ValdisM rakstīja: šodien tajā krustā viens 7-ers apdzina pa pretējās bruakšanas jolsu tos trīs jau no luksafora kustību uzsākušos auto un nogriezās pāri 3 joslām uz čaka ielu
Šitādus vibejonus no bumeristiem es pat treknajos gados nebiju manījis .
Žēl , palaidu iespēju tikt vaļā no sava lūžņa... instinkti darbojas.
Vot tas ir gājiens…





















Kanibaals rakstīja: Principā uzbraucot uz apļa vai nogriežoties krustojumā pa labi no malējās joslas un iebraucot 2. joslā notiek pārkārtošanās savukārt tas kas brauc pa otro joslu turpina kustību 2. joslā, tad sanāk, ka tomēr 1. ir jālaiž. Labās rokas likums darbojas tikai vienlaicīgi pārkārtojoties, bet braucot pa otro joslu un tajā paliekot nekāda pārkārtošanās nenotiek. Tāpat arī nav skaidrs virzieni ir jārāda vai nav? Diemžēl ar CSN nav kā dažiem ar bībeli, jo vairāk lasi jo mazāk saprot.
Tad lūk te ir viena nianse – iebraukšana apļveida loka kustībā ir KRUSTOJUMS ar visām no tā izrietošām sekām.
Un kamēr krustojums nav beidzies tikmēr saskaņā ar CSN ir jāsaglabā taisnvirziena kustība.
Tātad ja vēlies no 1.-ās joslas trāpīt 2-ajā tad braukt taisni ļīdz pašai otrai joslai un tad pagriezties…
Sāls kāreiz ir apstāklī ka katrs pievadceļš aplim ir krustojums, kuru nosaka ar noapaļojuma beigām i vot ķe raz afigenna platais dažās vietās tas sanāk…
P.S. Tas viss ir pēc definīcijām un CSN.
Un vispābā noteikumos varēja atsevišķi izdalīt lokveida krustojumus.