iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
uupis 12.03.2010 18:27

Kanibaals rakstīja: Principā uzbraucot uz apļa vai nogriežoties krustojumā pa labi no malējās joslas un iebraucot 2. joslā notiek pārkārtošanās savukārt tas kas brauc pa otro joslu turpina kustību 2. joslā, tad sanāk, ka tomēr 1. ir jālaiž. Labās rokas likums darbojas tikai vienlaicīgi pārkārtojoties, bet braucot pa otro joslu un tajā paliekot nekāda pārkārtošanās nenotiek. Tāpat arī nav skaidrs virzieni ir jārāda vai nav? Diemžēl ar CSN nav kā dažiem ar bībeli, jo vairāk lasi jo mazāk saprot.

Tad lūk te ir viena nianse – iebraukšana apļveida loka kustībā ir KRUSTOJUMS ar visām no tā izrietošām sekām.

Un kamēr krustojums nav beidzies tikmēr saskaņā ar CSN ir jāsaglabā taisnvirziena kustība.

Tātad ja vēlies no 1.-ās joslas trāpīt 2-ajā tad braukt taisni ļīdz pašai otrai joslai un tad pagriezties…

Sāls kāreiz ir apstāklī ka katrs pievadceļš aplim ir krustojums, kuru nosaka ar noapaļojuma beigām i vot ķe raz afigenna platais dažās vietās tas sanāk…

P.S. Tas viss ir pēc definīcijām un CSN.

Un vispābā noteikumos varēja atsevišķi izdalīt lokveida krustojumus.

uupis 12.03.2010 17:37

ValdisM rakstīja: šodien tajā krustā viens 7-ers apdzina pa pretējās bruakšanas jolsu tos trīs jau no luksafora kustību uzsākušos auto un nogriezās pāri 3 joslām uz čaka ielu

Šitādus vibejonus no bumeristiem es pat treknajos gados nebiju manījis .

Žēl , palaidu iespēju tikt vaļā no sava lūžņa... instinkti darbojas.

Vot tas ir gājiens…

uupis 12.03.2010 17:35

Pirmais rakstīja: lidosta nesen pagaināja skrejceļu..... tagad var nosēsties te visi pepelaci....

Tu RD Saistošos noteikumus esī lasījis???

Rīgā Aizliegts:

pacelties un nolaisties ar ultravieglajiem gaisa kuģiem, deltaplāniem, paraplāniem un gaisa baloniem, izņemot gadījumus, kad tas ir saskaņots ar Rīgas pilsētas izpilddirektoru;

Domā ka katrs pilots zvana Ušakovam un saskaņo nolaišanos????

Vajaga viņiem ar kautkādu mēru kautko saskaņot…

uupis 12.03.2010 17:30

Fartuks rakstīja: Tak ko tu viņam skaidro? Viņš ir tups kā žīda zābaks.

A ķipa pacc tā kā gurdāks būtu…

uupis 12.03.2010 17:09

Sretsked rakstīja: Nevis ej, peldi garām Mildai

Es vēlreiz saku ka man nav ne virsledus ne zemledus akļaujas… Tad kā lai es peldu???

(fubar)

Lielie Boeingi ar nevar Rīgas lidostā nosēsties un tu gribi teikt ka viņi vienalga sēžas, kaut arī nav atļaujas???

uupis 12.03.2010 16:44

Nu tak martā jau jaunie tramvaji drūzmējas Rīgas ielās. Tāpēc tādi sastrēgumi… Atnāca uzreiz visi pieci…

uupis 12.03.2010 16:40

Sviestc rakstīja:

uupis rakstīja:

Sviestc rakstīja: Uzmanību! Šovakar kanālmalā notiks rumbas un čā-ča-čā vakars.

Par viesu jautrību gādās dj Ezdžiņš ar brāgas katlu un mutes ermoniku.

Ierašānās no pl.20.00 vakartērpos un smokingos.

Pļē atkal negodīgas komercprakses brokeris sludina te pasākumus kuri nenotiks…

nāc un dejo, tad arī notiks...

bez ugunīgiem dejotajiem, pasākums naf pasākums..

Es katru vakaru eju garām kanālam pie Mildas bet tevi tur neesmu manījis ne ar ne bez cepures…

uupis 12.03.2010 16:39

A deks… a deks… a deks… a deks… a deks… a deks…

… ir mežavecis… vot

uupis 12.03.2010 16:08

Sviestc rakstīja: Uzmanību! Šovakar kanālmalā notiks rumbas un čā-ča-čā vakars.

Par viesu jautrību gādās dj Ezdžiņš ar brāgas katlu un mutes ermoniku.

Ierašānās no pl.20.00 vakartērpos un smokingos.

Pļē atkal negodīgas komercprakses brokeris sludina te pasākumus kuri nenotiks…

uupis 12.03.2010 16:00

jaaanis rakstīja: P.S. patika teksts tavas galerijas otrajā bildē : "Gājējs bla, bla, bla, ievaino transportlīdzekli"

Nu sorry … Tādi ir apdrošinātāju metodiskie materiāli dalītās atbildības izskatīšanai…

uupis 12.03.2010 15:26

kalfonso rakstīja: tfu, ne sānos ievelkot, bet kad šamējam sānos ievilks tas no trešās joslas.

piektdiena, jopcik...

Tur jau pajāt kurš kuram.

Vajag atcerēties vienu – galva jāgroza kā ventilators uz visām pusēm.

Un CSN nav ideāli, uzveļ visu atbildību vadītājam, kā arī liek pārvietoties pēc iespējas lēnāk pa lielceļiem.

Pārējie neatbildētāji ir Ceļu dienesti, Apdrošinātāji un Satiksmes organizētāji…

uupis 12.03.2010 15:05

kalfonso rakstīja: viskautko

Aplūko Zemitānu tilta shēmu un ierēc par to kā ir dzīvē un kā pēc noteikumiem (shēma zīmēta pēc noteikumiem)…

uupis 12.03.2010 15:03

kalfonso rakstīja:

uupis rakstīja:

Starpcitu ja pie apļveida krustiem nebūtu saspraustas zīmes dodiet ceļu tad aplis nebūt nav galvenais ceļš, bet otršķirīgs un visiem kas brauc par apli būtu jādod ceļš tiem,kurie iebrauc aplī – arī daudziem klupšanas akmens…

protams - ja nebūtu "dodiet ceļu", tad darbotos labās rokas likums un aplī braucošajiem būtu jālaiž tie, kas iekšā brauc.

Bet tas ka ir šoferu savstarpējā koleģialitāte un tie kas pa 1. tie aplī arī uz 1-ās un attiecīgi otrā uz otro tas ir tikai apsveicami un liecina par savstarpējo cieņu.

Bet atkārtošu vēlreiz ka TAS IR NERAKSTĪTS SĒTAS LIKUMS…

uupis 12.03.2010 14:54

Ja krustojumā sazīmētas ir nogriešanās trajektorijas ar raustītu līniju tad sadursmes gadījumā piemēro joslu maiņas pārkāpumus.

Tātad ja nav sazīmētas raustītās līnijas – galējam stāvoklim ir tiesības vilkt līdz tālākai atļautai joslai un tad pa 90° vienas milisekundes laikā izmainīt trajektoriju un turpināt kustību pa malējo stāvokli…

uupis 12.03.2010 14:52

kalfonso rakstīja: un - ja kāds nespēj trajektoriju noturēt, tad jau tā ir viņa problēma.

csn jau ar kkas bija teikts par to, kā rīkoties, kad nav horizontālo ceļa apzīmējumu

Visas iespējas iet pajautāt apdrošinātājiem kā šāda situācija tiek izskatīta. Kur sākas un kur beidzas krustojums.

Starpcitu ja pie apļveida krustiem nebūtu saspraustas zīmes dodiet ceļu tad aplis nebūt nav galvenais ceļš, bet otršķirīgs un visiem kas brauc par apli būtu jādod ceļš tiem,kurie iebrauc aplī – arī daudziem klupšanas akmens…

uupis 12.03.2010 14:46

Grecco rakstīja: Vispār jau laba tēma. Jāskatās uz loģiku .... kāpēc tad aplī atļauts iebraukt no vairākām joslām .... un ja nu var iebraukt no 3 vai 4 joslām ... tad arī jādomā par 1 joslas *******em. Bet vispār būtu lūgums redaktoram mēģināt iegūt oficiālu skairojumu ... visi būtu pateicīgi. Tāpat ar prastiem krustojumiem kur no vairākām joslām var nogriezties vairākās. Šiten tik var novārīties savā sulā.

Kamēr nav sazīmēta nogriešanās trajektorija ar raustītu līniju tikmēr skaitās kā šajā shēmā www.iauto.lv/...

uupis 12.03.2010 14:41

kalfonso rakstīja: pēc tavas noteikumu izpratnes sanāk, ka braucot iekšā aplī tam, kurš nemainot joslu no otrās pievadceļā turpina braukt pa apli arī otrajā, jādod ceļu īblim, kurš, braucot iekšā aplī no pirmās, izdomā pa taisno raut iekšā otrajā.

pats to 81. punktu izlasīji un saprati? nu - tā pirmo daļu. ko?

Pirkārt tā nav mana izpratne… To vari izlasīt apdrošinātāju metodiskajos materiālos…

Otrkārt trajektorijas ta krustojas tam kas no 2. joslas grib nogriezt trajektoriju 1-ajai, kura brauc līdz atļaitai joslai un tad pa 90° sekundes laikā pagriežas savā joslā uz apļa…

uupis 12.03.2010 11:51

Bolzens rakstīja: Domāju, ka var iebraukt jebkurā no joslām, jo tas nav reglamentēts. Tas pats attiecas uz parastu krustojumu, nekur nav teikts (vismaz es nezinu), ka nevarētu uzgriezst uz 3. joslas.

Galējā kreisā joslā ar trīs un vairāk ir atļauts iebraukt tikai tad ja pārējās ir aizjemtas vai ja nogriežas pa kreisi un apgriežas.

Tobiš ja ir 5 joslas tad pa četrām vari sērfot bet piektajā tikai reglamentētos gadījumos.

Tāpat ar trijām – pa divām vari brīvi izvēlēties kuru gribu bet trešā tad kad viss cits ir aizņemts.

uupis 12.03.2010 11:47

anonimikis rakstīja: Tiem kas griež no Valguma gar bibleni pa labi ir priekšroka līst uzreiz otrā joslā uz tilta. Un tie, kas brauc no pretējās puses Valgumā ielā var fakučus nerādīt

Tieši tā…

uupis 12.03.2010 11:46

Regulāri apļos ir citi fokusi – iebrauc aplī 1. joslā un ieslēdz pagriezienu lai tiktu uz galējo iekšējo joslu, lai kustība būtu raitāka, bet visādi (nu labi neminēsim kas) nelaiž un spītīgi… Nu pajāt… Man ta nevajga nākamo izbrauktuvi… Nu un tad kad keksis saprot ka ne visi brauc tur kur viņš, tad acīs ir bingo un mute pilna dusmu… Nu lai tak dusmojas pats uz sevi…

uupis 12.03.2010 10:52

Daudziem nav skaidri CSN.

Tātad punkti kuri būtu jāpārlasa Kaksim, anonimikim un Kalfonso…

Pirms iebraukšanas aplī zīme dodiet ceļu.

Iebraukšana aplī no 1. joslas – auto brauc uzreiz 1. vai 2. joslā CSN 99.

Iebraukšana aplī no 2. joslas – šoferim galva grozās uz visām pusēm jo laiž tos kas pa apli un tos kas pa labi CSN 81.

uupis 12.03.2010 8:30

Ir jauna diena un jāstutē atkal tas IKP lai saceltos par cik tur procentiem…

uupis 12.03.2010 8:29

Nu tādu tabaku kā deputāti un ierēdņi pīpē vēl neesmu mēģinājis.

Bet pēc tām vīzijām kuras nāca ārā savulaik no Pilsuma mutes varēja noprast ka šamajam zālīte bija viskrutākā…

Nu kaut vai ideja nelaist pāri Vanšu tiltam auto, kurā ir tikai viens cilvēks – šoferis…

Domā ka tādu vīziju var izdomāt pīpējot Winstonu??? Nekā – mēģināju bet nesanāk…

Jā starpcitu Drīt

uupis 11.03.2010 18:35

Gribēji nostreļīt???

uupis 11.03.2010 18:34

A kas?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti