"Melnajā pirmdienā" avārijās bojā gājuši pieci, ievainoti 25 cilvēki 39

 

Ilustratīvs attēls Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 3.decembris 2019 9:44

Aizvadītajā diennaktī ceļu satiksmes negadījumos cietuši 25 cilvēki, bet pieci gājuši bojā, aģentūru LETA informēja Valsts policijā.

Policijā atzina, ka, salīdzinot ar citām dienām, pirmdien, ņemot vērā snigšanu, avāriju skaits ir pieaudzis.

Rīgas reģionā notikušas 78 avārijas, kurās kopumā cietuši seši cilvēki, tostarp divi gājēji. 

Zemgales reģionā reģistrēti 16 ceļu satiksmes negadījumi, bet bez cietušajiem. Latgalē notikusi 31 avārija - kopumā cietuši trīs cilvēki.

Savukārt traģiska diennakts aizvadīta Kurzemē, kur reģistrētas 16 avārijas, pieci cietuši un viens bojā gājušais. Tāpat arī Vidzemē, kur notikušas 25 avārijas, traumas gūstot 11 cilvēkiem, bet vienā negadījumā dzīvību zaudējot četriem cilvēkiem.

Kā vēstīts, Madonas novadā pirmdienas rītā kādā dīķī iebraukušā automašīnā atrasti četri noslīkuši cilvēki.

Savukārt pēcpusdienā Kurzemē, uz autoceļa Saldus-Kuldīga, mikroautobusa un kravas automašīnas sadursmē dzīvību zaudēja mikroautobusa vadītājs.

 
Visi komentāri
 
Vernons 3.decembris 2019 10:56
9 13 Atbildēt

164 avārijas! Nu un kuras auto skolas abslvē sadursmēs iesaistītie?

jaaanis 3.decembris 2019 11:17
20 13 Atbildēt

Es domāju, ka vismaz 50% ir padomju skolas aidzēkņi

un 3.decembris 2019 11:29
1 1 Atbildēt

un, ko tas maina?

jaanim 3.decembris 2019 11:31
8 6 Atbildēt

Kas jums ar to padomijas sāpi, cik gadi pagāja no sabrukuma, vienalga nevar likt mieru. Pietam ar padomju tehniku prasmēm braukt ir jābūt lielākām, nekā ar modernu auto. Ziemas riepas un elektronika vadītajiem dod lieku drošības sajūtu

AUDI 8.decembris 2019 13:51
1 0 Atbildēt

Cik tev gadu surikāt?Palasi statistiku. Sitās jau parast jauni ūdensgalvas un sit nost citus.

reku 3.decembris 2019 14:49
7 0 Atbildēt

Domāju ka te autoskolas ņe pričom.Padomju laikos ar smago bija jānobrauc 200m un nākamais.Problēma ir dziļāka,galvās.Bezatbildība utt.

Pļurkt 4.decembris 2019 6:41
2 3 Atbildēt

Nerunā muļķības!

Bija jānobrauc noteikts minimālais stundu skaits, bez kā pie eksāmeniem vispār nepielaida! Gan uz plača ar figūrām, gan reālas pilsētas satiksmē un ne tikai pa kaut kādiem Preiļiem vai Zilupi.

Eksāmenā bija figūras, krustojumi, apstāšanās (vairākas reizes). Te var piezīmēt, ka auto bija totāli nojāti un pašreizējie "asi", ar garantiju būs pirmajā stabā, ja vispār uzsāks braukt!

s 4.decembris 2019 11:17
2 0 Atbildēt

Cik skatos Tu ļoti nopietni par mūsdienu jaunatni esi "sacepies".

Un es savā ziņā Tev piekrītu, vienīgi kurš tad pie tā visa ir vainīgs, ja ne paši vecāki, un kas audzināja šos cilvēkus?

Joprojām ir jaunieši kuri viennozīmigi vada automašīnu labāk, par Tava gada gājuma cilvēkiem. Jautājums, vai konkrētajam cilvēkam tas interesē, un vai vins apzinās lietas nopietnību.

Pļurkt 4.decembris 2019 17:07
0 1 Atbildēt

Nu gan nezinu kas ir audzinājis tādus mūjābeļus, bet mani bērni (tai skaitā vedekla un znots) visādas stulbības negvelž un man prasa lai pamācu kā braukt (vispār un konkrētajās situācijās), nevis pašreizējos instruktorus!!

Dēls ir izbraukājis visu Eiropu un NE REIZI nav bijis problēmu, znots 2. gadu pie stūres un bija viena šaize uz grantētā ceļa (pa kuru braukt neviens nemācīja).

+ vedekla - visi brauc ar ļoti lielu vidējo ātrumu un tai pat laikā NEKAD nepārsniedz + 10 km/st!!!

Toties mūjābeļi māk tikai lekties, bet no kaut kādām prasmēm vispār nav nekā - PILNĪGI NEKĀ ne teorijā, ne praksē, ne tais pat CSN!!!

AUDI 8.decembris 2019 14:16
0 0 Atbildēt

Kurā autoskolā tu gāji .ka 200m jānobrauc?

AUDI 8.decembris 2019 14:11
0 0 Atbildēt

Un kuru tu beidzi? Nav svarīga autoskola. Svarīgi ir tas ,kas tev galvā. Tavā galvā ir daudz sūdu. Gribi teikt ,ka autoskolā māca ko sliktu, piemēram pārsniegt ātrumu,braukr nepareizi, driftēt uz koplietošanas ceļiem? Liekas ka pašam vēl slapjš aiz ausīm.

HE 3.decembris 2019 11:44
5 3 Atbildēt

Padomijas laikos bija jamācas pusgadu ,lai saņemtu autovadītāja apliecību, mācību mašīnas bija nodzīti Vazi un Moskviči ar riepām kuras bija tikai melnas un iespējams apaļas, par smagajiem gaziem vispār nav ko teikt. Varēja tikai sapņot par tām iespējām kas ir tagad.Tas ir tāpat kā salīdzināt Iphone ar vef vadu telefonu.

Pļurkt 3.decembris 2019 14:46
6 9 Atbildēt

Es mācījos braukt ar Moskviču, kuram bremžu kā tādu nebija!! Vienu reizi ekstra gadījumos jau varēja nospiest, bet ar to arī bija viss. Riepu protektoru neviens vairs nezināja, jo jau 2. kordu rinda bija izlīdusi ārā.

Toties man nav galva saķerta ja zūd saķere un nevar nobremzēt - tā pieredze pamatīgi norūdīja = līdz automātismam!

Šisdienas jampampiņiem pie pirmās problēmas ir stūre vaļā, galva saķerta kā blondīnēm un ar izplestām acīm iemauc stāvošā auto vai stabā!!!

650 3.decembris 2019 12:01
9 8 Atbildēt

Sapņo tie, kuri nejēdz atšķirt tehnisko sagatavotību no morāli/psiholoģiskās.Ar šo mums ir diametrāli pretējs stāvoklis.Morāle un teorija ir vienkārši d-sā.

Par padomijas laiku lielākie yxperti mums ir tie, kuri tajā laikā zem galda staigāja un nekad ar personīgo auto nav braukuši.

wons 3.decembris 2019 12:13
14 6 Atbildēt

Jāizvēlas braukšanas apstākļiem piemērots ātrums. Ja tas vakar būtu darīts, nebūtu nevienas avārijas.

Vernons 3.decembris 2019 13:17
7 15 Atbildēt

Piekrītu! Bet mēs uz ceļa neesam vienīgie. Priekšā esošam uz slidenā ceļa jāuzvedas vēl vairāk pronozējami!

Nu ir nodoklis nodoklim galā, bet ceļu savlacīgi nokaisīt nejēdz.

Man bija iespēja vadīt autobusu, kuram bija savs grants kaisītājs pirms aizmugurējiem riteņiem! Nu un kurš vainīgs, ja es pa savu granti bremzēju? TU? Vai ES? Dažam smagajam pat ķēdes iespējams pieslēgt!

wons 3.decembris 2019 13:25
3 3 Atbildēt

Nu paši jau vainīgi, ka iebalsojām šos pasaku teicējus. Pirms vēlēšanām sastāstīja pasakas, bet kad reāli jādara, tad nekā! Vakar pirms Carnikavas ceļš kā slidotava un tas ap 17:00 kad intensīvākā satiksme. Kur ir viss solītais Linkat? T

Janka 3.decembris 2019 14:29
8 1 Atbildēt

Jā, jā, visu izdarīja pašreizējā valdība. Protams.

Tā visa ir sistēma, kas ir izveidojusies daudzu gadu laikā...

Bet patiesībā pie vakardienas laikapstākļiem ir jārēķinās, ka ceļi var būt slideni. Nav ceļu uzturētājiem pienākums noķert katru lidojošo sniegpārslu gaisā un izkuasēt visu melno ledu pirms tas vēl ir radies. Ja ir tādas vēlmes, tad jābrauc uz dienvidiem dzīvot, kur gaisa temperatūra nenokrītas zem 0 grādiem. Ir jāsaprot, ka pie mums ziemā ceļi var slīdēt, un tas ir pilnīgi normāli.

Pļurkt 3.decembris 2019 14:51
8 11 Atbildēt

Kāds sakars ar iepriekšējo????????

Šajā sezonā PIRMO reizi patiešām vajadzēja uzkaisīt kaut ko, bet izrādās "naudas naF"??? Vai nav gribēšanas vispār kaut ko darīt!!!

Mans kaimiņš KOMUNISTU LAIKOS jau 4 rītā bija sava kaisītāja kabīnē un gaidīja komandu - braukt vai nē!!! Ja nē, tad šim bija brīvdiena, ja jā, tad 1. janvāra rītā bija darba diena pa visu programmu.... bez nekādām piemaksām vai prēmijām (kā šodienas mūjābeļiem)!!

Rr19 3.decembris 2019 16:48
5 0 Atbildēt

Tā ir, ka saskatās tās reklāmas, kur tiek reklamētas tās super dārgās ziemas riepas, ko tik viņas nespēj, tik neviens ne piezīmē, ka tāda gumija, kas neslīd, nav izdomāta.

Michelins 4.decembris 2019 6:16
4 0 Atbildēt

Tu joko vai? Tur drīzāk bija lisas, vecas ziemenes, vai vispar vasaras riepas, cik daudz cilvēki perk tas normālās riepas?

Rr19 4.decembris 2019 9:23
1 0 Atbildēt

Liecies mierā,guļ grāvī ar visām biezajām ziemenēm,cik nav redzēts.

Michelins 4.decembris 2019 11:21
2 0 Atbildēt

Protams, ka gul grāvjos visādi, un cik pa grāvjiem tādu ar lisenēm, vai veciem sūdiem? Labi, grāvis tad pofig, galvenais lai kādu citu nesavaino pa celam uz to grāvi

LMT 3.decembris 2019 12:30
4 0 Atbildēt

Ko Krapsis?

Vernons 3.decembris 2019 13:19
3 10 Atbildēt

Tur visi ir krapši, zivtiņi, ziediņi, bet nav neviena Idejas autora!

Kur loģika 3.decembris 2019 13:40
7 0 Atbildēt

nudien dusmas - ārstiem, kas vismaz Rīgā, piegrābušies naudu tā, ka nezin kā notērēt, mēs esam gatavi grūst vēl un vēl (tik. cik Keris prasīs), bet sūda 1000 eiro (?) vērtas barjeras nāvējoši bīstamās vietās uzstādīt nespējam

reku 3.decembris 2019 14:55
16 1 Atbildēt

Un galvenais fokuss ka uzstāda barjeras tur kur viņas nemaz nav vajadzīgas ,pie Skaistkalnes pļavas malā,bet kur cilvēki noslīka dīķī nebija nevienas.

650 3.decembris 2019 20:35
4 0 Atbildēt

Uz Liepājas šos pie Vecpils rajona,kur nesen kāds līdzīgi noslīka- tur uzreiz tika demonstratīvi viss vajadzīgais "uzstādīts".Ar mazu piebildi- ka Pēc Tam..Šeit vienkārši nav noteikumu- kad dīķis atrodas metru no brauktuves un kad tas rudenī uzkāpj uz ceļa- vainīgs ir braucējs.Priekš kam tur dēl tiem laucciniekiem zīmes tērēt, kad Valstiski jādomā kā vispār tos sānceļus likvidēt.

iciks 3.decembris 2019 15:23
5 2 Atbildēt

Te nav par ko brīnīties. Kad uznāk pirmais nopietnais sniegs, katru gadu ir gan avārijas, gan pilsētās korķi un saukļi "stihija pārsteidza mūs nesagatavotus".

Paiet kāds laiks, cilvēki pierod braukt ziemas režīmā. Tā ir bijis līdz šim un būs arī nākotnē.

Pļurkt 3.decembris 2019 16:41
4 10 Atbildēt

Kaisītājus "stihija pārsteidza mūs nesagatavotus" DECEMBRĪ!!!!!

Latviski sakot: ohujetj, nje vstatj!!

Vernons 3.decembris 2019 18:00
3 7 Atbildēt

Ap pim po ties Var!

Kanibaals 3.decembris 2019 19:50
3 2 Atbildēt

Bija kaisīti, tāpat pamanījās avarēt uz kaisīta ceļa. Ja grib braukt kā vasarā tad tāds rezultāts.

vilksz 3.decembris 2019 19:34
2 6 Atbildēt

Āksti tie ceļu uzturētāji! Visi brauc ar paceltām lāpstām un kaisa tikai reaģentus... Kad visu dienu putra pa ceļu maisot nokususi, vakarā skrāpē nomales ar lāpstu...

650 4.decembris 2019 2:28
3 0 Atbildēt

Te ir "jauns" risinājums.Otrdien pa dienu,braucot uz/centru pa Ulmaņ g., pirms Vienības g. krusta.Kur(drošvien ar suudiem atšķaidītā) reaģenta neizkausētā melnā zampa no ielas vidū esošās drošības saliņas tika bagātīg/rūpīgi nošķūrēta uz kreisās joslas brauktuves.Lohi visu pēcpuzdienu kārtīg deva mizā, ritīg taka šļakstēja,bet toties ap pusnakti bij pilnīgi Tīrs..

nu,nu 4.decembris 2019 9:44
5 0 Atbildēt

Tad par ko tauta maksā šos milzīgos nodokļus ,ja ceļi netiek ne tīrīti,ne uzturēti???Un pēc tam vēl vaino šoferīšus!!!Ja nestrādā,tad tādus projām no darba!!!Un tad tik brīnās...avārijas,negadījumi...

Pļurkt 5.decembris 2019 17:09
0 0 Atbildēt

Kā bez nodokļiem???? Kur tad deputāteļiem un ministreļiem algu pielikumi būs?????

Rūpniecība, ta METODISKI iznīdēta līdz pašām saknēm!

650 4.decembris 2019 12:53
1 0 Atbildēt

Reku viens Csūka pajem un atkal iepsis par Tautas līdzekļiem uzstādītajā zeltatilta barjerā.Priekš kam iAuto pus gadu kladzināja, ka vajag to saremontēt.Nepagāja ne dažas dienas,kad atkal ir salauzts.Vajadzētu vispār demontēt tos suudus un visu to brauktuvi ieziepēt ar to tur sūdreaģenta radīto melno zampu.Pārāk daudz to braucēju ir saradies, kaut kas taču jādara! www.instagram.com/p/B5pIrPUgxQB/

iAuto 5.decembris 2019 19:56
0 0 Atbildēt

Tas tur notiek un notiks bieži. Vajag maksimāli redzamu to visu padarīt, lai notiek retāk.

kas vainīgs? 4.decembris 2019 13:31
2 1 Atbildēt

Nevajag vainot ne laika apstākļus,ne šoferus!Kur ceļu uzturētāji???

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti