iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 15.03.2013 16:03

seaman rakstīja:

Pirmais rakstīja: interesanti

cik tās bēbes samaksāja par šo reklāmu....

goo.gl/...

gan jau ka zero baksus! vienkārši jābūt īstaja vietā , pareizajā laikā

tās citās vietassejas visas ir aizpludinātas.... paskaties pats intereses pēc

Pirmais 15.03.2013 16:02

vispār nupat kaimiņs stāstīja - jams esot ieraudzījis kakukrāsas mizu un jau gājis uzprasīt šoferītim vai jams ir nomaksājis "laimes cirsmā iebraukšanas nodevu"

bet neesot paspējis pieiet pie tačkas - svešais esot ielecis ķerrā un melniem dūmiem kūpot notinies.... tā arī nesamaksājis pat "ekoloģiskā ciema piedūmošanas nodevu"

Pirmais 15.03.2013 15:59

a es domāju, ko tie kaimiņi piekodušies blandās un bļauj TAAAGIL

izrādās fiders opelī bija atbraucis

Pirmais 15.03.2013 7:56

DekstersFF rakstīja: Pirmais atkal saskatījies ātro kredītu reklāmas un grib parādīt kaimiņiem,ka lej 'dārgo' eļļu savā mizā.

Elf nav dārgā....

P.N. Un uz kaimiņiem es jau iespaidu atstāju, kad jamie prasīja, ka tas par fideri kakukrāsas žoplelī bija atsipies... Es teicu, ka mans personīgais aerobikas trenneris...

Pirmais 15.03.2013 7:52

DekstersFF rakstīja: Labi,menedžerīt, piedāvā man 1 mucu ( 208 litri) 15w40 SHPD klases eļļu-cena litrā?

Tu jau huj ņemsi bez papīriem - sanāks tāpat kā ar vizitkartēm no tipenes šoferīša...

Pirmais 14.03.2013 19:45

pisģec... Domā tā miza novilks līdz 2014tajam?

Pirmais 14.03.2013 16:06

VWfans rakstīja: Tikko Merivai izgāju tehnisko apskati.

dabūji slimības lapu

Pirmais 14.03.2013 11:42

anonimikis rakstīja: renaultā tik šķidru eļļu var liet?

var, tikai apakšā jāpaliek spainītis

Pirmais 14.03.2013 11:41

interesanti

cik tās bēbes samaksāja par šo reklāmu....

goo.gl/...

Pirmais 14.03.2013 10:49

elf solaris 4w40 cena?

Pirmais 14.03.2013 10:49

5w40

Pirmais 13.03.2013 10:04

lielākā problēma apļos ir to tizlie projektētāji......

kuram tirliņam var ienākt prātā NOBRAUKTUVI uztaisīt perpendikulāri pašam aplim..... kas traucē nobrauktuves taisīt pa pieskari, sevišķi ja pietiek vietas....

tagad sanāk, ka ja tirliņš vēlas izbraukt no apļa, jamam tas ir jādara veicot 90grādu pagriezienu pa labi.... ir tikai dabīga vēlme sabremzēties, apstādinot visu apli

bet ne par apļiem bazars - runa šoreis IET (brauc) par līšanu svesā pārpildītā joslā....

agrāk no 13 janvāra uz 11 novembra kur beidzās kreisā josla dežūrēja menti un bezkaislīgi sodīja tos, kas uzbrauca uz strīpām - tas gan nebūtu pareizs risinājums, jo tur josla vienkārši izbeidzās un būtu jāsoda tie, kas nebrauc pēc rāvējslēdzēja (nu ja būtu tāds likums iekš noteikumiem)

bet ta pati valmieras iela virzienā nosacīti prom no centra - apmēram pie latvijas gāzes - visi zina, ka kreisā josla iet pa kreisi un labā josla iet taisni, nākošajā krustā taisni iet kreisā un pa labi griežas labā josla....

tas tāpat netraucē visādiem līdējiem apbraukt rindu aš divreiz

vot par to ir bazars šajā topicā

vispār vēl latvijā varētu piestrādāt pie ceļa zīmēm - normālajā pasaulē jau labu laiku iepriekš virs joslas ir izvietota informācija kur tā josla aizvedīs....

Pirmais 13.03.2013 9:33

pirmās joslas braucēji ir vēl lielāki dalbajobi par rindā līdejiem.... BET tas nav šodienas stāsts....

pie akmens tilta NAV 3joslu apļa.... tur ir vienkāršas joslas...

Pirmais 13.03.2013 9:09

piemēram te goo.gl/...

virzienā no zr uz da.... ir 2 joslas - 1 josla iet taisni un tur ir vēl dzelzceļa pārbrauktuve

2 josla met riņķī - un visi to zina, jo labu gabalu iepriekš ir zīme....

tas netraucē 2 joslā brault līdējiem, kas pie aizvērtas dzelzeļa pārbrauktuves mēģina iespraukties pirmajā joslā - jo jamiem aizmugurē taurē apgriezties gribētāji....

a par apļiem - apļos pa pirmo joslu visam aplim riņķī brauc tieši tie paši pajoļi, kas apbrauc rundu un tad lien iekšā....

Pirmais 13.03.2013 9:03

Chankaishi rakstīja:

Pirmais rakstīja: a tā tava fiksā mašīnīte pēc tam tāpat stāv kopējā rindā.... tāpēc jau tajā joslā stāv mašīnas, ka jamās nevar tālāk aizbraukt....

katrs ielīdiens ir līdzīgs līšanai rimī pie kases.... man jau "tikai divus alus un paciņu lēto smēķu, drīkst es bez rindas"

Nu ja! Piem. pie Ulbrokas aplja - visi smuki staav labajaa rindaa un taa pat smuki brauc pa apli labajaa rindaa no kapiem uz purchiku. Mieriigi - pa kreiso aplii iekshaa, izveeloties pareizo atrumu un momentu - pa otro nobrauktuvi uz beernu slimniicu prom. Tas ir nepareizi? Un kursh taisa sastreegumus? Un kaapeec aplii ir 3 joslas? Smukumam? Tai pat maksimaa - atveraas blakus kase - tu staaveesi ieprieksheejaa rindaa? Pie mums taa nu paradushi, citaas zemees lielajos apljos pa labo joslu brauc tikai tad, ja nogrieziisies naakamajaa nobrauktuvee. Bet muuseejie - peec noteikumiem, savaa izpratnee - es esmu joslaa, shito, kas garaam pabrauca, iekshaa nelaidiishu, speciaali gaazi uzspiediishu! Trulums saucaas un nervi arii ne visai

tu atkal jauc fimfi ar firkstu

tas nav piemērs kur tu lien svešā joslā

un vispār - ulbrokā nav apļu

Pirmais 13.03.2013 9:01

IkdienasViesis rakstīja: Iešņauc jau vienmēr un visur. Arī Parīzē, Briselē un Nujorkā.. Ar to jārēķinās,ka daži paliks bagātāki. Bet, tajā pašā laikā - tautai gribās ar jauniem vilcieniem pavizināties. Vecie ER-2 kaut kā jau apnikuši - kā nekā, vizinamies ar tiem jau kopš 1962.gada : būs jau vairāk nekā 50 gadi. Ja jau pašreizējais vilcienu pasākums nojuks, līdz jaunam būs jāgaida ilgi. Vienīgais labums ir tas, ka RVR elektrovilcieni praktiski ir mūžīgi...

kur ir tā tauta, kas vēlas vizināties ar jauniem vilcieniem? Ērgļos???

un kurš vēlas maksāt par to vizināšanos?

Pirmais 12.03.2013 22:31

pagapaga... kas tev teica, ka egr tāpēc jāmaina?

Pirmais 12.03.2013 20:02

tieši lielāka kārtība būtu bijusi bez tā vārsta

vispār nafig jams bija jāmaina???? salūzis bija? izdedzis?

Pirmais 12.03.2013 19:37

a tā tava fiksā mašīnīte pēc tam tāpat stāv kopējā rindā.... tāpēc jau tajā joslā stāv mašīnas, ka jamās nevar tālāk aizbraukt....

katrs ielīdiens ir līdzīgs līšanai rimī pie kases.... man jau "tikai divus alus un paciņu lēto smēķu, drīkst es bez rindas"

Pirmais 12.03.2013 19:33

deksters teiktu, ka pareizais ir C izmērs

Pirmais 12.03.2013 19:31

VWfans rakstīja: Pirmais, EGR vārsts nesen tika mainīts.

a kāda ierēdņa pēc tu jamo mainīji? vajadzēja vienkārši naxrenizēt...

Pirmais 12.03.2013 16:34

hei Pēci, tavai mizai ir ne tikai kvēpu filtrs, bet arī katalizators....

Tās ir divas lietas, kas var aizdirsties... Ja trāpa izpūtējā eļļa, tad simt punkti tā būs... Vēl protams ir iespēja, ka turbīna nepūš pietiekoši gaisa vai sensori domā, ka nepūš un kompis nedod degvielu cilindros....

Varbūt turbīnas ģeometrijas vadība nestrādā... Vai pats rotors taisās oklāties...

A ja tu zini, ka tā nav elektronika, bet mehāniska izpūtēja aizdiršanās, tad katalizatoru, kvēpu filtru un egr var naxrenizēt... Ja atgāzes būs par lielu, būs jāizmazgā izpūtējs

Pirmais 12.03.2013 16:06

anonimikis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

VWfans rakstīja: GB12, ko Tu mūždien par to braukšanas stilu piesienies? Jau teicu, ka vakar, jūtot, ka laikam tīrās kvēpu filtrs, uzminu uz 100-110 km/h. Bet tie ir 2600-2900 apgriezieni. Citam auto ar lielāku dīzeļmotoru pe tādiem apgriezieniem būtu 120-140 km/h!

renaultam uz 120km/h ir apmēram 2000 apgriezienu

ja izdodas piešķilt ...

vot šīs problēmas risināšanai es domāju nopirkt kādus piecus sābus - tad jau kādu no tiem sābiem varēs iedarbināt un tad ievilkt renaultu

Pirmais 12.03.2013 16:06

renaulc

Pirmais 12.03.2013 16:04

VWfans rakstīja: GB12, ko Tu mūždien par to braukšanas stilu piesienies? Jau teicu, ka vakar, jūtot, ka laikam tīrās kvēpu filtrs, uzminu uz 100-110 km/h. Bet tie ir 2600-2900 apgriezieni. Citam auto ar lielāku dīzeļmotoru pe tādiem apgriezieniem būtu 120-140 km/h!

renaultam uz 120km/h ir apmēram 2000 apgriezienu

Lasītākie raksti

Jaunie raksti