Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Vai var pirkt Ķīnā ražotas ziemas riepas?

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Kādas atsauksmes par Kīnā ražotām riepām? Plusi, mīnusi, atsauksmes par Ķīnas riepām kā ir

 
darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Te jau prasās izdalīt, vai runājam par ķīniešu riepām, vai Ķīnā ražotām riepām, ņemot vērā, ka arī daudzi Eiropas un Āzijas lielie brendi tagad ražo Ķīnā. Arī pašu ķīniešu brendi pamatīgi atšķiras. Ar Sailun ir braukts gan vasarā, gan ziemā - neko sliktu nevaru teikt. Altenzo un Triangle arī ir izmēģināts - tā gan nebija tā labākā pieredze. Visi pārējie dīvainie nosaukumi, manuprāt, vispār nav nopietni ņemami, lai gan, kā uz ielām redzams, braukt jau var arī ar tiem.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

Tiko Tucsonam uzliku Sailun.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Ļoti gribētos dzirdēt, ko par šo teiksi 2025.martā.

Vari atklāt cenu, izmēru un nosaukumu?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Sailun ICE Blazer evo Alpine, R19, maksāja zem simts( 96?) par riepu.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 2 Atbildēt

Nē nevar. Tās nav riepas tās ir kalošas. Jautājums no sērijas vai var likt ķīniešu LED spuldzes, pat ja tur ir tipa marķējums.

Cena arī nu jau ir mīnuss.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Kā nevar, kā tā.Pats galveNaiss Cssd Pr-nieks nupat no publiskā e-krāna reklāmēja Led spuldzes un to uzstādīšanu.Bāziet tās visur kur tās ielen, pofig kur un kā, H4,H3:H1;H7,D2S, pilnīg galīg dajebkur, kur vien varat aizsniegt.

Kīnnešu riepas- vienīgais "kritērijs" te ir atkritumu kontrole(kura gan nezkāpēc massveidīgi netiek ievērota Galvenajā skandināvu miskasstē eses.elvē).

Kvalitātei (vai drošībai) nav (un never nevar navar būt) itin nekādas nozīmes.Privātajiem komentātoriem NAv nedz attiecīgās izglītības, nedz kur nu vēl kādu tādu sertifificētu novērošanas/spriešanas spēju kā tādu.Lohi!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
4 0 Atbildēt

Pajautāju mākslīgā intelekta izstrādājumam, lai iztulko 650 savārstījumu:

ChatGPT: Izskatās, ka teksts ir gana emocionāls un izteikts ar sarkasmu vai frustrāciju. Lai arī tas ir diezgan haotisks, izskatās, ka runa ir par šādiem galvenajiem tematiem:

1. LED spuldžu reklamēšana un izmantošana: Norādi uz it kā bezatbildīgu vai pārspīlētu aicinājumu izmantot LED spuldzes neatkarīgi no to piemērotības vai vajadzības (minēti dažādi lukturu tipi, iespējams, saistīti ar transportlīdzekļiem).

2. Ķīniešu riepas un atkritumu kontrole: Kritika par lēto riepu kvalitāti un uzsvaru uz atkritumu apsaimniekošanu, kas netiek pienācīgi ievērota. Tāpat pieminēta atkritumu problēma "Galvenajā skandināvu miskasē," iespējams, ar atsauci uz konkrētu uzņēmumu vai praksi.

3. Kvalitāte un drošība kā prioritāte: Izcelta problēma, ka kvalitātei un drošībai netiek pievērsta uzmanība, un privātpersonām neesot pietiekamu zināšanu vai kompetences šādas problēmas novērtēšanai.

Ja vēlies, varu palīdzēt šo vēstījumu strukturēt, lai tas skanētu precīzāk un varbūt pat efektīvāk kritizētu vai argumentētu par attiecīgo problēmu. 😊

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

ArguMentētu iesniegumu te neviens neies lasīt.Ta kur nu vēl iztirzāt,sadalot pa intonnanonācijām un/vai alleglorijām.

Ja ir laika un uzņēmības, varētu tam gptčattam uzticēt iztulkot (un kārtīgi Nostrukturēt) kādu tā dēvēto EK (deleģēto) Regulu.Tādā īsā un maksimāli Lietišķā valodā sasstādīto, bez kādām te sarkassma pieskaņām. Kārtis rokā- kurš pirmais Brauc, tas pirmais .... piem., eur-lex.europa.eu/legal-content/LV/TXT/?uri=celex%3A32015R2446

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 1 Atbildēt

Bet kāpēc tev ir tik daudz kļūdu tekstā? Bieži pat gribēdams nevar saprast, ko tu esi gribējis pateikt!

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Iespējams, tas ir no apnikuma vai no kādas tā dēvētās "bezspēcības" sajūtas.Parastais cilvēks pamatoti vēlas to izklāstu "pēc iespējas īsāku" taču (izrādās,aizkadrā) to parasto cilvēku "regulē' tādi tik izsmalcināti normatīvie akti, kuros jebkurš tas "regulējošais" jēdziens ir oficiāli izteikts neskaitāmos savārstīti paplašinātos teikumos.No kuriem pie tam vēl krietna daļa beidzas ar norādi "lasīt Citu dokumentu".Lietišķam skaidrojumam te maz jēgas, tāpēc "uzmanības pievēršanai" jāķeras pie jebkuriem "citādiem" izteiksmes līdzekļiem.

Ķīnnešu riepas- man "nav" skaidrs, kā var riepu ražošanas tradīcijām pārbagātajā (un drastiskiem muitas noteikumiem pārpildītajā) Eiropā ieimportēt praktiski jebkuru draņķi.Pie kam, bez jebkādas sertifikācijas vai reālas tālākās atbildības par varbūtējām sekām un formāli papildinot jau tā bezgalīgo atkritumu apjomu.Vai var pirkt- nu protams ka var, jo tās taču Pārdod.

Led spuldzes- pa lielam tas ir bezmaz krimināls gadījums, kad apritē nokļūst acīmredzami satiksmei klaji bīstami draņķi.Ja savulaik topā bija xenona "retrofiti", nu ta tagad turpat un tāpat bāžam led-us.Vienalga, vai tur lēcu vai bezdlēcu lukturi, drīkst vai nedrīkst, pofig.Paskat, ar kādām "gaismām" tumsā te braukā krietna daļa "TA izgājušo" hlamu,pat ja runājam par "paaugstinātas gaismasspējas" it kā legālajām halogēnspuldzēm!

Cik reiz novērots- stāv ekipāža, "strādā"- bet tai mierīgi garām aizbrauc gan ar vienu lukturi, gan ar acīmredzami neatbilstošiem.Neies tak katram Loham tagad skriet pakaļ,nu priekš kam "mums" to vajag.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Iemet saiti šeit un būs tev atbilde. Analizēt garus dokumentus nav problēma.Tiesa tas uz to salūza "AI error occurred while processing your request."

chat.failiem.lv/

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
2 0 Atbildēt

Var

0pis Reģ.: 16.02.2023
4 0 Atbildēt

Pirkt un lietot ira divas atšķirīgas lietas. Pirkt var. Pārdot arī. Lietot, tur jāskatās - kas, ko un kā.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
2 1 Atbildēt

Puķudobēm bieži lieto. Bērniem kārt kokā kā šūpoles nav ieteicams, saindēsies.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Var un drīkst. Galvenais, lai tā pareizā ikona ir uzspiesta. Burta kalpiem derēs.

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Sailun ICE Blazer evo Alpine, R19, maksāja zem simts( 96?) par riepu.

Sagadīšanās arī uzliku  Sailun ICE Blazer Evo Alpine, 215 60 R17. EUR 69,- gab.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Redz kā ir, Roka/roku, vārna/Vārnai, dots/Devējam utt. Sailuns laikam bija vienīgais, kurš tur savulaik vāciešu TŪVā mēģināja kko "sertificēt" - tātad varam globāli uz visu aptveri (atveri?) visuaptveroši izziņot, ka "ķīniešu riepas" ir eiropejiski sertificētas.

Jo īpaši,ja vadoties no ši visnotaļ jaukā saraksta (proktokola) : www.tyrereviews.com/Article/2024-Winter-55-Tyre-Braking-Test.htm 

Iepriekšējajās "ziemās" tur figurēja līdzīgi šādi saraksti- iespējams, ar LV.ss-a un/vai dārzapreču tirgotavu apmeklētājiem vēl atpazīstamākiem Brendiem un Modeļiem.Jā.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 1 Atbildēt

Pag, bet snow braking tur tiem daudziem Ķīnas sūdiem nav rezultāta. Nah? Iepisa kupenā un nenobremzējams?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tur bij tā, ka pie snowbrakinga vispār nekad nepielaida tos,kuri galīgi izgāzās tajā pirmajā disciplīnā wetbrakingā.

Jāpiezīmē vēl arī to, ka snowu tur mēra no 50km/h, bet wet-u no 80km/h.Attiecīgi kā citur dry no 100km/h un ice laikam no 30km/h.

Nu ja kāds no pretendentiem pamanās kādam citam pakāst krietnus trīs korpusus uz mitra vai pārīti uz sniega- tad ir jautājums ,par ko šī starpība varētu izvērsties teiksim no 100km/h uz sniega vai "likumīgajiem" 140 uz prasti mitra asfalta.Vai no 120 uz reāla ledus.

Pie kam tas tur 50pretendentu bremžutests parasti ir ar tādiem plašpatēriņa izmēriem kā 205/55/16 vai agrāk pat ar 195/15 - no šejienes vēl papildjautājums par TO, kas notiek, ja kāds Ass mauc pa šļuru teiksim ar 255/19..

Domājams , ka visā visumā tie testētāji ir tādi diezgan taisnīgi,lai gan viena un tā paša riepas modeļa uzvedība dažādos platumos un augstumos var atškirties diezgan dramatiski. Agrāk savureiz pat bija izlasāma taisnība par to, ka krietna daļa ziemas riepu ir klusākas par vasarenēm un ka "nesasalušos"(!) apnulles apstākļos var gadīties, ka daža laba vasaras riepa apstājas ātrāk un stūrējas labāk, kā viena otra ziemas vai pat c/europas- atšķirībā no atsevišķu konteksta izrāvēju pasakām/Par!

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

650 rakstīja: Tur bij tā, ka pie snowbrakinga vispār nekad nepielaida tos,kuri galīgi izgāzās tajā pirmajā disciplīnā wetbrakingā.

Jāpiezīmē vēl arī to, ka snowu tur mēra no 50km/h, bet wet-u no 80km/h.Attiecīgi kā citur dry no 100km/h un ice laikam no 30km/h.

Nu ja kāds no pretendentiem pamanās kādam citam pakāst krietnus trīs korpusus uz mitra vai pārīti uz sniega- tad ir jautājums ,par ko šī starpība varētu izvērsties teiksim no 100km/h uz sniega vai "likumīgajiem" 140 uz prasti mitra asfalta.Vai no 120 uz reāla ledus.

Pie kam tas tur 50pretendentu bremžutests parasti ir ar tādiem plašpatēriņa izmēriem kā 205/55/16 vai agrāk pat ar 195/15 - no šejienes vēl papildjautājums par TO, kas notiek, ja kāds Ass mauc pa šļuru teiksim ar 255/19..

Domājams , ka visā visumā tie testētāji ir tādi diezgan taisnīgi,lai gan viena un tā paša riepas modeļa uzvedība dažādos platumos un augstumos var atškirties diezgan dramatiski. Agrāk savureiz pat bija izlasāma taisnība par to, ka krietna daļa ziemas riepu ir klusākas par vasarenēm un ka "nesasalušos"(!) apnulles apstākļos var gadīties, ka daža laba vasaras riepa apstājas ātrāk un stūrējas labāk, kā viena otra ziemas vai pat c/europas- atšķirībā no atsevišķu konteksta izrāvēju pasakām/Par!

Nu nezinu, ar Sailun Ice Blazer Alpine Evo 1 vakar pa sausu asfaltu ap 30 km, šorīt pa Rīgas šļuru ap 20 km, viss tuvu ideālam. Protams redzēsim, kā būs mīnusos un sniegā, it kā sniegā tik labi neejot, salā paliekot cietas, bet tas jāredz praksē. Riepas ir mīkstas, sāni elastīgi, bija bažas par to, ka tās tomēr ir XL, braucot virs 90 km/st ir zināma protektora "dziesma", bet nav traucējoša. Jūtams, ka riepas ir smagākas, bet tas ir visām ziemenēm salīdzinot ar vasaras. Atsauksmēs arī rakstīts, ka ātri dilstot, nu to arī redzēsim praksē, pats ceru nobraukt 2-3 sezonas.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Nu bet tu taču saproti no visa augstāksamurgotā, ka Sailun te ir pati ADVANCĒTĀKĀ ķiniešu riepu marka! Bez tās ir vēl teju pus/simta "citu" ķīnieš marku un modeļu, no kuriem krietna daļa ir braukšanai bīstami suudi (gaitā (un apstākļu maiņas apstākļos!!!) mazpronozējami).Kurus itin neviens "uzraugs" šeit nekad nav ne kontrolējis, ne sertificējis!

Kad (ja) kāda persona savam trešajā valstī ražotajam auto (likumigi ievestajam!!) noopērk eijBaijā pagrieziena lampiņu vai (pasargi Die's!) lukturi- uzreiz rodas iespēja, ka muitas dienesti viņu novirzīs uz PTAC un ka viņam (par šādu vienreizēju vienprersonisku štrunta pirkumu!) pieprasīs "iesniegt" CE,SAE,tŪV un vai pat oficiālu CIA/NHTSA/usaCssd drošibass izziņu- taču šo te visu ķiniešsuudu massveida ievedējiem acīmredzami neviens neko lieku neprasa. KĀ tas viss tā var būt- ari to diemžēl neviens lohs/regulārais nezin un diez vai arī kādreiz uzzinās.

Ja tevi apmierina- ok, tad tu esi izdarījis pareizo izvēli.Riepas smagākas- nu tas taču atkarīgs ir no modeļa- starpība pat vienādā izmērā var būt pat krietns pusotrs kg! Es arī "visu mūžu" braucu ar GY,M,C un/vai D, taču šobrīd man mazāk kur "jāskrien" un ir pašā europass centrā ražotas C pakļautībā esošas 110 gadu vēsturiskas "firmas" izstrādājumi, kuri 235 izmērā "uz assfalta" stūrējas labāk pat par dažu labu pasaules lielāko Brendu produkciju 255 platumā! Vai tās ir simtpunkt drošas uz ledus vai katrreiz pie kādiem specifiskiem sniega apstākļiem- nu nekādīgi NĒ, tā nav! 

Vai jebkas uzvedīsies vienādi ar 8mm un pēc 2g jau ar 6mm- nu te var "prognozēt" gandrīz 100%tīgi, ka būs manāma atšķirība! Neviens pagaidām nav ielicis 110punkt ticamu info par to, kā izpaudīsies šīgada modeļa jaunākais Sailuns pēc 3 sezonām un ar ss-a cienīgiem 5,5mm atlikuma ;p

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tu mums te nebojā garastāvokli

405 Reģ.: 10.02.2004
1 0 Atbildēt

Darba auto uzliku GOODRIDE SW608 - šodien no rīta pa to šļuru dzenot baigi stabili nejutos, pa peļķēm/ūdeni gan labi. Un trokšņainas arī

Personīgajam auto SAILUN kaut kāds ziemas modelis 205/55/R16 - šogad neesmu braucis gan, pagājušajā gadā viss likās pieņemami. Šīs tādas klusākas.

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

650 rakstīja: Nu bet tu taču saproti no visa augstāksamurgotā, ka Sailun te ir pati ADVANCĒTĀKĀ ķiniešu riepu marka! Bez tās ir vēl teju pus/simta "citu" ķīnieš marku un modeļu, no kuriem krietna daļa ir braukšanai bīstami suudi (gaitā (un apstākļu maiņas apstākļos!!!) mazpronozējami).Kurus itin neviens "uzraugs" šeit nekad nav ne kontrolējis, ne sertificējis!

Kad (ja) kāda persona savam trešajā valstī ražotajam auto (likumigi ievestajam!!) noopērk eijBaijā pagrieziena lampiņu vai (pasargi Die's!) lukturi- uzreiz rodas iespēja, ka muitas dienesti viņu novirzīs uz PTAC un ka viņam (par šādu vienreizēju vienprersonisku štrunta pirkumu!) pieprasīs "iesniegt" CE,SAE,tŪV un vai pat oficiālu CIA/NHTSA/usaCssd drošibass izziņu- taču šo te visu ķiniešsuudu massveida ievedējiem acīmredzami neviens neko lieku neprasa. KĀ tas viss tā var būt- ari to diemžēl neviens lohs/regulārais nezin un diez vai arī kādreiz uzzinās.

Ja tevi apmierina- ok, tad tu esi izdarījis pareizo izvēli.Riepas smagākas- nu tas taču atkarīgs ir no modeļa- starpība pat vienādā izmērā var būt pat krietns pusotrs kg! Es arī "visu mūžu" braucu ar GY,M,C un/vai D, taču šobrīd man mazāk kur "jāskrien" un ir pašā europass centrā ražotas C pakļautībā esošas 110 gadu vēsturiskas "firmas" izstrādājumi, kuri 235 izmērā "uz assfalta" stūrējas labāk pat par dažu labu pasaules lielāko Brendu produkciju 255 platumā! Vai tās ir simtpunkt drošas uz ledus vai katrreiz pie kādiem specifiskiem sniega apstākļiem- nu nekādīgi NĒ, tā nav! 

Vai jebkas uzvedīsies vienādi ar 8mm un pēc 2g jau ar 6mm- nu te var "prognozēt" gandrīz 100%tīgi, ka būs manāma atšķirība! Neviens pagaidām nav ielicis 110punkt ticamu info par to, kā izpaudīsies šīgada modeļa jaunākais Sailuns pēc 3 sezonām un ar ss-a cienīgiem 5,5mm atlikuma ;p

OK, tas viss skaidrs, nezināmus PRC brendus apejam ar līkumu. Man arī nav jābrauc  ar 200 km/h. daļēji Sailun paņēmu, jo ātrumā citas, ko gribēju, nebija pieejamas. Man pagaidām vislabakās ziemenes ir bijušas Fulda Cristal Control, tas ir salīdzinot ar Kleber, Gislaved un Kumho. Augstā gala riepas neesu pircis. Gan jau arī šīs pāris sezonas nostrādās!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti