iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 26.03.2012 11:28

pļā, kā laiks skrien - jau no 2010 gada jūlija ciet

Pirmais 26.03.2012 11:26

Shiirs rakstīja: Pirmais, vins nav latentais, jo vinam jau ir spaiders.

Vins jau ari pardzivoja kad purvu aizklapeeja cieti

a purvs ir aizklapēts???

pa kuru laiku????

pļā, kur lai es tagad tusēju?

Pirmais 26.03.2012 11:25

kas tev to gāzi liek?

Pirmais 26.03.2012 11:19

jā, un protams nav bazara par "tumbas" iekšas vadu pārlodēšanu pa savam

Pirmais 26.03.2012 11:02

CRDI rakstīja:

Pirmais rakstīja:

CRDI rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kazimirs_Skuja rakstīja:

CRDI rakstīja:

Kazimirs_Skuja rakstīja: Un ir cits jautājums..

man te netīšam iepirkās tumbas..

Komēta saucas

content6-foto.inbox.lv/...

tad vienai pliki vadi karājas, abi melni..

pielodēti tumbas iekšpusē šitā

foto1.inbox.lv/...

content6-foto.inbox.lv/...

jautājums...

pie kura gala ir jāvieno +, pie tās,kas pienāk pie kondensātoriem, vai pie otra,kur tā lielā spole un vēl kāds tur sūds?

+ tas kurš pienāk pie kondiķa

Paldies.

mīnuss pie kondiķa ir jāliek

kāpēc pluss????

Kapēc mīnuss? Tas nav low pass filtrs.

nevis prasi man kāpēc mīnuss, bet pastāsti kāpēc pluss

p.n.

no elektroviedokļa patiesībā ir pilnīgi vienalga

uz to kondensatoru un spoles bāzes ir izpildīts pavisam vienkāršs filtriņš, kas uz atbilstošiem skaļruņiem atfiltrē tās frekvences elektriskās svārstības, ko konkrētais skaļrunis spēj fiziski mehāniski izpildīt....

konkrētās detaļas ir bez polarizācijas un tāpēc tām ir pilnīgi vienalga kurā pusē skaļrunim atrasties....

tieši tāpat kā parastai kvēldiega lampiņai ir pilnīgi vienalga kurā pusē tai ir slēdzis - ja slēdzis izslēgts, lampa nedegs

tehniski tīrai skaņai būtu vēlams lai visas vienādi izpildītās skandas būtu pieliktas vienādi.... bet "ar Sviestca ausi" tāpat nebūs iespējams dzirdēt atšķirību...

ja jau runājam par tāda līmeņa tehniskām atšķirībām, tad vadi vispār nedrīkstētu kustēties - tas taču skaņu kropļo

Auzas pilnīgas.

High pass filtrs izpilda low cut funkciju, t.i. nogriež to ko konkrētais skaļrunis NESPĒJ izpildīt. Low pass filtrs atfiltrē to ko skaļrunim NEVAJAG izpildīt, kaut gan tas to spēj, lai nerastos liekas interferences, pretfāzes. Un šinī gadījumā ar neapbruņotu aci ir redzams, ka tas ir dīvaini izpildīts 2.ās pakāpes Buterwurth high pass filtrs.

Neesmu hifilītiķis, bet gan vienkāršs skaņu vīrs. Par vadu kustēšanās ietekmi uz skaņas kvalitāti neko neesmu dzirdējis, bet to, ka lai pilnvērtīgi izbaudītu analogo skaņu ir nepieciešama elektrība no TEC (vislabāk ogļu) krievu forumos ir aprakstīts daudz. Atradīšu linku ielikšu.

jau no paša sākuma nav bazara par to kā un ko dara tie filtri - to filtru mērķis ir uz atbilstošu skaļruni padot tikai tās frekvences, kas tam ir paredzētas izpildīšanai

runa ir pavisam par ko citu -

es apgalvoju, ka ir pilnīgi vienalga kur pienāk (nosacītais) pluss.... starp citu - samainot vietām ienākošos vadus nekādi netiek ietekmēts kopējais frekvenču sadalījums

tu apgalvo pretējo - tobiš, ka konkrētā gadījumā elektriski ir svarīga pievienošanas polaritāte - tāpēc tieši to es tev lūdzu pamatot

vienīgais, kas tiešām tiek izdarīts ir tas, ka skaļrunis kustas otrādi - tā vietā lai sistos uz āru, tas konkrētā laika momentā velkas iekša - tad nozīmē "skan otrādi"

ar ausi to nespēj dzirdēt neviens "skaņenieks"

p.n.

par vadu kustēšanos - arī to ar ausi nav iespējams dzirdēt, bet laboratoriski var izmērīt.

p.p.n.

par to ogļu stacijas elektrību kā prikols ir ļooti labs - cepuri nost

tehniski tas (par elektrības kvalitāti) ir spēkā attiecībā uz saules paneļiem un visādām vēja stacijām, kur procesā tiek izmantots invertors, kas neģenerē pareizu (tīru sīnusa) elektrību

tāpēc arī hifilītiķiem ir uzražoti un par bešenajiem $$$$ tiek tirgoti devaisi, kas no kontaktā pieejamās elektrības uzražo speciālu elektrību (nu tādu ko krievu kolēģiem pēc viņu domām dod ogļu stacijas)

Pirmais 26.03.2012 10:30

Palaidniex rakstīja:

Shiirs rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Laikam tikai "nejaušība", ka visas sarunas šīrīc beidz par zilajiem... Vienmēr visur labi informēts... ... par zilajiem...

Zin ko tie ēd, dzer, pērk ar ko brauc...

Nopērk arī mašīnu, kas viņiem paredzēta...

Nu kā lai šaubas par viņa orientāciju neaizstāj pārliecība ...?

Alfa Romeo Spider man atshkjiriba no tevis nekad nav bijusi un nebuus. Diez vai taa ir tikai sakritiiba

Tikai atšķirībā no Tevis es neesmu zilais , jo neesmu nedz informēts par viņu vēlmēm, ieradumiem, nedz arī interesējos.

Bet tev šī tēma ir tik aktuāla, ka jebkurš topiks ar Tavu līzdalību beidzās ar tavu kalisi, apsēstību un pārliecību.

Vuenkārši apbrīnojams zilums...

tu esi latents zilītis

tobiš tev nekas nebūtu pretī, bet attur izdevības trūkums un sabiedrības aizspriedumi

nu nopirkt minī vai spaideri

Pirmais 26.03.2012 8:53

tvīzijs, vot tas ir baudāms auto

Pirmais 26.03.2012 0:17

CRDI rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kazimirs_Skuja rakstīja:

CRDI rakstīja:

Kazimirs_Skuja rakstīja: Un ir cits jautājums..

man te netīšam iepirkās tumbas..

Komēta saucas

content6-foto.inbox.lv/...

tad vienai pliki vadi karājas, abi melni..

pielodēti tumbas iekšpusē šitā

foto1.inbox.lv/...

content6-foto.inbox.lv/...

jautājums...

pie kura gala ir jāvieno +, pie tās,kas pienāk pie kondensātoriem, vai pie otra,kur tā lielā spole un vēl kāds tur sūds?

+ tas kurš pienāk pie kondiķa

Paldies.

mīnuss pie kondiķa ir jāliek

kāpēc pluss????

Kapēc mīnuss? Tas nav low pass filtrs.

nevis prasi man kāpēc mīnuss, bet pastāsti kāpēc pluss

p.n.

no elektroviedokļa patiesībā ir pilnīgi vienalga

uz to kondensatoru un spoles bāzes ir izpildīts pavisam vienkāršs filtriņš, kas uz atbilstošiem skaļruņiem atfiltrē tās frekvences elektriskās svārstības, ko konkrētais skaļrunis spēj fiziski mehāniski izpildīt....

konkrētās detaļas ir bez polarizācijas un tāpēc tām ir pilnīgi vienalga kurā pusē skaļrunim atrasties....

tieši tāpat kā parastai kvēldiega lampiņai ir pilnīgi vienalga kurā pusē tai ir slēdzis - ja slēdzis izslēgts, lampa nedegs

tehniski tīrai skaņai būtu vēlams lai visas vienādi izpildītās skandas būtu pieliktas vienādi.... bet "ar Sviestca ausi" tāpat nebūs iespējams dzirdēt atšķirību...

ja jau runājam par tāda līmeņa tehniskām atšķirībām, tad vadi vispār nedrīkstētu kustēties - tas taču skaņu kropļo

Pirmais 25.03.2012 22:41

Kazimirs_Skuja rakstīja:

CRDI rakstīja:

Kazimirs_Skuja rakstīja: Un ir cits jautājums..

man te netīšam iepirkās tumbas..

Komēta saucas

content6-foto.inbox.lv/...

tad vienai pliki vadi karājas, abi melni..

pielodēti tumbas iekšpusē šitā

foto1.inbox.lv/...

content6-foto.inbox.lv/...

jautājums...

pie kura gala ir jāvieno +, pie tās,kas pienāk pie kondensātoriem, vai pie otra,kur tā lielā spole un vēl kāds tur sūds?

+ tas kurš pienāk pie kondiķa

Paldies.

mīnuss pie kondiķa ir jāliek

kāpēc pluss????

Pirmais 25.03.2012 20:30

CRDI rakstīja:

Kazimirs_Skuja rakstīja: Un ir cits jautājums..

man te netīšam iepirkās tumbas..

Komēta saucas

content6-foto.inbox.lv/...

tad vienai pliki vadi karājas, abi melni..

pielodēti tumbas iekšpusē šitā

foto1.inbox.lv/...

content6-foto.inbox.lv/...

jautājums...

pie kura gala ir jāvieno +, pie tās,kas pienāk pie kondensātoriem, vai pie otra,kur tā lielā spole un vēl kāds tur sūds?

+ tas kurš pienāk pie kondiķa

interesanti būtu paklausīties skaidrojumu

Pirmais 25.03.2012 20:14

SEA rakstīja:

Japnis rakstīja:

tā nav mūzika, tas ir troksnis.

Perfekts troksnis treniņos, ritms tuvu sirdsritmam...

vai tad jūs tur īrijā arī nūjojat?

Pirmais 25.03.2012 15:47

Shiirs rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

Shiirs rakstīja: nu tuva ir ta tema alfa romeo spider ipasniekiem, nevis man. hahaha

ja tavu lamatu pasludinās par geju auto - pārdosi, vai izmetīsi tolmetā?

geju auto neviens nepasludina par taadu. vienkarsi ta ir statistika.

bet saksim ar to, ka es tadu auto nepirktu. jo gejisku auto var atpazit uz vinu paskatoties, tur nav jabut uberspecialistam

piemeram pietiek ar to, ka tu ej pa ielu, paskaties uz to auto un nodoma vot gejisks auto, jabut ritigam gejam lai tadu sev pirktu.

un nopērc

Pirmais 25.03.2012 11:09

re, kur muzīka

www.youtube.com/...

Pirmais 25.03.2012 0:30

pļā, pierijos šašļiku.... tā arī neviens no jums neatbrauca uz du.. fuj, mežu

Pirmais 23.03.2012 18:22

CRDI rakstīja:

Pirmais rakstīja: pirms 2 nedēļām pie tec2 smagais norullēja gājēju, kas skrēja pāri ielai uz/no autobusa... tur ir 70... neticu, ka tas smagais tur īpaši pārkāpa ātrumu....

bet tagad tur jau nedēļu katru dienu stāv fotoradars

Droši vien gājējs pārkāpa ātrumu

Jā, un jams par to samaksāja ar savām smadzenēm uz asfalta.....

Daudz profilaktiskāk būtu zebru tur uzzīmēt

Pirmais 23.03.2012 17:28

pirms 2 nedēļām pie tec2 smagais norullēja gājēju, kas skrēja pāri ielai uz/no autobusa... tur ir 70... neticu, ka tas smagais tur īpaši pārkāpa ātrumu....

bet tagad tur jau nedēļu katru dienu stāv fotoradars

Pirmais 23.03.2012 9:17

VWfans rakstīja: Vakar Riigaa Dzirnavu/Satekles Nestee 0,997 / 0,972. Martaa ar Nestes karti 2 sant. atlaide. Faktiskaas cenas taatad 0,977 / 0,952. Bet veel ir bonuss - pirms uzpildes ievadot RIMI karti, par katru peec tam uzpildiito litru pieshkjir 1,5 santiimus RIMI naudinjas. Taatad reaalaas cenas sanaak 0,962 / 0,937.

Tikai benzīnam, ja kas

Pirmais 23.03.2012 9:14

i_edgars rakstīja: 800 vati tas ir saules starojuma jauda uz 1 m2 pie 90 grādu leņķa pret plakni. Lietderības koeficients tādām kastēm ir no 8 - 15 %. Konkrēti šai ir biku virs 12 %.

Vot i var sarēķināt! ja kaut ko zina no ģeometrijas - pārējo visu es jau iedevu.

Var jau būt, ka izmantojot Eiropas kāpostu kaut kas sanāks, bet, ja pašam savi jāliek, tad ka tik siļķubundžas lieluma jauni vāģi nesanāk lētāk!

Pokui aprēķini, es teicu, ka praksē tika iegūtas 800 vatstundas diennaktī. Jem 3 lati mēnesī

Pirmais 22.03.2012 20:58

VWfans rakstīja:

rudens68 rakstīja: 138 000 km uz šiltes , nekad eļlu nepieleju .

147.883 km uz šiltes, nekad eļļu nepieleju.

nepirkšu es merivu.... man liekas, ka manā audī ieliet uz 10000km 2-3litrus eļļas ir lētāk kā opelim remontēt motoru uz 100000km

cik 30 litri eļļas maksā salīdzinot ar kapitalku? b

Pirmais 22.03.2012 20:47

tehniskajā universitātē jamie bija reālu testu veikuši - neatceros vairs precīzi, slinkums meklet

ja pareizi atceros, REĀLAIS iegūtais vidējais cipars bija 800vati diennaktī no paneļa kvadrātmetra

tas nozīmē saražo elektrību ~3 latus mēnesī

pie tam vasarā un pa dienu....

manuprāt reālākais saulespaneļu pielietojums ir kondicionēšana siekārtas.... tobiš vasarā var pa velti dzesēties....

Pirmais 22.03.2012 20:23

meistaribā sapisies ir īauto redaktors-programmētājs

ļoti daudzus linkus nevar normāli ielikt

bet velomens ir nevis sapisies, bet aizpisies un kautkādu pasaules malu jau pirms kāda laiciņa.... vispābā jau vaidzētu būt apakaļ un rakstīt memuārus

Pirmais 22.03.2012 14:57

DekstersFF rakstīja: Kādam nevajag? Ir lieka avio biļete uz Līdsu un atpakaļ. Kāds varbūt grib ekskursijā braukt.

dod šurpu!

Pirmais 22.03.2012 14:55

šodien pildījos

statoilā.... trešajā sūknī....

dīzelis maksāja 98.7 saņi

par kādu latu jūs murgojat?

Pirmais 22.03.2012 14:54

Gauss rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Gauss rakstīja:

i_edgars rakstīja:

Gauss rakstīja:

Saules paneļus uzlikt un savilkt provodku var nepilnā dienā. Vēja ģeneratoru var uzlikt apmēram tādā pat laikā, atkarīgs no tā vai ur jābetonē pamante vai nē.

Pirms prāto apskaties cik maksā tavi paneļi vai vēja ģeneratori!!

Saules paneļi maksā 250Ls kvadrātiskajā metrā. Ķīniešu izpildījumā vēl lētāk. Vēja ģenerators, ja masts ir nosperts, tad zem štukas var ierakstīties. Nu tas tā, vienai ne pārāk lielai privātmājai. Protams, bez projektiem, ar hand made tehnoloģijām. Nu ķipa tā, kā tos skorpjus skrūvē...

domāju, ka tu nestādies priekšā par ko tu runā... tur bez paneļiem vēl vajag dažus pribambasus. piemēram tādus kā invertors

es to pasākumu rēķināju - sanāk, ka talvijas apstākļos tas pasākums pie patreizējām elektrības cenām atmaksājas ne ātrāk kā 10 gados....

protams, ka tehnoloģijas iet uz priekšu un paneļi paliek lētāki.... es esmu gatavs izskatīt finansēšanas iespējas, ja tu vari sagādāt iekārtas (bez darba) kas atmaksāsies 2 gadu laikā

Starp citu, kā invertoru var izmantot metināmo. Vēl labāk, ja tas ir nosperts...

Bet kā jau minēju, vajag slaukt ES, tad viss sanāk reāli lēti. Dēļ šitik haļavnā piķa var darīt jebko. Korišs pat sācis ceļa caurtekas par ES naudu mainīt.

ņeumņičī

ved surpu! un sastutē

Pirmais 22.03.2012 13:10

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja:

(japāna, ogļu stacija)

Kad bērneļi grib paspīdēt ar zināšanām tehnikā, tad vienmēr tiek piesaukts: jāpāņi to jau sen dara!

Nemurgo - tvaika turbīnas lietderības koeficients pat teorētiski nevar būt 50%.

nu pļā, teorētiķis, ibiorio...

pirmkārt Pirmais teica - "tuvu 50"

otrkārt simtgadīgus karnota (carnot) pētījumus palasi - temperatūras (kelvina) jau tu mācēsi salikt elementārā formulā

treškārt - par to japāņu staciju es šeit rakstīju jau pirms pāris gadiem - neatceros nosaukumu, atceros, ka 2 energobloks tas bija.... cik atceros, jamie bija paaugstinājuši tvaika temperatūru virs 600 C grādiem

Lasītākie raksti

Jaunie raksti