Ideots rakstīja:
Pirmais rakstīja: p.p.n.
incanti, kas piegādā amortizatorus mērcēdesai.... zigi, a ????
Sachs, Koni utt.
taisnība taisnība, gāzi likt Mercedesam- sevi un savu MB necienīt.
nu tad sachs vai koni??????????
Ideots rakstīja:
Pirmais rakstīja: p.p.n.
incanti, kas piegādā amortizatorus mērcēdesai.... zigi, a ????
Sachs, Koni utt.
taisnība taisnība, gāzi likt Mercedesam- sevi un savu MB necienīt.
nu tad sachs vai koni??????????
Galvenais rakstīja: pastasti, ka ir ar astru 2.0 DI , cipojas, necipojas, cik nak klat. Automats.
žopeļi sākas ar cdti motoriem...
ja audī var braukt pie inca, tad tu savai astrai paņem plaķenes un āmuru un paregulē sūkni manuāli - viņam tak tur nav pilnīgi nēkādas elektronikas, izņemot "aizdedzi"
bet neturbīnas dīzeļiem ir cita problēma - tu vari pūst degvielu iekšā cik vēlies - vienīgais ko iegūsi ir melnu d1umu mākonis pakaļā........ vienkārši pietrūkst gaisa
kad es pirms gadiem 5 runājos renaultcentrā ar dīleriem, viņi teica, ka labāk esot ņemt monroe amortizatorus, nevis renault..... pirmķart monroe ir lētāki, otrkārt labāki
p.n.
tagad renaultam ofociālais amortizatoru piegādātājs ir kajaba...... un ja oriģinālie ir vēl sūīdgāki par kajabu, tad jābrīnās kā tie renaulti vēl brauc pa ceļu....
p.p.n.
incanti, kas piegādā amortizatorus mērcēdesai.... zigi, a ????
marrutkis rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Ideots rakstīja:
Ozz rakstīja: veel jo vairaak-
SZ piedzirdiija un piespieda Sviestca virpotaaju Germanu apmierināt vinja (SZ) vēlmes netiklaa formaa- ražot Juglas laivu stacijaa aftermaarket daljas benčiem
Atlikt !!!!!
Neviens Germans netuvojas Mercedes Benz original Car Parts !!!!!!
muļķības.... tāpat mērcēdesa neražo, piemēram, aizdedzes sveces lai kā tev gribētos
Napig viņam aizdedzes sveces
Nolaiž zobu, piešķil ugunu un aidā!!!
mercēdēsas motoriņi necieš gāzes iekārtes, to tev pats zigis apstiprinās
![]()
![]()
![]()
Ideots rakstīja:
Ozz rakstīja: veel jo vairaak-
SZ piedzirdiija un piespieda Sviestca virpotaaju Germanu apmierināt vinja (SZ) vēlmes netiklaa formaa- ražot Juglas laivu stacijaa aftermaarket daljas benčiem
Atlikt !!!!!
Neviens Germans netuvojas Mercedes Benz original Car Parts !!!!!!
muļķības.... tāpat mērcēdesa neražo, piemēram, aizdedzes sveces ![]()
![]()
![]()
![]()
lai kā tev gribētos ![]()
be nu tik un tā - apdirsināšana ir BIZNESS neizbēgami kāds uz tā vārās....
pie tam to, kas vārās ir dauhjā.... sākot ar gregeru un beidzot ar pārapdrošināšanas kompānijām.....
tāpēc arī kaskas ir tik dārgas, ka katrs losis ar saskrāpētu spārnu prasa motora nomaiņu ![]()
![]()
![]()
msh rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Dzonijs_007 rakstīja:
Pirmais rakstīja: ekskluzīva iespēja tikai šomēnes.... dīzeļmašīnu īpašniekiem - piedāvāju papildus zirgus un ņūtomnetrus... maksā apmēram 170-200 lašus...
zvanīt 29365064
jāzina mašīnas modelis un marka, diemžēl ne visi dīzeļi smuki šipojās
Cik ZS un NM naak klaat A6 2000g. 180ZS un diizelim?
diemžēl audī traktoristiem palīdzēt nespēju vajag bikucīt modernāku motorīti....
Haltūrētājs ar porķiku un vairāk neko
Jautātājam neatliek nekas cits kā vērsties pie INC, jamam mikrenes maiņa kompī probas nesagādā - gan lasīta kaudze apmierināto C4 2,5 TDI īpašnieku atsauksmju, gan pats esmu painteresējies, cik jams prasa par 1998. gada 2.5 TDI čipsošanu
īsāk sakot ar audī traktoriem vari braukt pie inca vai kur vien vēlies, es palīdzēt nevaru....
tāpēc jau es pašā sākumā teicu, ka man ir vispirms jāzina kas tas ir par pepelacu lai pateiktu vai es varu tur kautko līdzēt
p.n.
tā fordiņa īpašniekam, ja interesē - zvani
p.p.n.
katrā gadījumā ja īpašnieks nebūs apmierināts ar ieguvumu nedēļas laikā.... salikšu atpakaļ kā bija un atdošu naudu
Gregers rakstīja: Klau!
Par traktoru ciposanu tik daudz rakstits un runats, bet ka ir ar benzinmotoru ciposanu?
Ko var iegut, ko zaudet, kadi rezultati?
aizmirsti....
nopērc normālu mašīnu un tad zvani ![]()
jāpiezīmē gan, ka Sviestcs katrai mersedesa detaļai liek gandrīz 14latu uzcenojumu ![]()
Dzonijs_007 rakstīja:
Pirmais rakstīja: ekskluzīva iespēja tikai šomēnes.... dīzeļmašīnu īpašniekiem - piedāvāju papildus zirgus un ņūtomnetrus... maksā apmēram 170-200 lašus...
zvanīt 29365064
jāzina mašīnas modelis un marka, diemžēl ne visi dīzeļi smuki šipojās
Cik ZS un NM naak klaat A6 2000g. 180ZS un diizelim?
diemžēl audī traktoristiem palīdzēt nespēju
vajag bikucīt modernāku motorīti....
theerny rakstīja: Muļķigs jautājums - vairāk zirgu un ņutonmetru, a kā ar degvielas patēriņu? FordMondeo 2002 2.0TDCI 130HP
teorētiski +20 zirgi + 50nm
praktiski atkarīgs no konkrētas mašīnas - intereses pēc vari pārmērīt krāniņu pirms un pēc
degvielas patēriņš interesē tikai vēvēfanu.... normāli pacani apzinās, ka patēriņš ir atkarīgs no ļoooti daudziem faktoriem.... reāli dabā man 1.9dCi renaulta patēriņš palika tāds pats kā bija
tā.... kuram no jums ir komonreila dīzelītis????
ekskluzīva iespēja nočipo" pa lēto
Kaspersky rakstīja: Nekas. Drīz būs šrotu ražotāju alianse, tad arī apvienos visus
tak tāda jau ir
- saucās fofāgena grupa ![]()
![]()
![]()
Kindzulis rakstīja: nu jaa... volvo-renault alianse
tajaas mashiinaas i tik drausmiiga vibraacija ka skruuves jaaliimee
nav nekādas renault-volvo alianses
ir renault-nissan alianse ![]()
TDI rakstīja:
Velomens rakstīja:
Gregers rakstīja: Nostrādās jaunajiem(pēc 2000) auto noteikti, par vecākiem nevaru spriest.
Vai nostrādās arī tad,ja aķis ir nosēdies/izlādējies?
ko piipeejam ???
normāls jautājums.....
esmu lasījis kaukāda alfista komentāru iauto, ka eksistējot pepelaci, kurām esot mehāniskie airbagi - tobiš trieciena brīdī stienis iebliežot pa kapsulu un stūres airbags uzsprāgstot....
snow rakstīja: ellu var mainit cik biezhi velies bet ne retak ka noradijis auto razhotajs
nezinu kā ar volvo, bet audī lielākajai daļai motoru eļļu mainīt nevajag..... vajag tikai regulāri pieliet līmeni un rezi gadā nomainīt filtru ![]()
Ozz rakstīja:
Master_D rakstīja: kas ir šķidrā šaiba?
skruuvju liime...
pirms 4 gadiem ražotam renaultam skrūves ir ielīmētas.... pat rempomplekti nāk komplektā ar jaunām skrūvēm, kurām gali ir nosmērēti ar kaukādu zilu figņu ![]()
tā, krekls ir pie manis....
dušā pienaglots pie grīdas ![]()
![]()
![]()
Ideots rakstīja:
Pirmais rakstīja: ai da nu tevi..... ar tevi dzert nav tolka
nu nepatīk man atklāti aicinājumi uz dušu trijatā
nu labi.... ņem sievu un brauciet šovakar uz b52 sesiju ![]()
Ideots rakstīja:
nafigators rakstīja: Ko līdzvērtīgu no MB varētu paņemt pa 40k eiro
jaunu?
a kur ražo lietotus meršus??? ![]()
Ideots rakstīja: Pirmais, aū, Pirmais
kad lietosism atkal B 52
ai da nu tevi..... ar tevi dzert nav tolka ![]()
![]()
![]()
![]()
Galvenais rakstīja:
janitis9 rakstīja:
Galvenais rakstīja:
janitis9 rakstīja: Es vēl neesmu mainījis. It kā arī nevajag patreiz mainīt. Vai tad viņam ir kādas problēmas???
nubet loģiski. Dīzeļiem ik pēc 100 kkm apmēram no pārkaršanas aiziet čau galvas (1000 eiro).
Nu tad jau pēc noskrējiena iznāk ka man jau nesen mainītas
Bet vai nav jāseko lai nepārkarst motors???
tu tur neko līdzi nevari pasekot. Problēma ir tā, ka pēc motora izslēgšanas galvas turpina karst, un sūdīgākais, ka tam karstumam nav kur palikt. Braucot tur viss ir ok, braucot pārkarsēt nevar.
Lai problēmu risinātu cilvji liek iekšā cirkulācijas sūkņus, kas dzenā tosolu pat pēc motora izslēgšanas. Ja ir tāda opcija, tad motors ir labs un grūti nokaujams.
Kaut gan grandiem probza nav tik izteikta, jo ir lielāka motortelpa un karstumam ir vairāk telpas. Parastajiem čirikiem ir sūdīgāk...
![]()
![]()
atver parastaja kapotu katru reizi kad tev liekas, "karstumam nav kur palikt" ![]()
Seene rakstīja:
Ozz rakstīja:
iisteniibaa pie mums te veel ir leiputrija, citur par +5 njem uz desas, un vieniigaa vieta kur lidot ir baanis...
Par +5 pat Šveicē neko daudz nesaka. Bet tā vispār - +20 ir "nopietns pārkāpums" tikai skandināvijā un jau minētajā šveicē. Nekur citur neesmu manījis nekādu CP ieeinteresētību šajā jautājumā - pat visu izslavētajā Igaunijā ne. Vācijā nesen palielinātie sodi ir mazāki, kā pie mums pat neparēķinot to samērību pret viņu ienākumu līmeni.
norvēģijā mentus tu sāc interesēt precīzi no +11... un +20 tur maksā ~170latus (2000 NOKus)
Ozz rakstīja:
man domaat, ka no logjistikas viedoklja njemot veeraa apstaakli, ka MB tiek razhots braaliigajaas Vidusaazijas Republikaas, detaļu ražotnei nevajadzeetu atrasties paaraak taalu!
es turcijā biju pie mērcēdesa zavoda