Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
BMW

E46 2.0d augsts degvielas patēriņš

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019

Labdien, vēršos šeit jo internetā īsti neko lādzīgu neatrodu un salīdzināt baigi nav ko.

Tātad, auto, e46 320d ar 6 ātrumu manuālo kārbu, 2004. gada, 150 zirgi, esmu 3 īpašnieks un oriģināls noskrējiens nedaudz pāri 200k. Principā, ļoti dzīvs bmw kuram viss ir tuvu perfektā stāvoklī, BET

degvielas patēriņš sanāk 8l/100km. Cik visur lasu internetos un skatos salīdzinošos saitos, norma šādam modelim ir ap 6 litriem, tikai ārpus pilsētas pat mazāk. Man sanāk 50/50 pilsēta/šoseja, un šāda konfigurācijā visi pieejamie materiāli liecina ka man patēriņš ir vismaz par 1l augstāks kā normāli būtu jābūt.

Vēlos saprast, ar ko sākt, kur jāskatās, jo kļūdu nekādu nav un motors strādā teicami. Degvielu leju tikai Neste.

paldies par padomiem ar ko sākt vai viedokļiem.

 
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt
Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
0 0 Atbildēt

154 Diesel 4,51 6,47 8,09

Vidējais - 6.5

Man ir ļoti izteikti uz augstāko galu.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

ja jau viss tuvu perfektā stāvoklī, tad vaina ir braucējā.

Visticamāk noskrējiens ir nedaudz pāri 400k, kļūdu nav, jo tās ir izprogrammētas

Remonts izmaksās salīdzināmi ar tā auto vērtību, brauc kamēr iet un tad tolmets. Vai arī pārdod.

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
0 0 Atbildēt

Jā, labi, tad laikam man ģimenē baigi ļaunie 2 iepriekšējie lietotāji sanākuši, kas pret mani tā izturējās braucu mierīgi un akurāti, kāja diezgan viegla, to 2l dīzeli nav baigā jēga spiest. Tādēļ arī pārsteidz, kādēļ tik augsts patēriņš.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Var būt daudzas lietas - sākot jau ar nepareizu degmaisījuma sagatavošanu, kas noved pie pārlieku mazas jaudas un attiecīgi lielākā patēriņa pat braucot mierīgi. Un beidzot ar izplūdes sistēmas problēmām - liela prestestība izplūdē ( sākot no sīkumiem kā saspiest izplūdes caurule līdz aizdristiem filtriem/katalizatoriem/rezonātoriem utt.

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
0 0 Atbildēt

Ar atgāzēm it kā viss ok - tikko izgāja skati pa 0, atgāzu rādījumi labi, auto arī nedūmo, nesmird.

Jauda ir ok, nekādi zudumi ne uz auksta, ne silta motora nav. Principā jau skaidrs, ka jādzen vnk uz pilnu diagnostiku, bet domāju, ka varbūt kāds ar ko līdzīgu saskāries varēs norādīt, ar ko tieši būtu vērtīgāk sākt. Vai arī tikai manas fantāzijas par to, kādam būtu jābūt patēriņa, lai gan sprintmotor.de jau aŗi rāda, ka ir pa lielu.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Sprintmonitor nerāda, ka pa lielu. Iekļaujies augšējā galā, nebūt īpaši neizlec. Jāņem vērā, ka Eiropas vidienē nav tik gari ziemas periodi, kas ietekmē patēriņu.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

man dīzelim ir spritmonitor -1 litrs, jo spritmonitor ir vācu projekts, līdz ar to daudzi lietotāji legāli var braukt 200+, līdz ar to cits patēriņš

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

sāc ar to, ka izmēri patēriņu pēc bākas metodes pa šoseju - tāda lieta kā patēriņš pilsētā neeksistē, pārāk individuāli maršruti, laiki, braukšanas stils.

Pie Rīgas pielej pilnu bāku, uz 89 kopā ar fūrēm (ne aizvējā) aizbrauc līdz Liepājai un atpakaļ, un atkal pielej pilnu bāku.

Īsos un sastrēgušos maršrutos dīzelis ne tuvu netērēs ne 4, ne 5 litrus.

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
0 0 Atbildēt

Protams, tas ka netērēs 4-5 ir skaidrs uz kurzemi tiešām arī sanāks braukt šajā weekenda, tad arī centīšos uz 95 pēc spidometra kruīzā ar pilnu bāku un skatīšos, kā būs reāli.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

1. Parbaudi termostatu(temperatūras)

2. Ja tas auto visu dzīvi pavadījis Latvijā tad saved kārtībā bremžu suportus, kuri diezgan droši būs norūsējuši.

3. Līka savirze un tizlas riepas tāpat var diezgan pamatīgi ietekmēt patēriņu.

4. Diagnostika, kurā māk vairāk kā nolasīt kļūdas.

Personīgā pieredze ar 1,6tdi golfu-patēriņš bija par ~litru lielāks nekā būtu vajadzējis būt, viss augstāk minētais tika sakārtots-diagnosts konstatēja ka pirmās vecuma pazīmes pie 200k ir sākušas par sevi manīt-kvēpu filtrs pusmūžā, sprauslām korekcijas vairs nav ideālas, turbīnai aizture nedaudz lielāka kā jaunai-viss kas bet nekas konkrēts, ko izdarot auto būtu "kā jauns".

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
0 0 Atbildēt

Ok, paldies, ar šiem punktiem tad arī sāks. Riepas un savirze gan ir ok. Protams, ir skaidrs, ka auto jau ir ļoti tālu no jauna, taču ļoti kopts. Piesienos tik tādēļ, jo šķiet, ka pat krietni nojātākiem e46 tas patēriņš ir zemāks.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

pie tam ja tas auto ir ļurkāts īsos braucienos pa Rīgas korķiem, tad nodilumā tas ir x2 vai vairāk

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Vēl var paskatīties kas ar egr notiek, ja viņš tiek darbināts ar vakuumu un nav sensora tad arī var palielināt patēriņu tieši šosejas režīmos

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

cik ir parastie km , ko nobrauc vienā reizē ?

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
0 0 Atbildēt

darba dienās ap 15-20, brīvdienās krietni vairāk. Mulsina jo lai arī motoram ir savs vecums (15 gadi), ne pārāk jauni bmw dīzeļi ar krietni lielāku jaudu un tomātu patērē mazāk kā 2.0d ar manuāli. Piem., e92 FL 2.0d tomāts ļoti līdzīgā lietošanā ēda ~7.5, 435xd arī tikai pa pilsētu ~7-7.2l. Bet nu, kā teicienā, v semje ne bez urodov, pieticīgākais un mazjaudīgākais rij visvairāk.

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

Man ir lietošanā kādu laiku tas pats E46 fl universālis ar to pašu 2.0 dīzelīti, bet tikai automāts. Apskatē dūmainība bija 0.71. Vidējais patēriņš ir 8 litri, pēc bākas metodes, un uzskatu, ka nav nekas slikts.

Vienīgais, kas izbrīna, ka borta dators vidējo spītīgi rāda 5.3, tas nu galīgi neatbilst patiesībai.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Liela starpība starp borta datoru un faktisko patērinu arī var liecināt par sprauslu problēmām. Borta dators patēriņu skaita ņemot vērā degvielas spiedienu, sprauslas teorētisko ražību un sprauslas atvēruma laiku. Ja tā "čurā" vai sprūst tad pie mazāka teorētiskā atvēruma laika tā cilindrā gāž vairāk degvielas, ecu piekoriģē atvēruma laikus lai nodrošinātu +/- vienmērīgu darbību.

Fords pie apsprāgušām pjezo sprauslām(elektrisko daļu) momentāno patēriņu rādīja zem trim litrim velkot 130-140 un ar pusbāku piedāvāja nobraukt vairāk par 1000 kilometriem

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

Visdrīzāk ka sprauslas arī ir tālu no ideāla, tas gan. Paredzētais resurss noteikti viņām jau beidzies pirms 100 vai 200 tūkstošiem. Bet pagaidām tas ar nekādām kļūdām vai melniem dūmu mutuļiem par sevi manīt neliek.

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
1 0 Atbildēt

Ja man automātam būtu 8l to pieciestu un domātu ka ir ok, jo vecs automāts uz patēriņu tomēr ir baigā lamata.

arba Reģ.: 16.12.2002
1 0 Atbildēt

15-20 km diena - auto nesasniedz darba t, visu laiku brauc auksta auto rezimaa un tur ari paterins !

Dizela ekonomia ir gari gabali uz bāņa !

Vismaz sasniedzot darba t

Neviens manualis nespej parslegt tik zibenigi un atbilstosi eko brauksanai ka modernie 8 pakapju automati !

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
0 0 Atbildēt

Jā, par tiem automātiem laikam taisnība, bet tomēr, arī veciem dīzeļiem labā kārtībā ar manuāli tas patēriņš tomēr bieži vien ir krietni zemāks.

Šobrīd gan lielākās aizdomas uz termostatu.

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ko tad, lai es saku? Manam auto vidējais patērińš 27litri/100km Tiesa tas ar LPG.

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
0 1 Atbildēt

Man arī ir bijuši auto kuri pilsētā patērē starp 15-20, bet tas ir cits stāsts, jo tie bija gan tuvi ražotāja datiem, gan saskanēja ar reāliem citu lietotāju datiem, tādēļ uztraukumam nebija pamata Šoreiz tomēr konkrētam auto vajadzētu ēst maķenīt mazāk.

8L noteikti nav liels patēriņš, pārsēžoties no iepriekšējā auto tas ir akurāt uz pusi mazāks, taču ja nav kā jābūt, jebkurā gadījumā gribu to risināt.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti