Kārtot: Augošā secībā
M-16 23.01.2016 12:12

P-5008 vajag noprovēt izlaižot kādu līkumu. Mani šie rati arī ieinteresēja, jo mani vairāk interesē tas ,ka beņķus var nolikt praktiski izveidojot gludu grīdu. Bet ne par to ir stāsts. Mani visvairāk pārsteidza tiešām klusums salonā ( jauns ir jauns ), neskatoties uz to ka 1,6 dīzelis. Iespējams bija notestēt ar manuālo kārbu ( esmu automāta fans ) un te bija lielākais pārsteigums - kā strādā "ručka": īsi gājieni, precīza slēgšanās. "Ručka" atrodas diezgan augstu un atgādina kaut ko no sporta ratu inventāra. Man bija ellīgi ērti un patīkami ganģēties.. un to saka automāta fans.Un vēl kas. Ir provēts braukt ar dažādiem ratiem, un bieži ir problēmas ar pedāļu novietojumu -te par tuvu, te par augstu, te sajūgs jāspiež hvz cik dziļi. Šajos ratos, pat sevišķi neregulējot beņķi, kājas uzlikās uz kapšļiem pašas no sevis un par šo momentu atcerējos pēc nedēļas, pārdomājot testdraiva detaļas. Un vēl ja gribas salīdzināt kā slēdzas manuālās kārbas, iesaku noprovēt un salīdzināt P-5008 ar Nissan Q vai Xtrailu. Ja jābrauc ar pēdējiem un pa pilsētu, tad man kā "automātistam" tas būtu smags pārbaudījums stumdīt ručku no radiātora līdz bagāžniekam

Lasītākie raksti

Jaunie raksti