VWfans rakstīja: Mani dažbrīd tracina 1,3 CDTI motora izplūdes sistēmai pieliktais kvēpu filtrs. Piemēram, vakar... Braucu laukā no Rīgas, minu virsū, bet sajūta tāda, it kā izpūtējā iebāzts kartupelis - kaut kāds smagums, pretestība. Laikam atkal tīrījās kvēpu filtrs. Nobraucu 10 kilometrus tā ātrāk ar 105 km/h, kas ir jau 2900 apgriezieni.
Tad nu mani jautājumi. Ja kvēpu filtru par 200-250 latiem (samērīga cena) izgriež, piemēram, www.chiptuning.lv - vai tad tehnisko apskati var pēc tam iziet? Vai apskatē neteiks, ka šitam šrotam atgāzēm jāatbilst Eiro4 normām, bet te kvēpu filtrs ir izgriezts un atgāzes neatbilst normām?
Kāpēc pasūtot no Ebay kvēpu filtra cena ir 200 lati, bet šeit Latvijā veikalā vai pie dīlera 700-800 lati?
varbūt vienkārši bija pretvējš ![]()


















Bams rakstīja: Es ar neatbalstu tur nekādu rāvējslēdzēja principu. Joslas ir sadalītas, strīpas ir savilktas, zīmes ir saliktas.
Rāvējslēdzēja principu var izmantot tur, kur notiek kādi remonta darbi, kad iepriekš nav paredzams, ka josla beigsies. Visur citur arī nelaižu. Nafig. No tā jau tie sastrēgumi arī veidojas. Pārāk daudz tādu laipno. Izbrauc ielā un tad visus laiž pa priekšu. Ja daudz laika- stāvi malā.
+1
daudzās vietās šoferi skaidri zina, ka viņa josla neiet tur, kur viņam vajag.... piemēram nogriežas.... visi, kam vajag tur kur vajag smuki stāv rindā, pēkšņi uzrodas viens rāvējslēdzējumņiks, kas agresīvi nomočī visiem garām un tas uztaisa stūķi, jo jamo redz nelaiž rindā un aiz muguras stāv rinda ar tiem, kam vajag tur kur iet josla