Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
405 03.04.2017 11:01

RAV4 man galīgi nepatīk, pietam viņa D4D dīzelis ir kaprīzāks par iepriekš diviem manis pieminētajiem.

Jaunu auto es nevaru atļauties un punkts.

405 03.04.2017 10:56

osscar rakstīja: es saprotu , ka i-auto plāns jāpilda un jauni auto jāreklamē, bet ja cilvēks meklē 2007 gada auto - nedomāju, ka viņu interesē , ka rudenī būs feislifts . rav 4 ir sieviešu auto...

lietotu dīzeli vajadzēja ziemā pirkt lai var aukstu iedarbināt,paklausīties kā strādā...

par ziemu tev piekrītu, man jau tēvs to no padsmit gadiem borēja

405 03.04.2017 10:54

Laba diena,

Nu pirkums ir iesaldējies, jo kā bieži gadās šai dzīvē, pieteikusies aktuālāka problēma. Biju skatīt arī Hondas variantu ar dīzeli, placī. Kas uzreiz ir jūtams, krietni klusāks un mīkstāks tas dīzelītis kā Nissan, vispār nebija nekādu blakus trokšņu. Arī gāja klusāk. Bet teikšu godīgi, ka man tas nespēlē lielu lomu un man labāk gaitā patikās kā Nissans iet, nu tā masīvāk. Hondai par labu manā skatījumā runā tas, ka lietotāji esot ļoti apmierināti ar auto tehnisko uzticamību. Par to ķēdes maiņu runājot, priekš nissan man teica ka pietiek ar ķēdes spriegotāja maiņu un droši var rullēt tālāk, ķēdes daudz nestaipoties un nelūzt. Savam Ford dīzelim savulaik kā reiz mainīju tikai spriegotāju un droši rullēju tālāk, jo vecais jau pamatīgi trokšņoja.

Nu pagaidām kaut kā tā....

405 31.03.2017 9:10

Mani fotogrāfējuši daudz ir Lietuvā un Polijā, bet nevienu talonu tā arī neesmu saņēmis. Pēdējo reizi bija pāgājušajā vasarā Polijā 2x un vienreiz Lietuvā, un arī neko nesaņēmu. Biju pārliecināts, ka par Lietuvu saņemšu, bet nekā. Pirms gadiem pieciem vilku aiz fūrēm visu laiku uz 80-90 caur Polijas mazajām pilsētelēm, kas seko viena pēc otras (ceļš Bialyastok-Lublin-Rzeszow), fotogrāfēja mūs visu laiku, nekas pilnīgi neatnāca. Horvātijā pāgājušājā gadā divi taloni par stāvēšanu, ar nav atnācis.

Tā ka es neesmu vēl izjutis to vienoto sodu sistēmu

405 24.03.2017 14:24

Nu T4 gan ir pavisam cits auto, ja salīdzina ar jekuru citu auto pēc 2000.gada, kaut vai to pašu T5. Viņu pērkot, man liekas, ka vispār nav iespējas ieberzties,ja vien viņš nav pilnīgi sarūsējis. Man ir tieša saskare vienu tādu jau vairāk kā 10 gadus, tam ir apgriezies odometrs jau vienu reizi (tas ir tas ko es zinu) un tagad rāda 600 000, auto tiek ekspluatēts pārsvarā pa mūsu "vislabākajiem" ceļiem. Jā, tiesa, katru gadu apskatē ar īlēnu izbaksta kādu jaunu caurumu un tas ir jāpiemetina, UN VISS. Man šajos pašos apstākļos divu gadu laikā 1.paaudzes focus sadalījās reizinātājos, pat 2.paaudzes foresteris izrādījās krietni švakāks par T4, tagadējais autiņš jau arī pusgada laikā krietni sagura. Tā ka nobraukumu pēc manām domām šim auto tiešām var nemaz nezondēt

405 17.03.2017 15:27

Krāsa mērītājs man nebija diemžēl līdzi

405 17.03.2017 15:26

Skaidrs.

divus x-trail jau biju apskatīt un izripoju gabaliņu ar, abi plačos. No ritošās vipsār nekādu trokšņu, likās ka hadene atsrādā ideāli. Viens likās ka bija sists aizmugurē, jo bamperis bija mazliet savādā tonī, bet otram ļarkšķēja/pievibrēja motors uz 1200 apgriezieniem ķēdes rajonā, vai nu ķēdes spriegotājs vai pati ķēde jau galīgi izstiepusies. Nu abi man nepatika, tālāk uz servisu nemaz nebraucu.

nevienu Hondu neesmu vēl dzīvē apskatījis. Un kā jau teicu, labi pazīstams īpašnieks par savu Hondu ar benzīnu ļoti labu atsauci deva, tehniski vispār neesot pretenziju

405 17.03.2017 14:18

Protams. Eļļas maiņas intervālu tagad arī liek uzlīmēs 20 000- 25 000 padsmitgadīgām mašīnām, jo eļļas ražotājs tā ir norādījis, ka tā eļļa to pieļauj. Kaut gan autoražotājs ir noteicis 10 000 vai 12 000. Tas pats stāsts noteikti ar šo Bosch zobeni. (kaut gan Bosch iespējams ir tikai uzlīme)

405 17.03.2017 13:54

Nu tas varētu būt arī norādīts nākamās maiņas intervāls

405 17.03.2017 13:01

Gāzes priekšrocības zinu, ir bijuši 2 auto ar gāzi, bet nu šoreiz konkrētu iemeslu dēļ tiek izskatīts tikai ļergas variants

405 17.03.2017 12:13

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/honda/cr-v/gpmno.html

šādus es domāju atsijāt automātiski vai tomēr ja labs stāvoklis tas reālais nobraukums nav tik bīstams nemaz?

Zemāk foto no csdd bāzes

foto2.inbox.lv/babaso/Honda/honda.png

405 16.03.2017 14:51

esmu kā pasažieris braucis abos auto un ērtāk es jutos Hondā, tiesa gan Honda bija benzīna variants un tāpēc noteikti likās klusāka un komfortablāka. No abu auto īpašniekiem labas atsauksmes. Hondas īpašnieks teica ka vienīgā bēda ir benzīna patēriņš, vidējo labākais varot dabūt uz 10, tai pašā laikā piebilstot ka tas nav jau arī nav nekāds mazais auto, bet tehniski ir ļoti uzticams. X-trailī ir tāda "džipiskāka" sajūta, auto ir stingrāks, krietni skaļāks un lielāks. Arī Nissan īpašnieks teica ka retumis dzīvojas servisos.

Krāsu mērītāju noteikti apskatot paņemšu, jo varu dabūt no drauga.

405 23.01.2017 16:05

Tas dzinējs ko piemini tu, ir pilnīgi pavisam cits par ko runā msh. Tam LT 6 cilindru rindiniekam visas kaites radās no tā ka konstruktīvi tas tika izveidots tā, ka 5,6 cilindrs sliktkāk tika eļļots. Bet 5 cilindru audi rindiniekam izturības ziņā principā analoga nav. Jā, tas neatbilst vairs nekādām mūsdienu prasībām, patēriņa vai atgāzu ziņā, bet diemžēl arī Latvijā jebkurā uzpildes stacijā nopērkamā degviela neatbilst standartiem, ko vajag jaunajiem dīzeļdzinējiem. Un ar eļļām ir tieši tas pats

405 05.05.2016 11:17

www.mylpg.eu/lpg-prices-across-europe

ja tic vietnei, tad Polijā super cenas šobrīd

405 16.04.2010 9:04

Man vienmēr vislētāk ir šeit. Tas ir Gjensidige, internetā par 1/4 lētāk nekā ja pērc Statoilā vai viņu kantorī. Nopērc un ureiz izprintē. simpel pimpel

www.labapolise.lv/...

405 08.02.2010 12:34

axel182 rakstīja: Labs vakars visiem! Stiliņā ieliku, atcerējos, ka šeit sen neesmu neko postējis...

Tātad, topiks, kur gribētu, lai izsakās visi Audi ar 2.6 vai 2.8L motoru īpašnieki vai ex. īpašnieki! :cool2:

Ko gribētu uzzināt no jums:

1) pirmais būtu, laikam standarta jautājums,- patēriņš- šose un pilsēta. Zinu, ka arī no mazmotoriem var dabūt ārā n-tos litrus uz simta, taču interesē, cik tad patērē, ja brauc normāli- ne sevi ierobežojot, ne sportojot. Ja kāds lieto gāzi, tad var uzrakstīt, cik gāze iziet, bet primāri interesētu bendža.

2) Eļļas, filtru maiņas izmaksas

3) Noteikti esat mainījuši siksnas un, līdz ar to, rullīšus; cik, kas ir izmaksājis? Interesē tīri detaļu izmaksas, nevis servisu izmaksas.

4) Ar ko potenciālam šāda auto ar šādu motoru pircējam būtu jārēķinas?

5) Kā jau jebkam, arī katram no šiem dzinējiem ir kāda vājā vieta, vai ne? (kas tāds, kas šiem plīst bieži).

6) Ko vēl varat pastāstīt par kādu no šiem dzinējiem- trūkumi un labumi, jūsuprāt?

Būšu pateicīgs par normālām atbildēm! :hi:

P.s Iztiksim bez spamošanas; ja ir kāda pieredze un, ja nav slinkums, ieraksti atbildes uz jautājumiem!

P.p.s Par ceņņikiem prasu tikai aptuveni; respektīvi, nav jāmeklē čeks par kādu no detaļām, bet apmēram, orientējoši! Kā arī negribu dzirdēt tikai apgalvojumus- dārgi vai lēti.. katram ir savādāka izpratne par to, kas ir dārgs un kas- lēts... Vajag kādu pamatojumu, kāpēc liekas, ka dārgs vai lēts.

P.p.p.s Moderi, ja, tavuprāt, neesmu īstajā sadaļā, tad, lūdzams, nedzēs, bet pārvieto pēc saviem ieskatiem tur, kur vajag! :hi:

Labots: piemirsu vēlvienu interesējošu jautājumu: 2.8 un 2.6 motori atšķiras tikai ar tilpumu vai ir vēl kas būtisks?

Man 2 gadus ir C4 2,6 aut. sedans

Par zobsiksnas maiņas izmaksām - man mainīja pēdējā vasarā sencis. Tika nomainīta zobene, visi ruļļi, termostats, ūdens sūknis un ģeneratora siksna. Par darbu graudā , materiālos samaksāju 110 latus

Par patēriņu uzreiz pasaku, tas galīgi nav adekvāts dinamikai.

Pilsētā tā apm 15 litri, pa šoseju min 8, bet parasti 9, 10 ejot uz 110

Cenas eļļām un filtriem - piečuks par filtru, eļļas kādas tu izvēlies. Es piemēram leju parastu 10W-40, jo iepriekš lēju Castrol 5W-40, bet nezin kāpēc to sintētiku motors ēda. Pussintētiku nikuja neēd

Ja tu prasi par dzinēja vājo vietu, neko citu kā palielo degvielas patēriņu pieminēt nevaru, jo zinot ka apakšā ir V6, dinamika neiepriecina. Bet daļēji tas ir norakstāms uz automātu, jo mehānisko cēliens ir patīkamāks. Un tas attiecas arī uz 2.8 ar automātu, esmu ar tādu nedēļu nobraukājis, iet drusciņ labāk nekā 2.6, bet tāpat liekas pārāk tūļīgs. Viss parējais mani nekā pārsteidzis nav. Plastmasas kolektors "runājis" nav, ziemā lec labi, darbojas līgani. Uz odometra 345 000 un ja krūķīts tad vēl vairāk

Kopumā izņemot dinamiku un patēriņu auto pilnībā apmierina mani, un kur piekasīties nav kur

405 06.01.2010 8:50

msh rakstīja:

405 rakstīja: Ne tik sen mainīju savam rupakam bremžu uzlikas visiem riteņiem. Ar priekšējiem nebija problēmu, atspiežu, izņemu vecos, ielieku jaunos, savelku. Pusstunda un čiks. Ar pakaļējiem dēļ pieredzes trūkuma sanāca bišku ilgāk. Neparko nespiedās vaļā. Ņēmu visu uzparikti nost, dauzīju ar kuvaldu - nekā, nekust. Ieliku normālās krustspīlēs - atkal nekā, salaužu krustspīles. Atbrauc sencis, ierauga visu izrādi un nosmejas ka manējam taču pakaļējām bremzēm virzulis skrūvējas nevis atspiežas. Kad ieraudzīja krustpīles tad gan smagi notirsās.

Ā, rupaks bij Audi 100 C4

Nevienu supportu nesafisi?

Es gan paspēju pačakarēt tikai vienu, bet vecais teica ka tagad noteikti būs sabeigts, jāmaina nost, ka es esmu tik un tik gudrs utt. Nekā - izgāju apskati ar vienu punktu par nedegošu gabarītu priekšējai lampai, bremzes bija pilnīgā kārtībā

405 05.01.2010 16:19

Ne tik sen mainīju savam rupakam bremžu uzlikas visiem riteņiem. Ar priekšējiem nebija problēmu, atspiežu, izņemu vecos, ielieku jaunos, savelku. Pusstunda un čiks. Ar pakaļējiem dēļ pieredzes trūkuma sanāca bišku ilgāk. Neparko nespiedās vaļā. Ņēmu visu uzparikti nost, dauzīju ar kuvaldu - nekā, nekust. Ieliku normālās krustspīlēs - atkal nekā, salaužu krustspīles. Atbrauc sencis, ierauga visu izrādi un nosmejas ka manējam taču pakaļējām bremzēm virzulis skrūvējas nevis atspiežas. Kad ieraudzīja krustpīles tad gan smagi notirsās.

Ā, rupaks bij Audi 100 C4

405 23.10.2009 15:31

Dark_Side rakstīja:

Seene rakstīja:

saf rakstīja:

Seene rakstīja:

turbopiile rakstīja: kāda atšķirība, maja vai dzīvoklis..

arī man bankā ieķīlātai mājai tirgus cena pa 2 gadiem ievērojami kritusies, kamēr bračkam dzīvoklis tai pat laikā pirkts un cena kritusies salīdzinoši minimāli..

Atšķirība ļoti vienkāršā. Daudz saimnieki nozīmē, ka saimnieka NAV. Un rezultātā neesmu redzējis NEVIENU normālu daudzsaimnieku māju, kur nebūtu katastrofālas problēmas ar apsaimniekošanu. Pietiek ar vienu muļķi, lai nobloķētu jebkuru kopīpašumā veicamo darbu.

Viens muļķis neko nevar nobloķēt. Ko >50% mājas īpašnieki izlemj, tas pārējiem jādara.

Nebūt ne. 50% var izlemt kaut ko darīt uz sava rēķina, ja vien kādam nav iebildumi. Un, piemēram nomainīt kāpņu telpas durvis, sadalot izdevumus tikai savā starpā. Bet ja kaut vienam no pārējiem PATĪK vecās durvis - viņam ir tiesības iet uz tiesu un pieprasīt lai jūs tās atliekat atpakaļ un vēl samaksājat viņam kompensāciju. Nemaz jau nerunājot par tādiem jaukiem pasākumiem, kā deratizācija/dezinsekcija, kuru ir jēga veikt tikai pilnīgi visā ēkā. Jebkura oficiāla rīcība KOPĪPAŠUMĀ ir iespējama tikai ar VISU īpašnieku piekrišanu. Pat avārijas seku novēršanas gadījumā lēmuma pieņēmējs riskē uzņemties materiālu atbildību par "pārmaksu", ja kāds īblis atradīs, ka santehniķis Vaņa to būtu izdarījis par 5 kapeikām lētāk.

Kādā hjunjā Tu dzīvo???? deratizācija???? dezinsekcija???? JEZUS!!!! ARPRATS!!! Parvacies - pazheelo beernus! izmet savu saabu ar 1500 ls apkopeem un normaalu dziivokli panjem!

ES dzīvoju kur viss - visssssss ir jauns - tur neko mainīt vēl gadus 10 nevajadzēs. mUMS pašam ir savs sētnieks, apsargs. Apsaimniekotājs godīgs - veic apzaļumošanu, labiekārtošanu, laistīšanu vasarā, mauriņa pļaušanu, bērnudārza teritorijas un mantiņu uzturēšanu... katru dienu visi gaiteņi, lifts un trepes smaržo... un tas viss par 40 saņiem metrā - pļe! ziemā max ar visu visu 50 Ls!!

mēs ievēlam savas mājas apsaimniekotāju, kam maksājam normālu algu, ka viņam ir interese pakustēties!!! Darbs jau kaulus nelauž - 1x mēnesi pačekot un izsūtīt rēķinus. Visā mājā dzīvo turīgas ģimenes - tikai 4 dzīvokļi ir spekulantu iegrābiens, kuri neko nemaksā un Bankas jau palēnām izsola tos... bet uz 100+ dzīvokļiem tie ir pāris lati klāt... Paši sevi kurinam cik gribam un kad gribam - 1 zvans un kļust siltāks, 1 zvans pavasarī un vēsāks. Dzivoklī nekad nav zem 23 grādi... padaudz, bet patīkami šortos uz sniegu sktīties!

Jūsu saraji Ziepītī vai Mangaļsalā ar identisku likmi apsaimniekošanai nāk ar bomzi kāpņutelpā komplektā un salauztām pastkastītēm, ar smirdošu liftu 1970 gada izlaidumu un kas mani vienkārši spārda- ar atkritumu stāvvadiem kā Pļavnieku 9stāvenēs, kur kāds vienkārši iemīž no 7 stāva un viss vaņī, ka elpu sit pušu... es tādā bomžatņikā savu mūžu nedzīvotu kaut man tO hatu par 1 Ls tirgotu! NEKAD!

Topika ideja bija pamudināt tautu nepārmaksāt kredītus latos, bet to jau te tauta nesaprot...

Tev Čierī tur darba nav ka tu pa forumiem centies savu taisnību pierādīt

405 16.09.2009 8:55

A Klīsteri vairs nebraukā?

405 17.08.2009 12:51

A kāpēc tu gribi braukt līdz Drēzdenei tieši ar Moskābeli, ja nav noslēpums protams ?!!!

405 28.05.2009 12:47

Slinkais rakstīja:

405 rakstīja: Audi 100 2.6 AAH 92g 1 - 1.5 litrs uz 10000

2.6 ir ABC

Motora kodu nebiju domājis. Ar "AAH" gribēju apzīmēt ka ir automāts, bet arī tas sanāk nepareizi

405 27.05.2009 18:17

Audi 100 2.6 AAH 92g 1 - 1.5 litrs uz 10000

405 24.04.2009 12:19

Es ieteiktu IGLIT servisu, viņi krāmejas parsvarā ar paveiciem Audi. Atrodas Rāmuļu ielā. Ja nemaldos viņu mājas lapā var uzjautāt kas cik maksā.

405 30.03.2009 11:51

Ar to gribēju teikt ka augstāk norādītais sludeklis, kur andelē Astru, mierīgi var'etu būt patiess attiecībā uz nobraukumu un nekas tur nav sajaukts

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti