22.jūnijā Rīgā, Bauskas ielā Audi uzbraucis velosipēdam - policija lūdz atsaukties aculieciniekus - iAuto

22.jūnijā Rīgā, Bauskas ielā Audi uzbraucis velosipēdam - policija lūdz atsaukties aculieciniekus 38

 

Foto: VP

Valsts Policija | 27.jūnijs 2023 10:15

Šī gada 22. jūnijā ap pulksten 18.00 Rīgā, Bauskas ielā, iepretim namam Bauskas ielā 41, uz neregulējamas gājēju pārejas automašīnas "Audi A4 Avant" vadītājs uzbrauca velosipēdistam, kurš guva miesas bojājumus.

Valsts policija aicina atsaukties ceļu satiksmes negadījuma aculieciniekus, kuri var sniegt jebkādu izmeklēšanai noderīgu informāciju vai video ierakstu no transportlīdzekļa videoreģistratora, zvanot pa tālruņa numuru 67219765, 26467582 vai 110.

 

 
38 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Janka 27.jūnijs 2023 11:03
6 3 Atbildēt

Kārtējā idiot.skā pāreja tieši uz ielas krustojuma sākuma kur visi velosipēdisti vai stavdrāzeju dīdītaji var pilnā gaitā lidot pāri nesabremzejoties un vienmēr autovadītajs būs vainīgs. Po ka tajā sekundē kad skatījies viņš bija aklajā zonā....

 Ja vien tev nav videoreģistrators kur būtu redzams, ka ātrumu nesamazinot, nepārliecinoties par drošību, esi uzlicis šādu 'lidotāju' uz kapota...

Jau sen šo pāreju vajadzēja vai nu pārcelt 20-30m tālāk, vai vispār nojaukt!

 Ja tev vajag pa Bauskas ielu pāri tad ej pa otru pusi, droši jo tur nav kas tev uzbrauks virsū!

Manas domas 27.jūnijs 2023 15:19
5 0 Atbildēt

Idiots tu esi. Pirms raksti savas gudrības pastudē, cik daudz informācijas vadītājam ir jāapstrādā, un cik ir fizisko spēju robeža šo saņemto informāciju apstrādāt. No šejienes nāk ātruma ierobežojumi un droša infrastruktūra. Pie mums domā un uztraucas nabadziņiem velobraucējiem un lamā debilos kropļus autobraucējus, bet aizmirst par cilvēka fizisko spēju robežu. Pie mums gājējiem, velosipēdistiem, autobraucējiem ir jāskatās bedres, zīmju rēbusi, neadekvātas pārejas, utt., tādejādi jau pašos pamatos ir ieliktas avārijas, dusmīgi velobraucēji, utt. Cik daudz ir situācijas, kad vajag veikt vienkāršu manevru, vajag redzēt apkārtni 270 grādu leņķī. Un runājot par konkrēto situāciju, tad tur kādu sabraukt bija tikai laika jautājums.

uupis niknais 27.jūnijs 2023 12:28
4 6 Atbildēt

Tieši tā - vispirms PIENĀKUMI!

CSN 25.3

Autovadītāja PAMATPIENĀKUMS!!! Darīt visu IESPĒJAMO, lai netiktu APDRAUDĒTI mazāk aizsargātie satiksmes dalībnieki!

Bet tikko ir uzbraukts virsū gājējam vai velo tā PIENĀKUMS NAV pildīts un tātad autovadītāja rīcība ir tīša un ļaunprātīga!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti