iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
uupis 10.03.2010 15:54

Sretsked rakstīja: Aizej ,iemērc āliņģī,lai zutis pieķeras.

Nav man ledustaigātāja atļauja…

Cik zinu tās izsniedz sarkandaugavā - kopā ar neaizpildītu testamentu…

uupis 10.03.2010 15:28

Kas traucē reverso joslu izveidot uz VEF tilta tramvaju vietā?

uupis 10.03.2010 15:27

Nav tādu terminu medicīnā… ja kas…

Un vispābā esmu auksts pret visādiem tikumības policijas klientiem…

uupis 10.03.2010 14:03

WALA rakstīja: uupis - a tu SPAMošanas atļauju izņēmi, samaksāji valstij ??

Ups – 26% no spama sūtīšu uz VID…

uupis 10.03.2010 13:51

Sretsked rakstīja: Apdrošina kategorijas atbildību. Ja tev ir visas kategorijas bet gribi braukt tikai ar B, apdrošini tikai B... ja noķers braucam ar C vai sataisīsi sūdus, lieli šudi.

Nu kaut kā tā bet baidos ka birokrātija ar šitādu systēmu paliks kudī lielāka…

uupis 10.03.2010 13:34

Deputāti domā kā valsts budžetā ieekonomēt vēl 900 milj.…

Varu pateikt priekšā:

Elementārākā lieta – gājēju apliecības un gājēju ikgadējais nodoklis. Reāls kāposts...

Ieguvumi arī visi tikai ar + zīmi

1. Gājēji zinātu savas tiesības un pienākumus…

2. Uz ceļiem samazinātos gājēju traumatisms - ekonomija budžetam…

3. Rastos vairāki tūkstoši jaunu darba vietu:

a) eksaminatori

b) apliecibu izgatavotāji

c) gājēju policija

4. Gājēju ikgadējais trotuāru un nomaļu nodoklis kaut vai nieka 10 latu gadā ienestu vismaz 20 milj latu

Visā visumā man nav saprotams – kāpēc vēl šāda lieta nav ieviesta???

uupis 10.03.2010 13:23

Ierosinu ieviest vēl vairākas atļaujas:

1. Atļauja sēņot mežā…

2. Atļauja ogot mežā…

3. Atļauja staigāt mežā…

4. Atļauja vērot putnus mežā…

5. Atļauja slēpot mežā…

A kāpēc ne – makšķerniekiem un medniekiem vajag atļaujas bet sēņotājiem un ogotājiem nē?

A ja nu sēņotāji un ogotāji izposta sarkanā gramātā ierakstītas augu sugas – tak jābūt orgānam kas to uzrauga, vai sēņotājs labi pārzina visas sugas…

Ievācot indīgas sēnes vai ogas ik gadu saindējas vai iet bojā cilvēki tā radot valsts budžetam zaudējumus vairāku 100 tūkstošu latu apmērā…

Bet vienalga šitā lieta atstāta novārtā – nu kas tas ir?

Šitā mēs brīvu Latviju neuzcelsim…

uupis 10.03.2010 13:16

Palaidniex rakstīja: ūūpis, kas ūūpis - kāds tam sakars ar kategoriju???

Ja kādam ir visas kategorijas, bet tas pārvietojas tikai ar savu privāto auto - kāpēc viņam jādrošinās citās kategorijās???

uupis rakstīja: Varētu vēl diferencēt ka OCTA var pirkt zemākai kategorijai kaut tiesībās ir augstāka bet tad nedrīkst stūrēt augstāku …

Lasīt vajag…

uupis 10.03.2010 13:14

Palaidniex rakstīja: ūūpis, kas ūūpis - kāds tam sakars ar kategoriju???

Ja kādam ir visas kategorijas, bet tas pārvietojas tikai ar savu privāto auto - kāpēc viņam jādrošinās citās kategorijās???

Ja civilam pieder da kaut 10 privātie vieglie auto - un tam ir C, E un D kategorija - būu jābū kaut kādām mistiskām papildus izmaksām par to, ka tam ir šīs kategorijas?

Palaidniex ņi čitaķel, Palaidniex pisaķeļ…

Tas ir piedāvājums diskusijai nevis akmenī cirsts likums…

Diskusija – OCTA apdrošina vadītāja atbildību nevis auto īpašnieka!!!

Patreizējā OCTA vadās no auto pilnas masas – jo lielāka masa jo vairāk jāmaksā. (Bonus malus ir extra).

Kautkādiem kritērijiem būs jābūt ja OCTA būs uz vadītāju, tobiš stāžs, kategorijas citu nekā īpašu neredzu kā vēl varētu vērtēt OCTA klasificēt priekš vadītāja nevis auto, kā tas ir patreiz.

Nē nu ja jums ir citi priekšlikumi – lūdzu klājiet vaļā…

Tak pēc vadītāja apliecības numura nav iespējams noteikt kādu auto stūrē vai stūrēs tiesību īpašnieks…

uupis 10.03.2010 13:06

Sretsked rakstīja: Perversais maukuli, lasi vēlreiz

Kas tur ko lasīt – tāpat viss skaidrs – saldē savu saimniecību ja tā gribās – manējā ir mans īpašums – negribu un nevēdinu…

uupis 10.03.2010 10:42

www.delfi.lv/...

Tad nu esam jau soli tuvāk nodoklim par lietu

uupis 10.03.2010 10:23

Sretsked rakstīja: Tad varbūt tu swingo tagad ?

paldies par piedāvājumu – bet vēl par aukstu…

uupis 10.03.2010 10:10

Es jau saprotu ka gribēji mani pie Sviesca uz Juglu aiztriekt – bet tas malubļitkotājs – likumpārkāpējs diezin vai mani ņems savā kočiņā. Noturēs par stukaču un sūks tikai alu stāstot makšķernieku stāstus…

uupis 10.03.2010 10:08

Tā ir vesela organizācija ar savu hierahiju, varoņiem un vēl visādiem atļauju devējiem un ņēmējiem…

uupis 10.03.2010 10:07

Nē – es tikai līdz ļidzjutējiem esmu ticis – nākamā kasta, ledusstaigātāji man vēl nav piešķirta…

Pēc ledusstaigātājiem nākamā kasta ir caurumurbēji, tad ārā smēlēji un tikai tad nāk bļitkotāji, pa vidu ir vēl visādi kastēlicēji un glāzīšpadevēji vai turētāji…

uupis 10.03.2010 9:48

Drīt

Pļurkt Erna – zirgs norija deķi, še tev Anniņ vasarsvētki…

uupis 10.03.2010 9:47

Sretsked rakstīja: Kāpēc nav tramvaji ar zilajām bākugunīm ? Tāds uupim patiktu noteikti.

Jā atbalstīts – un ministri uz sēdēm varētu lietot šādu transportlīdzekli – pie nosacījuma ka blakus zilajām lampiņām uzliek sarkanās…

uupis 10.03.2010 9:43

smaidiigais rakstīja: a ko tas tramvai-(n)īdis ūpis tajos dzelzsgabalos meklē, ko lien?

Izzināt situāciju no visiem aspektiem – tā teikt iepazīties ar realitāti un pārliecināties par saviem apsvērumiem – patiesi vai nē…

uupis 09.03.2010 18:42

Palaidniex rakstīja: Ja ir pašam vairāki auto, tad paredzēt multicar apdrošināšanu...

Nu un tikai loģiski ka Multicar apdrošināšana beigsies apstāklī ka jo augstāka kategorija jo lielāks risks.

Tātad ar A kategoriju 10 naudiņas gadā.

B kategoriju vadītājiem teiksim 15 naudiņas gadā (dafigā ir ar B tiesībām)

C kategorija – masa ūūū (arī sertifikātu vajaga) apdraudējums ūūūū tātad 50 naudiņas

E kategorija – vēl lielāks ūūū 70 naudiņas

Nu tur pa vidu visādas īpašo kravu vadītāju apdrošināšanas…

D kategorija – 100 naudiņas

Operatīvie transportlīdzekļi – ātrums ta kāds – 200 naudiņas…

Nu kautkā tā vajadzētu šaj shēmai izsatīties un piemēram ja ir augstākas kategorijas OCTA un tiesības atļauj – vari stūrēt ar to pašu polisi zemākas kategorijas transportu.

Varētu vēl diferencēt ka OCTA var pirkt zemākai kategorijai kaut tiesībās ir augstāka bet tad nedrīkst stūrēt augstāku

Fisec kas par birokrātiju sanāca – bet varbūt arī nē – principā par šo modeli var diskutēt…

uupis 09.03.2010 18:32

jugasvilli rakstīja: Ne jau tu pa tiešo maksā radara īpašniekam. Viņam maksā valsts par pakalpojumu, tobiš, palīdzību tevi sodīt ar visiem mērķiem, kurus te uzskaiti. Pieņemsim situāciju - policis ar Hyundai Sonata noķer tevi par kādu pārkāpumu. Tu arī protestēsi par to, ka daļa tevis samaksātās naudas nonāk policista kabatā (algas veidā) vai, vēl labāk, uzdosi jautājumu - kādu kaitējumu pārkāpējs izdarījis mašīnas īpašniekam - līzinga kompānijai?

Vot tur jau kā reiz ir tā lieta ka incpektors par izrakstitajiem sodiem nesaņem nekādus procentus – viņš vai nu raksta vai neraksta – no tā alga un priekšniecība nemainās…

Privātās partnerības gadījumā ienākumi mainās atkarībā no izdrukātajām un izsūtītajām soda kvītīm. Jo vairāk fotoradara īpašnieks sabildēs jo ātrāk nomaksās radaru un sāks pelnīt un jo vairāk safotografēs jo lielāka būs peļņa.

Nu te vēl ir strīdīgs un slidens moments ka ierēdniecība pēkšņi izdomās atskaitīt privātajam tikai no iekasētā nevis no izrakstītā un tas šo prodžektu varētu apturēt – tā kā viens trumpis ir fotoradaru pretiniekiem…

Bet te atkal koka otrs gals – privātā fotoradara īpašnieks nav piedziņas kantoris un šamie šādu iespēju saņemt naudu tikai no iekasētām soda naudām neparakstīs.

Nu un piesviežot visus PAR un PRET un zinot to ka spēles noteikumi mainās spēles gaitā tad Fotoradaru privātās partnerības pīsness būs un Valsts maxās privātajiem vairāk kā iekasēs no pārkāpējiem – rezultātā sačakarēta visa avene… Un pretargumenti šim pasākumam 5-tonnīgi…

uupis 09.03.2010 18:22

Ja kas … tad BVAKAR …

uupis 09.03.2010 18:22

Vēlreiz – bvakar…

uupis 09.03.2010 18:14

Eu – kad pulksteņi jāgroza… Moš jau visi sagrozījuši a es tikai maucu pēc vecā laika…

uupis 09.03.2010 18:00

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Un vēl - kad beidzot drošinātāji liks drošināt autovadīāja atbildību, nevis mašīnas atbildību...

Man liekas ka šitajā apstāklī ir ieinteresēti arī apdrošinātāji…

Tāpēc csssst… klusu…

Ja vadītājam ir pilnās tiesības – iedomājies kāds cipars šamajam būs jāmaxā…

Nu nez - pilnas, ne pilnas - maksā savu apdrošināšanu par braukšanu ar konkrētu auto un miers... .

Nu vo – atkal piešņorēji visu atpakaļ pie vecās systēmas…

uupis 09.03.2010 17:58

Atliek vienīgi cerēt ka jaunajā (zemās grīdas) megadārgajā brīnumā varēs iekāpt 2 metrīgi cilvēki un justies normāli, nevis tā kā fraņču plastmasas brīnumā vai japānī, kuri paredzēti priekš auguma metrs 65 ar hūti…

Lasītākie raksti

Jaunie raksti