>Autonet
Sveiks! Manam 850-ajam motora kods ir uzlīmēts uz vāka, kas nosedz zobsiksnu.
>Autonet
Sveiks! Manam 850-ajam motora kods ir uzlīmēts uz vāka, kas nosedz zobsiksnu.
Googoo
1. Ar REC pogu aiztaisa pilnībā svaiga gaisa piekļūšanu. Jai ir ciet, tad deg oranža lampiņa blakus slēdzim.Ja REC ir vaļā, tad gaiss iet caur pečku un tiek vai nu sildīts vai saldēts(normāls darba režīms). Ar airmix var padot uz vidējām ventilācijas lūkām gaisu pa tiešo no ārpuses.
2. Vismaz manam universālim var nolaist grīdu pilnīgi gludu. Kā jau minēts apakšējai sēdekļu daļai ir tādas ausis arkurām apakšdaļu paceļ vertikāli. Atzveltnēm jāpavelk uz āru pagalvji un jāpagriež uz priekšu un mugura atgāžas pilnīgi horizontāli.(vismaz manam tā ir, un Jāņos esmu tīri labi gulējis).
3. bAGAŽNIEKA PĀRSEGAM NEKAS NAV JĀSKRŪVĒ. abos galos ir atsperes.Paspied uz vienu pusi un velc ārā.[addsig]
Motora aizsargus vai "pannas" taisa firma RLM, atrodas Senču ielā 2, blakus Autoringa mazgātuvei.tel.7331989. Nezinu tikai,vai ir arī priekš VOLVO.[addsig]
Nu nav tur manējam 850 nekādu ligzdu. Un kur var atrast to aparātu ar diodi?[addsig]
Kas tās ir par testeru lampiņām, par kurām iet runa. Es savam 850 96'g. nevaru atrast, kur būtu tāds aparāts?[addsig]
HAMMER > Kā tad to kompi var nomest pa nullēm?[addsig]
Autonetam
Man arī bija kļūda gaisa mērītājā. Jau otro reizi.Ko tur lai dara?[addsig]
FLINTS
Uz servisu aizbraukšu ne ātrāk par sestdienu, tad izstāstīšu, kas īstenībā ir par kaiti.
Iepriekšējā reizē, kad arī bija šitāda pati situācija, man SIGNALA teica, ka lampiņa var ziņot par n-tajām problēmām, un tikai vienā gadījumā, ka zonde ir beigta.Toreiz pateica, ka zonde darbojas perfekti. Bet labi, nav ko zīlēt, pārbaudīs, tad redzēs. [addsig]
Laikam jau zonde nebūs pie vainas. Tagad vakarā braukāju,viss OK. Lec super, apgriezieni stabili, nekādu dūmu un normāls degvielas patēriņš.Tikai zondes lampa deg. Laikam jau pie vainas kāds kontaktiņš.
Uz servisu jau es, protams, braukšu un testēšu atkal to kompi, bet vienkārši es gribēju zināt vai kādam nav bijušas līdzīgas problēmas. Jo zini, ja atkal pateiks, ka kaut kur, kaut kam atkal nav bijis kontakts, cik tad es tā braukāšu un maksāšu par kļūdu dzēšanām, jo pazīmes ir precīzi tādas pašas kā iepriekšējā reizē.
Sveiciens VOLVISTIEM!
Lūdzu Jūsu palīdzību.Jau otro reizi pusgada laikā iedegās Lamba lampa.Pazīmes atkal tās pašas.Autiņs nepieleca no pusapgrieziena, nācās startēt vairākas sekundes,tad pieleca un sākās gļuki. Sāka raustīties tukšgaita, kas pēc brīža nomierinājās. Degvielu rij laikam tīrā veidā, jo pa izpūtēju nāk melni dūmi, patēriņš ,droši vien arī liels.Kad autiņu noslāpēju, kādas desmit minūtes turpināja rūkt radiatora ventilators.Pagājušoreiz biju Signālā pieslēdzies pie kompja un tad veči pateica, ka esot kaut kāda mainīgā kļūda ne ta gaisa mērītāja, ne to kaut kādā citā. Kļudu noņēma un pusgadu bija miers, līdz šodienai.Varbūt ka kaut kur nav kontakta, jo diezvai tā būs zonde.Varbūt kādam ir bijusi
līdzīga problēma?
Paldies par padomiem.
Es tikai vēl gribēju uzzināt, vai tas filtrs ir trubinas galā pie gaisa ieplūdes, tāds apaļš plastmasas verķis ar daudziem caurumiem?
Sveiciens Volvistiem!
1)Pastāstiet, lūdzu, kā notiek tā dzinēja ventilācijas sistēmas tīrīšana.Kaut kur lasīju, ka esot jāseko līda, citādāk sākot ēst eļlu.
2) Rudenī trāpiju ar labo riteni baisā bedrē.Riepu nepārsitu, bet pēdējā eļļas maiņā man veči rādīja, ka labajā pusē priekšējais pusrāmis buksēs mazliet aizbraucis atpakaļ. Vai to var vienkārši ievilkt atpakaļ, vai jāmaina bukses. Cik tas varētu maksāt un vai pats to var izdarīt?
3) Kā lai pārbauda motora balstu gumiju kondīciju?
Paldies[addsig]
Sveiciens Volvistiem!
Šodien apzvanīju Rīgas šrotus, kas tirgo kaut ko no Volvo, bet jumta reliņus 850-ajam tā arī neatradu.
Ja kādreiz kaut kur redzat, padodiet ziņu!
[addsig]
Paldies visiem par padomiem.
1)Vēl ir viena šaize, ka mašīna slāpējot detonē, ne katru reizi, bet bieži. Ievēroju, ka visbiežāk tas notiek, kad bākā palikuši kādi 15l benzīna. Vai tas varētu būt saistīts ar kondensātu?
2) Vai kāds nezin kur varētu iepirkt jumta reliņus universālim. Jauni MM maksā baigo naudu.
Paldies
Paldies par padomiem. Riteņi gan diezvai ir pie vainas, jo pagājušo pavasar ņemot nost ziemenes diskus nomazgāju un tie ir tīri, pievilkti arī ir, jo nesen vēl nomainīju priekšējās riepas vietām ar aizmugurējām, domāju, ka varbūt kāds slēptais defekts riepai, bet nekā. Ritošo daļu arī pārbaudīju, jo nesen gāju apskati. Vienīgais var būt tiešām amortiņi, kaut gan ārēji sausi.
Sveiciens VOLVO faniem. Man ir viena problēma ar manu VOLVO 850 universālu,2.5i 10v.,96.g. Braucot vibrē stūre, sevišķi, kad "dod virsū". Esmu nobalansējis riteņus, nekas nemainās. Domāju bremžu diski, bet tad vajadzētu raustīties arī bremzējot, bet nekā. No kā vēl var būt tāda vibrācija?
Sveiciens Volvistiem!
Varbūt kāds var ieteikt, kā regulējas rokas bremze 850-ajam. Nomainīju aizmugurē bremžu diskus un visus bremžu klučus. Ar to regulējamo skrūvi caur disku kolodkas it kā pievilku, bet roķenes kloķis jāvelk gandrīz vertikāli, lai sāktu ņemt. Vai vēl kaut kas jāpievelk?