Kārtot: Augošā secībā
1 2
405 01.09.2021 13:07

Atradu viņu mājas lapā, paldies! Pēc koda vēl pāris auto daļu interneta veikali piedāvā.

405 01.09.2021 12:55

Tieši tā, tas ir kaitinoši, it sevišķi tumšākā laikā.

Paldies GK par ieteikumu, ja nebūs attiecīga servisa, kas to var izdarīt, tā arī darīšu.

405 01.09.2021 12:53

Man ir mazliet savādāks sortiments tajā izvēlnē. Nav atsevišķi cik palikuši km līdz apkopei tik iedegas brīdinājums, kad slēdz iekšā auto un deg tā dzeltenā lampiņa tahometra skalā, kas piemērā ir augšējā. Man ir izvēlne Set tp, ar to nedzēšās. Ar to tik var restartēt/noņemt riepu spiediena brīdinājumu. Vispār es jau izmēģināju visādus variantus no jūtubes noskatītus, pēc tam kad serviss pateica, ka viņi nevar - neviens nestrādā.

Baigi labi izdomājuši. Pieņemu, ka šādus pigorus ieviesušas arī pārējās markas pēdējos gados, kas konceptuāli arī laikam ir pareizi. "Nebāz degunu kur nevajag, brauc pie pārstāvja"

405 01.09.2021 9:31

Un ar tām slotiņām arī interesanti. Viņām ir interesants klipsis, kurš parādījies tieši pēdējo gadu dacēm un nav dabonams ne Kesko, Depo, Kurši, Cenu klubos. Pats mēģināju atrast, nav. Nopirku arī to lēto variantu, kur pilna čupa ar visādiem klipšiem nāk līdzi. Neviens nederēja. Beidzās viss ar to, ka nomainīju ar varu pats gumijas, jo līdz apkopei bija vēl tālu, bet slotas tīrīja šausmīgi. Un jā, oriģinālās taisa Bosch, viņas ir bezjēdzīgi dārgas un ir beigtas man jau pēc 3-4 mēnešiem, maksimums pusgads. Stikls nav vairs perfekts, bet par sliktu to nesauktu.

405 01.09.2021 9:23

Es piekrītu tev. Šo arī uzreiz pēc pirmās apkopes stāstīju vadītājam. Atbilde bija, daram visu pēc reglamenta dīlerī, kamēr ir garantija.

Bet manā gadījumā tā eļļas maiņa katrus 20 000 nav tik postoša, jo:

1) Braucu gadā ap 40 000, līdz ar to paspēju sezonā nomainīt eļļu 2 reizes

2) Braucu lielākoties garus gabalus, nevis īsus, "aukstus" braucienus.

3) Kā pielaižu auto nu jau automātā vienmēr izslēdzu starp/stop ārā

405 31.08.2021 15:37

Tas kas bija katrus 20 000 (eļļa, eļļas filtrs, salona filtrs, gaisa filtrs, darbs) - bija ap 180.

Pie 40 000 (vēl papildus degvielas filtrs un nomaiņa) bija ap 250

Pie 60 000 (tur vēl nāca visu bremžu profilakse, kluču maiņa, savirze pēc mana lūguma, oriģinālās stiklus slotiņas, lukturus laikam regulēja un vēl kaut kas) bija jau tuvu pie 500.

Pie 80 000 atkal ap 250 un pie 100 000 kaut kas ap 200 eināriem.

Un pie pēdējās apkopes pateica ka nākošreiz pēc plāna ir lielā apkope (siksnu komplektu nomaiņa un eļļa ar visiem filtriem). Tuvojoties 120 000 uzjautāju Mūsā cik tas maksā, atbilde bija 750. Un ņemot vērā, ka atklājās, ka man vēl jāmaina diski ar klučiem, domāju, ka cipars būtu apstājies ap 1000. Un es visas cenas pieminu bez PVN.

Tas manam darba devējam likās jau drusku par šerpu priekš tāda bulku vāģa.

Tajā servisā kur to paveicu, par visu to paņēma 450, bet nu rezultāts arī nav diez ko apmierinošs.

405 31.08.2021 11:21

Laba diena. Iepriekš rakstīju pie "Parunāsim par jauniem auto", bet nu jau autiņam aiziet 4.gads un nobraukums ir pie 130 000, tad drīzāk pēc loģikas jāraksta te.

Tātad, DACIA DOKKER 2018.gads, 1.5 dīzelis ar 90zs, pasažieru variants. Apkopes katrus 20 000 Mūsa motors Ulmaņa gatvē. Vienmēr katrā apkopē mainījās eļļa, salona filtrs, eļļas filtrs, varbūt kas vēl. Katrus 40 000 nāca klāt arī degvielas filtrs. Pie 60 000 tūkstošiem bija apkope bremzēm arī un kluču nomaiņa priekšā. Tagad pie 120 000 nomainīja zobsiksnu un agregātu siksnu ar visiem piederošajiem loriņiem. Arī jaunus bremžu diskus priekšā un klučus vēlreiz.

Pa šo laiku nebija neviena reize, kad būtu jāvēršas pie dīlera par kādiem neplānotiem bojājumiem vai garantijas gadījumiem, izņemot 3 KASKO gadījumus par virsbūves remontiem pēc avārijas, sastapšanās ar dzīvnieku un ieplēstu resti, ko ieraudzīju pēc iznākšanas no veikala, bet ar auto varēja turpināt braukt, ko arī darīju, kamēr dīlers pasauca uz virsbūves remontiem.

Balstiekārtā nav mainīts nekas un nekas arī pagaidām neliecina par to. Pie 100 000 Mūsā uztaisīja kārtīgu revīziju ar atskaiti, viss bija darba kārtībā.

Tagad nedzaudz par slikto:

Apkope pie 120 000 vairs netika veikta pie dīlera, bet citā servisā. Jo cipars bija kosmosā, un arī garantija jau bija beigusies. Un sekas tam ir braukāšana ar dzeltenu lampiņu par servisa intervālu, jo, kā man stāstīja servisā, Dačijām un Renault kopš 2017.gada vajag speciālu programmu, lai lasītu/dzēstu kļūdas un restartētu servisa intervālu uz jauniem 20 000. Vecākiem modeļiem tas bija izdarāms ar borta kompi bez specifiskas programmas palīdzības, ar borta kompja izvēlnes pogas paturēšanu pie ieslēgtas aizdedzes.

Vēl pēc zobsiksnas nomaiņas ir viegla gaudoņa no zobenes zonas, vedu atpakaļ atkārtoti, teica, ka ar to neko izdarīt nevar, tas esot spriegotājs, tā viņš skanot, jo neesot OEM Dacia daļu komplekts, uzlika INA ražotāja nomaiņas komplektu.

Tāpat redzu, ka drusku ir paārdīts un nepilnīgi salikts paspārnis labajai arkai, kas noteikti tika darīts, lai būtu labāka piekļuve nomaiņai.

Nākošā apkope/eļļas maiņa tikai pie dīlera. Šajā servisā nepameta sajūta, ka nepārzin auto un attiecas pārāk visrspusēji.

Vai arī varbūt varat ieteikt kādu servisu Rīgā ar labu darba kultūru, kas specializējas Renault/Dacia?!

Tāpat parādās jau pirmā rūsa sliekšņiem priekšā abās pusēs uzreiz aiz priekšējā riteņa. Bet to es norakstu uz to, ka daudz un ātri braukāju pa grants ceļiem un auto nav dubļu sargu. Līdz ar to grants ir noņēmusi visu melno aizsargmastiku un krāsu jau tajā zonā.

Tāpat šajā karstajā vasarā novēroju, ka dēļ kondišķas patēriņš pieauga par litru vismaz, jo kondiša vismaz 2 mēnēšus strādāja teju visu laiku un lielā slodzē. Auto arī ļoti jūtama slodze uz tā jau mazo motoru, krietni švakāk brauca. Ja parasti patēriņš bija robežās 5-6, tad Jūnijā, Jūlijā 6-7 un pat varbūt drusku vairāk.

Tas no sliktā, kas nāk uzreiz prātā.

Ā nē, ir vēl viena aizdoma. Sācis mazliet piegaudot/mainīt skaņu labais priekšējais ritenis, kad slaidi uz lielāku ātrumu brauc pa kreisi un taisnā gabalā arī mazliet velk pa labi, tātad visdrīzāk iet uz beigām gultnis labajā pusē priekšā.

Kopumā auto ļoti labi vadā mani tur kur vajag bez nekādiem atteikumiem un pārsteigumiem, bet gan arī bez komforta jaatzīst.

Autiņš ir kā radīts Rīgas/Pierīgas šausmīgajām ielām un ieliņām, visu to "apēd" bez nekāda protesta. Un ne jau tāpēc,ka auto netiek žēlots, bet tieši tāpēc, ka uzņem esošo ceļa segumu bez sāpēm/sitieniem/trokšņiem. No iepriekšējiem auto pat Foresters tik bezrūpīgi neuzvedās ar bedrēm. Nemaz nerunājot par vieglajiem. ( Honda Accord, Audi 80, 100, Ford Focus, Mondeo, Volvo 850, V70, BMW 320)

Pa šiem 3 ar astīti gadiem novalkāti abi riepu komplekti, gan ziemas gan vasaras. Šovasar jau virsū jauns komplekts un ziemenes arī jau nokūrās jāņu ugunskurā.

Tas pagaidām viss, kas nāk prātā.

405 15.06.2021 16:56

Ja tas ir 2.7 mersedesa klak klak, tad tā arī ir. Salīdzinoši necimperlīgs dzinējs mūsu cimperlīgajā laikmetā, nu ja nav aizlaists. Daudzi bezceļnieki šo modeli meklē tieši ar šo motoru. Sprauslas ar labu resursu un viegli reanimējamas nolietojuma gadījumā.

Bet 0 nevar būt jo nevar būt kā iepriekš jau teica. Pat jauniem auto nav 0

405 12.04.2021 13:12

OK, paldies. Biju pie citas pārliecības

405 12.04.2021 13:10

Skaidrs. Mana izpratne par DPF nav bijusi pareiza. Nu tad laikam sanāk ka ir tam auto tas DPF.

Nav tam auto adblue

405 12.04.2021 12:11

anoagask rakstīja: DPF un adBlue ir dažādas lietas. lielākā daļa euro5 ir bez DPF, bet dēļ DPF izņemšanas

Es saprotu tā, ka ja auto ir aprīkots ar daļiņu filtru tad ir jābūt tam adblue vai kā bmw, ka sadedzina ar degvielu.

Es kļūdos?

405 12.04.2021 12:05

ezis71 rakstīja: Mjā,divas avārijas ar purnu,viss skaidrs,labi kad neslēpj kad nav pilns rublis,cienu tādus cilvēkus!

Rublis ne rublis, bet ar dzīvniekiem neiet man pēdējā gada laikā. Pirms tam nebiju nekad ar viņiem uz ceļa ticies, bet pagājušajā rudenī buks ar darba auto un šogad lielajā aukstumā vēl ar privāto auto arī mazu buciņu noķēru.

Izvairīšanās teju neiespējama abos gadījumos.

405 12.04.2021 11:54

GB12 rakstīja: Tu esi pārliecināts, ka 2018.gada mašīnai nav DPF?

Pie pirmās apkopes prasīju, lai neaizmirst uzpildīt adblue, jo pats nezinu kur atrodas uzpildes vieta. Atbilde bija ka man vēl ir EURO5 motors, tikai katalizators ir un viss.

405 12.04.2021 11:46

insekc rakstīja: Izskatās, ka Dacīte ekspluatācijā tomēr ir dārgāka par Subaru. Eļļas un filtru maiņa man izmaksā ~40 EUR, paša garāžā. Eļļu mainu ik pa 10 000 km. Subaru Outback '15 ar 80 k km uz šiltes, benzīns ar LPG. Bremžu kluči visi vēl dzimtie, hadenē nekas nav darīts. LPG viena apkope ir bijusi = 30 EUR.

Nu ja tu vestu uz obilgātajām plāna apkopēm pie dīlera, domāju ka tas pats viens apmēram būtu, ja ne vēl vairāk. Tu jau salīdzini tā īsti nesalīdzināmas lietas.

Tas tomēr ir/bija garantijas auto un līzingā un tādā gadījumā jau apkopes pie dīlera ir obligātas.

405 07.04.2021 11:48

405 rakstīja: Sveiki visiem.

Pagājušajā nedēļā veicu pirmo TA pēc auto piereģistrēšanas, jau 2 gadi pagājuši

Iepriekš biju rakstījis par pieredzi jau līdz ar pirmo apkopi pie dīlera pie 20 000.

Tātad auto 2018.gada DACIA DOKKER, pasažieru variants, 1.5 dīzelis, 90 zs, variants bez dpf un bez ad blue.

TA veikšanas brīdī bija nepilni 71 000 uz odometra, tātad sanāk 35 000 gadā. Tehniskā apskate izieta bez aizrādījumiem, dūmainība 0,2. Līdz ar to uzlīme uz 2 gadiem. Bija interesanti veikt viņu tagad covid laikā. Pēc gaismu pārbaudes, lika pamest boksu un gaidīt ārā, kad beigs bremzes un kratīšanu.

Tātad, par to, kas piedzīvots šo divu gadu laikā.

Ir būts uz trijām apkopēm uz Mūsa Motors, katrus 20 000. Pirmās 2 apkopes sevī iekļāva eļļas maiņu, eļļas filtra maiņu, salona filtrs un man liekas, ka gaisa filtrs arī bija. Nepilni 200 eiro katru reizi. Pie 60 000 jau klāt nāca degvielas filtrs, priekšējie bremžu kluči, aizmugurējo loku regulēšana/kaut ko mainīja ar, savirze (pēc mana lūguma) un kaut kas vēl bija (vairs neatceros). Tie jau bija nepilni 500 eiro. Pie šīs apkopes liku kārtīgi izskatīt auto, lai nav pārsteigumu TA.

Kopumā neko jaunu par auto mīnusiem nevaru teikt, kā tikai to, ko iepriekš rakstīju (Visvairāk tracina tā kustināšana uz atklātas šosejas no jebkura stipruma vēja vai smagā pabraukšanas garām)

No plusiem varu noteikti izcelt izturīgo hadeni. Viņa gan ļoti labi apēd mūsu ceļus, gan ir arī izturīga. Jo es ar auto uzmanīgu ekspluatāciju neizceļos. Tramvaja sliedes, gulošie policisti un slikts ceļš man ir vieta kur apdzīt, nevis piebremzēt. Gandrīz katru nedēļu braucot uz laukiem, autiņš tiek dzīts pa ne visai labu granteni (posms ap 50 km) tādā pašā ātrumā kā uz šosejas. Dēļ tā gan ir noēsts melnais gruntējums no sliekšņiem kādus pirmos 10 cm aiz priekšējā riteņa, jo dubļu sargu nav.

Bet jebkurā gadījumā nevienu reizi par kaut kādiem garantijas jautājumiem vērsties nav bijis iemesls, ko pierādīja izietā TA bez aizrādījumiem. Kaut gan kad sāku lietot auto, biju pārliecināts, ka tik labi viņam manās rokās neklāsies, jo citkārt auto padodas manās rokās krietni ātrāk.

Ir gan viena interesanta un nepatīkama īpatnība. Tuvo gaismu spuldzes jāmaina apmēram katru 3 mēnesi, mistiski ātri izdeg. Sīkums, bet kaitinoši. Var stulbi uzrauties uz izsalkuša ceļu policista, nemaz nezinot, ka viņš nedeg.

Vēl interesanti, ka rezerves ritenim nav iekšā spiediena devējs un tad kad tu viņu uzliec, ik pa 10 km izlec brīdinājus par spiedienu riepās. Tāpat arī jāsaka, ka spiedienam riepās ir jābūt pēc viņu standartiem noteiktā (2.4 priekšā, 2.9 aizmugurē). Jo pēc sezonas beigām un riepu montāžas, izbraucot no montāžas vietas iedegās brīdinājums par spiedienu. Gribēju jau vainot servisu, ka salauzuši spiedienu devēju kādam ritenim, bet sākumā nodomāju piepumpēt riepas tankā pēc noteiktā auto standarta. Un tas nostrādāja, brīdinājums pazuda. Serviss vienkārši bija uzpumpējis visur ejošo standartu - 2.2 atmo.

Bet tā auto ir ietilpīgs, izturīgs, bez trokšņa izolācijas

Būtībā ļoti vienkārša, praktiska un izturīga skārda bundža. (Augsta, kas nav mazsvarīgi)

Ielikšu pamatīgu darvas karoti dīlerim Mūsa Motors.

Pirmkārt viņu izcenojums ir vienkārši kosmoss priekš tādas lētas mantas, kā Dacia

Otrkārt. Pagājušajā vasarā ieskrēju aizmugurē autiņam. Vaina mana, remontē mans kasko manu auto. Loģiski izvēlējos kā remonta izpildītāju mūsu dīleri. Pēc remonta pabeigšanas man bija 2 reizes viņiem jāliek pārtaisīt auto. Tātad es braucu pakaļ autiņam 3 reizes. Un ja es pēc rakstura būtu sīkumains/piekasīgs, tad noteikti būtu vēl 4.reize. Bet nu man vienkārši piegriezās un pieņēmu to auto.

Es nezinu vai viņi paši tur veic remonta darbus vai dzen pie kāda cita apakšuzņēmēja, bet es biju uz dirsas par šādas darba kvalitātes prezentēšanu no dīlera puses.

Pagaidām viss. Varbūt vēlāk vēl kas atminēsies.

Laba diena visiem. Maza atskaite par auto.

Šobrīd nobraukums tuvu pie 110000 km, apkopes +/- ik pa 20000 km notiek pie dīlera. Pagaidām vēl arvien bez garantijas gadījumiem. Balstiekartā nekas nav mainīts, vēl arvien ir stingra. Pie 60 000 tika mainīti bremžu kluči priekšā un mainīti/apkopti bremžu loki/trumuļi aizmugurē. Auto piedzīvojis 2 avārijas, abos gadījmos priekša. Bleķi un plastmasas deformējas/plīst ļoti viegli. Pagājušo gadu rudenī no sadursmes ar mazu buku atkal nācās nomainīt bamperi, spārnu, lukturi un vēl dažādus sīkumus ap kontakta vietu. Buciņš aizlaidās tālāk mežā pēc pāris kūleņiem.

Dīlers informēja, ka pie 120 000 būšot lielā apkope, nāks klāt agregātu siksnas un zobsiksnas nomaiņa un kaut kas vēl. Kaut kas jau drusku čivina kādai siksnai no rīta aptuveni mēnesi.

Kopumā, auto savu darbu pilda labi.

405 01.12.2020 17:41

90 eur par apkopi (mazo) pie dīlera manuprāt ir ļoti draudzīga cena klientam

405 30.11.2020 14:10

Vai ir iespēja viņā tikt? Serviss Rīgā?

405 27.11.2020 14:09

smaidiigais rakstīja: Ja vēsture no salona, tad Dacia Lodgy nav nekā jauna. Ripo, 3 gadi, leju degvielu (vēl joprojām 4.5-5 litri uz 100), eļļu pa 15-20 tūkst. km. Nobraukts 125 000, pie 120000 mainīta siksna (ap 200 e, laikam, jo bija kopā ar citām lietām citam auto), vēl joprojām (!) dzimtie bremžu kluči. Mainīts viens lodbalsts.

Sveiks. Ja nav noslēpums, tad kur tu apkop Daciju? Man arī tuvojas zobsiksnas un agregātu siksnas pirmā maiņa, bet Mūsa motors gandrīz 200e ņem tikai par mazo apkopi vien (eļla + filtri).

Tad šis darbs noteikti nostāsies uz 500-600 tajā vietā

405 26.05.2020 12:33

MelnaPiektdiena rakstīja: Guļošas policists vieta kur apdzīt nevis piebremzēt, -tas pretendē uz gada tēzes balvu. Par spiediena sensoriem gan jūs alojaties, kā jūs viņus iedomājaties, pa Bluetooth vai wifi viņi dod signālu uz ECU? Nē taču, tur ir tupa apgriezienu skaitīšana, manuprāt. Izklausās, ka strādā xeroxa princips, jaunam- garantiju nevajag, vecam garantija ir beigusies un remonts ir paša problēma.

Tādu tēzi es pateicu, lai aptuveni varētu noprast auto ekspluatācijas veidu/intensitāti. Kā piemēru minēšu konkrētas vietas. Teiksim dzelceļa pārbrauktuve uz Ezera iela. Tur visi lien pāri lēnām. Es, ja man netraucē apdzīt vai nav auto priekšā, tur braucu normālā ātrumā pāri. Tāpat ar pārbrauktuvi Garciemā, un citas tādas vietas manā ikdienas maršrutā. Es nesaku ka daru pareizi/nepareizi, gudri vai stulbi, bet saku, lai var saprast, ko tas auto piedzīvo ikdienā.

Par spiediena sensoriem arī izstāstīju, kā realitāte bija. Piepumpējot klāt nepietiekošās nepietiekošo, brīdinājums par riepu spiedienu pazuda. Un viss.

Par pēdējo teikumu, domājams visdrīzāk tev būs taisnība.

405 26.05.2020 12:22

darklight rakstīja: Savulaik man Astrai bieži dega ārā tuvo gaismu lampas - ik pa dažiem mēnešiem. Tad reiz nosprāga ģeneratora relejs, tika nomainīts, un lampas pārstāja degt ārā. Viela pārdomām.

Šo variantu pieminēšu dīlerim pie nākamās apkopes, lai pārbauda.

Paldies.

405 26.05.2020 12:21

anoagask rakstīja: Augsta būda ar mazu pašmasu un mīkstu piekari - tur nevar nešūpot. Ja iekrauj max pieļaujamo kravu, arī vējš kustina?

Nu kad viņš ir piekrāmēts(vai nu visa ģimene sēž iekšā ar visām mantām bagāžniekā, vai tiek vestas briketes 200kg) tā druksu pamatīgāk, tad protams ir stabilāk, bet ikdienā jau viņš man ir tukšs un tāpēc arī kustina jūtami.

405 26.05.2020 12:18

kasinsh79 rakstīja: Kāds bija iemesls nepirkt PEUGEOT? Esi taču PEUGEOT fans bijis

Nav bijusi man tāds auto nekad, veidojot profilu savulaik ielikās tāds logo un stāv joprojām ;)

405 26.05.2020 12:14

smaidiigais rakstīja: Tak brauc citur veikt to apkopi.

Tas ir uzņēmuma auto. Uzņēmuma nostāja garantijas darbības laikā ir apkopes veikt pie dīlera. Bet ja būs kasko vai octas gadījums, noteikti izvēlēšos ko citu nākošreiz.

405 13.05.2020 17:44

Sveiki visiem.

Pagājušajā nedēļā veicu pirmo TA pēc auto piereģistrēšanas, jau 2 gadi pagājuši

Iepriekš biju rakstījis par pieredzi jau līdz ar pirmo apkopi pie dīlera pie 20 000.

Tātad auto 2018.gada DACIA DOKKER, pasažieru variants, 1.5 dīzelis, 90 zs, variants bez dpf un bez ad blue.

TA veikšanas brīdī bija nepilni 71 000 uz odometra, tātad sanāk 35 000 gadā. Tehniskā apskate izieta bez aizrādījumiem, dūmainība 0,2. Līdz ar to uzlīme uz 2 gadiem. Bija interesanti veikt viņu tagad covid laikā. Pēc gaismu pārbaudes, lika pamest boksu un gaidīt ārā, kad beigs bremzes un kratīšanu.

Tātad, par to, kas piedzīvots šo divu gadu laikā.

Ir būts uz trijām apkopēm uz Mūsa Motors, katrus 20 000. Pirmās 2 apkopes sevī iekļāva eļļas maiņu, eļļas filtra maiņu, salona filtrs un man liekas, ka gaisa filtrs arī bija. Nepilni 200 eiro katru reizi. Pie 60 000 jau klāt nāca degvielas filtrs, priekšējie bremžu kluči, aizmugurējo loku regulēšana/kaut ko mainīja ar, savirze (pēc mana lūguma) un kaut kas vēl bija (vairs neatceros). Tie jau bija nepilni 500 eiro. Pie šīs apkopes liku kārtīgi izskatīt auto, lai nav pārsteigumu TA.

Kopumā neko jaunu par auto mīnusiem nevaru teikt, kā tikai to, ko iepriekš rakstīju (Visvairāk tracina tā kustināšana uz atklātas šosejas no jebkura stipruma vēja vai smagā pabraukšanas garām)

No plusiem varu noteikti izcelt izturīgo hadeni. Viņa gan ļoti labi apēd mūsu ceļus, gan ir arī izturīga. Jo es ar auto uzmanīgu ekspluatāciju neizceļos. Tramvaja sliedes, gulošie policisti un slikts ceļš man ir vieta kur apdzīt, nevis piebremzēt. Gandrīz katru nedēļu braucot uz laukiem, autiņš tiek dzīts pa ne visai labu granteni (posms ap 50 km) tādā pašā ātrumā kā uz šosejas. Dēļ tā gan ir noēsts melnais gruntējums no sliekšņiem kādus pirmos 10 cm aiz priekšējā riteņa, jo dubļu sargu nav.

Bet jebkurā gadījumā nevienu reizi par kaut kādiem garantijas jautājumiem vērsties nav bijis iemesls, ko pierādīja izietā TA bez aizrādījumiem. Kaut gan kad sāku lietot auto, biju pārliecināts, ka tik labi viņam manās rokās neklāsies, jo citkārt auto padodas manās rokās krietni ātrāk.

Ir gan viena interesanta un nepatīkama īpatnība. Tuvo gaismu spuldzes jāmaina apmēram katru 3 mēnesi, mistiski ātri izdeg. Sīkums, bet kaitinoši. Var stulbi uzrauties uz izsalkuša ceļu policista, nemaz nezinot, ka viņš nedeg.

Vēl interesanti, ka rezerves ritenim nav iekšā spiediena devējs un tad kad tu viņu uzliec, ik pa 10 km izlec brīdinājus par spiedienu riepās. Tāpat arī jāsaka, ka spiedienam riepās ir jābūt pēc viņu standartiem noteiktā (2.4 priekšā, 2.9 aizmugurē). Jo pēc sezonas beigām un riepu montāžas, izbraucot no montāžas vietas iedegās brīdinājums par spiedienu. Gribēju jau vainot servisu, ka salauzuši spiedienu devēju kādam ritenim, bet sākumā nodomāju piepumpēt riepas tankā pēc noteiktā auto standarta. Un tas nostrādāja, brīdinājums pazuda. Serviss vienkārši bija uzpumpējis visur ejošo standartu - 2.2 atmo.

Bet tā auto ir ietilpīgs, izturīgs, bez trokšņa izolācijas

Būtībā ļoti vienkārša, praktiska un izturīga skārda bundža. (Augsta, kas nav mazsvarīgi)

Ielikšu pamatīgu darvas karoti dīlerim Mūsa Motors.

Pirmkārt viņu izcenojums ir vienkārši kosmoss priekš tādas lētas mantas, kā Dacia

Otrkārt. Pagājušajā vasarā ieskrēju aizmugurē autiņam. Vaina mana, remontē mans kasko manu auto. Loģiski izvēlējos kā remonta izpildītāju mūsu dīleri. Pēc remonta pabeigšanas man bija 2 reizes viņiem jāliek pārtaisīt auto. Tātad es braucu pakaļ autiņam 3 reizes. Un ja es pēc rakstura būtu sīkumains/piekasīgs, tad noteikti būtu vēl 4.reize. Bet nu man vienkārši piegriezās un pieņēmu to auto.

Es nezinu vai viņi paši tur veic remonta darbus vai dzen pie kāda cita apakšuzņēmēja, bet es biju uz dirsas par šādas darba kvalitātes prezentēšanu no dīlera puses.

Pagaidām viss. Varbūt vēlāk vēl kas atminēsies.

405 15.11.2019 13:20

Visdrīzāk ka sprauslas arī ir tālu no ideāla, tas gan. Paredzētais resurss noteikti viņām jau beidzies pirms 100 vai 200 tūkstošiem. Bet pagaidām tas ar nekādām kļūdām vai melniem dūmu mutuļiem par sevi manīt neliek.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti