msh rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
Klausies, men lēnām brieda un nu nobrieda jautājums- tu kaut ko citu vispār zini, izņemot vecus,aizvēsturiskus Audi?
A kas man vēl būtu jāzina? Ar savu mašīnu galā tieku un man ar to pilnīgi pietiktu. Bet tā nu nejauši ir sanācis ka manas zināšanas, vismaz daļa no tām, ir pastiepjamas uz tūkstošiem pa latvijas ceļiem ripojošiem fofāgena grupas aparātiem, ražotiem līdz gadsimtu mijai, ja ne vēl vēlāk...
Un vispār - autobūves pamatprincipi visiem ir vienādi, vienīgi mūsdienās dažādi ražotāji, pamatā šķībači, cenšas kaut ko samuhļīt savādāk... Piemēram, kaut kad sen atpakaļ, kad opis bija nolohojies un savai corsai pokujā noņēmis sadalītāju, lai to atliktu vietā, man pietika ar to, ka visiem četru katlu motoriem darba taktu secība ir 1-3-4-2 un nedaudz loģiskās domāšanas
praktiski jebkuram padomjlaiku ziliņmotoram secība ir uz bloka uzrakstīta


















DekstersFF rakstīja:
Pirmais rakstīja:
un vairums dzinēju (ierobežotos apstākļos) izturēs garantijas laiku arī ar saulespuķu eļļu
ATkal bārstam gudrības? Izsakies,ka izturēs garantijas laiku ar saulespuķu eļļu, bet tikai ierobežotos apstākļos.
Atkal prasti dirs.
Garantija ir garantija, davai, gudrais, ielej saulespuķu eļļu un nomauc 100 000 km.
hei āzi, davaj stum šurpu jaunu bebmi
ierobežoti apstākļi nozīmē, ka netiks maukts visu laiku pillā ručkā un saulepuķene būs biežāk jāmaina.... un liela daļa dzinēju 100k novilks
bet protams, ka ražotāja garantija nebūs spēkā, jo tiks izmantoti ražotāja nesertificēti materiāli... piemēram renaultam grāmatā ir ierakstīts, ka nedrīkst maukt ar biodīzeli - maukt jau var, bet tad pazūd garantija