iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
uupis 25.03.2010 12:43

Palaidniex rakstīja: Un - RAFs kāds neaizstājams etalons?

Pats jau pieminēji RAFu – es tev viņu neuzspiedu…

uupis 25.03.2010 12:42

Šīten arī tramvajs nav pielicis savu pirkstu???

www.tvnet.lv/...

uupis 25.03.2010 12:33

Palaidniex rakstīja: Kāpēc tad nekliedz par RAF autobusu/trolejbusu būvi?

Kas tos spēs uzražot? Ir kaut aprēķini, skices, cik tas varētu maksāt?

Tur ir par ko kliegt?

Divi notiesātie un iztirgotas iekārtas… Tas ir viss kas no RAF ir palicis…

uupis 25.03.2010 12:24

Kaksis rakstīja: Tu tiešām esi stulbs? Politikas maiņa mūsdienās īpaši neietekmē izejvielu cenas. Mēs varam konkurētspējīgi ražot tikai to, ko varam saražot no mūsu resursiem.

Lai nu tā būtu ka politika neietekmē ekonomiku…

uupis 25.03.2010 12:21

Uz akmens tilta kāreiz Kaksis varēs uzbaudīt tramvaju atstāto klusumu un nemaz vibratoru nevajadzēs…

uupis 25.03.2010 12:17

Palaidniex rakstīja: Un vēlreiz atkārtoju jautajumu - kāpēc tieši tramvaji ir par visu varu jābūvē pašiem, kaut tos vajag, cik te bams piemeta maksimums 120-150 sastāvus, bet 3 līdz 4 simtus autobusu da trolejbusu, kurus vajag ievērojami biežāk mainīt pret jauniem drīkt pirkt ārvalstīs, bet nedrīkst ražot uz vietas Latvijā?

Kāpēc paši neražojam (vai neatjaunojam) riepas tiem trolejbusiem da autobusiem, bet pērkam jaunas un ārvalstīs?

Par to jau ir stāsts ka jāmaina politika.

uupis 25.03.2010 12:16

Palaidniex rakstīja: Nu ko ņizkij poklon ķebe! Nezināju, ka starp mums ir PATIESI SUPERMENI!

Nu pēc šitādiem tekstiem mēs redzam kurš tad ir mietpilsonis īstais…

uupis 25.03.2010 12:04

Palaidniex rakstīja: Un nezini, kā paaugušos urļikus provocē pa lielam bezspēcīga veca konduktore?

Kas tu – ņuņņa esi???

Es pāris reizes esmu palūdzis izkāpt kādam urļikam, kurš sāk konduktorei buksēt virsū… Bez vārda runas ir izkāpuši vai nomierinājušies un klusējuši…

Bet tu jau droši ka klāt neietu… Tramvaju aizstāvis atradies…

uupis 25.03.2010 12:01

Palaidniex rakstīja: Padomā par to...

Padomā – Maskavā un visur citur ir metro…

uupis 25.03.2010 11:59

Palaidniex rakstīja: Un ko konduktors var izdarīt iekšā stāvot pret 5 urļikiem ar krāsas baloniem tramvaja ārpusē?

Atpazīt mentenē…

uupis 25.03.2010 11:58

Kaksis rakstīja: Konduktoram nav jānodarbojas ar audzināšanu... tas ir ĢIMENES lauciņš...

Aizej ciet. Ja tu nezini kā konduktora klātbūtne ietekmē huļigānus it sevišķi mazgadīgās utes…

uupis 25.03.2010 11:57

Palaidniex rakstīja: Nemīz - vīnē ir būts. Vēl pasaki ka mums vajag rīģā doz divzirgspēku ratus, lai viss centrs ekoloģiski pēc zirgāboliem voncītu.

Tur ir gan veci džimbuļi, gan jauni.

Visam reiz pienāk gals! Viss reiz nolietojas! Un jāpērk vietā aizvietotājs.

Jā, piekrītu - tur betona plāksnēs ieguldītās sliedes ir labas, mums ir pirmie klusie mēģinājumi tādās salikt daudzviet sliedes. Tas ir ilgtemiņa jautajums, kas jārisina reizē ar sliežu nonovēršmo renovāciju, kad tam pienāks laiks...

Nu bet tad neārstē te visiem ka tramvajs nemaxā neko, ka tas ir lētākais, nu nav viņš lēts, ne par kapeiku lētāks par basiem un trolejbasiem ar savu infrastuktūru, privilēģijām un nemitīgajiem remontiem…

uupis 25.03.2010 11:53

Sretsked rakstīja: Plus mums vēl ir pilns ar urlkakšiem, kas visu jauno apzīmēs ar savām krāsām jobnutajām, sagrauzīs sēdekļus un izsitīs logus,kā sabtransa pieturās.

Tas jau pa lielam RS lauciņš – ņefiks bija konduktorus izmest uz ielas…

uupis 25.03.2010 11:52

Un tikai nevajag ārstēt mani ka RS bosi brauca apskatīt jau gatavu exemplāru.

Diseltrolejbusus pasūtīja Rīga – un tad sāka meklēt kurš tad varētu tādus uzmetināt. Pēc tam noslēdza līgumus un parakstīja garantijas vēstules kā arī iemaksāja kāpostu un tikai tad sāka skrūvēt to diseltrolli.

Ja RS būtu izgāzusi vēderu un pateiktu davaj uzmetiniet dīseltrolejbas unmēs pastīsimies vai tas der – domā kāds vispābā runātu???

Na mārrutkos aizsūtītu…

uupis 25.03.2010 11:48

Trolejbusus ar dīzeli kā ieguva – zini???

uupis 25.03.2010 11:47

Palaidniex rakstīja: Un cik reizes pārmetina? Mūsējie, jau reiz pārmetināti...

P.S.

Tu arī valkā zeķes, līdz stadijai, ka to vairs nav, bet palikusi tikai smaka...

Pirms ļerkšķēt par Vīni no sākuma vismaz aizbrauc uz turieni un apskaties.

uupis 25.03.2010 11:36

Palaidniex rakstīja: Tikai tie nav galīgi nolietoti. ]

Un ja kāds ir, tad to noraksta un nolietotā vietā pērk jaunu.

Kā tad – pārmetina un laiž atpakaļ līnijā…

uupis 24.03.2010 18:23

Palaidniex rakstīja: Bet kad šeit vajag atrast metālnieku, kurš var uz vairāku prāvu cilindra virsmas iefrēzēt vēlamo zīmējumu, tad pēkšņi izrādās, ka iekārtas pa visu valsti ir mazliet vairāk kā pirksti vienai rokai, spējīgo vēl mazāk un to, kuri to ņemtos darī pavisam maz...

A tu tramvaju gribēji...

Nu skāņa tomāta zobratus pa jaunam uzmetināt ar visām vārpstām jau kā divus pirkstus apcūrāt – tramvajs jau sarežģītāk. Un Cēsīs inženieri arī uzradās – dies no kurienes???

uupis 24.03.2010 18:00

ursis rakstīja: katram ū'pim pa h reno !

[Neparezs kometārs]

uupis rakstijia: Ūpim ir pajāt…

[Pareizs un Labs komentārs]

uupis 24.03.2010 17:58

Tikko pa radio teica:

Jugla tiek evakuēta uz Mārupi jo šonakt upē sāksies pali…

uupis 24.03.2010 17:56

Palaidniex rakstīja: Es neaizstāvu ārzemniekus!

Uzbūvēt TRAMVAJU, ŠEIT UN TAGAD ir tas pats, kas mācīt ķīnas ābeci 250 000 bezdarbniekiem!

Tā viss nav.

Tev vajadzētu kādreiz apmeklēt arī «Mašīnbūves izstādes», nez vai varēsi frēzi no virpas atšķirt nerunājot par kopējamo mašīnu… Tehnoloģijās vispābā galvu labāk iekšā nebāzt – uzreiz sāks zobrati čīkstēt un pa ausīm dūmi nākt ārā…

uupis 24.03.2010 17:51

Palaidniex rakstīja: Ja Rīgā nevarēja vienoties, tad bija pārāk dārgi vai nepietiekami gribēja!

Vot šitas ir īstais – Otkatu gribēja – dabūja cehu Cēsīs un no otkata ne vēsts… Toties Janita ar Štramu uz apsūdzēto sola…

uupis 24.03.2010 17:47

Jā kas notiek Juglā – zaļumballe kad būs?

uupis 24.03.2010 17:43

Palaidniex rakstīja: Te tāpat - ja nav inženieru, ražotnes, iestrādņu - kaut absolūta beznodokļu politika NEKO nepalīdzēs!

Un pasaki nebija ka nebija nekad te nekā tāda…

Cēsīs jau ar automātisko kārbu remontcehs tāpat vien uztapa bez vietējās pašvaldības atbalsta…

Da džeki vienkārši negribēja Rīgā vērt vaļā – da nē – da ko tu… Un remontatslēdzienkus un inženierus arī visus importē – katru dienu ved no Vācijas štābeļiem…

Da kārbas viņi ved no eiropas un restaurē un tikai tāpēc ka ar Cēsīm varēja vienoties par zemes īri pīznesa uzsākšanai bet ar Rīgu nez kāpēc ne…

uupis 24.03.2010 17:37

Palaidniex rakstīja: Nu tu toč esi auns...

Var jau būt…

Bet diezin vai par gudriem var nosaukt tādus, kuri ved ārā kāpostu un nedod darbu vietējiem cerot ka nauda pati te saradīsies…

Aistāvi vien ārzemniekus – kamēr pats nenonāksi to 250 tūkstošu rindās kuriem nav darba tikmēr nesapratīsi kā valsts politika ietekmē tevi personīgi.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti