www.spritmonitor.de/en/overview/6-BMW/37-3er.html?fueltype=1&exactmodel=E46&sort=1&powerunit=2
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
154 Diesel 4,51 6,47 8,09
Vidējais - 6.5
Man ir ļoti izteikti uz augstāko galu.
ja jau viss tuvu perfektā stāvoklī, tad vaina ir braucējā.
Visticamāk noskrējiens ir nedaudz pāri 400k, kļūdu nav, jo tās ir izprogrammētas
Remonts izmaksās salīdzināmi ar tā auto vērtību, brauc kamēr iet un tad tolmets. Vai arī pārdod.
Jā, labi, tad laikam man ģimenē baigi ļaunie 2 iepriekšējie lietotāji sanākuši, kas pret mani tā izturējās braucu mierīgi un akurāti, kāja diezgan viegla, to 2l dīzeli nav baigā jēga spiest. Tādēļ arī pārsteidz, kādēļ tik augsts patēriņš.
Var būt daudzas lietas - sākot jau ar nepareizu degmaisījuma sagatavošanu, kas noved pie pārlieku mazas jaudas un attiecīgi lielākā patēriņa pat braucot mierīgi. Un beidzot ar izplūdes sistēmas problēmām - liela prestestība izplūdē ( sākot no sīkumiem kā saspiest izplūdes caurule līdz aizdristiem filtriem/katalizatoriem/rezonātoriem utt.
Ar atgāzēm it kā viss ok - tikko izgāja skati pa 0, atgāzu rādījumi labi, auto arī nedūmo, nesmird.
Jauda ir ok, nekādi zudumi ne uz auksta, ne silta motora nav. Principā jau skaidrs, ka jādzen vnk uz pilnu diagnostiku, bet domāju, ka varbūt kāds ar ko līdzīgu saskāries varēs norādīt, ar ko tieši būtu vērtīgāk sākt. Vai arī tikai manas fantāzijas par to, kādam būtu jābūt patēriņa, lai gan sprintmotor.de jau aŗi rāda, ka ir pa lielu.
Sprintmonitor nerāda, ka pa lielu. Iekļaujies augšējā galā, nebūt īpaši neizlec. Jāņem vērā, ka Eiropas vidienē nav tik gari ziemas periodi, kas ietekmē patēriņu.
sāc ar to, ka izmēri patēriņu pēc bākas metodes pa šoseju - tāda lieta kā patēriņš pilsētā neeksistē, pārāk individuāli maršruti, laiki, braukšanas stils.
Pie Rīgas pielej pilnu bāku, uz 89 kopā ar fūrēm (ne aizvējā) aizbrauc līdz Liepājai un atpakaļ, un atkal pielej pilnu bāku.
Īsos un sastrēgušos maršrutos dīzelis ne tuvu netērēs ne 4, ne 5 litrus.
Protams, tas ka netērēs 4-5 ir skaidrs uz kurzemi tiešām arī sanāks braukt šajā weekenda, tad arī centīšos uz 95 pēc spidometra kruīzā ar pilnu bāku un skatīšos, kā būs reāli.
1. Parbaudi termostatu(temperatūras)
2. Ja tas auto visu dzīvi pavadījis Latvijā tad saved kārtībā bremžu suportus, kuri diezgan droši būs norūsējuši.
3. Līka savirze un tizlas riepas tāpat var diezgan pamatīgi ietekmēt patēriņu.
4. Diagnostika, kurā māk vairāk kā nolasīt kļūdas.
Personīgā pieredze ar 1,6tdi golfu-patēriņš bija par ~litru lielāks nekā būtu vajadzējis būt, viss augstāk minētais tika sakārtots-diagnosts konstatēja ka pirmās vecuma pazīmes pie 200k ir sākušas par sevi manīt-kvēpu filtrs pusmūžā, sprauslām korekcijas vairs nav ideālas, turbīnai aizture nedaudz lielāka kā jaunai-viss kas bet nekas konkrēts, ko izdarot auto būtu "kā jauns".
Ok, paldies, ar šiem punktiem tad arī sāks. Riepas un savirze gan ir ok. Protams, ir skaidrs, ka auto jau ir ļoti tālu no jauna, taču ļoti kopts. Piesienos tik tādēļ, jo šķiet, ka pat krietni nojātākiem e46 tas patēriņš ir zemāks.
pie tam ja tas auto ir ļurkāts īsos braucienos pa Rīgas korķiem, tad nodilumā tas ir x2 vai vairāk
cik ir parastie km , ko nobrauc vienā reizē ?
darba dienās ap 15-20, brīvdienās krietni vairāk. Mulsina jo lai arī motoram ir savs vecums (15 gadi), ne pārāk jauni bmw dīzeļi ar krietni lielāku jaudu un tomātu patērē mazāk kā 2.0d ar manuāli. Piem., e92 FL 2.0d tomāts ļoti līdzīgā lietošanā ēda ~7.5, 435xd arī tikai pa pilsētu ~7-7.2l. Bet nu, kā teicienā, v semje ne bez urodov, pieticīgākais un mazjaudīgākais rij visvairāk.
Man ir lietošanā kādu laiku tas pats E46 fl universālis ar to pašu 2.0 dīzelīti, bet tikai automāts. Apskatē dūmainība bija 0.71. Vidējais patēriņš ir 8 litri, pēc bākas metodes, un uzskatu, ka nav nekas slikts.
Vienīgais, kas izbrīna, ka borta dators vidējo spītīgi rāda 5.3, tas nu galīgi neatbilst patiesībai.
Liela starpība starp borta datoru un faktisko patērinu arī var liecināt par sprauslu problēmām. Borta dators patēriņu skaita ņemot vērā degvielas spiedienu, sprauslas teorētisko ražību un sprauslas atvēruma laiku. Ja tā "čurā" vai sprūst tad pie mazāka teorētiskā atvēruma laika tā cilindrā gāž vairāk degvielas, ecu piekoriģē atvēruma laikus lai nodrošinātu +/- vienmērīgu darbību.
Fords pie apsprāgušām pjezo sprauslām(elektrisko daļu) momentāno patēriņu rādīja zem trim litrim velkot 130-140 un ar pusbāku piedāvāja nobraukt vairāk par 1000 kilometriem
Ja man automātam būtu 8l to pieciestu un domātu ka ir ok, jo vecs automāts uz patēriņu tomēr ir baigā lamata.
15-20 km diena - auto nesasniedz darba t, visu laiku brauc auksta auto rezimaa un tur ari paterins !
Dizela ekonomia ir gari gabali uz bāņa !
Vismaz sasniedzot darba t
Neviens manualis nespej parslegt tik zibenigi un atbilstosi eko brauksanai ka modernie 8 pakapju automati !
Jā, par tiem automātiem laikam taisnība, bet tomēr, arī veciem dīzeļiem labā kārtībā ar manuāli tas patēriņš tomēr bieži vien ir krietni zemāks.
Šobrīd gan lielākās aizdomas uz termostatu.
Ko tad, lai es saku? Manam auto vidējais patērińš 27litri/100km Tiesa tas ar LPG.
Man arī ir bijuši auto kuri pilsētā patērē starp 15-20, bet tas ir cits stāsts, jo tie bija gan tuvi ražotāja datiem, gan saskanēja ar reāliem citu lietotāju datiem, tādēļ uztraukumam nebija pamata Šoreiz tomēr konkrētam auto vajadzētu ēst maķenīt mazāk.
8L noteikti nav liels patēriņš, pārsēžoties no iepriekšējā auto tas ir akurāt uz pusi mazāks, taču ja nav kā jābūt, jebkurā gadījumā gribu to risināt.
E46 2.0d augsts degvielas patēriņš
Labdien, vēršos šeit jo internetā īsti neko lādzīgu neatrodu un salīdzināt baigi nav ko.
Tātad, auto, e46 320d ar 6 ātrumu manuālo kārbu, 2004. gada, 150 zirgi, esmu 3 īpašnieks un oriģināls noskrējiens nedaudz pāri 200k. Principā, ļoti dzīvs bmw kuram viss ir tuvu perfektā stāvoklī, BET
degvielas patēriņš sanāk 8l/100km. Cik visur lasu internetos un skatos salīdzinošos saitos, norma šādam modelim ir ap 6 litriem, tikai ārpus pilsētas pat mazāk. Man sanāk 50/50 pilsēta/šoseja, un šāda konfigurācijā visi pieejamie materiāli liecina ka man patēriņš ir vismaz par 1l augstāks kā normāli būtu jābūt.
Vēlos saprast, ar ko sākt, kur jāskatās, jo kļūdu nekādu nav un motors strādā teicami. Degvielu leju tikai Neste.
paldies par padomiem ar ko sākt vai viedokļiem.