Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

iAuto: Aizbraucām uz Rīgas - Jūrmalas šoseju un pārbaudījām asfalta segumu (+ foto) 49

 

Rīgas - Jūrmalas šoseja 6.02.2017 virzienā uz Rīgu Foto: iAuto.lv

iAuto | 6.februāris 2017 16:13

Rakstā: iAuto.lv pārliecinās, ka "āmuru" uz Jūrmalas šosejas vēl gana daudz (+ video) var lasīt daudz interesantu komentāru. Ceļu satiksmes noteikumi var piemirsties un piemirstas, tāpēc atbildīgajām institūcijām ir jāveic atgādināšanas pasākumi.

Daudzi autovadītāji sūdzējās par slikto Rīgas-Jūrmalas šosejas stāvokli, jo īpaši par pirmo joslu, nolēmām braukt skatīties kā ir!

Kāds ir Jūsu vērtējums, kura josla Rīgas virzienā ir vissliktākajā stāvoklī, vai tiešām pirmā?

Rīgas - Jūrmalas šoseja 6.02.2017 virzienā uz Rīgu Foto: iAuto.lv

Rīgas - Jūrmalas šoseja 6.02.2017 virzienā uz Rīgu Foto: iAuto.lv

85. punkts nosaka - Ārpus apdzīvotām vietām jābrauc iespējami tuvāk brauktuves labajai malai. Ja braukšanai vienā virzienā ir divas vai vairākas joslas, kreisajā malējā joslā atļauts iebraukt tikai tad, ja citas braukšanas joslas ir aizņemtas, kā arī lai nogrieztos pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā.

86. punkts - Apdzīvotās vietās, ja bezsliežu transportlīdzekļu braukšanai vienā virzienā ir trīs vai vairākas joslas, kreisajā malējā joslā atļauts iebraukt tikai šādos gadījumos:

 

   86.1. ja citas braukšanas joslas ir aizņemtas;

   86.2. lai nogrieztos pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā;

   86.3. lai apturētu transportlīdzekli uz vienvirziena ceļa.

Rīgas - Jūrmalas šoseja 6.02.2017 virzienā uz Rīgu Foto: iAuto.lv

Rīgas - Jūrmalas šoseja kopumā ir sliktā stāvoklī, iebraukto risu dēļ. Teiksim tā - lietus laikā pat bīstama. 

 

Rīgas - Jūrmalas šoseja 6.02.2017 virzienā uz Rīgu Foto: iAuto.lv

Pamanījām interesantu ātruma zīmju atšķirību. Cik droša var būt satiksme, ja transporta līdzekļi brauc ar 20km/h atšķirību par vienu un to pašu ceļu.

6.02.2017 virzienā uz Rīgu Foto: iAuto.lv

Pēc mūsu novērojumiem sliktākais segums bija otrajā joslā posmā no Jūrmalas līdz t/c Sky braucot Rīgas virzienā. Pirmās joslas klājums bija sliktāks no nobrauktuves uz Lidostu Rīgas virzienā.

Kārļa Ulmaņa gatve 6.02.2017 virzienā uz Rīgu Foto: iAuto.lv

Kārļa Ulmaņa gatve 6.02.2017 virzienā uz Rīgu Foto: iAuto.lv

Blakus ceļu nobrauktuves un uzbrauktuves gan izskatās nepietiekoši garas, it sevišķi, no Ventspils šosejas.

Portālā iAuto vēl par šo tēmu lasi:

 
Visi komentāri
 
ABECEDE95 6.februāris 2017 16:30
7 2 Atbildēt

No Jūrmalas, braucot Rīgas virzienā, vidējā josla ir vissliktākā stāvoklī (baigās špūres), arī pirmā ir so-so. Tāpēc visi mauc pa trešo, kurā, no fizikas viedokļa, auto ir pat grūtāk vadāms, jo ceļam aiz burtiem "RĪGA" ir ieloks pa labi un rodas centrbēdze. Bet ko lai dara, ja trešā ir visdrošākā, ja salīdzina ar pirmajām divām?

Eriks 6.februāris 2017 17:46
0 1 Atbildēt

Istenibaa taa ir taisniiba par segumu, bet ne visaa garumaa, segums slikts ir pie Salienas ! Bet kad intensiivas lietavas vai snigsana , tad gan malejo joslu labaak neizmantot, jo tur ir daudz udenspelkes, kuru rezultataa var rasties akvaplanesana.

Redaktors 6.februāris 2017 19:32
0 0 Atbildēt

Visiem šeit patīk maksimāla objektivitāte. Diemžēl mēs no iAuto puses to nevaram garantēt, nav mums sertificētu mērinstrumentu, bet uz aci izskatījās, ka dziļākās rises ir tieši otrajā joslā.

gunbox 6.februāris 2017 18:04
8 1 Atbildēt

Jums derētu izbraukt Vidzemes šosejas atsevišķus posmus un tad parunātu par asfalta seguma sliktumu uz Jūrmalas šosejas. Es dēļ Vidzemes šosejas stāvokļa braucu caur Valmieru. Vismaz pēc 150km jūtos atpūties, nevis noguris un izkratīts.

BOX 6.februāris 2017 18:44
8 1 Atbildēt

Vidzemes šoseja viskritiskākā ir sākot no Bērzkroga līdz pagriezienam uz Amatu (braucot Rīgas virzienā) un posmā pie Sēnītes. Tie ir viskritiskākie posmi. Protams, ir vēl šur tur tādas ne visai patīkamas vietas, bet tas salīdzinoši maz. Varbūt tagad pēc ziemas ir vairāk sliktu posmu, jo pēdējos 2 mēnešus nav sanācis braukt pa turieni.

Redaktors 6.februāris 2017 19:42
2 0 Atbildēt

Sēnītes posms Rīgas virzienā varēru būt vissliktākais A kateforijas ceļš Latvijā

Palaidniex 6.februāris 2017 20:05
0 0 Atbildēt

Posms Rīdzene -Bērzkrogs būs pāris līmeņus sačakarētāks par to, kas pie sēnītes un vēl pie tam divvirzienu bez sadalošās ar vienu joslu katrā virzienā...

Redaktors 6.februāris 2017 20:08
0 0 Atbildēt

Es braucu tur nesen. Tie uzkalniņi un iedobes, protams, ir iespaidīgi. Jāpaskatās plānos, varbūt šogad remontēs. Smiltenes posms jau ļoti elegants.

LG 6.februāris 2017 20:20
3 0 Atbildēt

Pilnībā piekrītu BOX komentāram.

Tie kas brēc par Jūrmalas šoseju, lai izbrauc ekskusijā līdz Raunai pa Vidzemes šoseju (posms Drabeši-Bērzkrogs), tad tik vellu redzēs - bedres, ielāps uz ielāpa, asfalts saplūst kopā ar nomali, jo horizontālo apzīmējumu nav. Vietām labākajā gadījumā redzama viduslīnija :), pēc kuras var mēģināt vadīties, kura joslā atrodies

rt 7.februāris 2017 8:57
0 0 Atbildēt

Tev derētu apskatīties kur beidzās Jūrmalas šoseja! Pilsētā Jūrmala, kur dzīvojošie nodokļos valstij nomaksā vairāk nekā valsts iegūst no visas Vidzemes šosejas.

650 6.februāris 2017 18:08
0 0 Atbildēt

Es skatos tur tas baltais visurgājgējs pie zīmes Rīga- tam acīmredzot ""varēja rasties"" problēmas ar vēdera fizioloģiju, ja reiz uz tukša ceļa bij ieņēmis kreiso malējo.Viņš gribēja acīmredzot piestāt uz zaļās joslas nokārtoties, abet huligaani ņem un nofotografē

murx 6.februāris 2017 18:30
1 0 Atbildēt

Neaizmirstam, Jūrmalas šoseja virzienā uz Rīgu beidzas pie zīmes "Rīga". Tālāk tā jau ir iela. Un tad braukšana vidējā vai kreisajā joslā nav aizliegta, apdzīšana, apsteigšana pa labo pusi arī ir atļauta. Tas pats ir Jūrmalas virzienā.

Redaktors 6.februāris 2017 19:47
0 0 Atbildēt

Nē, tā nav :) Pie raksta pielikām arī CSN 86.punktu. Bet uztraucies to daudzi jauc vai, pareizāk sakot, nezina. Arī apdzīvotās vietās uz 3 un vairāk joslu ceļu ir jābrauc tuvāk ceļa labajai malai!

ABECEDE95 7.februāris 2017 12:04
1 0 Atbildēt

Nav gan tā! Apdzīvotās vietās (aiz 519./555/ ceļazīmes), ja ceļam vienā virzienā ir divas joslas vien, var braukt pa jebkuru. Ja trīs vai vairāk - var braukt pa jebkuru, izņemot kreiso malējo. Piem., ceļam ir četras joslas vienā virzienā - var kaut naktī uz tukša ceļa braukt pa trešo. Ceturtajā nelienam.

P.S. 95% klātesošo vispār pacenšas saprast izlasīto?! Jeb pajāt - izrauj pāris vārdus no konteksta un tik` maļ savu maļamo?!

Redaktors 7.februāris 2017 12:38
1 0 Atbildēt

Jā, jā pareizi! Tev taisnība.

650 6.februāris 2017 19:06
0 0 Atbildēt

Aa, skaidrs, es telefonaa skatos, laikam tas ir jāmet ārā jo nezkapc viņš rāda ka plāksnīte ar uzrakstu Rīga ir tālāk. Laikam baltais džips vnk gatavojas iebraukšanai Galvaspilsētā. Zin kā tur uz tās vidējās var kādu karteri vai Riteni pazaudēt un taa

murx 6.februāris 2017 19:42
0 0 Atbildēt

Par džipu viss skaidrs, stāsts ir par iAuto, kurš ielu nosauc par šoseju vairākos attēlos.

Redaktors 6.februāris 2017 19:58
0 0 Atbildēt

Iela, šoseja vai ceļš, ja ir 3 un vairāk joslas vienā virzienā, tad arī apdzīvotās vietās ir jābrauc pēc iespējas tuvāk labajai malai.

murx 7.februāris 2017 10:02
0 0 Atbildēt

OK, piekrītu, pēdējo reizi noteikumus mācījos pirms 12 gadiem, tagad ir kas mainījies (iespējams:)). Vienīgais apdzīvotā vietā drīkst garām braukt (apbraukt, apsteigt, u.c.) pa labo pusi arī Vakareiropā. Līdz ar to arī nav tik kliedzoša atšķirība no mūsu karaļvalsts.

Marshals_Mr 6.februāris 2017 19:30
3 0 Atbildēt

Protams 2. joslā virzienā uz Rīgu ir samērā dziļas vagas. Lietus laikā ievērojami jāsamazina braukšanas ātrums braucot pa to. Soferīši cenšas braukt tā lai nebrauktu pa gropēm ar 90 km/h bet ja gadās iebraukt gropē ar ūdeni - ne blakus joslās esošie, ne arī pašam šoferītim prieka nav, tāpat arī aizmugurē braucošajam, jo ātrums tiek samazināts tad līdz pat 60-70 km/h, kāds uzreiz cenšas pārkārtoties un sākas tāds bardaks - atceros arī, kad tur bija tiko iesalis ledus - tu cilvēks brauc pa ceļa labo malējo joslu, domā apsteigt priekšā lēnāk braucošo auto - bet tavu brīnumu iebraucot vidējā joslā riteņi griežas bet auto ātrums tikai samazinās :) - kaut kas nav kārtībā ar ceļubūves tehnoloģijām - nu netaisiet to asfaltu tik mīkstu, un domājiet kā panākt ilgāk kalpojošu segumu un pamatni zem tā.

LG 6.februāris 2017 20:37
0 0 Atbildēt

Nebraucam pa vagām, bet nedaudz padodamies (~30cm) uz joslas ārmalu vai iekšmalu. Uz doto brīdi šis ir drošākais risinājums no manas pieredzes, braucot pa mūsu brūkošajiem ceļiem

Bils 6.februāris 2017 20:52
4 1 Atbildēt

Nu ko cepjās, es sestdien ar bobiku no Kuldīgas atlidoju caur Jūrmalu uz Rīgu. Kā reiz Jūrmalenē 3. josla bija ok, bet uz rubulsešdesmit jau nejūt tās kantes.

Ka tik citi paspraucās prom, a ta to "āmuru" tur pilns! Un, ak jā, es pārkāpu ātruma maximumu. Iepūt!

Prieks ka būs pilns ar neagatīviem īkšķīšiem, lūzeri!

seller 6.februāris 2017 21:01
2 0 Atbildēt

Posms Rīdzene -Bērzkrogs būs pāris līmeņus sačakarētāks par to, kas pie sēnītes un vēl pie tam divvirzienu bez sadalošās ar vienu joslu katrā virzienā...

--------------------------------------------------------

Tas ir pamanīts un jau sen. varbūt iauto var uzaicināt, kādu vadoni paskaidrot, kā ierobežotā budžeta apstākļos tiek noteiktas prioritātes labojamo ceļa posmu izvēlē. Varbūt var paskaidrot, kāpēc posms Rīdzene - Bērzkrogs gadiem netiek labots, bet salīdzinoši labā stāvoklī esoši ceļa posmi tiek atjaunoti, piemēram pagājušā vasarā atjaunots Vidzemes šosejas posms aiz Siguldas, Līgatnes virzienā??

Palaidniex 6.februāris 2017 21:31
0 0 Atbildēt

Kādreiz baumoja ka tur to gribējuši vispār iztaisnot - būvējot jaunu, ne labojot esošo - nebūtu tā pirmā līkuma pa labi aiz Rīdzenes un tad tā pa kreisi, kur zīme (50), bet privāto zemju īpašnieks neesot gribējis. Cik tur baumu, cik taisnības - ej nu sazini...

tagad arī iauto brauc uz Jūrmalu 6.februāris 2017 23:01
0 0 Atbildēt

aizbrauca un pārbaudīja,un neko neuzrakstīja,jo sastapa ar kaut ko prātiņam neaptveramu

Dzirdēju 6.februāris 2017 23:12
0 1 Atbildēt

Iztaisnošanas projekts ir gatavs un mētajas kaut kādā atvilktnītē vai arhīvā... Kad realizēs? Cerams, tuvāko 20 gadu laikā..

650 6.februāris 2017 23:33
0 1 Atbildēt

Nu tā, šodien saņēmos drosmi līdz Rigai aizbraukt.Sākumā tīri tā neomulīgi- izskatījās, ka visi salasījušies aizvakardienas rakstu. Līdz Piņķu nobrauktuvei, kur Ibnox halle,viens kulturāls cilvēks ar pajaunu auto brauca pa pirmo (!!!) rindu. Es godīgi aiz viņa. Vēroju kas būs.Visus tos pāris-trīs km 95-97 pēc spido.Pirmās rindas kvalitāte- nu principā kā galds,var braukt nestūrējot...:))Kaut kādi tur pabrauca mums garām,spogulī redzamie lietoja vidējo, bet nu labi, ok.

BET- tikko man apnika (nu tur izbrauktuve,un tas cilvēks pie kam tomēr iegrieza tajos Piņķos),skatos priekšā- REKU IR !!! domāju fiksi jānoķer, lai piefiksētu uz cik ta tie draudziņi tur tā smuki brauc/mauc , bet īsti pat neko dižu pārkāpt neuzspēju-

s29.postimg.org/7hmzenpmf/Aaamuri_06_feb.jpg

-nu pilnīgi tā kā Mājās uzreiz sajutos ;DDD

ps- tur reku tam pirmajam, nedomājiet Sliktu, tas nav Bremzes ,kas viņam tur "deg", tas ir vnk "Ezītis Miglā" ;)P...

upsss 8.februāris 2017 11:49
0 0 Atbildēt

Un ko tad nu paši dariet trešajā joslā, kad abas malējās tukšas? Lai saprastu viņu ātrumu, nebija nepieciešams trešajā iebraukt, bet pirmajā un līdzās, jeb arī iegādājieties radaru - nebūs vispār jārāda bildes ar kārtējo reizi redzamiem noteikumu pārkāpumiem NO JŪSU PAŠU PUSES....

experc 7.februāris 2017 0:22
6 1 Atbildēt

iepriekšējā rakstā i auto apdirsās, tika izkritizēti, tagad uzsāka taisnošanos - "mēs jau neko, mēs te problēmu atradām"...

bet fakts palika kā bijis - pārkāpjat noteikumus un citus vadītājus saucat par āmuriem. Un tas ir lielakais auto prtāls Latvijā.

Kauns.

normālās valstīs to "autoru"būtu atlaiduši.

iAuto 7.februāris 2017 15:27
0 0 Atbildēt

Ar tām ekspertīzēm Jums iet tik tā, kā vēlies virzienā :)!

Mēs aizbraucām uz neatradām lūkas pirmajā joslā, kuras, it kā, traucē braukt. Apskatot redzējām, ka tieši otrā josla Rīgas virzienā ir sliktākā stāvoklī. Pirmā josla vismaz sausos apstākļos ir labāka par otro, vislabākā bija 3 josla.

Saskaņā ar CSN ir tur jābrauc tuvāk labajai malai, viss iepriekš rakstītais bija pareizi.

Tas, kur mums ir "aplauziens" ir, ka autovadītāji tiešām ir aizmirsuši CSN pamatnoteikumus, tāpēc uzsākām elementāro lietu skaidrojošo rakstu sēriju, re www.iauto.lv/pie-stures/ma...-noteikumiem-1 Varam to mierīgi nedarīt, bet redzam to kā pienesumu.

Mums neinteresē, vai kādu soda vai nē, bet gan lai uzlabojas satiksmes drošība un to var panākt kompetentas diskusijas rezultātā.

Braukšana tuvāk labajai malai ir ļoti svarīgs punkts drošākai satiksmei par kuru nerunā ne Ceļu policija, ne CSDD. Kāpēc svarīgs? Ir minēts jau pie attiecīgā raksta un pielikšu tagad arī šī raksta beigās.

rt 7.februāris 2017 8:55
0 0 Atbildēt

Kurā joslā uz Jūrmalas šosejas notrieca to pēdējo alni?

iAuto 7.februāris 2017 15:28
1 0 Atbildēt

Neesmu drošs, bet vai tas nebija uz Jelgavas šosejas?

Stāvbremze 7.februāris 2017 8:59
3 0 Atbildēt

Es, Jums - citplanētiešiem, visiem kā vienam anulētu Latvijas republikas autovadītāju apliecību līdz dienai, kad sāksiet domāt, kā jābrauc ar mehānisko transportlīdzekli. Nezinu, kā pie Jums tur kosmosā, bet pie mums braukšanas ātrums ir jāizvēlās atbilstoši ceļa un laika apstākļiem. Respektīvi, slikti ceļa apstākļi nav pamatojums virziena maiņai - braukšanai pa brauktuves pretējo pusi vai blakus joslu. CSN nav mitoloģija, kas jāpieņem kā mīts. Noteikumi ir jāievēro un jāizpilda!

rt 7.februāris 2017 9:14
0 2 Atbildēt

Uzburam ainiņu. No Rīgas Jūrmalas virzienā izbrauc trīs auto, katrs par savu joslu uz 89 km/h. Neviens CSN punkts netiek pārkāpts, jo satiksme ir intensīva (blakus joslas aizņemtas, pārkārtoties nevar, ātrums netiek pārkāpts).

Kas tālāk? Pūtiet stabulē, lidotāji, divreiz pūtiet... un trešo reizi caur ānusu...

ABECEDE95 7.februāris 2017 12:17
2 1 Atbildēt

Satiksme NAV intensīva! Ir skaitliski aizņemtas joslas, jo katrā no tām kāds brauc. Bet "intensīva" tā nav. "Intensīva" satiksme kļūst brīdī, kad tiklīdz kāds vēlas mainīt joslu, šis nolūks neizbēgami ietekmē tos, kuri brauc blakus, turklāt pārkārtošanās nav iespējama, ja kāds brīvprātīgi neatteiksies no savas priekšrokas.

iAuto 7.februāris 2017 16:39
1 1 Atbildēt

Šis ir labs jautājums!!!

iAuto 7.februāris 2017 9:55
0 0 Atbildēt

Paldies par komentāriem un ieteikumiem. Mēģināsim ieplānot aizbraukt līdz Bērzkroga un šoseju pie Sēnītes arī ievērtēt!

AnsisR 7.februāris 2017 10:05
0 0 Atbildēt

Kāda starpība pa kuru joslu brauc? Tāpat visi brauc apmēram ar 90km/h un aizbrauc līdz galam.

iAuto 7.februāris 2017 15:31
1 2 Atbildēt

Ir gan starpība, lūk ļoti labi izskaidrots www.iauto.lv/pie-stures/sa...niegsanu-video

Un tieši tāpēc vien bija vērts šo tēmu pacelt!

Ansis 7.februāris 2017 17:39
0 0 Atbildēt

Bet ja visi, kam liekas ka obligāti jābrauc ar max atļauto vai +10km/h, aizietu pie psihologa un izietu ārstēšanās kursu, tad problēma atrisinātos pati no sevis. :D

boliks 7.februāris 2017 10:12
0 0 Atbildēt

Pabrauciet pa jauno ceļu no Jelgavas līdz Lietuvas robežai. Segumam nav pat gads, bet dažās vietās jau augšējā kārta sāk atslānoties, kur skatās Latvijas valsts ceļi.

Redaktors 7.februāris 2017 12:47
0 0 Atbildēt

Leišiem uz Paņevežiem arī bija pamatīgas rises iebrauktas, vai tagad salabotas?

boliks 7.februāris 2017 12:50
1 0 Atbildēt

Biju tikai Šauļos, šobrīd šo pusē dažviet segums ir tāds kā pie mums ar dziļām risām.

Redaktors 7.februāris 2017 14:34
0 0 Atbildēt

Laikam nomainījies atbildīgais par valsts pasūtījumiem

ABECEDE95 7.februāris 2017 12:22
2 0 Atbildēt

Trīs pircēji pie rimčika kases vēl nav gara "rinda" (domājams, vairums tam piekritīs). Trīspadsmit pircēji ir kas pavisam cits.

onka 7.februāris 2017 14:12
1 1 Atbildēt

Savukārt no Rīgas uz Jūrmalu, otrā ir daudz maz labā stāvoklī. Bet pirmā un trešā ir vistrakākās. Trešajā lietus laikā vispār labāk neatrasties, ja negrib akvaplanēšanu līkumā, savukārt pirmajā aiz jaunās tenisa halles ir tāds akas vāka dziļums, ka var riepu nolauzt.

TDIOTS 7.februāris 2017 16:28
2 0 Atbildēt

katru dienu braucu pa jūrmaleni , bieži pa labo joslu - ātrāko :). un nav tur labākas vai sliktākas joslas , safistas ir visas .

upsss 8.februāris 2017 11:37
0 1 Atbildēt

Jūs iAuto - tiešām paši esiet āmuri.... 70 km/h ir paredzēti smagajiem un autobusiem un tiem tad arī pienākas pirmā josla, protams, ja tā ir tukša varētu braukt arī es..., bet tā kā tā nav ar labu segumu un otrā ir risaina.... tad nu gribiet vai negribiet - BRAUKŠU VIENĪGI PA TREŠO.... un pirms apsaukājieties, varbūt vairāk pacīnieties, lai šoseju sakārto un tad varbūt bakstiet pirkstus pa kuru joslu kuram braukt...

650 8.februāris 2017 16:44
0 0 Atbildēt

un kāds savukārt Tev brauks pa zālāju garām un vel b(o)nusā iemetīs Benčiku logā,buus pa lielam viss ok :DDD

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Autoavārijā traģiski gājis bojā autosporta entuziasts un starptautisku sacensību rīkotājs Edgars Maišelis

Cetutdien, 21.novembrī autoavārijā Igaunijā pie Pērnavas traģiski gājis bojā autosporta entuziasts, starptautisku sacensību un sporta projektu rīkotājs Edgars Maišelis Lasīt vairāk

 

Par 20 000 eiro lētāk - īpašais kolekcionāru Golf R 333 Limited Edition par super cenu 5

76 400 eiro vērtais un 333 vienībās izlaistais ierobežotā skaita Golf skaitījās izpirkts, taču tagad tas negaidot parādījies pārdošanā, turklāt ar ievērojamu atlaidi. Lasīt vairāk

 

Lietuva: Sākotnējā informācija neliecina par ārēju faktoru ietekmi lidmašīnas avārijā Viļņā ( VIDEO) 21

Turpinās darbs aviokatastrofas vietā Viļņā, kur kādas mājas pagalmā šorīt nogāzās kravas lidmašīna un gāja bojā viens no pilotiem. Par avāriju izskan dažādas versijas – tiek pieļauta tehniska vai cilvēciska kļūme, taču netiek izslēgts arī terorakts. Lasīt vairāk

 

Bojāgājušo skaits uz Latvijas ceļiem – viens no augstākajiem Eiropā (+ VIDEO) 35

Latvijā šogad uz ceļiem gājuši bojā jau simt cilvēku. Pēc statistikas esam vieni no sliktākajiem Eiropā. Zaudējumi, kas satiksmes negadījumu dēļ aprēķināti tautsaimniecībai, pārsniedz 200 miljonus eiro gadā. Taču, neraugoties uz pētījumiem, kas pierāda, ka vidējā ātruma mazināšana uz ceļiem pasargā dzīvības, Saeimas deputāti oktobrī – un tas notika šogad jau otro reizi – noraidīja priekšlikumu par ātruma pārsniegšanu līdz 10 km/h paredzēt arī naudas sodu, ne tikai brīdinājumu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti