Bams rakstīja:
IkdienasViesis rakstīja: Izskatās,ka ar to treileri tas tramis čehiem jāaizved uz kādu Vācijas vai Polijas ostu, pēc tam ar prāmi līdz Rīgai. Diezgan jau sarežģīta tāda smagsvara kravas transportēšana. Droši vien ,ka viss tas jaunā trambuļa sastāvs (3 daļas) uz 50-60 tonnām varētu vilkt. Iespējams, ka pat vēl vairāk. Pašreizējā tatra, šķiet, sver ap 30 tonnām. Kur tad Rīgā viņu izkraut - tikai depo teritorijā.
Izkraus pie gaisa tilta, kur jaunā iebrauktuve zem tā. Tur ir taisns, garš gabals.
Kādas 30 tonnas?
Tukšs vagons sver 17t. Jaunais tagad jau ap 35t, jo pirmais izmēģinājuma ex. bija iznācis par smagu, tapēc ražošana un palaišana pat Prāgā ir iekavējusies. Pragā pirmais 15T ar pasažieriem brauks aprilī, pie mums-hvz. Ja čehi pie tādiem tramvajiem jau ir pieradināti, tad mūsejiem tas būs pilnīgs kosmoss...Tam visu dara bortdators, koroče, nezinu, kas tos te remontēs, kad tiem beigsies garantija
Paga paga kā tad ar RS priekšniecības solījumiem??? Par tukšiem solījumiem saņemt 6 tk mēnesī??? Tad es arī varu būt par RS priekšnieku. A kas? Smucki parunā, visi aplaudē un smaida un pēc tam noplātam rokas – tā sanāca…
Tad tagad jautājums – Ko Bams aizstāv? Melus? Vai sociālo sfēru?





















Bams rakstīja: Tam visu dara bortdators, koroče, nezinu, kas tos te remontēs, kad tiem beigsies garantija
Paga paga – kurš te plēsa drēbes ka tas ir vislētākais un visekonomiskākais transportlīdzeklis un izmaksā lētāk nekā buss vai trollejs??
Un tagad izrādās ka importēs no Čehijas inženierus kuri pēc garantijas beigām skrūvēs un programmēs tos skapjus par 6 tk mēnesī…
Bet vienalga vislētākā miza…