iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
uupis 08.03.2010 13:24

jugasvilli rakstīja: Lai tie, kas grib pārsniegt ātrumu, par to arī maksā…

Nu nav pareizi – ar ko es esmu noziedzies pret privātpersonu biznesmeni (radara īpašnieku)… Mans ātruma režīma pārkāpums ir tikai pārkāpums pret valsts noteikumiem nevis privātpersonas īpašumu…

Nepārkāp un nebūs par ko satraukties arī ir tāds nekāds padoms. Ja neviens nepārkāps tad pārkāpumus izdomās, jo iekasējamā nauda no pārkāpumiem ir saplānots un konstants lielums, kas jāizpilda.

Un šis ir redzams ikdienā – pārkāpums par kuru var tikt izteikts brīdinājums tiek izvērtēts kā sodāms ar naudassodu un otrādāk ja plāns ir izpildīts…

Un tagad atpakaļ pie radariem – dodu 75% ka fotoradaru rādījumi tiks koriģēti, lai varētu iekasēt plānoto naudas summu un tas jau būs negodīgs pasākums…

uupis 08.03.2010 12:29

Kaksis rakstīja:

HIPPY rakstīja: Interesanti zināt – vai pirs katra došanās reisā tramvajam tiek izieta tehniskā apkope? Pārbaudīts metāla nogurums utt?

Tikai nestāsti, ka ļotenēm pārbauda metāla nogurumu

Un nestāsti ka tramvajam smiltis nebirst…

uupis 08.03.2010 10:27

… a kurš plēsīs traukus? …

uupis 08.03.2010 10:19

Mani varēsi sveikt dzimumdienā – ārpusinterneta nereglamentētās attiecības aizliegtas…

uupis 08.03.2010 10:05

Tas ir labākais salīdzināt tramvajus un lidmašīnas…

Vēl paspried ka lūk airbasiem ir džoistiks bet boeingiem vecais pusstūres rats a tramvajiem vienkārši ručka, pie kuras turēties…

uupis 08.03.2010 10:02

Un tev ar 35 gadīgiem tramvajiem patīk vizināties? Neviens nesaka ka viņi ir morāli un tehniski novecojuši? Neviens neprasa investēt kāpostu tramvaju medornizācijā?

uupis 08.03.2010 10:00

Palaidniex rakstīja: Pilna rīga ar tramvajiem, kuriem ir 35 gadi...

Pilnas debesis ar ļopenēm, kurām ir ~30 gadi

un kas? ...

Pļē nu salīdzināji – tramvajus un ļopenes kurām katru gadu kautko maina pielabo un piebāž klāt…

uupis 08.03.2010 9:06

Palaidniex rakstīja:

Autobusi jāreģistrē, jāmaksā ceļā nodoklis, tie smirdina dīzeli, lietojami max 10 gadus. ...

Un kas te slikts – tak viss iet uz priekšu – attīstās tehnoloģijas, risinājumi un to ieviešana dzīvē, kā arī mainās cilvēku un drošības prasības…

40 gadus uz priekšu va plānot laikam vairs tikai Kubā… Šaubos vai tu būsi stāvā sajūsmā par tramvaju tad kad tam būs 35 gadi. Vai tik pēc 5 gadi nedziedās atkal kārtējo dziesmu ka tramvaji ir morāli novecojuši un ka teknoloģijas ir jau sen priekšā un atkal jāiegulda 555 citroni…

uupis 08.03.2010 9:01

smaidiigais rakstīja:

uupis rakstīja: Tramvajs būtu bez vainas – ja tā uzturēšana un pārējie prodžekti nehavotu tik daudz kāposta, vai arī ja vietējie, gan metinātu jaunus tramvajus, gan lāpītu vecos…

Un kā tad ar šito Tavu atziņu?

Vai Tu pac nesecini, ka tramvajs nav vainīgs, ja tā vadītāji un valdītāji uz tā nejēgā vārās?

Nu ja arī tramvajs nav vainīgs tad elementāri – izdzēšam tramvaju – izbeigsies vārīšanās uz šiem… Nevarēs vairs iepotēt ka kontaktīkla un sliežu pārmetināšana ir lētākais un nesāpīgākais ieguldījums jau tā šaurajās Rīgas ielās…

uupis 08.03.2010 8:58

Sveiciens sievietēm 8.ajā martā…

uupis 08.03.2010 8:52

Grecco rakstīja: Nemaz neapstrīdu .... merši un bembji ir perfektas mašīnas. Bet nu i napic to aizmugures piedziņu ... tā nav ziemai kad bagātīgi snieg. Man stāvvietā apkārt pilns bembjiem .... nu nezinu pēc katras uzsnigšanas ir kautkas vidējs starp parodiju un komēdiju ... 10 cm sniega barjeru pārvarēšana šamajiem ir varoņdarbs ... skraida tur pēc katra metra ar lāpstām un laužņiem ... a ja kas tāds pagadās kautkur tālāk no Rīgas. Kautkā man ne saabs un ir īpaši santafejs to pat nejūt .... vienmēr esmu pārliecināt ka jebkuros apstākļos nokļūšu kur vajag ...

90% auto, kuri sēdēja un buksēja Purvciema iekšpagalmos bija FWD. Un vari dzīt ūdeni ka FWD vienmēr un visur iet cauri, bet fakts paliek fakts. Behas un mērces ar normālām riepām tika cauri tu, kur tajā pašā laikā FWD mazākajā bedrītē vai risā buksēja un spamoja…

uupis 05.03.2010 18:07

Palaidniex rakstīja: trrrrrr prrrrrrrr ļļrrrrrrrr un neviena sakarīga argumenta…

lai nu tā notiek un tava visas pasaules tramajizācija dzīvo – bet kautkur citur – davaj ne Rīgā, kur jau tā šauras ielas…

uupis 05.03.2010 17:59

Nu baigie džeki vēl nav beigušies – drīz jābūt jaunam pievedumam – mainīsies izglītības programma…

uupis 05.03.2010 17:58

Tā kā diena sako tad var lūko šeit: www.liepajniekiem.lv/...

uupis 05.03.2010 17:28

Fartuks rakstīja: Mūsdienās pat pazīstamiem mentiņiem ir gaužām īsas un nevarīgas rociņas.

Gudrs ja?

uupis 05.03.2010 17:22

Palaidniex rakstīja: Tu esi gatavs apmaksāt tiltu apsildi?

Tramvaju pārmijas gan apmaksā…

Tāpēc saku – nesalīdzini to ko nevar salīdzināt.

Fakts ka tramvajs ir jūtīgs pret negācijām ir fakts…

Fakts ka tramvajs aizņem daudz vietas arī nav apstrīdams…

Fakts ka tramvaja ātrums tiek panākts tikai uz tā privilēģiju rēķina arī nav apstrīdams.

Force Major situācija pierāda ka tramvajs ir bezspēcīgs un nemobils – tajā pat laikā buss un trollejs ir elastīgāks pret tādām lietām – vienkārši mobils – novirzāms pa apbraucamajiem ceļiem.

Ja tramvajam būtu sabūvēti apbraucamie ceļi tad Riga būtu viens bruģis ar šķībām ēku sienām…

uupis 05.03.2010 17:07

Devēji ir tādi elktriski, mechaniski, vai elektromechaniski ļurļaki, kuri dod uz āru kautkādu informāciju vai arī ļauj to nolasīt ar acīm vai citiem mēraparātiem – ja protams māk lasīt…

uupis 05.03.2010 16:24

Kas būtu no pēgijas vai reņa pāri palicis? Vienkārši atomi un molekulas pa ceļu mētātos un nebūtu iespējams pat automarku konstatēt bez mikroskopiskas ekspertīzes…

uupis 05.03.2010 16:08

brmbrmm rakstīja:

uupis rakstīja: Centis vadus kniebj?

Eu lai nu tad izglīto mani – ar ko atšķiras vitā pāra A no B varianta???

Centis diez vai to zinās, tas no vājstrāvu operas.

Atšķiras ar to, ka samainīti vietām zaļais ar oranžo pāri, bet tā kā krāsa uz ātrumu neiespaido, tad tam nav būtiskas nozīmes, ja vien abos galos ir vienādi. Sīkāk te: en.wikipedia.org/...

Nu ja viss metināts pēc vienas šnites tad klāt jāliek tieši tādā pašā modē – citādāk bardaks būs…

uupis 05.03.2010 16:07

Pirmais rakstīja:

uupis rakstīja:

Pirmais rakstīja: tomēr izskatās, ka bailīgie pie manis ciemos nebrauc

Pie tevis jau netiek – tramvaji tik tālu neiet…

vispār man pārcēla pieturu

elijas iela vairs tagad nav.... jāiet viens kvartāls tālāk no puškinenes

A es par ko – ar taksi tak nebrauks…

uupis 05.03.2010 15:56

Pirmais rakstīja: tomēr izskatās, ka bailīgie pie manis ciemos nebrauc

Pie tevis jau netiek – tramvaji tik tālu neiet…

uupis 05.03.2010 15:45

Alus arī ir sula…

Kā alus no cēsīm nokļūst Rīgā? Vai tik ne pa atsevišķu vadu???

uupis 05.03.2010 15:44

Sviestc rakstīja: …bet gan urbām, urbām, urbām līdz atradām gan ūdeni, gan naftu, gan iepriekšējo civilizāciju pēdas...

Būtu vismaz uzgājuši degvīna, nu vai vismaz alus trubu – varētu tusiņu uzrīkot, kamēr kādā no rīgas kafūžiem cēsu un piebalgas aluskrānos būtu sausums…

uupis 05.03.2010 15:42

Sviestc rakstīja: Mēs negaidījām, rokas salikuši nu tur.....

bet gan urbām, urbām, urbām līdz atradām gan ūdeni, gan naftu, gan iepriekšējo civilizāciju pēdas...

turpat, starp kanālu un māju...

Lohi – citi būtu piezvanījuši uz Rīgas Ūdeni un dabūjuši mobilo muciņu ar dzeramo ūdeni pie mājas durvīm…

uupis 05.03.2010 15:40

Veiga rakstīja: Paskaties, kas pēc ūdensvada plīsuma notiek ar vieglo auto mobilitāti. Ir kāda atšķirība?

Padomā pirms raksti…

www.rigassatiksme.lv/...

Pasažieru pārvadāšana 11. tramvaju maršrutā sākot no pirmajiem reisiem tiks nodrošināta ar autobusiem - izveidoti 2 speciālie maršruti un 9. autobusu maršruts mainīts. Tramvaja kustība tiks atjaunota tiklīdz tas būs iespējams un par to tiks paziņots.

Tur nekas nav tekts ka autobusa maršruts ir slēgts…

Lasītākie raksti

Jaunie raksti