CSDD atklāj kampaņu par drošu ātrumu „Brauc ar prātu. Paliec dzīvs!” 8

CSDD | 21.novembris 2013 16:50

Pirmdien, 2013.gada 25.novembrī, Ceļu satiksmes drošības padomes ārkārtas sēdē Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) atklās kampaņu „Brauc ar prātu. Paliec dzīvs!”. Tās nolūks ir vērsties pret nedrošu ātru un agresīvu braukšanu, kas īpaši riskanta ir laikā, kad parādās pirmais sniegs un apledojums.

Brauc ar prātu. Paliec dzīvs! Foto: Publicitātes attēls

Šā gada novembris Latvijā ir bijis viens no asiņainākiem mēnešiem pēdējo trīs gadu laikā – uz ceļiem bojā gājuši jau vairāk nekā 20 cilvēki. Daudzu traģēdiju iemesls šajā tumšajā, sliktas redzamības laikā ir arī ātruma pārsniegšana, nepareizi izvēlēts ātrums vai straujš apdzīšanas manevrs. Kopumā šogad 30 traģēdijas uz Latvijas ceļiem notikušas tādēļ, ka nav ievērots vai izvēlēts atbilstošs ātrums.

Kampaņu organizē CSDD, Satiksmes ministrija un Valsts policija, atbalsta – apdrošināšanas sabiedrība ERGO un SIA „Statoil Fuel & Retail Latvia”. Kampaņa tiek finansēta no OCTA līdzekļiem. 

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
HC 21.novembris 2013 17:44
3 1 Atbildēt

Bildīte nepareiza. Būs gadījumi kad 180 būs pilnīgi droši un citi gadījumi, kad 90 - pilnīgs vājprāts. Administratīvi noteiktajiem ātruma ierobežojumiem nav nemazākās saistības ar drošu ātrumu.

Kanibaals 21.novembris 2013 23:48
1 0 Atbildēt

Mjā galvu reibinošie 100km/h

aste 22.novembris 2013 0:43
1 3 Atbildēt

Ir pāris idejas kampaņām:

1. Mācīt braukšanas kultūru un bargi sodīt par tās neievērošanu. Piemēram - nekad un nekur nevilkties pa kreiso joslu; nebraukt uz 71km/h tur, kur atļautais ātrums ir 90; necensties kādu, kas apdzen, neielaist savā joslā;

2. Neskaitīt pie satiksmes negadījumiem ar letālu iznākumu tos, kur nejēgas gājēji pakļūst zem riteņiem, bet tā vietā veikt gājēju apmācību un nekad neteikt, ka uz pārejas viņiem ir priekšroka; (lai runātu par priekšroku ir jābūt samērojamām svara un ātruma kategorijām, gājējs neapšaubābi ir lēnāks un vieglāks) CSN ievērošanau kontrolē policija, ne gājējs, kurš svēti pārliecināts, ka ir redzams un ka tam ir priekšroka.

3. Nolasīt no ceļiem ap 50% nevajadzīgo ceļa zīmju un no atlikušājām vismaz pusi aizvietot ar atbilstošām situācijai.

4. Izslēgt luksoforus, kuri neuzlabo transporta plūsmu, bet kavē to.

Varu derēt, ka letāli iznākumi samazinātos 3x...

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tā mēs projektējam jeb, uz kurieni ved lepnā norāde (+ FOTO) 7

Tūkstošu vērtā norāde ved "uz nekurieni", kamēr īstais ceļš uz apdzīvoto vietu atrodas trīs kilometrus tālāk un ir apzīmēts ar necilu izkārtni. Lasīt vairāk

 

Projektēsim Ceļus - eksperti skaidro, kādēļ klibo kvalitāte (+ VIDEO) 3

Būveksperts Edgars Krūmiņš nosauc iemeslus, kas iespaido ceļu būves kvalitāti: par vēlu izsludināti konkursi, rezultātu apstrīdēšana, plānošanas trūkumi, finansējuma nevienmērīgs sadalījums, speciālistu aizplūšana. Lasīt vairāk

 

Riepas, akumulators, logu slotiņas - kā sagatavot savu auto tumšajam laikam

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) apkopojusi 7 vienkāršus, bet ļoti svarīgus ieteikumus, kas palīdzēs sagatavot auto gada tumšajam un aukstajam laikam. Lasīt vairāk

 

15 000 km -krievi aizceļo uz Islandi ar 40-gadīgu ZAZ (+ VIDEO) 8

Divi Čeļabinskas iedzīvotāji devušies ekstrēmā piedzīvojumā, apceļojot Islandi ar 40 gadus vecu zaporožecu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti