Kārtot: Augošā secībā
1 2
405 16.08.2019 15:46

Jopcik, cik daudz mēs tomēr braucam ar auto, kas ir vismaz 20 gadi veci

405 30.05.2019 9:27

Ja tas ir bez nekādiem apslēptiem navariem un nevajadzīgi vairāk nepatērēs attiecīgā novada iedzīvotāju nodokļos samaksāto, tad tas tiešām ir baigi labi.

405 18.02.2019 11:52

Pagājušajā nedēļā sakarā ar daudzajām bedrēm un daudzajiem upuriem ar pārsistām riepām ceļa malā Jaunciema gatvei un tālāk arī Viestura prospektam visur aizlīmēja ar melniem maisiem "70" ciet. Nu neko darīt, no valsts ceļu puses objektīvi skatoties "normāls" gājiens, jo protams salabot uz sitienu nav visu iespējams uzreiz. Nolika drusku vairāk atbildību uz šoferīšiem, sak, ja skrien un pārsit, tad mēs ar ātruma zīmēm bijām tevi brīdinājuši.

Bet nu piektdien un šodien no rīta pārņēma riktīgs rūgtums par mūsu ceļu policijas "lielisko pieslēgšanos" šai problēmai. Gan piektdien, gan šorīt, pa ceļam redzēju jau 3 upurus, ne jau vairs no bedrēm, bet jau par ātruma pārsniegšanu. Pieņemu, ka uz citiem posmiem, kur dēļ bedrēm tika veikts šāds risinājums, tāpat "ļoti noderīgi" viņi patrulē.

Manās acīs šī iestāde ir nokritusies pavisam zemu jau, ar pašu tās šefu galvgalī.

405 14.02.2019 13:21

Man tēvs ar iepriekšējo T4, kam bija parastais atmosfēriskais 2.4D pieccilindru motors, brauca uz transformatoru eļļu apmēram 2 gadus. Pirka lielajās 200 litru mucās. Mēnesī 1 muca aizgāja, citreiz pat vairāk. Cena bija no 35-40 centi litrā. Tad vienā brīdī kanāls nočākstēja un viss. Nekādas sekas dzinējam nebija ne uz to brīdi ne vēlāk, vismaz tik cik nobrauca ar viņu. Tik smaržoja viņš smukāk, pēc kaut kā cepta

Pieņemu ka modernajiem dīzeļiem viss beigtos drusku savādāk.

405 25.01.2019 11:46

Šonedēļ pēc bākas metodes sanāca pat 6,35, bet nu jāņem verā ka arī ziema ir normāla un daudz pa pilsētu nomīcījos.

405 21.01.2019 13:41

Man arī patīkamāk ir bijis braukt ar Volvo(ir bijis 850, V70 I un II paaudze).

Es it kā baigi neskrienu ar viņu. Vienīgais, es nekad nebraucu tajā ECO režīmā, jo tad man liekas tas auto nomirst galīgi!

405 21.01.2019 13:36

Es ticu ka var. Jautājis neesmu. Zinu, ka Dokkerim viņa nāk uz stūres.

Kas slikts Dacia? Laikam tas, ka šis nosaukums apzīmē lētu/pliku auto. Bet varbūt tas nemaz nav mīnuss, ja tā padomā. Nosaukums apzīmē/asociējas ar realitāti.

405 21.01.2019 13:26

arba rakstīja: Kontrasts kurā virzienā ? Tad ar ko ir patikamak braukt ar 13 gadigu volvo vai Daciti ?

Volvo labā protams. Bet īsti korekti nav ko arī salīdzināt, tie ir dažādu klašu auto.

405 18.01.2019 17:46

Labs vakars.

Man arī ir pirmā pieredze ar jaunu auto.

Tātad auto Dacia Dokker pasažieru variants. Pirkts jauns salonā iepriekšējā gada pavasarī. Auto gaužām vienkāršs. Pirmās nepieciešamības aprīkojums pēc manām domām ir. Tas ir - kondicionieris, radio ar USB un Bloetooth, elektriskie logi, spoguļi. Auto ir ar 1.5 dīzeli, 90 zirgu variants. Variants vēl bez ad blue. Uzreiz pēc iegādes veicu auto stiklu tonēšanu visai aizmugurei. To esmu darījis visiem auto vienmēr, vai iegādājies jau ar tonētiem.

Plusi:

- Biju no nosaukuma Dacia gaidījis ko krietni trakāku

- Ļoti labi jūtas uz grants ceļiem, pa bedrēm un ir salīdzinoši augsts klīrenss, pa kupenām kārpās cauri ļoti labi.

- Ietilpīgs. Ko tik es neesmu vedis noņemot bagāžās pārvalku un atmetot maksimāli aizmugurējos krēslus. (bet ņemot vērā, ka tas pamatā ir kārtīgs bulku vāģis, laikam tas ir tikai loģiski)

- ESC un ABS darbojas labi, man netraucējot ar savu iejaukšanos.

- Lampas ir augstu un spīdina ļoti labi, gan tuvie gan tālie.

- Aizmugurē 3 cilvēki var sasēdēt ļoti labi. Man vadītāja krēslā pēc 1000 km pārbrauciena mugura nesāpēja. Pirms tam tik labi jutās mugura tikai iekš iepriekšējā un esošā Volvo pusādiniekiem. Nepārprotat mani, tie krēsli nav baigi ērtie, bet mugura pēc gara pārbrauciena jūtas labi.

- Bīdāmās durvis man ir pirmo reizi un tā ir baigā štelle.

Mīnusi:

- Tā ir Dacia

- Nu to autiņu pa šoseju baigi kustina vējš kā tāds un pat pretī vai garām ātri pabraukusi mašīna rada jūtamu iespaidu.

- Start/stop sistēma. Nevaru pierast ne pie viņas darbības, ne arī pie tā, ka katru reizi pielaižot auto man atkal no jauna jāatslēdz viņa.

- Skaņas izolācija ir pilnīgi nekāda. Var teikt viņas nav vispār. It sevišķi tagad ar ziemas riepām ar riktīgu protektoru. Atceroties bijušos auto, man nāk atmiņā 3 golfs 1996.gada un Foresteris 2007.gads(šis arī bija riktīga skārda bundža)

- Ļoti nožēloju, ka neuzspiedu darba devējam par labāku aprīkojuma līmeni, jo drausmīgi trūkst kruīza kontroles, jo salīdzinoši bieži ir jāaizskrien līdz Viļņai. Un arī pie mums ir kur pabraukt ar to. Pie viņas ir tik ļoti pierasts iepriekšējos un esošajos auto. Bet tas ir tīri mans feils.

Novembrī izgāju pirmo dīlera apkopi Mūsā(Eļļa, eļļas filtrs, salona filtrs) - 170 eiro. Apkope izlec panelī vienreiz gadā vai arī uz 20 000 km. Man atnāca 2.variants. Tagad 26 000 nobraukti.

Un vēl - patēriņš. Kombinētā ciklā pēc pases ir 4,5 litri. Aizmirstam. Pēc bākas metodes konsekventi sanāk 5,9-6.0 uz 100km. Tieši tik precīzi! Kaut gan braucu vairāk ne pa pilsētu. Bet tieši pilsētā auto jūtas vislabāk. Labi paātrinās pilsētas satiksmē, ārpus pilsētas ciešams paātrinājums ir līdz 120 un tas LV PILNĪGI pietiek. Bet pēc tam paātrinājums ir tikai no kalna. Tādā veidā uz Lietuvas bāņa no kalniņa izspeidu no viņa 160 ar kaut ko, bet pie 140 jau liekas, ka viņš pacelsies gaisā vai ielidos pļavā.

Kopumā pirms saņēmu auto un biju nostādīts fakta priekšā par to, es biju noskaņots ļoti skeptiski. Bet šobrīd vairs neesmu tik kategorisks. Vai tam par iemeslu ir tas, ka samierinājos ar faktu vai arī tas, ka auto nav nemaz tik slikts - ES NEZINU. Bet jebkurā gadījumā, pārsēžoties no privātā 13.gadīga Volvo V70, kontrasts ir pamatīgs!

Pagaidām tas viss.

405 30.08.2018 12:08

Mans tev ieteikums ir tikt no auto vaļā. Metālā ir pārāk lēti, uz detaļām gan jau kāds paņems pa 300 ja nav galīgi norūsējis. Kāpēc. Es pats esmu gājis šī auto defektiem cauri, mainījis motoru, renovējis sprauslas, stūres pastiprinatāju, priekšējās atsperes netur jo motors ir smags, mainīts, un vēl daudz kas cits. Darbi ir salīdzinoši piņķerīgi, serviss par tiem prasīs bargu naudu un pareizi darīs. Es pats ar savām rokām visu izdarīju tāpēc vari man tās izmaksas gāja garām, bet laiku es daudz pazaudēju. Priekš pirmā auto pārāk daudz kam plīst, dīzelis efektīgs, bet ļoti cimperlīgs un ar sliktu apkari(sprauslas, turbīna, degvielas sūknis). Es runāju par tdci, ne par tddi.

405 22.03.2018 10:34

P.S. Starp citu, es arī pirku interkārā, jo tur bija par 3 eiro lētāk, un atveda uz garāžu, pie reizes ieķēru arī jaunu devielas filtru un nomainīju.

405 22.03.2018 10:30

405 rakstīja:

nordic rakstīja: Ja tam dīzelītim ir LV standarta nenosakāms nobraukums, vislabāk palīdzēs smidzinātāju nomaiņa, viņiem ir dabisks

mehānisks nodilums un tie nav paredzēti auto mūžam. Pie viena ēdīs mazāk degvielu un indēs mazāk apkārtējos.

Nu redz, visu smidzinātāju nomaiņa paredz sprauslu ņemšanu ārā, sprauslu izjaukšanu un smidzinātāju pirkšanu. Tas prasa daudz vairāk laika un līdzekļu nekā šāda iztīrīšana. Tikko iegādājos šādu līdzekli: www.amazon.de/LM-5170-Diesel-Sp%C3%BClung-500-ml/dp/B001CZKC32

Šajās brīvdienās vai nākamajās mēģināšu realizēt šādu procesu: www.liquimoly.by/novosti/kak-ispolzovat-promyvku-dizelnyh-sistem-liqui-moly-diesel-splung

Laba diena.

Līdzeklis tika izlietots un pirmie iespaidi ir tādi, ka skan klusāk un purinās mazāk. Dodot slodzē, vairs nav tik skaļa tā tarkšķēšana, kas rodas kad sprauslas pārlej, bet nu pilnīgi viņa nav pazudusi. Par patēriņu nepateikšu, jo nobraukti tik 200km. Dūmainību skatē šodien izgāja, mazāk kā 1.

Ieteikums, kas dara ko līdzīgu. Augšup norādītajā video, tas netika darīts, bet citā video to noskatījos. Atplūdes caurulītei uzliekat pa vidu parastu devielas filtriņu, nu kā žigulīšiem kādreiz bija, jo tas līdzeklis skalo tās sprauslas un visu parējo pa kurieni tik cirkulē un tad caur atplūdi salej atpakaļ tai bundžā un atkal laiž to drazu pa sistēmu. Es uzliku to filtriņu, un pēc pusstundas rūkšanas tur bija pilns ar drazu.

Mans rezumē pagaidām: Līdzeklis strādā,sprauslu smidzinātāji jau savu ir nostrādājuši, auto vēl gadu jāpamoca un tad dzelžos.

405 13.03.2018 15:37

nordic rakstīja: Ja tam dīzelītim ir LV standarta nenosakāms nobraukums, vislabāk palīdzēs smidzinātāju nomaiņa, viņiem ir dabisks

mehānisks nodilums un tie nav paredzēti auto mūžam. Pie viena ēdīs mazāk degvielu un indēs mazāk apkārtējos.

Nu redz, visu smidzinātāju nomaiņa paredz sprauslu ņemšanu ārā, sprauslu izjaukšanu un smidzinātāju pirkšanu. Tas prasa daudz vairāk laika un līdzekļu nekā šāda iztīrīšana. Tikko iegādājos šādu līdzekli: www.amazon.de/LM-5170-Diesel-Sp%C3%BClung-500-ml/dp/B001CZKC32

Šajās brīvdienās vai nākamajās mēģināšu realizēt šādu procesu: www.liquimoly.by/novosti/kak-ispolzovat-promyvku-dizelnyh-sistem-liqui-moly-diesel-splung

405 12.03.2018 16:09

Jā, paldies. Tagad tik jāatrod īstā ķīmija

405 12.03.2018 13:06

Protams, tas palīdzētu jebkura degvielas veida sprauslām un ne tikai, bet tas paredz detaļas noņemšanu/izvilkšanu.

405 12.03.2018 11:50

Es sava žmoga pēc kādu laiku pabraucu ar sliktu devielu, tagad jūtu sekas, vairāk ēd, arī dzirdu pēc skaņas ka sprauslas pārlej. Vienkārši ir aizķepuši smidzinātāji visdrīzāk. Bākas piejaucamos vecam auto pēc ilgiem gadiem nedrīkst liet klāt, jo viņi bākā atšķīdini nost visus vecos netīrumus un tas labākajā gadījumā viss nonāk degvielas filtrā, bet ļoti bieži arī līdz sprauslām un tad sākas visādas problēmas. Es gribu pamēģināt pielikt pa taisno, trubiņu, kas nāk pēc filtra, kādu tīrāmo šķīdumu, ar kuru var paburkšķēt pāris stundas uz brīvgaitas apgiezieniem. Benzīnam tā dara, kā var redzēt video. Vai dīzelim var? Un ar ko var?

405 12.03.2018 11:42

Skaties vai nu garo pussasi(parasti tā ir labā puse) vai spararats.

Lielākoties, ar ko esmu saskāries, vainīga ir pussass, jo viņai ir papildus kustīgais elements vēl pa vidu. Pussasi maini visa garumā, neko neķīmiķo

405 12.03.2018 10:43

Kanibaals rakstīja: Šitā tīra sprauslas - youtu.be/tUE5m_UWCz4 (RUS)

Vai šādu procedūru var veikt arī dīzelim? Ja var, tad iesakiet lūdzu šķīdumus, ar ko to izdarīt.

Auto - Ford Mondeo 2.0 tdci, 07.gads

Paldies

405 05.03.2018 15:33
405 05.03.2018 15:10

Es pirms pusgada pats ar savām rokām mainīju šādu dzinēju, respektīvi bloku, spiedu virsū savu veco galvu virsū, un tur iet cauri dzesēšanas šķidruma kanāli, bet nu ja caur turieni kaut kā tiek eļļa, tad vai nu galvas blīve beigta vai arī blokā ir mikroplaisa. Jebkurā gadījumā galvas blīves remonts, vēl attaisno izdevumus bet bloka remonts ir pārāk dārgs, jāskatās lietota dzinēja virzienā, piedāvājumā viņu ir daudz un nav dārgi. Cita lieta ir darbs par motora nomaiņu, vismaz 400. Ja tev ir automāts un tā ir kārbas eļļa, skaties radiatoram savienojumus, jo dzesēšanas šķidrums silda kārbas eļļu

405 05.03.2018 15:01

Ja tev ir automāts, tad tā iespējams ir eļļa no kārbas. Ja tā tiešām ir motoreļļa, tad es pat nevaru iedomāties, pa kuru vietu viņa tur ir iekļuvusi.

405 04.04.2017 11:10

Nevaru nepiekrist. Ar zobsiksnas maiņu esmu bieži grēkojis, bet pagaidām veiksme ir stāvējusi klāt

405 04.04.2017 11:04

Precīzi manas domas. Pie tā izskatās ka arī palikšu, ja atradīšu apmierinošu eksemplāru

405 03.04.2017 11:01

RAV4 man galīgi nepatīk, pietam viņa D4D dīzelis ir kaprīzāks par iepriekš diviem manis pieminētajiem.

Jaunu auto es nevaru atļauties un punkts.

405 03.04.2017 10:56

osscar rakstīja: es saprotu , ka i-auto plāns jāpilda un jauni auto jāreklamē, bet ja cilvēks meklē 2007 gada auto - nedomāju, ka viņu interesē , ka rudenī būs feislifts . rav 4 ir sieviešu auto...

lietotu dīzeli vajadzēja ziemā pirkt lai var aukstu iedarbināt,paklausīties kā strādā...

par ziemu tev piekrītu, man jau tēvs to no padsmit gadiem borēja

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti