Driizumaa tirgosies GrandS

Sultaans Reģ.: 25.09.2002

Augustaa saakshu tirgot savu Grand Cherokee 4.7. 99 gada izlaidums, Limited versija. Mashiiniite laba un milja, bet gimenes apsveerumu deelj ir jaashtjiraas no vinjas. Ir labaa tehniskaa kaartiibaa, peedeejaa divas tehniskaas izgaaju bez aiztjershanaas, nobraukums nedaudz paari 110 tuukstoshiem. Regulaari taisiitas apkopes (eljas, siksnas, filtri). Ja kaadam ir intrese tad suutiet meilu uz kronisvisam@navigator.lv . Ak jaa, pashu galveno aizmirsu - cena, saakums vareetu buut 9000 eu, ja ir reaals pirceejs tad par galaa ciparu varam vienoties.

 
1 2
janitis9 Reģ.: 06.01.2006
0 0 Atbildēt

Es vēl neesmu mainījis. It kā arī nevajag patreiz mainīt. Vai tad viņam ir kādas problēmas???

cap Reģ.: 23.03.2004
0 0 Atbildēt

Sultaans rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

Sultaans rakstīja:

Yetti rakstīja: tilti, sadales kārba?

pagaidām nesūdzos, vis funkcionē, gan clēdzās ar roku patstāvgā piedziņa, gan pie izbuksēšanas priekšējais slēdzās klaat. nekādas nevēlamas skaņas ar nav dzirdamas no apakšas.

tuk tuk , Teu jautāja kada tipa sadalene - kvadradraivs, shmadradraivs utt ?? jo atkariibaa no taa stipri mainaas dotaa subjekta veertiiba

ja nemaldos taadus kvadradraivus saaka likt uz 2002 gada modeljiem.

Maldies, kvadradraivs ir pieejams no paša sākuma WJ modeļiem, un nozīmē tevis mineto razdatku komplektā ar vary-lockiem tiltos.

Cena atbilst pagājuša gada augustam diemžēl, tagad jau overlandi tuvu šādam ciparam tiek piedāvati. Iesaku meklēt paziņas iekš .ru, tur tādi pepelaci ir pačotā un cenā, pie mums tirgosi - gadu gaidīsi, lai zem tirgus cenas atdot, ja nu vienīgi tev nav pārāka tirgotāja karma.

cap Reģ.: 23.03.2004
0 0 Atbildēt

par subj -

jeep.avtograd.ru

Galvenais Reģ.: 02.07.2001
0 0 Atbildēt

janitis9 rakstīja: Es vēl neesmu mainījis. It kā arī nevajag patreiz mainīt. Vai tad viņam ir kādas problēmas???

nubet loģiski. Dīzeļiem ik pēc 100 kkm apmēram no pārkaršanas aiziet čau galvas (1000 eiro).

Galvenais Reģ.: 02.07.2001
0 0 Atbildēt

cap rakstīja:

Sultaans rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

Sultaans rakstīja:

Yetti rakstīja: tilti, sadales kārba?

pagaidām nesūdzos, vis funkcionē, gan clēdzās ar roku patstāvgā piedziņa, gan pie izbuksēšanas priekšējais slēdzās klaat. nekādas nevēlamas skaņas ar nav dzirdamas no apakšas.

tuk tuk , Teu jautāja kada tipa sadalene - kvadradraivs, shmadradraivs utt ?? jo atkariibaa no taa stipri mainaas dotaa subjekta veertiiba

ja nemaldos taadus kvadradraivus saaka likt uz 2002 gada modeljiem.

Maldies, kvadradraivs ir pieejams no paša sākuma WJ modeļiem, un nozīmē tevis mineto razdatku komplektā ar vary-lockiem tiltos.

Cena atbilst pagājuša gada augustam diemžēl, tagad jau overlandi tuvu šādam ciparam tiek piedāvati. Iesaku meklēt paziņas iekš .ru, tur tādi pepelaci ir pačotā un cenā, pie mums tirgosi - gadu gaidīsi, lai zem tirgus cenas atdot, ja nu vienīgi tev nav pārāka tirgotāja karma.

Baigais sū. tas quadra drive, visu pilnpiedziņu automātiski regulē hidraulika tāpat kā 2. golfam

Quadra-Drive employed the New Venture Gear NV247 transfer case. This two-speed chain-driven transfer case uses a gerotor, a clutch pack coupled to a hydraulic pump, to transfer torque between the front and rear axles. The transfer case contains three modes, 4-All Time, Neutral, and 4-Lo. In 4-All Time, 100% of torque is sent to the rear axle in normal conditions. If the rear axle starts spinning at a higher rate than the front axle, hydraulic pressure builds up in the gerotor and causes the clutch pack to progressively transfer torque to the front axle until both axles return to the same speed. Neutral mode is intended for towing the vehicle. In 4-Lo, the front and rear axles are locked together through a 2.72 reduction gear ratio.

In Quadra-Drive, the NV247 transfer case is mated to front and rear axles containing Jeep's Vari-Lok differentials. Vari-Lok differentials also use a gerotor to transfer torque.

Applications:

Jeep Grand Cherokee (WJ) 1999–2004

janitis9 Reģ.: 06.01.2006
0 0 Atbildēt

Galvenais rakstīja:

janitis9 rakstīja: Es vēl neesmu mainījis. It kā arī nevajag patreiz mainīt. Vai tad viņam ir kādas problēmas???

nubet loģiski. Dīzeļiem ik pēc 100 kkm apmēram no pārkaršanas aiziet čau galvas (1000 eiro).

Nu tad jau pēc noskrējiena iznāk ka man jau nesen mainītas

Bet vai nav jāseko lai nepārkarst motors???

Girc44 Reģ.: 12.12.2007
0 0 Atbildēt

janitis9 rakstīja:

Galvenais rakstīja:

janitis9 rakstīja: Es vēl neesmu mainījis. It kā arī nevajag patreiz mainīt. Vai tad viņam ir kādas problēmas???

nubet loģiski. Dīzeļiem ik pēc 100 kkm apmēram no pārkaršanas aiziet čau galvas (1000 eiro).

Nu tad jau pēc noskrējiena iznāk ka man jau nesen mainītas

Bet vai nav jāseko lai nepārkarst motors???

šitie ir briesmīgi motori. bija saskarsme alfā, nekad nemūžām vairs tādu negribētus redzēt savā sētā

Galvenais Reģ.: 02.07.2001
0 0 Atbildēt

janitis9 rakstīja:

Galvenais rakstīja:

janitis9 rakstīja: Es vēl neesmu mainījis. It kā arī nevajag patreiz mainīt. Vai tad viņam ir kādas problēmas???

nubet loģiski. Dīzeļiem ik pēc 100 kkm apmēram no pārkaršanas aiziet čau galvas (1000 eiro).

Nu tad jau pēc noskrējiena iznāk ka man jau nesen mainītas

Bet vai nav jāseko lai nepārkarst motors???

tu tur neko līdzi nevari pasekot. Problēma ir tā, ka pēc motora izslēgšanas galvas turpina karst, un sūdīgākais, ka tam karstumam nav kur palikt. Braucot tur viss ir ok, braucot pārkarsēt nevar.

Lai problēmu risinātu cilvji liek iekšā cirkulācijas sūkņus, kas dzenā tosolu pat pēc motora izslēgšanas. Ja ir tāda opcija, tad motors ir labs un grūti nokaujams.

Kaut gan grandiem probza nav tik izteikta, jo ir lielāka motortelpa un karstumam ir vairāk telpas. Parastajiem čirikiem ir sūdīgāk...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Galvenais rakstīja:

tu tur neko līdzi nevari pasekot. Problēma ir tā, ka pēc motora izslēgšanas galvas turpina karst, un sūdīgākais, ka tam karstumam nav kur palikt. Braucot tur viss ir ok, braucot pārkarsēt nevar.

Lai problēmu risinātu cilvji liek iekšā cirkulācijas sūkņus, kas dzenā tosolu pat pēc motora izslēgšanas. Ja ir tāda opcija, tad motors ir labs un grūti nokaujams.

Kaut gan grandiem probza nav tik izteikta, jo ir lielāka motortelpa un karstumam ir vairāk telpas. Parastajiem čirikiem ir sūdīgāk...

nu jau, nu jau...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Galvenais rakstīja:

janitis9 rakstīja:

Galvenais rakstīja:

janitis9 rakstīja: Es vēl neesmu mainījis. It kā arī nevajag patreiz mainīt. Vai tad viņam ir kādas problēmas???

nubet loģiski. Dīzeļiem ik pēc 100 kkm apmēram no pārkaršanas aiziet čau galvas (1000 eiro).

Nu tad jau pēc noskrējiena iznāk ka man jau nesen mainītas

Bet vai nav jāseko lai nepārkarst motors???

tu tur neko līdzi nevari pasekot. Problēma ir tā, ka pēc motora izslēgšanas galvas turpina karst, un sūdīgākais, ka tam karstumam nav kur palikt. Braucot tur viss ir ok, braucot pārkarsēt nevar.

Lai problēmu risinātu cilvji liek iekšā cirkulācijas sūkņus, kas dzenā tosolu pat pēc motora izslēgšanas. Ja ir tāda opcija, tad motors ir labs un grūti nokaujams.

Kaut gan grandiem probza nav tik izteikta, jo ir lielāka motortelpa un karstumam ir vairāk telpas. Parastajiem čirikiem ir sūdīgāk...

atver parastaja kapotu katru reizi kad tev liekas, "karstumam nav kur palikt"

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti