Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

7 iemesli, kādēļ pircējam izvēlēties elektroautomobili 2.daļa 36

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 3.janvāris 2022 5:46

Populārais vācu automobiļu tematikai veltītais izdevums Autobild.de apkopojis septiņus iemeslus, kādēļ arvien vairāk pircēju izvēlas iegādāties elektriskās piedziņas automobili.

Piektais iemesls: elektriskajām automašīnām piemīt paraugfunkcija un labs tēls

Tie, kas brauc ar elektrību, palīdz videi. Tāpēc arvien vairāk cilvēku rāda labu piemēru un pāriet uz elektromobilitāti. Kamēr ICE automobiļu reģistrācija Vācijā strauji krītas, e-automobiļi uzstāda jaunus rekordus. No 2021. gada janvāra līdz oktobrim Vācijā piereģistrēti 267 255 pilnībā elektriski transportlīdzekļi, kas ir vairāk nekā visā iepriekšējā gadā kopā ņemot. Ikviens var samazināt savu CO2 pēdas nospiedumu ar elektrisko automašīnu — ar nosacījumu, ka tiek uzlādēts ar atjaunojamo enerģiju. E-transportlīdzekļi arī samazina trokšņu līmeni pilsētās. Sabiedrība to respektē. E-mobilitātes popularitāte iedzīvotāju vidū nepārtraukti pieaug, un līdz ar to arī e-autovadītāju kā ilgtspējīgas mobilitātes pionieru tēls.

Sestais iemesls: elektromobiļus kļūst vieglāk uzlādēt

E-auto uzlāde kļūst arvien ērtāka. Saskaņā ar statistiku, tagad elektromobiļu īpašnieki uzlādē vairāk nekā 85 procentus no saviem transportlīdzekļiem mājās vai darbā. Tas nozīmē, ka piespiedu apstāšanās degvielas uzpildes stacijās, kā tas ir ierasts ar iekšdedzes dzinējiem, ir gandrīz pilnībā novērsta. Galu galā jūs varat ērti uzlādēt e-auto netālu no sava īpašuma vai pa nakti no mājsaimniecības elektrotīkla. Tie, kas veic lielākus attālumus, tagad visā Vācijā var atrast vairāk nekā 40 000 publisko un daļēji publisko uzlādes punktu, no kuriem katram septītajam ir līdzstrāvas ātrais lādētājs. Līdz 2030. gadam publisko uzlādes punktu skaitam vajadzētu sasniegt viena miljona atzīmi. Taču arī e-auto sniedzamība nepārtraukti pieaug. Normālos apstākļos tas šobrīd ir 300–500 kilometru diapazonā. Labi, tas ir mazāk nekā iespējams nobraukt ar iekšdedzes dzinējiem, taču, vai mums tiešām ir vajadzīgs tik liels diapazons? Saskaņā ar Federālās vides aģentūras datiem puse no visiem Vācijas braucieniem nepārsniedz piecus kilometrus, bet idēji katrs autovadītājs dienā nobrauc tikai aptuveni 40 kilometrus.

Septītais iemesls: elektriskās automašīnas ir stilīgas un jaudīgas

Elektriskie transportlīdzekļi ir ne tikai klimatam draudzīgi un efektīvi, bet arī ārkārtīgi dinamiski. Pilns elektromotoru griezes moments ir pieejams jau no paša sākuma, paātrinājums ir milzīgs. Turklāt smagais akumulators palielina elektromobiļa saķeri. Zemākā smaguma centra dēļ e-auto stingrāk spiežas pie ceļa, kas ir īpaši labi pamanāms līkumos. Runājot par sportiskumu: elektriskās sacīkšu automašīnas jau uzstāda jaunus apļa rekordus leģendārajās sacīkšu trasēs – vai nu Nirburgringā, vai Pikes Peak (ASV). Bet, runājot par sportisku braukšanu, e-auto neatšķiras no ICE: liela jauda ilgtermiņā patērē daudz enerģijas, attiecīgi, tie, kas brauc tālredzīgi un ar mēra sajūtu, tiek daudz tālāk.

 
36 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
GTD2 3.janvāris 2022 7:42
17 1 Atbildēt

diemžēl neviens no iemesliem nepārliecināja

Hehe 3.janvāris 2022 9:15
14 0 Atbildēt

5. Par skaņu ir vērts izlasīt pētījumu pārskatus, kur secināts ka lielākais troksnis rodas tieši no riepām. Motora troksni dzird pie noteiktiem apgriezniem, noteikta ātruma. Pastāviet šosejas malā un viss, ko jūs dzirdēsiet, būs fona troksnis, ko rada riepas un auto bundža, pie liela ātruma šķeļot gaisu. Motorus dzirdēsiet samērā maz.

Tāpēc elektroauto ir klusi tikai pie nelieliem ātrumiem, bet jau pilsētā to cietās riepas grabēs ka prieks.

6. Uzlādēt nekad nav bijis grūti - iespraud vadu un lādē. Ja autori vēlējās teikt, ka tagad ir vieglāk atrast vietu, kur jūs savu naudu varat apmainīt pret uzlādi - jā, kļuvis vieglāk atrast. Un uzlāde kļuvusi dārgāka. Un kļūs vēl dārgāka.

7. Visbeidzot, laikos kad liela daļa cilvēku jau tā brauc hujova, jo autoskola palaida uz ceļa brāķi, kuram braucot jāstellē nākamā dziesma, jāatloka papīrs burgeram un jāsūc latte ir īstu pienu (itkā piens varētu būt arī neīsts), vienīgais kas tiem dundukiem pietrūka - vēl jaudīgāki auto ar vēl straujāku cēlienu. Gaidiet, ka celsies OCTA un KASKO cenas jo dunduki pie stūres masveidā aizgrābti vēros akselerācijas procesu, nepamanot šķēršļus kuros tie atdursies.

Un visbeidzot, kad vairs nav ko teikt, uz atvadām atkārtosim tirgvežu mantru #2 - esiet stilīgi! Brauciet stilīgi, ēdiet stilīgi, dirsiet stilīgi un pi$ieties stilīgi. Neesiet lohi vulgaris, kas vienkārši kautko dara - visam jānotiek stilīgi un saskaņā ar Tirgus priesteru izdoto stila kanonu. Vot tā, jopta un āmen.

Artūrs 3.janvāris 2022 10:03
9 0 Atbildēt

A šobrīd nesanāk divreiz vairāk maksāt?, tā kā 1kwh var izmaksāt pat vairāk kā 1 eur, ja vidēja izmēra elektro auto vidēji patērē ap 13kwh/100km, tad sanāk divreiz dārgāk kā ar degvielu braukt, pieņemot ka līdzīga izmēra dīzelis tērē ap 5-6 l, benzīns 7-8

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tesla slikti, Honda – labi: vācu TÜV atklāj, kas ir labākais 6

Ja jūs esat Honda Jazz īpašnieks, tad varat priecāties – jūsu auto nelūzīs un kalpos uzticami vismaz pirmos 2-3 gadus. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām budžeta elektroauto Citroen e-C3 (+ VIDEO) 3

Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, ieskaitot valsts un tirgotāja atbalstu, ir zemāka par 19 000 eiro. Lasīt vairāk

 

DS Automobiles gatavo elektrisku kupeju ar 750 km sniedzamību 2

Franču premium zīmols DS Automobiles, kas ietilpst Stellantis grupā, gada beigās prezentēs jaunu pilnībā elektrisku SUV kupeju, kuras darbības rādiuss WLTP ciklā būs līdz 750 kilometriem. Lasīt vairāk

 

Šorīt Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu , strādā 62 ziemas tehnikas vienības 10

Šorīt uz plkst. 6.30 Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem. Slidenos ceļa posmus kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistīta 62 ziemas dienesta tehnikas vienības. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti