Kārtot: Augošā secībā
1 2
405 10.02.2023 14:50

Nu man vadāmība likās diezgan laba, dažos 180 grādu līkumos iebraucu tā asāk pa iekšmalu un nekādu pārsteigumu/izslīdēšanas nebij. Nebija sajūtas, ka stūrē diezgan augstu auto. Bet nu slapji ceļi nebij.

Kalnos ceļi bija labi, pašās mazajās pilsētiņās bija daudz gulošo un pa kādai bedrei un uz bungalo bija grantene.

Kopumā radās iespaids, ka šim auto hadene diezgan piemērota būtu Latvijas ceļiem, nu kamēr viņa ir kārtībā.

Un pluss tas 2008 arī diezgan augsts ir.

Multimēdija navigācija vispār nelietojama, tikai lieli galamērķi. start/stop atslēgšana caur multimēdiju - līdz tam jātiek. Protams visi klimati caur multimēdiju. Ekrāns nejūtīgs pat pie +20, kā būtu no rīta ziemā LV, dievs viņu zin.

405 10.02.2023 11:39

Tikko kāreiz nobraukāju nedēļu ar pajaunu Pižiku pa dienvdu zemi, lielākoties pa kalniem.

Peogeot 2008, maziņš benzīns ar turbo, ar padsmit tūkstošiem nobraukumu, pēdējais feislifts.

Gāja labi, elektro gļuki nebija, vidējais patēriņš pa kalniem zem septiņi litri.

Nepatika manuālā kārba, skaņa kā dīzelim un skārienjūtīgā ekrāna darbība un funkcijas kā tādas vispār uz viņa.

Patika kā "apēda" nelīdzenumus/bedres/guļošos, degvielas patēriņš un tas ka iekšā tomēr paliels. 4 pieaugušie jutās ļoti ērti, arī aizmugurējie.

Atcerējos - ļoti nepatika stūres forma, kaut kāds sešstūris.

405 24.10.2022 15:23

Es uz ziemu trešo reizi nopirku atjaunotās King Meiler Wintertact NF3 pilnu komplektu, Kesko Senukai vienmēr ir veikalos.

Pa šoseju gaudo kā trakas, bet ziemas apstākļos un uz grantenes izcila saķere. Pat pa sniega šļuru braucās itin droši. Tiem, kam daudz jābrauc pa neasfaltētajiem ceļiem un mazākas nozīmes ceļiem, būs tieši laikā.

Noiet 2 ziemas. Pie +15 jau jūtams, ka ir pārāk mīkstas.

Ļoti lieti noder arī pa Rīgas bedrēm.

405 05.09.2022 11:23

Es kādu pārīti šos redzēju pagājušajā mēnesī Norvēģijā. No attāluma vēl nevarēju īsti noticēt tam ko rādīja acis, piegāju tuvāk, tiešām uz vāka priekšā "MG".

Tā ka tur jau ir "aizgājis" šis izstrādājums.

405 02.09.2022 16:55

Es jau nu taisītu. Tieši tāpēc, ka tas auto tev patīk. Ja nepatīk, tad gan pārdod šrotam vai metālā.

Kādam "nogrūst" viņu nav īsti pareizi. Nu kāda mārrutka pēc gan vajag kādam kaut ko iesmērēt? Tu vienkārši iedomājies, ka būsi tas, kurš pēc tam viņu nopirks no kāda perekupa pa uzskrūvētu cenu.

405 23.08.2022 15:59

Pirms nedēļas ar kāreiz atbraucu no ceļojuma pa Norvēģiju. Teslu tiešām nepieklājīgi daudz, bet pusceļā uz Lofotu krietni mazāk paliek teslu un elektroauto kopumā. Par elektro uzpildēm jāpiekrīt, neieveroju nekādas speciālas norādes par to esamību benzīntankos vai citur, bet nu baigi arī neskatijos uz to. Kas man palika atmiņā - redzēju vairākas Teslas velkam piekabes - gan mazās, gan lielās un ne sevišķi estētiska paskata. Nu nepierasts skats man likās. Tāpat interesanti, ka gandrīz neredzēju mums populāros vw transportierus un renault traffic un citus komerc busiņus - pilns ar vecās un nākamās paaudzes Toyota Hiace, kas nav tas modernākais braucais, laikam izturīgs. Vecie Hilux arī loti daudz.

Nobraucu kopumā virs 5000 km ar savu Dacia Dokker, piekrauts un ar jumta bagāžnieku, tērēja ap 6 uz simtu, novizināja bez kaitēm.

Bet nu jauda drusku trūka gan, itsevišķi kad tuneļi sāka iet uz augšu, tādi stāvi tie kāpumi tuneļos, kas iet zem ūdens.

405 05.07.2022 10:56

Bija šāds agrāk darbā tehniķiem lietošanā - Fiat Ducato 2008.gada ar trīslitru motoru, ēda ap 10 litri.

Pats ņēmu dažas reizes, vedu malku no laukiem uz vasarnīcu.

Motors zvērs. Pilnu kasti smuki piekrāvu ar saskaldītu malku (sausu gan), motors vilka bez problēmām un no zemiem apgriezieniem. Ar motoru un kārbu lietošanas laikā problēmas nebija. Bet sāka rūsēt un hadene arī pastāvīgi kaut ko prasīja.

Tagad ņemu sev dažŗeiz Renault Master ar 2.5, tas tik viegli nevelk, bet arī ir pietiekami, lai aizvestu tonnu briketes vai malku.

405 25.05.2022 13:54

Nu tā ir. Piemēram par 8000 eiro pirms pieciem/četriem gadiem varēja nopirkt vēl šo to jaunu/mazlietotu, tagad vairs nē.

405 21.03.2022 11:16

Man liekas, ka tā tagad ir ar daudziem nedārgā gala 3-6 gadu veciem auto.

Uzņēmums, kurā strādāju, šodag nopārdeva vairākus komerc Dokkerus(bulciniekus) un 1 pasažieru Dokkeru par 6000-7500 eināriem. Tā +/- bija cena, par kādu pirka jaunus 2016, 2017 gadā.

405 27.01.2022 11:59

Taisnība, interkārs ir lētucis tikai un vienīgi, ja esi ar savu vairumtirdzniecības kontu un maksā skaidrucī kad tev atved preci. Pretējā gadījumā, nekas sevišķs viņos nav.

Bet noliktavā iekš interkāra un bap gandrīz vienmēr viss ir pieejams uz vietas, tas ir ļoti ērti.

405 24.01.2022 16:09

Piemēram interkārā tavam auto uz vietas Rīgā šobrīd ir febi un kā tu saki suņ čuņ juņ. Starpība 7 eiro. Tad jau labāk febi

405 24.01.2022 15:56

Mans ieteikums atvērt vaļā interkāra vai bap interneta veikalu katalogu, atrast jaunu lētāko ķīnieti, kas ir noliktavā uz vietas un nav jāgaida un likt tik iekšā. Es arī tētim mainīju T4 radiatoru un nomirušu ventilatoru, pirms tam izzondējot lietotu oriģinālu cenas šrotos un oem cenas jaunas. Jaunas ķīnieša (NRF vai kas līdzīgs) daļas interkārā izmaksāja lētāk, kā lietotas šrotā valeo. Pagaidām kalpo, mainīju kāreiz pirms 4 gadiem.

405 10.01.2022 10:30

GB12 rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Tikko čomu paņēma uz bāņa aiz Warsaw ar 186 spidometrā Kur zīme bijusi 120. Jaunais modelis (netrafarēts) BMW 330i Xdrive lūdza sekot vainīgo ar pilnīgi jaunu identisku 320d - skaists foto no Polijas sanācis. Sods 400 PLN uz vietas (oficiāli).

Par šo runājot, es tā iedomājos - cik tas pasākums patiešām ir oficiāls... Esmu 2 reizes uzrāvies. Abas ātrums pārsniegts par apm. 25 km/h. Sods 100 PLN. Skaidrā naudā, ar karti nevar. Kvīti izraksta, bet vai tās kvītis nav tomēr kaut kādas kreisās - grāmatnīcā nopirktās, ko rakstīt ārzemniekiem?

Mani Polijā uz bāņa apturēja pagājušajā gadā oktobrī, gluži kā "kobrā". Jauns 3.klases BMW piebrauca priekšā un aizmugurējā logā iedegās UWAGA vai kaut kas tāds poļu valodā. Nepatīkami, jāmaksā uzreiz uz vietas. Bet nu samaksāt varēja ar karti, nebij tā ka skaidrā tikai.

Padoms, ja kāds nezināja. Uz poļu bāņa un gan jau arī uz citiem Eiropas ātrgaitas ceļiem nedrīkst vilkt auto. Bijām 2 ekipāžās ceļā uz Rumānijas smailēm pabraukāt. Ceļā uz turieni Polijas pašā apakšā noklaudzēja šāles otram auto. Vilku cietušo mājās un par to samaksāju nodevu policijai - 1000 zloti.

405 18.10.2021 14:58

Visi viņi ir labi ja tiek kopti. M sēŗijas dīzeļi ir izturīgāki, bet tie jau lielākoties ir pamatīgi nobraukti. Par ķēdes maiņu lielākoties nav jādomā, bet ja tiešām viņa dod ziņu, tad nobraukums jau ir ļoti liels. Jāseko līdzi motora aprīkojumam, ikapa 100 000 kaut kas jāmaina/jālabo (turbīna, sprauslas, kvēlsveces un bloks, kloķvārsptas demferis). Automāti ir ļoti izturīgi salīdzinot ar citu to marku gada gājumiem.

N sērijas dīzelīši jau ir cimperlīgāki. Tai pašai ķēdei jāseko līdzi, sākot ar 150t-200t jau ir nepieciešama nomaiņa, eļļu laicīgi noteikti mainīt.

Tīri fakts, kas norāda šo to - M47 vai M57 dīzeļiem šrotos parasti prasa tikai ap motora komploktējošās detaļas, bet N sērijas dīzeļus izķer arī pašu dzinējus.

405 01.09.2021 13:07

Atradu viņu mājas lapā, paldies! Pēc koda vēl pāris auto daļu interneta veikali piedāvā.

405 01.09.2021 12:55

Tieši tā, tas ir kaitinoši, it sevišķi tumšākā laikā.

Paldies GK par ieteikumu, ja nebūs attiecīga servisa, kas to var izdarīt, tā arī darīšu.

405 01.09.2021 12:53

Man ir mazliet savādāks sortiments tajā izvēlnē. Nav atsevišķi cik palikuši km līdz apkopei tik iedegas brīdinājums, kad slēdz iekšā auto un deg tā dzeltenā lampiņa tahometra skalā, kas piemērā ir augšējā. Man ir izvēlne Set tp, ar to nedzēšās. Ar to tik var restartēt/noņemt riepu spiediena brīdinājumu. Vispār es jau izmēģināju visādus variantus no jūtubes noskatītus, pēc tam kad serviss pateica, ka viņi nevar - neviens nestrādā.

Baigi labi izdomājuši. Pieņemu, ka šādus pigorus ieviesušas arī pārējās markas pēdējos gados, kas konceptuāli arī laikam ir pareizi. "Nebāz degunu kur nevajag, brauc pie pārstāvja"

405 01.09.2021 9:31

Un ar tām slotiņām arī interesanti. Viņām ir interesants klipsis, kurš parādījies tieši pēdējo gadu dacēm un nav dabonams ne Kesko, Depo, Kurši, Cenu klubos. Pats mēģināju atrast, nav. Nopirku arī to lēto variantu, kur pilna čupa ar visādiem klipšiem nāk līdzi. Neviens nederēja. Beidzās viss ar to, ka nomainīju ar varu pats gumijas, jo līdz apkopei bija vēl tālu, bet slotas tīrīja šausmīgi. Un jā, oriģinālās taisa Bosch, viņas ir bezjēdzīgi dārgas un ir beigtas man jau pēc 3-4 mēnešiem, maksimums pusgads. Stikls nav vairs perfekts, bet par sliktu to nesauktu.

405 01.09.2021 9:23

Es piekrītu tev. Šo arī uzreiz pēc pirmās apkopes stāstīju vadītājam. Atbilde bija, daram visu pēc reglamenta dīlerī, kamēr ir garantija.

Bet manā gadījumā tā eļļas maiņa katrus 20 000 nav tik postoša, jo:

1) Braucu gadā ap 40 000, līdz ar to paspēju sezonā nomainīt eļļu 2 reizes

2) Braucu lielākoties garus gabalus, nevis īsus, "aukstus" braucienus.

3) Kā pielaižu auto nu jau automātā vienmēr izslēdzu starp/stop ārā

405 31.08.2021 15:37

Tas kas bija katrus 20 000 (eļļa, eļļas filtrs, salona filtrs, gaisa filtrs, darbs) - bija ap 180.

Pie 40 000 (vēl papildus degvielas filtrs un nomaiņa) bija ap 250

Pie 60 000 (tur vēl nāca visu bremžu profilakse, kluču maiņa, savirze pēc mana lūguma, oriģinālās stiklus slotiņas, lukturus laikam regulēja un vēl kaut kas) bija jau tuvu pie 500.

Pie 80 000 atkal ap 250 un pie 100 000 kaut kas ap 200 eināriem.

Un pie pēdējās apkopes pateica ka nākošreiz pēc plāna ir lielā apkope (siksnu komplektu nomaiņa un eļļa ar visiem filtriem). Tuvojoties 120 000 uzjautāju Mūsā cik tas maksā, atbilde bija 750. Un ņemot vērā, ka atklājās, ka man vēl jāmaina diski ar klučiem, domāju, ka cipars būtu apstājies ap 1000. Un es visas cenas pieminu bez PVN.

Tas manam darba devējam likās jau drusku par šerpu priekš tāda bulku vāģa.

Tajā servisā kur to paveicu, par visu to paņēma 450, bet nu rezultāts arī nav diez ko apmierinošs.

405 31.08.2021 11:21

Laba diena. Iepriekš rakstīju pie "Parunāsim par jauniem auto", bet nu jau autiņam aiziet 4.gads un nobraukums ir pie 130 000, tad drīzāk pēc loģikas jāraksta te.

Tātad, DACIA DOKKER 2018.gads, 1.5 dīzelis ar 90zs, pasažieru variants. Apkopes katrus 20 000 Mūsa motors Ulmaņa gatvē. Vienmēr katrā apkopē mainījās eļļa, salona filtrs, eļļas filtrs, varbūt kas vēl. Katrus 40 000 nāca klāt arī degvielas filtrs. Pie 60 000 tūkstošiem bija apkope bremzēm arī un kluču nomaiņa priekšā. Tagad pie 120 000 nomainīja zobsiksnu un agregātu siksnu ar visiem piederošajiem loriņiem. Arī jaunus bremžu diskus priekšā un klučus vēlreiz.

Pa šo laiku nebija neviena reize, kad būtu jāvēršas pie dīlera par kādiem neplānotiem bojājumiem vai garantijas gadījumiem, izņemot 3 KASKO gadījumus par virsbūves remontiem pēc avārijas, sastapšanās ar dzīvnieku un ieplēstu resti, ko ieraudzīju pēc iznākšanas no veikala, bet ar auto varēja turpināt braukt, ko arī darīju, kamēr dīlers pasauca uz virsbūves remontiem.

Balstiekārtā nav mainīts nekas un nekas arī pagaidām neliecina par to. Pie 100 000 Mūsā uztaisīja kārtīgu revīziju ar atskaiti, viss bija darba kārtībā.

Tagad nedzaudz par slikto:

Apkope pie 120 000 vairs netika veikta pie dīlera, bet citā servisā. Jo cipars bija kosmosā, un arī garantija jau bija beigusies. Un sekas tam ir braukāšana ar dzeltenu lampiņu par servisa intervālu, jo, kā man stāstīja servisā, Dačijām un Renault kopš 2017.gada vajag speciālu programmu, lai lasītu/dzēstu kļūdas un restartētu servisa intervālu uz jauniem 20 000. Vecākiem modeļiem tas bija izdarāms ar borta kompi bez specifiskas programmas palīdzības, ar borta kompja izvēlnes pogas paturēšanu pie ieslēgtas aizdedzes.

Vēl pēc zobsiksnas nomaiņas ir viegla gaudoņa no zobenes zonas, vedu atpakaļ atkārtoti, teica, ka ar to neko izdarīt nevar, tas esot spriegotājs, tā viņš skanot, jo neesot OEM Dacia daļu komplekts, uzlika INA ražotāja nomaiņas komplektu.

Tāpat redzu, ka drusku ir paārdīts un nepilnīgi salikts paspārnis labajai arkai, kas noteikti tika darīts, lai būtu labāka piekļuve nomaiņai.

Nākošā apkope/eļļas maiņa tikai pie dīlera. Šajā servisā nepameta sajūta, ka nepārzin auto un attiecas pārāk visrspusēji.

Vai arī varbūt varat ieteikt kādu servisu Rīgā ar labu darba kultūru, kas specializējas Renault/Dacia?!

Tāpat parādās jau pirmā rūsa sliekšņiem priekšā abās pusēs uzreiz aiz priekšējā riteņa. Bet to es norakstu uz to, ka daudz un ātri braukāju pa grants ceļiem un auto nav dubļu sargu. Līdz ar to grants ir noņēmusi visu melno aizsargmastiku un krāsu jau tajā zonā.

Tāpat šajā karstajā vasarā novēroju, ka dēļ kondišķas patēriņš pieauga par litru vismaz, jo kondiša vismaz 2 mēnēšus strādāja teju visu laiku un lielā slodzē. Auto arī ļoti jūtama slodze uz tā jau mazo motoru, krietni švakāk brauca. Ja parasti patēriņš bija robežās 5-6, tad Jūnijā, Jūlijā 6-7 un pat varbūt drusku vairāk.

Tas no sliktā, kas nāk uzreiz prātā.

Ā nē, ir vēl viena aizdoma. Sācis mazliet piegaudot/mainīt skaņu labais priekšējais ritenis, kad slaidi uz lielāku ātrumu brauc pa kreisi un taisnā gabalā arī mazliet velk pa labi, tātad visdrīzāk iet uz beigām gultnis labajā pusē priekšā.

Kopumā auto ļoti labi vadā mani tur kur vajag bez nekādiem atteikumiem un pārsteigumiem, bet gan arī bez komforta jaatzīst.

Autiņš ir kā radīts Rīgas/Pierīgas šausmīgajām ielām un ieliņām, visu to "apēd" bez nekāda protesta. Un ne jau tāpēc,ka auto netiek žēlots, bet tieši tāpēc, ka uzņem esošo ceļa segumu bez sāpēm/sitieniem/trokšņiem. No iepriekšējiem auto pat Foresters tik bezrūpīgi neuzvedās ar bedrēm. Nemaz nerunājot par vieglajiem. ( Honda Accord, Audi 80, 100, Ford Focus, Mondeo, Volvo 850, V70, BMW 320)

Pa šiem 3 ar astīti gadiem novalkāti abi riepu komplekti, gan ziemas gan vasaras. Šovasar jau virsū jauns komplekts un ziemenes arī jau nokūrās jāņu ugunskurā.

Tas pagaidām viss, kas nāk prātā.

405 15.06.2021 16:56

Ja tas ir 2.7 mersedesa klak klak, tad tā arī ir. Salīdzinoši necimperlīgs dzinējs mūsu cimperlīgajā laikmetā, nu ja nav aizlaists. Daudzi bezceļnieki šo modeli meklē tieši ar šo motoru. Sprauslas ar labu resursu un viegli reanimējamas nolietojuma gadījumā.

Bet 0 nevar būt jo nevar būt kā iepriekš jau teica. Pat jauniem auto nav 0

405 12.04.2021 13:12

OK, paldies. Biju pie citas pārliecības

405 12.04.2021 13:10

Skaidrs. Mana izpratne par DPF nav bijusi pareiza. Nu tad laikam sanāk ka ir tam auto tas DPF.

Nav tam auto adblue

405 12.04.2021 12:11

anoagask rakstīja: DPF un adBlue ir dažādas lietas. lielākā daļa euro5 ir bez DPF, bet dēļ DPF izņemšanas

Es saprotu tā, ka ja auto ir aprīkots ar daļiņu filtru tad ir jābūt tam adblue vai kā bmw, ka sadedzina ar degvielu.

Es kļūdos?

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti