kas, tad tev ir visas tiesības un iespējas saņemt atlīdzību, kompensāciju u.t.t. Līdzīgi arī ar daļām. Es parasti atbildīgus mezglus iegādājos nopietnos kantoros un oriģinālus, lai pie vajadzības būtu no kā un ko paprasīt. Nevajag aizmirst, ka skopais maksā divreiz(pieļauju, ka ne vienmēr, taču...)
aha....
vadons taču tepat rakstīja, ka tāds speciālists ar papīriem esot atbraucis uzstādīt ķerrām gps sistēmas
bobcat rakstīja:
Pirmais rakstīja:
bobcat rakstīja:
Pirmais rakstīja: piemērs - junkers gāzes apkures katls - elektronika ir visa uz vienas plates - jamā maksā ~150lati... parasti nosprāgst lieta, ko normāls pasažieris aprīkots ar testeri un lodāmuru var salabot dažu minūšu laikā.... bet ķipa nedrīkst jāmaina visa plate
to apgalvo "sertificēts" meistars....
kur tādi rodas?
tas ir tādēļ, ka piemēram, ja tev tas katls uzsprāgs un tu gribēsi lai tev apdirsinātājs to kompensē, pēc ekspertīzes tev neko nemaksās vēl pieprasīs tev kompensēt radušos zaudējumus saistībā ar ekspertīzes veikšanu. Cik zinu civilā pasaulē tu pat nevari drošinātājus savā mājā mainīt . Tikai sertificēts elektriķis, citādi, ja kas neko tu nedabūsi no apdrošinātājiem.
interesanti - kā "sertificēta" elektriķa nomainīts drošinātājs atšķiras no manis paša mainītā?
p.n.
a kāpēc lai tas katls uzsprāgtu????
Nu tu jau sāc kā runāt kā .... , nevaru atrast piemērotu vārdu.
Atšķiras ar to ka tas sertifikāts ir apliecinājums ka cilvēks ir apmācīts un apzinās riskus. Neviens jau nav aizliedzis to darīt, bet gadījumā ja kas notiks, pats vien būsi vainīgs.
Vai neesi skatījies iekš discovery, kas notiek ja katlam kaut kas aiziet ciet un tas neatslēdzas un uzvāra sistēmu. No mājas palika pāri skaidu čupa izmētāta palielā rādiusā.
tipiska servismeņa attieksme - jūs visi esat lohi, es viens te tikai tāds kruts un spēju mainīt gatavus blokus.... ķipa līdz tas sūds sāk rūkt....
visbiežāk servisā pat nav neviens tik "apmācīts" ka spēj noteikt kurš bloks ir vainīgs.... maina tik visu pēc kārtas....
kā apdirsinātājam palīdzēs tas, ka tas losis "apzinās riskus"
un ja no mājas pāri paliks skaidu čupiņa - kādas būs iespējas noteikt vai man plati samainīja "sertificēts" meistars vai es pats pārlodēju sūdīgaš detaļas?
p.n.
reiz man mammai nosprāga videomaģis.... sonī... pēc garantijas laika beigām....
autorizētajā servīzē paprasīja ciparu, kas pārsniedza jauna veºķa iegādes cenu (vairumcenu.... jo toreiz mēs tirgojām to soņus)...
esot jāmaina visa elektronika... jamā sastāv no 2 platēm, kas ir perpendikulāri salodētas kopā...
vainīgs bija barošanas taisngriezis, kura dēļ sitā ārā drošinātāju...
DekstersFF rakstīja:
msh rakstīja: Tik tāds sīkums ka EGR *******renizācija visdrīzāk būtu maksājusi kādu pusi no tā cipara...
GB12 rakstīja:
Bet par tām detaļu cenām es piekrītu. Kaut vai piemērs ar mana pasāta spararatu - dīlera plauktā ķipa "oriģinālais" maksā 540 LVL, tādu pašu tā paša ražotāja, bet ķipa "neoriģinālo" dabūju par 330... Moš pie sviesta būtu bijis vēl lētāk, bet šams mani ar atbildi nepagodināja. Vot vajadzēja painteresēties, cik tāds spararats būtu maksājis, teiksim, UK vai LT... Tagad slinkums meklēt.
Velkom tu ze VAG - tev vajadzētu saprast ka kastīte, uz kuras ir virsū attiecīgās markas simbolika, nav lēta... Es tieši šī iemesla dēļ pērku parastā veikalā sachs sajūga komplektu, victor reinz blīvslēgus un blīves utt, jo zinu ka kastītēs ar četriem riņķiem būs tā pati detaļa, tik būs simtprocentīgs uzcenojums par to kastīti...
Cita lieta ir kaut kādas specifiskās detaļas, kurām nav aftermarkets pieejams - šitā dažus gadus atpakaļ dabūju muteres golfmašīnai pirkt fofāgena centrā gaismas slēdža apgaismojuma spuldzīti pa 3 lašiem - spuldzīte fiziski tāda pati kā tās 20 saņus vērtās, ar kādām mana audī viduskonsoles slēdži piebāzti, tik vien ka fofāgens ar šitādu domu to spuldzīti iekombinējis tizlā turētājā....
Nu ja nu ja, visu *******renizēt un tad tas, kas brauc tev no aizmugures, osta tavus sūdus, jo sistēma nedarbojas pareizi.
ja tu velc ar gāzi grīdā, tad nav starpības vai jamais ir egr sistēmā vai naxrenizēts
bobcat rakstīja:
Pirmais rakstīja: piemērs - junkers gāzes apkures katls - elektronika ir visa uz vienas plates - jamā maksā ~150lati... parasti nosprāgst lieta, ko normāls pasažieris aprīkots ar testeri un lodāmuru var salabot dažu minūšu laikā.... bet ķipa nedrīkst jāmaina visa plate
to apgalvo "sertificēts" meistars....
kur tādi rodas?
tas ir tādēļ, ka piemēram, ja tev tas katls uzsprāgs un tu gribēsi lai tev apdirsinātājs to kompensē, pēc ekspertīzes tev neko nemaksās vēl pieprasīs tev kompensēt radušos zaudējumus saistībā ar ekspertīzes veikšanu. Cik zinu civilā pasaulē tu pat nevari drošinātājus savā mājā mainīt . Tikai sertificēts elektriķis, citādi, ja kas neko tu nedabūsi no apdrošinātājiem.
interesanti - kā "sertificēta" elektriķa nomainīts drošinātājs atšķiras no manis paša mainītā?
p.n.
a kāpēc lai tas katls uzsprāgtu????
piemērs - junkers gāzes apkures katls - elektronika ir visa uz vienas plates - jamā maksā ~150lati... parasti nosprāgst lieta, ko normāls pasažieris aprīkots ar testeri un lodāmuru var salabot dažu minūšu laikā.... bet ķipa nedrīkst jāmaina visa plate
to apgalvo "sertificēts" meistars....
kur tādi rodas?
interesanti
vadons nevarētu pasūdzēties ražotājam, ka dīleris latvijā tirgo 5latīgu sensoru pa sotaku
ujbļē cik grūti ir dīlerēt svešzemju ekskavatorus
vai tikai izdevīgāk nav ražot savus
ak rakstīja: Vispār jau, bobcat, UK un Latvija ir vienots tirgus. Grib-pērk pie vietājā dīlera, grib-pasūta UK. Bet tās runas, cik esi iztērējis apmācot kadrus, pircēju galīgi "nekališit". Viņš vienmēr meklēs, kur nopirkt lētāk, un ja nebūs citas iespējas, pirks dārgāk un tepat. Tas ir normāli. Un tas, ka vietējās cenas ir saskrūvētas, arī tirgus situācijā ir normāli. Skrūvē, cik vēlies, ja tas ir Tavs bizness. Bet pircējs par to var dusmoties, un to arī dara. Savukārt dīleru augstprātīgā atieksme pret vecāku tehniku, ko īpašnieks grib kopt un uzturēt pec iespējas sakarīgāk, gan nav normāla lieta biju ar Volvo uz Mūsa motors, tie mūs ap.di.rsa, sak, kur līdz šim apkopāties, tur arī tagad ejiet. Tā vietā, lai priecātos par to, ka viņus klients novērtē, un, ka pie viņiem meklē risinajumu sarežģītā brīdī
reiz pirms gadiem nu jau kādiem 20 bija pazīstamam džekam vecs renaulc.... mūsa motors atšuva ar apmēram šitādu tekstu - "kad nopirksi renaultu mūsamotorā, tad arī varēsi nākt te servisā pravas kačāt"
bobcat rakstīja:
Pirmais rakstīja: bļē, lai kā negribas tam vircā peldētājam piekrist, bet reizēm jams runā itin prātīgi
p.n.
man reiz euroauto mehāniķis nemācēja renaultam nomainīt tuvās gaismas lampiņu
pēc brītiņa pienāca cits - (laikam jau kursos bijis par štuku) un izdarīja
vispār to sauc par pieredzi + tajos mehu kursos šad un tad arī pasaka dažus remonta veidus, kas palīdz ietaupīt laiku. Gan jau ka viņš pirmo reizi arī pasipās kamēr saprata kur tas sāls ir aprakts.
fiška ir apstāklī, ka pie dīlera arī strādā visādi pajolīši, kas nemāk par lampiņu nomainīt dīlerējamai mašīnai..... pie tam renaulc ir pirkts latvijā un euroauto skaitās oPiciālais dīleris....
takšto es nebrīnos, ka vadons savu ekskavatoru aizdzina uz "autorizēto" servīzi un tur tas pajolis pat nemācēja atrast štepseli kur piespraust datoru
bobcat rakstīja: GB12, viss jau ir pareizi. Kā es saku sev un arī citiem, ja tevi kaut kas neapmierina kā algotam darba veicējam, tu vienmēr vari nodibināt savu firmu un tad jau redzēsi, kur vēži ziemo. Varēsi censties nodrošināt tādu kvalitāti, kādu vēlies. Protams ja varēsi atrast saprātīgus kadrus.
a nakui jāsūta uz kursiem kadri, kas pēc tam strādās pie konkurenta?
es tā īsti nesaprotu - kāda deputāta pēc visi mehi ir jāsūta mācīties uz otru pasaules malu???
ko ta viņi tur tādu iemācās??? nu par to štuku? pareizi turēt stellaClēgu rokās????
normāli būtu tā, ka uz megagursiem brauc kāds kantorim īpaši pietuvināts cilvēks (piemēram īpašnieks, vai vismaz tāds, kas ir doļā) un ja kāds Ivanuška nemāk uzlikt ekskavatoram sūkni, tad jamais atnāk un parāda kā tas jādara
es, piemēram, ļoti labprāt pirktu latvijā ražotu ekskavātoru....
bet haxuj man par svešā pasaules malā ražotu lūzni ir jāmaksā kautkādam iedomātam "dīlerim" trīzkārši kāposts??? viena daļa aizies uz citu pasaules malu - uz valstīm ar tādiem valdbiekiem, kas atļauj ražot ekskavātorus... viena neliela daļiņa atgriezīsies veikalā par nopirkto maizīti un aliņu... a par lielāko jams pirks mīļākajai IMPORTA mokrosunīti?
bļē, lai kā negribas tam vircā peldētājam piekrist, bet reizēm jams runā itin prātīgi
p.n.
man reiz euroauto mehāniķis nemācēja renaultam nomainīt tuvās gaismas lampiņu
pēc brītiņa pienāca cits - (laikam jau kursos bijis par štuku) un izdarīja
cikos hokejs? Un kur?
a ražotājam tu pasūdzējies par līkroci dīleri?