Palaidniex rakstīja: Mercedess tos autobusus, Škoda tos troļļus, Tatra tos džimbuļus sāka ražot divu iemeslu pēc - bija pieprasījums pēc tādiem vai radās izdevība nopelnīt tādus ražojot.
Tāpat vien bez noslēgtiem līgumiem Mersedes sadomāja uzštancēt partiju ar autobusiem un salikt noliktavā – gan jau kāds izpirks…
Daugavpils Lokomotīvju remontrūpnīca arī tāpat paņem no lūžņiem un atrestaurē kādu lokomotīvi – avosj kāds paņems.
Kuģu remontrūpnīca arī metina kuģus – moš jau kāds nopirks…
Atnāks Palaidniex aplūkos nu jā foršs guģītis – es ņemu… ![]()





















Palaidniex rakstīja: Vai ir jābūt spēcīgiem galiem valdībās, kas garantētu naudas plūsmu a paši tramvaji kļūtu par ķeksīti atskaitē...
Valdībā ir jābūt vēlmei – politikai atbalstīt vietējoun veicināt tā konkurētspēju ar ārzemniekiem. Kā tas ir Čehu gadījumā, kad sab. tr. ražotājiem ir »jopcik« nodokļu atvieglojumi… Kā tas nākas??? Vai tad bez valsts atbalsta? Paši džeki izdomāja ka maksāsim mazāk lai mums pīsness iet un aizgāja uz vietējo VID un pateica ka tagad mēs maxāsim tik un tik un VIDs pateica jā davaj…